Oud 05-05-2002, 19:11
Verwijderd
Wat vinden jullie lekkerder? Harde of zachte seks?

Ik ga zelf voor harde, omdat ik het heerlijk vind om "letterlijk" genomen te worden, en diep vind ik gewoon lekker.
Mijn vriend vind dit ook lekker dus dat is dan wel fijn
Van harde seks kan ik ook echt klaarkomen, meerdere malen, en dat is toch wel echt een voordeel
Kweenie wat het is, er komt ook bij dat ik er niet echt iets aan kan doen, dat machteloze, kweenie precies hoor..

Wat vinden de meiden lekkerder? En is het zo dat veel jongens hard lekker vinden?

Wat vinden jullie lekkerder en waarom??

En vinden jullie één van beiden persoonlijker, of is het allebei persoonlijk. Of vinden jullie dat de lieve zachte seks persoonlijker is.. wat voor gevoel krijgen jullie erbij?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:14
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Dat verschilt echt heel erg...
Meestal hard, maar niet als ik buikpijn heb ( best wel vaak de laatste tijd ) of daarvoor al 1 of 2 keer ben klaargekomen.
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:17
Piccola
Piccola is offline
Negen van de tien keer hou ik van lekker hard! Maar af en toe heb ik meer zin in zacht, rustig. Van harde seks kan ik ook meerdere keren klaarkomen en van zachte seks niet. Maar ik denk dat ik lieve zachte seks toch wel iets persoonlijker vind. Kweet niet hoe ik dat goed kan uitleggen, maar goed. Dat vind ik gewoon...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:18
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
ligt aan het moment, vaak 's avonds in bed is het liefdevol, maar soms ontaard dat ook in hard, maar als we elkaar midden op de dag ineens met een blik duidelijk maken dat we zin hebben is het meestal hard

hard associeer ik ook met geil, zacht met liefde ...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:19
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Wat vinden jullie lekkerder? Harde of zachte seks?

Ik ga zelf voor harde, omdat ik het heerlijk vind om "letterlijk" genomen te worden, en diep vind ik gewoon lekker.
Mijn vriend vind dit ook lekker dus dat is dan wel fijn
ik herken hier een onderdanig persoon in ... ben je ook echt onderdanig? hoe ver ga je hier in?
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:21
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
youriw schreef:
hard associeer ik ook met geil, zacht met liefde ...
Eens.

Ben alleen nog maagd.
Dus ik weet het nog niet.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:27
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:


ik herken hier een onderdanig persoon in ... ben je ook echt onderdanig? hoe ver ga je hier in?
Hahahaha lol

Nee ik ben totaal niet onderdanig. Dat zie je helemaal verkeerd. Maar tis gewoon een keigoed idee om te weten dat ik er niets aan kan doen..

Maja, vraag maar aan Tim, ik ben totaaaaaal niet onderdanig

Tis trouwens ook alleen met seks hoor, ik vind het vreselijk om ergens geen controle over te hebben
En ik weet ook echt wel dat als ik zeg dat ie moet stoppen, dat ie danh stopt. Maar gewoon het idee dat ik er niets aan zou kunnen doen als ie doorgaat, terwijl ik dat niet wil.. dat idee is gewoon geil

naja dat zal vast raar overkomen ofzo,.. maar tis niet zo dat ik erg onderdanig ben
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:29
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:

hard associeer ik ook met geil, zacht met liefde ...
Nou ik niet..
Ik heb met mijn vriend echt liefdevolle seks, ook al is het vaak heel hard...
Vooral omdat het hele "spel" met veel liefde gebeurt, alleen het neuken gaat hard..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:31
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Hahahaha lol

Nee ik ben totaal niet onderdanig. Dat zie je helemaal verkeerd. Maar tis gewoon een keigoed idee om te weten dat ik er niets aan kan doen..

