Oud 18-10-2007, 22:20
Verwijderd
Na vier jaar pas een nieuw topic? Dat was echt een goed idee van mij..

Maar dingen om samen te doen.. Hmm, ik vind samen gedichten schrijven toch wel heel leuk. Ieder schrijft een of twee regels en elkaar niet vertellen wat je nu precies in gedachten hebt. Dat kan hele leuke dingen opleveren.
Samen gitaar spelen. Oftewel, hij speelt gitaar en jij doet alsof je het kan.
Als je een ov jaarkaart hebt een bus instappen en gewoon ergens uitstappen en rond gaan lopen. Je komt soms op leuke plekken terecht.

Laatst gewijzigd op 18-10-2007 om 22:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2007, 18:13
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Citaat:
Ik (ben 18 en) heb sinds eergisteren nog geen vriendin, maar er zijn wel wat dingen gebeurd die dag. Ik wil nu weer iets leuks gaan doen, alleen een aantal dingen vallen al af. 'S avonds iets doen gaat niet, aangezien haar (zij is 16,5) ouders dit niet toelaten. Stukje fietsen vind ze niet leuk, zwemmen heeft ze geen zin in.

Poeh, klinkt best dramatisch zoals ik het nu typ. Maargoed, iemand misschien een ideetje? Wandeling over het strand zou leuk zijn, alleen Limburg ligt nu niet direct aan zee.
Zowiezo is 's avonds daten beter...
Maartoch, zijn er geen bossen, meren of parken in Limburg dan? Zee is natuurlijk perfect, maar als die er niet is... Verder best een goed idee nl....
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2007, 21:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Afgelopen vrijdag was ik met m'n vriend in de Efteling en het sprookjesbos is echt leuk met z'n tweetjes als je helemaal verliefd bent enzo Misschien nog een idee'tje voor iemand? Tis niet goedkoop maar wel erg leuk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 08:43
Verwijderd
^wel erg leuk, maar de Efteling is sinds dit weekend dicht En is beperkt open als WinterEfteling binnenkort. Maar voor volgend seizoen zeker niet te vergeten
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 10:57
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Jahaa, het sprookjesbos met al die herfstblaadjes op de grond
Heerlijk!
Gewoon lekker wandelen/slenteren door een herfstig bos is ook fijn. Moet het alleen wel weer een beetje opdrogen.
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 01:44
Twistingg
Twistingg is offline
Wat is leuk om te doen met een meisje wat je hebt ontmoet met uitgaan, en waar je goed mee op kan schieten, in de winter.

In de Lente/Zomer kan ik genoeg leuke dingen verzinnen om te doen maar in de winter niet echt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 11:17
Verwijderd
naar de schaatsbaan
samen chocomelk drinken in de stad
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 22:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wandeling maken in het bos?

Zelf heb ik zaterdag vier maanden met m'n vriend en ik wil dan een eind gaan lopen in het Kralingse Bos en foto's maken
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2007, 22:44
Twistingg
Twistingg is offline
Nja, het is 1ste keer dat we iets gaan doen, dus warme chocomelk drinken klinkt wel leuk, bedankt!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 11:44
Anaďs
Avatar van Anaďs
Anaďs is offline
Binnen een maandje zijn er overal weer voldoende kerstmarkten en zo om melig te gaan doen, gluhwein te drinken en jenever te proeven
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 13:19
Teddiebeer
Teddiebeer is offline
Eeuhmm, ik heb eigenlijk een vraag over dit onderwerp
Als ik in het weekend bij me vriendin ben, is het rond deze tijd vrij koud, dus vallen er zooo veel dingen af...
Weet iemand nou ECHT iets leuks (of een paar leuke dingen) om in de winter binnenn of ergens te doen?

