Oud 29-07-2008, 11:58
Sexymeid.
Sexymeid. is offline
Heey allemaal,

soms komt me vriendje bij mij thuis, en dan 'zitten' we aan elkaar enzo.
Maar in het bgin gaat dat heel moeilijk, meestal doen we dan doen-durf-waarheid
om een beetje los te komen. maar ik vroeg me af of iemand een paar spelletjes kent die je kunt doen; b.v. dat je met een dobbelsteen gooit en als je b.v 1 hebt gegooit je zijn piemel moet aanraken ofzo. snappen jullie wat ik bedoel?

x. Sexymeid.
Oud 29-07-2008, 12:27
Verwijderd
Daar bestaan speciale dobbelstenen voor.
Oud 29-07-2008, 12:30
Sexymeid.
Sexymeid. is offline
ja ok, maar ik bedoel. ken je misschien andere spelletjes. zelf verzonnen, of die echt bestaan...?
Oud 29-07-2008, 12:46
Verwijderd
Strippoker.
Oud 29-07-2008, 13:02
Verwijderd
oké, even ernstig nu.
vind je jezelf niet nog een beetje te jong om seks te hebben? de meeste mensen hebben pas seks (of doen dingen met elkaar die daarmee te maken hebben, maar het nog niet echt zijn, zoals bloot zijn in elkaars buurt en elkaar aanraken op speciale manieren), als ze heel goed weten wat seks eigenlijk precies inhoudt. het kan nu wel spannend lijken en je bent nieuwsgierig, maar ben je daar echt klaar voor, als je eerlijk bent tegen jezelf?

je zegt dat het in het begin heel moeilijk gaat om elkaar aan te raken als je bloot bent, en het lijkt mij dat je zegt dat je er een spelletje van moet maken vooraleer je het een beetje durft. dat is niet hoe het normaal gesproken zou moeten gaan... volgens mij gaat het bij de meeste mensen zo, dat wanneer ze al een hele tijd verkering hebben en elkaar heel vaak zoenen en dat ook héél erg fijn vinden, dat ze dan stapje voor stapje elkaars lichaam beginnen te verkennen. tijdens het zoenen elkaar knuffelen en strelen, over de kleren heen. en zo geraak je vertrouwd met het aangeraakt worden, en dan ga je dat heel fijn vinden. de volgende stapjes zijn dan met je handen onder elkaars t-shirt voelen, elkaars huid strelen... en zo gaat dat dan verder en verder, en daar mag best wat tijd over gaan! bij sommige koppels kan het maanden duren vooraleer zij de stap zetten om elkaar in hun blootje te zien!

volgens mij is het veel beter als je met zo'n dingen wacht tot je een beetje ouder bent ...
Oud 29-07-2008, 13:11
Shannon.
Shannon. is offline
zoals ik al zei; ik ben zelf ook 13, en ik doe dat ook al, en ik weet eigenlijk ook niet of ik er 100% klaar voor ben, maar ik vind het wel leuk en spannend. maar ik en mijn friend hebben elkaar nog niet bloot gezien, maar alleen strelen, zoenen, en onder elkaars t-shirt/boxer zitten... dat is tog minder erg, of vind je dat hetzelfde zoals wat je net zei?

P.S.: hij is 17, en ik 13...
Oud 29-07-2008, 13:27
Verwijderd
Shannon, wat jij opsomt zijn de normale eerste stappen in de seksualiteitsbeleving als koppel, elkaar strelen en zoenen en onder elkaars kleren friemelen. da's allemaal heel normaal, en daar is op zich niks 'erg' aan, al helemaal niet als je er allebei plezier aan beleeft. (en dit geldt trouwens ook voor de topicstartster!) - maar als je 'trucjes' nodig hebt om er aan te 'beginnen' (en bij zo'n uitdrukkingen krijg ik spontaan beelden voor mijn ogen van twee giechelende kinderen die dit allemaal wel heel leuk en spannend vinden maar eigenlijk geen flauw idee hebben van wat seks eigenlijk is...), dan denk ik eerlijk gezegd dat je daar echt gewoon nog te jong voor bent, of in elk geval gewoon nog niet volwassen genoeg... hou het dan gewoon bij verliefd zijn op elkaar, elkaars hand vasthouden, naar elkaar knipogen en stiekeme zoentjes geven ...
Oud 29-07-2008, 13:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik zit nog even te twijfelen over hoe serieus ik dit topic ga nemen, maar goed, ik zal lief zijn.