Maja, vraag maar aan Tim, ik ben totaaaaaal niet onderdanig

Tis trouwens ook alleen met seks hoor, ik vind het vreselijk om ergens geen controle over te hebben
En ik weet ook echt wel dat als ik zeg dat ie moet stoppen, dat ie danh stopt. Maar gewoon het idee dat ik er niets aan zou kunnen doen als ie doorgaat, terwijl ik dat niet wil.. dat idee is gewoon geil

naja dat zal vast raar overkomen ofzo,.. maar tis niet zo dat ik erg onderdanig ben
nee, ok, maar als er geneukt wordt dan wordt jij ook echt geneukt ...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:34
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:


nee, ok, maar als er geneukt wordt dan wordt jij ook echt geneukt ...
Mwah misschien kun je het zo zien jah

Maar het gebeurt ook vaak zat dat ik letterlijk bovenop hem ga zitten En dan heeft ie dat lekker te accepteren
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:36
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


Mwah misschien kun je het zo zien jah

Maar het gebeurt ook vaak zat dat ik letterlijk bovenop hem ga zitten En dan heeft ie dat lekker te accepteren
ok, ok, het beeld is duidelijk
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:38
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:


ok, ok, het beeld is duidelijk
Goedzow
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:38
Verwijderd
Af en toe is t gewoon alleen om de geilheid.. en dan ook hard
En zachte sex is gewoon liever.. en komt t over daj echt vanmekaar houdt enzow..

najah k wil gewoon allebei wel.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:42
birdy
birdy is offline
het is maar net in welke mood je bent, als we echt geil zijn is hard erug lekker, maar van zacht geniet ik ook heeeel erg!!! ik kom bij geen van beide klaar daar is meer stimulatie voor nodig maar die krijg ik ervoor of erna wel.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:44
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Wat vinden jullie lekkerder? Harde of zachte seks?

Ik ga zelf voor harde, omdat ik het heerlijk vind om "letterlijk" genomen te worden, en diep vind ik gewoon lekker.
Mijn vriend vind dit ook lekker dus dat is dan wel fijn
Van harde seks kan ik ook echt klaarkomen, meerdere malen, en dat is toch wel echt een voordeel
Kweenie wat het is, er komt ook bij dat ik er niet echt iets aan kan doen, dat machteloze, kweenie precies hoor..

Wat vinden de meiden lekkerder? En is het zo dat veel jongens hard lekker vinden?

Wat vinden jullie lekkerder en waarom??

En vinden jullie één van beiden persoonlijker, of is het allebei persoonlijk. Of vinden jullie dat de lieve zachte seks persoonlijker is.. wat voor gevoel krijgen jullie erbij?
lieve zachte sex vind IK persoonlijker maar harde sex is soms ook welleens lekker
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:58
Verwijderd
Hmz.. harde dan toch.. mn vriend komt dan alleen te snel klaar.. Lol.. dus we wisselen ut vaak af..

Maar ik herken me echt helemaal in jouw verhaaltje, klopt ook precies met mij en wat ik fijn vind.. en neej, ik ben owk niet onderdanig!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:58
Verwijderd
Hmz, ik heb eigenlijk nog geen idee, maareh, hard lijkt me idd geiler, zacht liever. Momenteel... euh... wie het nog niet doorhad - hard

Maar, jullie kunnen dus klaarkomen tijdens de sex? Zonder clitorisstimulatie? Wat wordt er dan gestimuleerd, want ik vindtut een errug goed idee
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
Hmz, ik heb eigenlijk nog geen idee, maareh, hard lijkt me idd geiler, zacht liever. Momenteel... euh... wie het nog niet doorhad - hard

Maar, jullie kunnen dus klaarkomen tijdens de sex? Zonder clitorisstimulatie? Wat wordt er dan gestimuleerd, want ik vindtut een errug goed idee
ikke kan niet klaarkomen van sex, het kan echt goddelijk lekker zijn, maar ik kom dr niet klaar van.. daar is dus idd clitorisstimulatie voor nodig..