Laatst gewijzigd op 12-11-2007 om 13:19. Reden: Emoticon bestaat niet> (A)
Met citaat reageren
Oud 12-11-2007, 20:26
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Eeuhmm, ik heb eigenlijk een vraag over dit onderwerp
Als ik in het weekend bij me vriendin ben, is het rond deze tijd vrij koud, dus vallen er zooo veel dingen af...
Weet iemand nou ECHT iets leuks (of een paar leuke dingen) om in de winter binnenn of ergens te doen?
Je zou kunnen gaan bowlen, of schaatsen als er een schaatsbaan in de buurt is, naar het zwembad, de bios, uit eten, een museum, toneelstuk, concert, cabaretvoorstelling etc.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 01:47
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik heb vandaag 'n eerste date gehad. We hebben gewoon van 15:00 tot 18:00 uur in de La Place boven de V&D iets zitten drinken en zitten kletsen, was supergezellig . Ik bedoel maar, je hoeft niet per se iets geweldigs te plannen van tevoren .
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2007, 23:19
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
wat voor dingen doen jullie eigenlijk op 2e dates, en met scharrels?
Want ja de 1e keer is heel leuk kletsen en iets drinken/ eten in cafe, maar de 2e keer herhaal je dat trucje niet nogmaals neem ik aan.
En ik vind scharrels nou ook niet echt iets om mee naar het zwembad te gaan, of bowlen ofzo. Kweenie vind dat meer iets om met je vriendje te doen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 14-11-2007, 18:52
Verwijderd
pak een filmpje ofzo
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 20:05
SUSANN.
Avatar van SUSANN.
SUSANN. is offline
Samen een film kijken kan ALTIJD
__________________
Let's make real love
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 01:01
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Samen een film kijken kan ALTIJD
hehe, hebben we al gedaan en om nou elke keer film te kijken... Gewoon iets voor de afwisseling, samen koken en film kijken is leuk, maar gewoon effe iets anders voor n keer. Het lijkt me wel een tof om 's avonds naar t strand te gaan.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 01:28
Verwijderd
Marmor, Stein und Eisen bricht, aber unsere Liebe nicht (8).
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 23:42
Dachinka
Avatar van Dachinka
Dachinka is offline
dingen die ik leuk vond:

- indoor schaatsen en elkaar proberen recht te houden haha
- wandelen in een park en daarna appels stelen uit de boomgaard en opeten of gewoon picknicken
- als je iemand hebt die creatief is (vb iemand die een instrument bespeeld) kan je hem iets voor je laten spelen en jij kan zingen haha of je kan hem vragen om het je te leren...of samen een liedje verzinnen
- gezellig op het strand zitten tot savondslaat
- gewoon samen naar een of andere mooie stad gaan en wat praten lachen en foto's nemen
- samen koken
- gaan zwemmen
- samen naar een pretpark of zoo
- samen naar een of ander exclusief feestje en je daarvoor verkleden hehe
- samen gaan bowlen of biljarten

wat ik niet cool vond:

- samen naar de bioscoop gaan (zo associaal)
- op cafe gaan (een beetje saai, vooral omdat ik geen cafeganger ben)
- ook niet fijn als er vrienden bij zijn die je niet kent, de eerste keer kan je beter alleen afspreken...
__________________
Kamac kamac em taramum karotic...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 20:31
Verwijderd
Erhm uitleg please?!

Wat is er asociaal een een filmpje pakken?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 20:44
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Waarschijnlijk asociaal in de zin van niet-sociaal en niet in de zin van aso.
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 00:00
Twistingg
Twistingg is offline
Citaat:
wat voor dingen doen jullie eigenlijk op 2e dates, en met scharrels?
Want ja de 1e keer is heel leuk kletsen en iets drinken/ eten in cafe, maar de 2e keer herhaal je dat trucje niet nogmaals neem ik aan.
En ik vind scharrels nou ook niet echt iets om mee naar het zwembad te gaan, of bowlen ofzo. Kweenie vind dat meer iets om met je vriendje te doen.
Haha ja, dat probleem heb ik dus ook.

Heb op 1ste date wat gedronken ( Warme Chocolademelk) maar zie mezelf dat niet weer doen.