Seksspelletjes:
- Truth or dare, waarbij je de spanning langzaam kan opbouwen door steeds verder te gaan (zowel in vragen als in opdrachten)
- Strippoker, waarschijnlijk niet zo'n aanrader als je onzeker én slecht in poker bent.
- Speciale seksspelletjes, die te koop zijn bij sommige winkels, hieronder vallen bijvoorbeeld seksdobbelstenen.
- Verder kan je met bijna elk spel dat je in huis hebt een seksuele variant maken. Voeg gewoon een 'trek dit uit, of voer deze opdracht uit' element toe, spanning gegarandeerd.

Ik denk wel dat als je deze dingen nodig hebt om aan elkaar te zitten etc. dat je misschien beter nog even kunt wachten.

Tot slot: hoewel ik me ook afvraag of 13 nu echt de leeftijd is om aan seks te beginnen, gaat dit topic er niet over en is het dus een beetje irrelevant.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 29-07-2008, 13:51
Shannon.
Shannon. is offline
*bleu angel*; i get it! - Thank you (K)
Oud 29-07-2008, 16:42
Verwijderd
Citaat:
ja ok, maar ik bedoel. ken je misschien andere spelletjes. zelf verzonnen, of die echt bestaan...?
Neuken.
Oud 29-07-2008, 17:23
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Hoe kan het zijn dat nog niemand met SM spelletjes is gekomen? Nu ja, bij deze dan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 29-07-2008, 18:15
Verwijderd
Ongezien naakt door een gebouw rennen.
Oud 29-07-2008, 19:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Hoe kan het zijn dat nog niemand met SM spelletjes is gekomen? Nu ja, bij deze dan.
Nou ja, hoewel het een spel wordt genoemd is dat natuurlijk niet een echt spel. Maar zeker leuk om eens wat dingetjes uit te proberen, wanneer je een beetje aan elkaar gewend bent en elkaars lichaam kent. Blinddoeken stelt je overige zintuigen op scherp, milde pijnprikkels worden door heel veel mensen als opwindend ervaren (zodra voldoende opgewonden) en een spelletje dominantie/onderdanigheid kan best leuk en opwindend zijn.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 30-07-2008, 02:49
eatdrumseatcym_
Avatar van eatdrumseatcym_
eatdrumseatcym_ is offline
Citaat:
zoals ik al zei; ik ben zelf ook 13, en ik doe dat ook al, en ik weet eigenlijk ook niet of ik er 100% klaar voor ben, maar ik vind het wel leuk en spannend. maar ik en mijn friend hebben elkaar nog niet bloot gezien, maar alleen strelen, zoenen, en onder elkaars t-shirt/boxer zitten... dat is tog minder erg, of vind je dat hetzelfde zoals wat je net zei?

P.S.: hij is 17, en ik 13...

Het lijkt me alleen maar spannend. En precies waar seks voor bedoeld is. Ik kan alleen maar jaloers zijn (o shit dit kan gzien worden als 'o kijk mij ik ben zo zielig' post). Ik zou niet zoveel aantrekken van die reacties dat je te jong bent. Die spannende momenten, lijkt mij, is iets wat niemand je meer kan afpakken.
Het lijkt afentoe alsof ze je geen sex gunnen hier. Doe vooral wat je zelf fijn vindt. En dat zegt een 27 jarige maagd. ..
Groetjes.

PS. ik kan me wel dingen vedneken die je zou kunnen doen om mekaar te prikkelen. maar die mag ik hier vast niet posten.
__________________
de ghetto in mijn hoofd - de nachtmerries - de onmacht - de hitte - lachje kan er niet vanaf.
Oud 30-07-2008, 10:30
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik weet ook zat dingen, maar of dat nou geschikt is voor een beginnende relatie waarin er nog zo angstig wordt omgegaan met seks.
Seks is vertrouwen hebben in elkaar, ontspanning, doe alles stapje voor stapje. Je hoeft nog niet direct vanalles uit te trekken, begin gewoon met je kleren aan en streek elkaar over en onder de kleren en op een gegeven moment wíl je graag dingen uittrekken, en dát is (IMHO) hét meest geschikte moment omdat ook te doen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-07-2008, 15:03
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nou ja, hoewel het een spel wordt genoemd is dat natuurlijk niet een echt spel.
Hoewel ik het noemde was ik daarmee dan ook niet bepaald serieus.
Als iemand nog niet eens weet wat seks en de emoties daar omheen zijn, moeten ze al helemaal niet aan zoiets heftigs als SM beginnen. Tien tegen één einde relatie omdat beiden niets weten en niets durven zeggen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-07-2008, 15:34
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Waarom beginnen jullie niet gewoon met een kusje hier en daar en dan langzaam verder? Je zou geen dobbelsteen nodig moeten hebben om bij elkaar in de buurt te durven komen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-07-2008, 15:54
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Wat een leuk topic!

