Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2008, 16:11
LoveYouToo
LoveYouToo is offline
Nou ik heb sindskort un vriend, en ik heb al mijn hele leven een broertje van 11. Dit blijkt niet samen te gaan... Nu zou ik graag tips willen, om óf mijn broertje uit de buurt van ons te houden, of mijn ouders over te halen dat ze iets leuks met hem gaan doen als mijn vriend hier is. Tips, please?? Ben beetje radeloos. Zouden jullie ook worden als je mijn broertje ziet in bijzijn van mijn vriend (hoezo aanstellerij, op het irritante af. Wat zeg ik? IRRITANT!! )

Groetjes,
mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-11-2008, 16:14
Verwijderd
Je broertje is al zijn hele leven 11?

Maar zere neus, ga dan naar je vriend, dan heb je ook geen last van je broertje.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 16:14
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Wat doet ie dan?
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 16:16
wup
wup is offline
Citaat:
Je broertje is al zijn hele leven 11?

Maar zere neus, ga dan naar je vriend, dan heb je ook geen last van je broertje.
Dit.

En het lijkt me dat je ze niet altijd uit elkaar kan houden?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 16:17
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
tja, broertjes kunnen heel irritant zijn.
ik vermoed dat je broertje in ieder geval niet op jouw kamer mag komen, dus als jullie rust willen kunnen jullie daar gaan zitten. Nou weet ik niet hoe oud je bent, en het zou natuurlijk kunnen dat je ouders je te jong vinden om met een jongen alleen op je kamer te zitten. In dat geval kan je een compromis met ze sluiten. Óf je ouders houden je broertje bij jullie uit de buurt als hij er is, óf jullie gaan op jullie kamer zitten. Als je het een beetje lief brengt, kom je meestal nog best ver bij de gemiddelde ouder.
en als dat nog niet werkt kunnen jullie natuurlijk ook gewoon zelf gezellig ergens anders naartoe gaan, de stad in of gewoon buiten ergens rondhangen.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 20:06
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
wat doet je broertje dan?
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 20:29
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Je kan je broertje ook gewoon tegen de vlakte meppen.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2008, 22:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat doet je broertje en hoe oud ben je zelf?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 17:01
LoveYouToo
LoveYouToo is offline
ik ben 15, mijn broertje? nou, ontzettend aandacht lopen trekken. ons gewoon Niét met rust laten. Echt niet. Verder, de hele tijd om ons heen hangen. Lopen wij naar boven, loopt hij mee. Naar mijn vriend kan ik niet, die woont 60 kilometer verderop. das niet zomaar even langsgaan. En nee, mijn broertje is niet al zijn hele leven 11 (duh.. Maar wel al zijn hele leven irritant.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 17:08
Verwijderd
60 Kilometer lijkt me niet zo ver, dat is 1 à 2 uur reizen met het OV, lijkt me. Bovendien, als hij naar jou toe kan komen, kan jij ook naar hem, of niet?
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 17:36
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
negeren wil ook nog wel eens helpen trouwens. dan is het namelijk voor hem niet meer leuk

duurt soms trouwens wel een hele tijd, sommige jongetjes (en meisjes) kunnen heeeel hardnekkig zijn. Maar als jullie hem allebei consequent negeren (dus gewoon écht doen alsof hij er niet is, niet laten merken dat je je aan hem ergert of blikken geven of tegen praten) gaat hij vanzelf wel weg want dan wordt het saai.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 04-11-2008, 22:29
xsabientjuh
xsabientjuh is offline
misschien is het een optie om met je vriend op je kamer te gaan zitten(met eventueel de deur op slot zodat je broertje er niet in kan)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Je broertje is al zijn hele leven 11?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 15:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Als je ouders thuis zijn, kunnen zij je broertje uit de buurt houden.
Als je ouders niet thuis zijn, ga dan in een ruimte zitten waar de deur op slot kan (hopelijk je eigen kamer)
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2008, 16:04
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Toen ik 16 was en mijn broertje 10 ging het bij ons ook wel eens zo hoor. Waarschijnlijk vind je broertje het jammer dat hij nu minder aandacht van je krijgt, omdat je vriendje er is en gaat hij dus die aandacht proberen te trekken. Of misschien moet hij zich onbewust bewijzen tegenover je vriend ofzo. Bij mij ging het in ieder geval vanzelf over, of anders gingen we gewoon op mijn kamer zitten.
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 08-11-2008, 07:33
Hernuel Fan
Avatar van Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
broertjes vinden het gewoon máchtig interessant dat hun grote zus een relatie heeft. Dus willen ze alles daarvan zien en meemaken.

mss kun je hem gewoon af en toe als een echte grote zus vertellen hoe het is om een relatie te hebben om zn nieuwsgierigheid te bevredigen, en op zulke momenten ook vertellen dat het heel vervelend is als er een broertje rond hangt terwijl je samen bent met je vriend en dat je dus wilt dat hij er mee ophoud. Misschien begrijpt hij het en misschien houdt hij dan op. Misschien blijft hij dan gewoon een kwartier irritant doen en niet meer zo lang als je vriend er is. Misschien helpt het ook helemaal niks en dan raad ik je aan wat andere forummers zeiden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905
Hazel
500 05-02-2014 14:20
De Kantine hoeveel kinderen wil jij?
Mark52
191 28-08-2010 21:50
Liefde & Relatie Compleet vertrouwen
Thee Muts
42 10-01-2007 16:33
Liefde & Relatie Liefde en angst
Thee Muts
31 14-08-2006 02:00
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hebben jullie leeslijsten Nederlands liggen?
lso
10 05-09-2005 07:54
Psychologie Het grote lucht-je-hart-topic #17
Verwijderd
501 29-12-2004 08:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.