Oud 16-09-2003, 14:58
johnbiezen
johnbiezen is offline
Ik gebruik sinds 2 weken benzylperioxide. Nu zijn mijn puisten niet echt minder geworden (wel erg uitgedroogd), meer erger geworden.
Nu wil ik dus graag biergisttabletten uitproberen. Maar kan het zijn dat het dan de 1e paar weken erger wordt? En kan je dat ook gebruiken in combinatie met benzylperioxide of iets anders?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:34
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Het is juist bekend dat het mogelijk is dat je puistjes met benzoylperoxide de eerste weken juist erger kan worden, na verloop van tijd neemt het weer af.

Ikzelf gebruik ook benzoyloperoxide, icm. biergist tabletten, of het echt helpt weet ik ook niet, maar het kan iig zeker geen kwaad, en zo'n pot met biergist tabletten kost ook bijna niks, dus ik zou zeggen, probeer het eens.

Op de verpakking staat 3 maal daags 3 tabletten, ik neem 3 maail daags 5 tabletten, hoe meer hoe beter zullen we maar zeggen.

Ik weet niet welk percentage je gebruikt, 5% of 10% benzoyl? Ik heb 10%, dit word meetal gebruikt voor je schouders en niet voor je gezicht, maar ik smeer het gewoon in mijn gezicht, het word er wel droog door etc. maar alles beter dan puistjes, dus als 5% niet helpt. probeer 10%, kost even veel.
__________________
I have a dream.

Laatst gewijzigd op 16-09-2003 om 15:39.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 15:52
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef op 16-09-2003 @ 15:34:
Het is juist bekend dat het mogelijk is dat je puistjes met benzoylperoxide de eerste weken juist erger kan worden, na verloop van tijd neemt het weer af.
Ik gebruikte eerst 1 week 5%, toen overgestapt naar 10%. Maar in de bijsluiter staat dat je het maar 2 weken mag gebruiken...En ik gebruik het nu al 2 weken...
En hoe weet je het dat het de eerste weken erger wordt?

Verder...kan het ook erger worden door biergisttabletten de eerste weken?

Laatst gewijzigd op 16-09-2003 om 15:54.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 17:09
femkeb
Avatar van femkeb
femkeb is offline
ik gebruik ook biergisttabletten (al redelijk lang) en heb ook benzylperoxide gebruikt (ook wel benzac) na een 1,5 jaar heb ik toen van benzac een allergische reactie gekregen en heb nu dus een ander middel Eryderm wat wel goed werkt bij mij.
Biergist en Benzac is geen probleem om tegelijk te gebruiken geeft geen problemen. En voorzover ik weet zou je van biergist niet meer last van pukkels dan je al hebt.
Van benzac is trouwens wel bekend dat het vaak wat erger word en dan afneemt (al heb ik daar nooit last van gehad)
__________________
to fear love is to fear life and those who fear life are already three parts dead
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 17:18
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
femkeb schreef op 16-09-2003 @ 17:09:

Van benzac is trouwens wel bekend dat het vaak wat erger word en dan afneemt (al heb ik daar nooit last van gehad)
Owja..is dat bekend, is daar een bron van ofsow...? Wat is de periode dat het gaat afnemen (na hoeveel weken gebruik). Want ik gebruik het nu 2 weken, en ik had het gevoel dat het helemaal niet beter werd. Het werd steeds erger. Dus tja...wou er al mee stoppen, maar als ik dit zo lees...
En welk merk biergisttabletten hadden jullie? Want ik zag in de etos dat je een paar verschillende hebt...Waar kocht jij ze altijd?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 17:24
Verwijderd
biergist is een voedingssuplement, en dat kan dus gewoon gepakt worden, het heeft een bloedzuiverende werking.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 17:43
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 16-09-2003 @ 17:24:
biergist is een voedingssuplement, en dat kan dus gewoon gepakt worden, het heeft een bloedzuiverende werking.
En wratten verdwijnen ook? Moet nl. over 3 weken naar huidarts om wrat weg te laten halen..maar dan hoop ik niet dat hij al weg is... ...verder...je hebt verschillende merken..kijk hier maar eens: deze producten zag ik niet bij de etos: http://www.drogisterij.net/php/datab...f366249a05642f
En als je op 1 van de producten klikt staat er: U kunt Meenk biergist dragees gebruiken als hulpmiddel bij het bestrijden van pukkeltjes en jeugdpuistjes.
Dus misschien is die wel alleen tegen jeugdpuistjes? KEnt iemand dat merk misschien?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 18:19
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Tegen pukkels is gewoon niks te doen. Biergist tablet zuivert het bloed en zou misschien wel goed zijn, maar echt iets tegen pukkels bestaat niet. Ik moet niet klagen want als ik er eens 2 in een maand heb moet ik blij zijn. Wat ik wel veel inslik etc.. Niet voor puisten maar meer ook voor fitness...:

Lijnzaadolie, maar ook biergist..

En wat ik tegen de puisten doe? Niks, met rust laten en elke dag je gezicht goed schoonmaken met water.. Eerst met warm water waardoor de poriën geopend worden en daarna nog een keer met koud water waardoor de porieën weer sluiten. Ook scrub ik mijn gezicht elke week een keer! En elke dag een nachtcreme...

Misschien is dat het?!

Gr,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 19:18
femkeb
Avatar van femkeb
femkeb is offline
Er is wel een bron en dat is mijn moeder (geeft geneesmiddelenkennis op MBO) en omdat ik het middel ook zelf heb gebruikt weet ik dat dus.
En ook is het nog steeds mogelijk dat voor jou Benzac (ofterwijl benzylperoxide) niet werkt. Ik zou nog eens teruggaan naar de huisarts en vragen waarom het niet werkt.
__________________
to fear love is to fear life and those who fear life are already three parts dead
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 19:37
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
femkeb schreef op 16-09-2003 @ 19:18:
Er is wel een bron en dat is mijn moeder (geeft geneesmiddelenkennis op MBO) en omdat ik het middel ook zelf heb gebruikt weet ik dat dus.
En ook is het nog steeds mogelijk dat voor jou Benzac (ofterwijl benzylperoxide) niet werkt. Ik zou nog eens teruggaan naar de huisarts en vragen waarom het niet werkt.
Ik heb het niet via de huisarts gekregen. Heb inderm een x voorgeschreven gekregen. Maar ik wou na een jaartje eens iets anders, en ben toen naar aphoteek gegaan...dus niet via advies vd doktor. Maar jij zegt waarom het niet werkt....dat is toch gewoon omdat dat 'bekend' is dat het eerst verergert en daarna beter wordt? en na hoeveel weken moet het beter worden?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 13:13
johnbiezen
johnbiezen is offline
Wie weet waar je dat biergist kan kopen dat merk van die link (zie eerder gepost) die ik gaf...?

Laatst gewijzigd op 17-09-2003 om 14:46.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 15:13
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Misschien bij de drogisterij? Of bij de apotheek? Je kan het gewoon bijna overal halen. 500 pilletjes voor 5 Euro... Zoek ook maar es op het internet..!?! Google maybe?

