Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2005, 12:40
blablabla38
blablabla38 is offline
ga jij voor hem of geef je het snel op?

ik heb een jongen leren kennen. ik ken hem van internet. sinds de eerste dag dat we msnden werd het een verslavind. voor mensen die een berichtgeschiedenis op MSN hebben... bij elkaar kom ik op 12MB! we hebben heel veel gemeen. we discussieren over alles! hij vertelde dat hij verliefd was op een meisje(al een lange tijd) en ik had dezelfde. we hadden gewoon veel waar we over konden praten. maar we werden zo verslaafd aan elkaar. waar we ook waren gingen we achter een pc zitten. ik ging naar het buitenland. ook daar ging ik naar elk pc die ik kon vinden. we emailden elkaar heel veel toen. we dachten; dit is liefde... het kan niet anders. maar we spraken uiteindelijk af en het was alleen maar mooier. we hebben hele leuke dingen meegemaakt: samen met kleren in de water in(strand) elkaar natmaken, samen fruit delen(zoenend je weet wel) van heuvel afrollen samen, kortom hele mooie dingen. ik heb me dierbare ring aan hem gegeven en hij mij een armbandje. maar de laatste dag(we hadden 2 weken) en we begonnen toen nogal heftig te zoenen, ik werd er helemaal opgewonden van en hij ook. uiteindelijk heb ik hem toe gelaten dat hij met me borsten mag spelen. ik vond het wel fijn maar het is en blijft wel sletterig. hij is mijn eerste vriendje. maar het einde dus.. ik werd boos op hem omdat hij het zo ver heeft laten komen, want ik vroeg er niet om. hij zat er steeds aan. ik genooit er later van maar jah. uiteindelijk praatten we het wel uit dat het onze beide fout was. want het was veel te snel. en ik wilde het in eerste instantie niet. zijn beste vriend wilde mij met seintjes wel duidelijk maken dat ik op moest passen. hij zei zulke dingen als; wat als het uitgaat?wat als hij speelt? nu blijkt... dat hij nog steeds op die ene meisje is... maar hij zegt: ik wil wel verder met je gaan... ik vind het echt kut dat ik niet op je verliefd ben, maar ik hoopte dat het wel zou gebeuren. en die meisjes waar hij op is is een goed en schoon meisje die niets met jongens te maken heeft. maar ik heb gezegd.. als je nu niet van me houdt.. denk ik niet dat het zal komen. hij zei: ik ken talloze mensen die eerst respect voor elkaar hebben en later toch van elkaar houden.....

eerst deed ik me nog eventjes voor als vriendin... ik deed gewoon vrolijk alsof ik het niet erg vond enzo.. terwijl ik me zooooooooooo klote voelde.

en nu de vraag? zouden jullie doorzetten????? die meisje wilt trouwens niet met hem. en dat weet hij.. ik ben die ene jongen waar ik verliefd op was vergeten. omdat ik liefde kreeg van hem. kan hij nog van mij houden? hij maakte er geen einde aan eigenlijk. is het mogelijk?????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2005, 12:45
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik denk dat een beetje een wanhopige vrijgezel is. Laat hem gaan, een vriend hoord volledig voor jou te gaan!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 13:16
Estar
Estar is offline
Ik heb het idee dat hij jou gebruikt om iemand te hebben tot de tijd dat die meid hapt, en misschien zelfs om haar jaloers te maken( maar dat is ver gezocht van mij dus hoeft niet)

Ik zou ermee stoppen,hoe langer je ermee doorgaat hoemeer je aan hem gaat hechten en dingen gaat hopen die misschien niet komen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 13:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Gewoon stoppen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 13:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
In een tijd dat veertienjarigen zich van voren en van achteren laten uitwonen door drie dolle negers hoef jij je niet schuldig te voelen omdat je met een jongen gezoend hebt en hem aan je borsten hebt laten voelen. Het is dus nergens voor nodig om jezelf geen goed en schoon meisje meer te voelen.

Maar ontopic: vergeet hem, hij is niet verliefd op je. Nu niet en nooit niet.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 13:49
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Vraag in ieder geval die dierbare ring terug! Zoiets geef je toch niet gelijk weg.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 13:51
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
juno schreef op 03-07-2005 @ 14:36 :
In een tijd dat veertienjarigen zich van voren en van achteren laten uitwonen door drie dolle negers hoef jij je niet schuldig te voelen omdat je met een jongen gezoend hebt en hem aan je borsten hebt laten voelen. Het is dus nergens voor nodig om jezelf geen goed en schoon meisje meer te voelen.