Probeer eens: www.geenhabbo.nl, rechtsboven op de pagina
Oud 30-07-2008, 18:13
Shannon.
Shannon. is offline
Citaat:
Het lijkt me alleen maar spannend. En precies waar seks voor bedoeld is. Ik kan alleen maar jaloers zijn (o shit dit kan gzien worden als 'o kijk mij ik ben zo zielig' post). Ik zou niet zoveel aantrekken van die reacties dat je te jong bent. Die spannende momenten, lijkt mij, is iets wat niemand je meer kan afpakken.
Het lijkt afentoe alsof ze je geen sex gunnen hier. Doe vooral wat je zelf fijn vindt. En dat zegt een 27 jarige maagd. ..
Groetjes.

PS. ik kan me wel dingen vedneken die je zou kunnen doen om mekaar te prikkelen. maar die mag ik hier vast niet posten.

Hihihi.. het is ook heel spannend, en ik laat me die spannende momenten ook niet afpakken hoor! ; maar in het echte leven is dat tog wel wat moeilijker...
Oud 31-07-2008, 14:58
waves
Avatar van waves
waves is offline
Ik gun iedereen alle goeds (nou ja, bijna iedereen dan). Zolang je maar dingen doet waar je zelf achter staat en die je fijn vindt .

Die dobbelstenen zijn wel goed, je hebt ze met een handeling en een lichaamsdeel, bijvoorbeeld kietel buik ofzo. Zijn niet heel seksueel (geen opdrachten tot pijpen of weet ik veel wat).

Ik heb ze ook een keer gekocht en het is best leuk. Geloof bij de expo te krijgen.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 01-08-2008, 08:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik vind die dobbelstenen echt een beetje suf *touch* *lips* (ik gooi dus altijd dat soort dingen weet je) Maar misschien wel geschrikt als je verder nog niet zo durft.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 02-08-2008, 16:12
Cherry Darling
Avatar van Cherry Darling
Cherry Darling is offline

haha
Oud 05-08-2008, 00:00
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
snowballing
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Oud 05-08-2008, 23:38
Verwijderd
scat
Oud 06-08-2008, 12:43
francisco
Avatar van francisco
francisco is offline
stip poker of verizn een spel
als je 1 gooit moet je bij de ander iets uit trekken
als je 2 gooit moet je een ander kussen op een plek waar je nog niet gezoend heb
3 pech gebeurt er niks
4 moet je de ander bij het geslacht aan raken
5 zoen de ander
6 trek iets uit bij je zelf
__________________
Iedereen is uniek dat maakt You speciaal !
Oud 06-08-2008, 13:54
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
Pech hey, als je dan 3 gooit.
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane
Oud 08-08-2008, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Pech hey, als je dan 3 gooit.
ik vind 4 wel opwindend, even met 1 vinger het andere geslacht aanraken!
Oud 08-08-2008, 11:02
Verwijderd
Citaat:
stip poker of verizn een spel
als je 1 gooit moet je bij de ander iets uit trekken
als je 2 gooit moet je een ander kussen op een plek waar je nog niet gezoend heb
3 pech gebeurt er niks
4 moet je de ander bij het geslacht aan raken
5 zoen de ander
6 trek iets uit bij je zelf
..........
Oud 11-12-2009, 09:16
Verwijderd
Oud 11-12-2009, 11:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb weleens striptriviant gespeeld met mijn vriendje. Als je een vraag fout had moest je iets uittrekken.
Oud 11-12-2009, 13:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
en tot zo ver de up van ruim een jaar.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit seksspelletjes met jezelf
flippie193
24 17-08-2008 21:41
Seksualiteit Borsten leuk?
Verwijderd
64 26-09-2004 15:11
Psychologie Misbruikt
Streepjescode.
19 24-06-2004 00:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pedofielsite van web gehaald
Isa
184 14-08-2003 11:23
Seksualiteit Sex-spel
Verwijderd
257 05-06-2003 08:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.