maar wat dan gestimuleerd wordt is volgens mij de g-spott, mn vriend stimuleert dat altijd met zn vinger en ik kom dan wel (tegelijk dan dus met clitorisstimulatie) veel lekkerder klaar..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:09
Verwijderd
Bestaat die G-spot dan nou eigenlijk wel of niet? Want ik heb nooit iets bijzonders kunnen ontdekken, nou heb ik dan ook niet errug goed gezocht
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:12
Verwijderd
hij bestaat wel.. ik weet de mijne te vinden, of nou ja.. ik kan dr zelf niet bij met mn vingers ofzow.. maar mn vriend wel..

ik zou owk niet kunnen uitleggen waar het zit, want het gevoel is zow lekker.. heb je ut wel eens op zn hondjes gedaan? dan wordt ie bij mij nl. heel erg gestimuleerd..

tzit dus tegen je blaas aan owk ofzow, en dan heb je eerst het gevoel dat je moet plassen en daarna wordt het heel lekker, wanneer dat plasgevoel eenmaal weg is.. Maar dan moet je dat dus wel weg durven laten gaan, niet stoppen van ow, kmoet plassen! ofzow.. ms es in bad/onder de douche proberen, dan is het ms minder eng dat gevoel te laten gaan omdat het niet zo ontzettend uitmaakt als je per ongeluk toch plast..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:21
Black_Blasphemy
Black_Blasphemy is offline
Eerst hard en dan zacht

Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 21:40
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Gewoon normaal recht toe recht aan...
__________________
I have a dream.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hij bestaat wel.. ik weet de mijne te vinden, of nou ja.. ik kan dr zelf niet bij met mn vingers ofzow.. maar mn vriend wel..

ik zou owk niet kunnen uitleggen waar het zit, want het gevoel is zow lekker.. heb je ut wel eens op zn hondjes gedaan? dan wordt ie bij mij nl. heel erg gestimuleerd..

tzit dus tegen je blaas aan owk ofzow, en dan heb je eerst het gevoel dat je moet plassen en daarna wordt het heel lekker, wanneer dat plasgevoel eenmaal weg is.. Maar dan moet je dat dus wel weg durven laten gaan, niet stoppen van ow, kmoet plassen! ofzow.. ms es in bad/onder de douche proberen, dan is het ms minder eng dat gevoel te laten gaan omdat het niet zo ontzettend uitmaakt als je per ongeluk toch plast..
Hehheh, ik ben nooit zover gekomen, moest stoppen vanwege de pijnkwestie, en heb momenteel geen vriend of zo, dus kan het niet uitproberen (nou ja, dat kan ik wel, maar zo ga ik me maar niet gedragen, dan krijg ik helemaal een reputatie...).
Ma goe, zal ut es testen, mocht ik de kans krijgen

Het kan trouwens wel kloppen, omdat de zenuwen van je clitoris daarlangs lopen en je die dus raakt bij de G-spot... -_o
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:00
Verwijderd
hihi..

ja, khad keer op tv owk een programma gezien waarin ze helemaal gingen uitleggen waar ie zat enzow, was wel lollig.. maar mn ex had magic fingers en die heeft me 'geleerd' dat ie bestaat.. Toen heb ik het toen ik met mn vriend kreeg ook maar even aan hem geleerd.. Hihi, je had zn hoofd moeten zien toen ie merkte hoe gek hij me daarmee kon maken!! LoL.. Maar ja.. nu is mn huidige vriend nog 10 keer beter owk..

Maar als ze ut dus niet weten (want bijna geen enkele jongen weet het) moet je ze gwoon aanwijzingen geven en dan voel je wel wanneer ze goed zitten!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:19
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
tjonge jonge, klinkt erg goed ... mijn vriendin kan hem nog steeds niet vinden ...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:25
Verwijderd
ze kan dr zelf owk niet bij.. tenminste ik niet..

dus jij moet hem voor haar vinden..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:36
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Hard!
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 12:42
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ze kan dr zelf owk niet bij.. tenminste ik niet..