Denk dat het film kijken word bij iemand thuis of iets in die richting.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Marmor, Stein und Eisen bricht, aber unsere Liebe nicht (8).
Deze post is in het verkeerde topic terecht gekomen ;x.

Ik zoek ook wat leuke dingen om te gaan doen.
We wonen allebei een beetje in t Oosten/Zuiden en we hebben eigenlijk alleen vrijdag om iets te gaan doen in een andere stad, omdat ik een weekendov heb en hij een weekov en reizen voor 12.00 uur kan dus niet.
De Ikea, bios en Maastricht zijn al geweest.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:54
gewoonmax
Avatar van gewoonmax
gewoonmax is offline
samen ergens op de stoeprand gaan zitten en daarna zien wat er gebeurt. Als t iemand is die echt leuk is vermaak je je wel.
__________________
Life is too important to be taken seriously
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 13:13
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Deze post is in het verkeerde topic terecht gekomen ;x.

Ik zoek ook wat leuke dingen om te gaan doen.
We wonen allebei een beetje in t Oosten/Zuiden en we hebben eigenlijk alleen vrijdag om iets te gaan doen in een andere stad, omdat ik een weekendov heb en hij een weekov en reizen voor 12.00 uur kan dus niet.
De Ikea, bios en Maastricht zijn al geweest.
Leuke steden die goed bereisbaar zijn vanuit zuidoosten: Zutphen, Deventer en vooral ook Den Bosch (!!)
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 23:51
fotj_undercover
Avatar van fotj_undercover
fotj_undercover is offline
Citaat:
Erhm uitleg please?!

Wat is er asociaal een een filmpje pakken?
Wel mss doen zij niet de dingen die jij doet terwijl je met je vriendje naar een film kijkt, en heel associaal zijn.

Ieder koppel gaat anders met elkaar om
__________________
Always shoot for the moon. Even if you fail, you'll fall between the stars.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 22:34
Verwijderd
- samen een schilderij verven / grote tekening maken
- koekjes / brownie bakken
- chinese rijsttafel verzinnen/samenstellen en maken
- kaartspelletjes leren
- gekke / leuke / mooie foto's maken (van elkaar)
- een nieuwe tekst voor een bekend bestaand liedje verzinnen
- voor de openhaard / bij de verwarming / onder een kleed op de bank zitten en leuke / spannende verhalen verzinnen

Dit soort dingen gaan mijn vriend en ik deze kerstvakantie doen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 22:44
Music Junky
Avatar van Music Junky
Music Junky is offline
Citaat:
wandelen op een strandje
Dat gaan ik en mijn vriend over 2 weken doen
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 08:08
Curly*Nan
Avatar van Curly*Nan
Curly*Nan is offline
Winter Efteling :-)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 23:50
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
www.leukedingendoen.nl
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 19:06
Margot1
Margot1 is offline
bioscoop
zwemmen
wandelen in het bos of strand
fotos van elkaar maken
samen een taart of cake bakken
samen koken
samen uit eten
samen winkelen
samen rondrijden in de auto
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 00:08
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik en mijn vriend hebben allebei zo'n pathe unlimited pas, dus gaan we iedere maand wel een keer met elkaar naar de bioscoop. heel leuk voor op de zondagavond. 's middags beetje chillen en bijkomen van de zaterdagavond, en 's avonds lekker weg. heerlijkkk <3
__________________
hoii
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 16:39
Llatisah
Llatisah is offline
Ik heb pas een leuke meid ontmoet in een danscafe. Ik heb er echt een goed gevoel over. Zodoende heb ik gevraagd of ze een keer iets leuks met me wil gaan doen, het antwoord hierop was ja. We hebben afsproken om donderdagavond iets leuks met z'n 2en te gaan doen, in Enschede. Heeft er iemand nog leuke ideeen om te gaan doen? Er zijn een paar dingen die ik liever niet doe/eisen...