Gr,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:37
femkeb
Avatar van femkeb
femkeb is offline
Citaat:
Ik heb het niet via de huisarts gekregen. Heb inderm een x voorgeschreven gekregen. Maar ik wou na een jaartje eens iets anders, en ben toen naar aphoteek gegaan...dus niet via advies vd doktor. Maar jij zegt waarom het niet werkt....dat is toch gewoon omdat dat 'bekend' is dat het eerst verergert en daarna beter wordt? en na hoeveel weken moet het beter worden?
Het zou idd beter moeten worden al staat daar geen standaard voor kwa tijd, omdat het bij mij bijv ook helemaal niet verergerd is. Je zal daarvoor echt terug moeten naar de apotheek/dokter voor advies.
__________________
to fear love is to fear life and those who fear life are already three parts dead
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 22:45
johnbiezen
johnbiezen is offline
Dan ga ik wel een x langs de apotheek ofsow. Voor vanavond heb ik inderm opgedaan...kijken of het morgen minder wordt..
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 18:32
Verwijderd
benzac werkt(e) bij mij erg goed, heb nooit iets ander geprobeerd daarna, dr voor wel clerasil maar da werkt echt voor geen meter, koop iig ook wat alcohol om t goed schoon te houden, en scrubben is ook goed!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 19:32
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
Wim Wok schreef op 19-09-2003 @ 18:32:
benzac werkt(e) bij mij erg goed, heb nooit iets ander geprobeerd daarna, dr voor wel clerasil maar da werkt echt voor geen meter, koop iig ook wat alcohol om t goed schoon te houden, en scrubben is ook goed!
Maar scrubben kan maar 1 x per week toch ofsow? Benzylperioxide werkt bij mij nog niet goed...gebruik het nu 3 weken...hopenlijk gaat het nog beter werken...maar mag het eigenlijk niet mere (volgens de bijsluiter) gebruiken...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 16:24
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Moet je ook maar eens kijken bij http://www.adversus.nl en dan bij beauty daar vind je ook een heleboel leuke dingen!
Zoek ook eens voor scrubben op zoekmachines en volgens mij is het max. 3 keer. Ligt eraan hoe gevoelig je huid is... Voor de rest is scrubben zeer goed al lijkt het voor meiden... Zoveel verzorging was vroeger niet voor mannen bestemd maar tegenwoordig wordt het nou juist het tegenovergestelde en moet je er niet meer voor schamen om een dagcrempje of een wat dan ook te kopen voor je gezicht/huid te verzorgen.
Oh fff terug naar scrubben.. ... Het is heel goed voor je huid voorkomt puisten en je hebt in de zomer geen last van een huid met pigmentvlekken, maar een egale huid...Gewoon doen dus...!

Gr,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 00:14
johnbiezen
johnbiezen is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 20-09-2003 @ 16:24:
Moet je ook maar eens kijken bij http://www.adversus.nl en dan bij beauty daar vind je ook een heleboel leuke dingen!
Zoek ook eens voor scrubben op zoekmachines en volgens mij is het max. 3 keer. Ligt eraan hoe gevoelig je huid is... Voor de rest is scrubben zeer goed al lijkt het voor meiden... Zoveel verzorging was vroeger niet voor mannen bestemd maar tegenwoordig wordt het nou juist het tegenovergestelde en moet je er niet meer voor schamen om een dagcrempje of een wat dan ook te kopen voor je gezicht/huid te verzorgen.
Oh fff terug naar scrubben.. ... Het is heel goed voor je huid voorkomt puisten en je hebt in de zomer geen last van een huid met pigmentvlekken, maar een egale huid...Gewoon doen dus...!

Gr,
DaLoverBoy
Owkej, ik ga wat vaker scrubben...Maar wie heeft er ervaring met de dag en nachtcreme van teatree van de kruidvat? Is dat goed?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 09:59
japannertje
Avatar van japannertje
japannertje is offline
Citaat:
johnbiezen schreef op 16-09-2003 @ 15:52:
Ik gebruikte eerst 1 week 5%, toen overgestapt naar 10%. Maar in de bijsluiter staat dat je het maar 2 weken mag gebruiken...En ik gebruik het nu al 2 weken...
En hoe weet je het dat het de eerste weken erger wordt?

Verder...kan het ook erger worden door biergisttabletten de eerste weken?
dit heb je toch al allemaal gevraagd? en er is ook al antwoord op gegeven in t andere topic over puisten...
__________________
en je ziet hoe de harige vinger diep achterin het hondje verdwijnt..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 18:48
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
japannertje schreef op 22-09-2003 @ 09:59:
dit heb je toch al allemaal gevraagd? en er is ook al antwoord op gegeven in t andere topic over puisten...
Boeie !?! Wrm doen mensen daar zo moeilijk over !?! Kijk dan gewoon niet zou ik zeggen (niet dat ik deze topic geopend heb) maar het irriteert me...

Gr,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding en gezondheids topic # 52
Verwijderd
500 16-05-2005 21:23
Lichaam & Gezondheid puistjes
*4
57 10-01-2005 10:32
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic #7
Verwijderd
500 20-05-2004 19:38
Lichaam & Gezondheid Inderm en benzoylperoxide gel?
juliettebinoche
43 16-04-2004 21:16
Lichaam & Gezondheid Biergist tabletten tegen...?
Kastanje
21 23-07-2003 16:34
Lichaam & Gezondheid Weg met die puistjes!
Verwijderd
28 04-07-2002 20:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.