dus jij moet hem voor haar vinden..
ik zie haar morgen weer, als ik tijd heb zal ik eens op zoek gaan
weet je trouwens of dat heel erg verschillend is per persoon? als je hem zou kunnen vinden, zou hij dan altijd in dezelfde regio kunnen zitten?
stomme vraag misschien, maar toch ...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:00
Verwijderd
Nou ja... hij zit daar binnen ergens.. geen idee waar precies en of dat per persoon verschilt..

ga gwoon es op onderzoek uit daar binnen met je vinger, je moet je vinger dan wel echt bewegen.. Kweet dat bij mn vriend meestal zowat zn hele vinger dr in zit en dat et bij mij wel ergens aan de bovenkant zit, dus niet onder..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 13:48
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
je hoort nog van me ...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hij bestaat wel.. ik weet de mijne te vinden, of nou ja.. ik kan dr zelf niet bij met mn vingers ofzow.. maar mn vriend wel..

ik zou owk niet kunnen uitleggen waar het zit, want het gevoel is zow lekker.. heb je ut wel eens op zn hondjes gedaan? dan wordt ie bij mij nl. heel erg gestimuleerd..

tzit dus tegen je blaas aan owk ofzow, en dan heb je eerst het gevoel dat je moet plassen en daarna wordt het heel lekker, wanneer dat plasgevoel eenmaal weg is.. Maar dan moet je dat dus wel weg durven laten gaan, niet stoppen van ow, kmoet plassen! ofzow.. ms es in bad/onder de douche proberen, dan is het ms minder eng dat gevoel te laten gaan omdat het niet zo ontzettend uitmaakt als je per ongeluk toch plast..
ik denk ook wel dat ie bestaat jah Waar ie precies zit weet ik niet, maar hij zit er wel, want ik kom gigantisch vaak klaar tijdens het neuken, terwijl mijn clit dan niet eens gestimuleerd wordt... dus het zal mijn G-spot wel zijn... En die wordt optimaal gestimuleerd als ie me hard neemt das echt lekker, damn
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 16:58
Verwijderd
*is jaloers*

*wou dat ze owk klaarkwam van puur sex*
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:00
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
het een hoeft het ander niet uit te sluiten zei ze en ze zuchte zacht
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 17:17
Verwijderd
onze seks is meestal lekker zacht en lief, ik vind het echt zalig om elkaar letterlijk te 'liefkozen', wejewel? veel strelen en kussen... zaaaaaaaalig...
maar af en toe heb ik zo wel iets van... "vandaag wil ik het hard"
ma het probleem is da ik da nie durf te zeggen. allee, ik durf da wel, en ik wil da wel, ma ik wil het ook weer niet... nja 't is moeilijk uit te leggen... dan lig je daar zo zalig van elkaar te genieten, je wil eigenlijk niet dat dat moment ooit voorbijgaat. dus ook niet als er ruigere seks voor in de plaats komt waar je eigenlijk ook naar verlangt. snappie?

... *zucht*...


~Elke~
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 02:49
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Hardcore

maar soms is zacht en rustig ook wel lekker
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 12:50
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


ik denk ook wel dat ie bestaat jah Waar ie precies zit weet ik niet, maar hij zit er wel, want ik kom gigantisch vaak klaar tijdens het neuken, terwijl mijn clit dan niet eens gestimuleerd wordt... dus het zal mijn G-spot wel zijn... En die wordt optimaal gestimuleerd als ie me hard neemt das echt lekker, damn
Damn, dat wil ik ook!! *is mede-jaloers*

Nou ja, ik weet niet of ik het kan of niet, maar ik denk eigenlijk van niet... naja ik blijf hopen
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 19:49
chanel
chanel is offline
ik denk zelf dat me vriend ook 'harde' sex lekkerder vind.. maar ik hou vaak meer van lekker vrijen, en rustig aan en zo.. veel zoenen en zn handen over me gezicht etc..
ik vind harde sex ook lekker, maar t is gewoon heel anders vind ik, de een is meer lust en t ander is meer liefde

m soms loopt t ook in elkaar over, van rustig naar heel wild..