Wat een bullshit, net alsof dat het goedpraat dat zij iemand "leert kennen" via internet en bij de eerste ontmoeting hem meteen aan haar tieten laat zitten.. In het vervolg zou ik toch wat beter nadenken over dat soort dingen als ik TS was. Het komt IIG aardig sletterig op me over, maar wie ben ik he
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 13:55
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ze is zeventien en geen dertien, ze kende hem al twee weken toen. Het is maar zoenen en een beetje voelen hoor. Moraalridder.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 14:24
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Je liet toch toe dat hij aan je borsten zat, dan moet je er achteraf ook geen problemen/ruzie om maken.
Betekent niet dat je een slet bent hoor, maar denk dan voortaan even na over wat je wilt/niet wilt.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 14:30
juno
Avatar van juno
juno is offline
Als je ervan genoot, is het toch niet erg? Dat maakt van jou geen slet, alle mensen hebben sexuele gevoelens.

Je was bovendien erg verliefd op hem en dacht dat hij dat ook op jou was, dan zie ik echt niet in waarom jou dat sletterig zou maken.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 14:40
mara18
mara18 is offline
Hij speelt gewoon met je voeten...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 14:42
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
mara18 schreef op 03-07-2005 @ 15:40 :
Hij speelt gewoon met je voeten...
uh?
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 14:49
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Kreator schreef op 03-07-2005 @ 15:42 :
uh?
gaat het over mijn antwoord of over het feit dat je die uitdrukking nog nooit gehoord hebt?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 14:51
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
Citaat:
mara18 schreef op 03-07-2005 @ 15:49 :
gaat het over mijn antwoord of over het feit dat je die uitdrukking nog nooit gehoord hebt?
Nee, daar heb ik nog nooit van gehoord.
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 19:55
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Het is een eikel.

Maar als je met jongens van internet afspreekt en met ze zoent en je ze aan je borsten laat zitten ben je meteen een slet? Oh nou, weet ik dat ook weer. Ik dacht altijd dat ik zo ongeveer het tegenovergestelde was.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 19:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Kreator schreef op 03-07-2005 @ 15:51 :
Nee, daar heb ik nog nooit van gehoord.
Met iemand's voeten spelen = iemand voor de gek houden
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 20:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als hij verliefd is op iemand anders, dan had hij neit met jou moeten zoenen, vind ik nogal dubbel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 21:26
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-07-2005 @ 20:59 :
Met iemand's voeten spelen = iemand voor de gek houden
Jup, dat bedoelde ik
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-07-2005, 22:44
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Sorry, maar ik vind het verhaal een beetje vaag. Jij laat hem aan je borsten zitten en dan word je boos omdat dit volgens jou te lang duurde of ging met de verkeerde intentie. Nu ben ik geen 17 meer maar het is toch normaal dat op die leeftijd nog geen geleerde Don Juan bent, die jongen was gewoon blij dat hij ergens aan mocht zitten. Je moet natuurlijk nooit iets tegen je zin doen, maar een beetje begrip voor de situatie. Die jongen kan toch ook niet ineens weten dat jij dat niet meer wilt?

Maar volgende keer gewoon beter over nadenken, als jij nog niet klaar bent: doe dan helemaal niets, dat is het makkelijkste.

En als er toch wat gebeurd (wat menselijk is) zou ik er geen trauma's aan over gaan houden. Aan borsten zitten of laten zitten is perfect nromaal gedrag voor mensen die verliefd zijn/ expirimenteren/enz. zijn. Seksuele frustratie is het laatste wat je wilt.
__________________
You will now my name is the Lord when I lay my vengeance upon you!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 22:57
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
na 8 zinnen stopte ik met lezen, wat een onsamenhangend verhaal, jezus.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 23:05
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Gewoon morgen nog een keer proberen als je helder bent, dan zal je zien gaat het een stuk beter!

En je kunt er natuurlijk altijd nog een woordenboek bij pakken..
__________________
You will now my name is the Lord when I lay my vengeance upon you!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 09:31
blablabla38
blablabla38 is offline
ik heb hem verteld dat ik hem nu wel begrijp, en dat ik nu ook weer praat met de jongen waar ik ook eerst verliefd op was...

en ik doe heel erg kortaf tegen hem...

nu blijkt hij WEL gevoelens te hebben en wil hij deze vakantie erover nadenken met me verder te gaan...

ik zei: moet ik over nadenken





zal ik zijn armbandje naar zijn huis toezenden en hem uit me lijst halen? of hem eens GOED terugpakken???? of vergeven HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP
Met citaat reageren
Oud 04-07-2005, 10:02
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
waarom denk je eigenlijk dat hij jou niet leuk vind?
Jullie zijn verslaafd en elkaar, en dat andere meisje is toch over? Ik vind jou ook echt geen slet als hij aan je borsten zit. Ik vind het juist netjes. Ik ken genoeg mensen die veel verder zouden gaan. Hij werd gewoon opgewonden van jou en jij liet het toe. Hoef je echt geen spijt van te hebben!

Ik zou het wel een kans geven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten De Ronde Kamer [Vervolgverhaal]
Eztherz
0 21-03-2006 16:01
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 16:23
Verhalen & Gedichten [verhaal] Loverboy (asjelieft snel reageren...)
Freakgrrl
4 17-10-2002 13:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.