Chanel
__________________
Can't stand when a bitch all in my side,I don't even know her and she all up in my light,Givin me the side eye like she wanna fight,better get t right
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:06
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
kan allebei ontzettend lekker zijn vind ik zacht is heel intiem en dan heb k echt t gevoel van houden van...maar hard kan gewoon ook zo ontzettend geil en lekker zijn....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:00
M@TRIX
Avatar van M@TRIX
M@TRIX is offline
ligt eraan als k beetje voel dak ga kome gaat meestal de rem erop
__________________
Je suis Napoleon, ik heb america ontdekt!!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 13:01
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ligt eraan als k beetje voel dak ga kome gaat meestal de rem erop
kom jij weleens dan ????
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
blabla G-spot
Hoe kan het nou dat je er zelf niet bij kan?? Ik vat dat niet...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 16:31
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tja ik word een beetje in de war van dit topic ik d8 namelijk dat de gspott niet IN je dinges zat maar ja tzal wel aan mij liggen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:24
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Hoe kan het nou dat je er zelf niet bij kan?? Ik vat dat niet...
Bij sommige meisjes ligt hij onder een te moeilijke hoek, je vingers kunnen niet onbeperkt door draaien .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:38
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
tja ik word een beetje in de war van dit topic ik d8 namelijk dat de gspott niet IN je dinges zat maar ja tzal wel aan mij liggen
dat zit ie naar mijn idee wel, en sommige vrouwen (of mannen bij vrouwen) kunnen daar wel bijkomen en anderen niet ...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:


Hoe kan het nou dat je er zelf niet bij kan?? Ik vat dat niet...
ik kan er om 2 redenen niet bij.. hij zit namelijk te diep binnenin mij, mijn vingers zijn niet zo lang en euh, niet ZO lenig, en bovendien weet ik niet PRECIES waar ie zit, weet alleen hoever mn vriends vingers dr ingaan als ie dr aankomt, en zover kunnen mijn vingers al niet en hij zit zoiezo aan de bovenkant en daar kunnen mijn vingers niet bij..

En dus ff voor de duidelijkheid, g-spott is dus iets anders dan je clitoris.. g-spott is dat wat gestimuleerd wordt bij de seks ook, bij doggy style komt ie dr, bij mij iig, goed bij, en daarom is dat errug lekker.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:


ik kan er om 2 redenen niet bij.. hij zit namelijk te diep binnenin mij, mijn vingers zijn niet zo lang en euh, niet ZO lenig, en bovendien weet ik niet PRECIES waar ie zit, weet alleen hoever mn vriends vingers dr ingaan als ie dr aankomt, en zover kunnen mijn vingers al niet en hij zit zoiezo aan de bovenkant en daar kunnen mijn vingers niet bij..

En dus ff voor de duidelijkheid, g-spott is dus iets anders dan je clitoris.. g-spott is dat wat gestimuleerd wordt bij de seks ook, bij doggy style komt ie dr, bij mij iig, goed bij, en daarom is dat errug lekker.
Heheh, jah, ik weet dat het de clitoris niet is Maar iig, bedankt voor de uitleg
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 13:47
Verwijderd
doe maar lekker hard
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 16:05
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef:
doe maar lekker hard
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging na bijna zes maanden
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 16:16
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Als we echt geil zijn vaak hard, als t echt om liefde gaat zacht (= lief)
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2002, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Lindansje schreef:
Bedankt voor deze waardevolle toevoeging na bijna zes maanden
graag gedaan

doos
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 23:14
Seksualiteit Erectie-/libidoproblemen vriend.
OnderkofferMe
36 23-03-2013 16:38
Seksualiteit Hoe voel jij je op seksueel gebied? #9
TopDrop
497 09-11-2007 19:52
Seksualiteit TEPELS: groot, klein, hard, zacht
Trinity
37 29-04-2005 11:14
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 17:27
Seksualiteit Seks lijkt me vreselijk
Evito
146 20-05-2003 14:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55.