* Bioscoop vind ik een beetje te standaard....
* Uit eten/wandeling maken lijkt me een beetje te veel van het goede voor een eerste date...
* Chocolademelk gaan drinken lijkt met iets te ouwbolllig

Ik ben eigenlijk meer opzoek naar iets waarbij we gezellig kunnen kletsen en bovendien iets leuks te doen hebben. Zodat we, mocht het gesprek stil vallen, iets aan afleiding hebben... Verder moet het meer een kort maar krachtige date zijn... dus een die hooguit een paar uurtjes duurt, hierdoor vallen de Efteling e.d. af...

Ik ben nogal veeleisend, maar de date moet dan ook goed zijn! Heeft er iemand leuke ideeen?
__________________
Huil niet omdat het over is... Lach omdat je het mee hebt mogen maken!
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 17:17
Verwijderd
bowlen
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 21:00
Fosca
Avatar van Fosca
Fosca is offline
Ik zou toch naar de bios gaan, filmhuis misschien, kom je meteen cultureel over kies dan een film waar je achteraf nog wat over na kunt praten (Atonement ofzo) en doe dat in een cafeetje.
__________________
Liefde is een simpel geschenk, dat je moeilijk aanvaard
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 21:56
Verwijderd
Uit eten heb je in verschillende gradaties hč, als je naar een simpel eetcafétje gaat en voor een paar euro wat simpels eet voelt het niet echt als 'zwaar' uiteten, maar je bent wel bezig én kunt met elkaar praten.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 12:01
Bro
Bro is offline
Hey Mensen! Vroeger ben ik lid geweest van dit forum, en toen was iedereen altijd vrij snel met reageren dus ik hoop dat daar weinig aan veranderd is .

Ik heb nu een paar dagen iets met het leukste meisje op aarde (ik voel me echt weer 12... zenuwachtig en verlegen enzo haha... but enough about that), maar zij is er zo eentje die een jaartje parttime werkt om haar studiekeuze te kunnen maken voor een vervolgopleiding. Gevolg is dat ze dus iedere avond leuke dingen gaat doen. Nu komt ze vanavond naar me toe, maar heb ik geen flauw idee wat we moeten gaan doen. Voor de 8ste keer film kijken is zo... ja zo filmkijkerig , naar de bios zijn we net een paar dagen geleden al geweest, maar dingen als een avondje poolen heeft ze vaak dus dezelfde week ook al gedaan. Dat is vrij naatje want dan lijkt het idee om zoiets te gaan doen zegmaar heel erg afgezaagd.

Kortom: HELP!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 16:53
Verwijderd
Ga samen koken, taartje maken en spelletjes doen ( en dan flink valsspelen). Klinkt heel duf, maar het is superleuk, mits de persoon met wie je 't doet heel leuk is en net zo van valsspelen houdt als jij.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 22:33
Vikingchild
Avatar van Vikingchild
Vikingchild is offline
Verzin iets onverwachts, zoals schaatsen, of snowboarden. Misschien gewoon heel simpel naar een cafe en daar even warme chocomelk drinken ofzo.

En je wilt toch met d'r praten, hoe wil je dr anders versieren, dus geen Bioscoop, toppunt van afgezaagdheid.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 01:25
Vladawi
Vladawi is offline
Citaat:
Ik (ben 18 en) heb sinds eergisteren nog geen vriendin, maar er zijn wel wat dingen gebeurd die dag. Ik wil nu weer iets leuks gaan doen, alleen een aantal dingen vallen al af. 'S avonds iets doen gaat niet, aangezien haar (zij is 16,5) ouders dit niet toelaten. Stukje fietsen vind ze niet leuk, zwemmen heeft ze geen zin in.

Poeh, klinkt best dramatisch zoals ik het nu typ. Maargoed, iemand misschien een ideetje? Wandeling over het strand zou leuk zijn, alleen Limburg ligt nu niet direct aan zee.
Al aan gedacht bij haar te polsen wat ze graag met jou zou doen?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 10:28
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Al aan gedacht bij haar te polsen wat ze graag met jou zou doen?
Geniaal
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 00:05
flipsyde
Avatar van flipsyde
flipsyde is offline
wat kan ik vrijdag avond met der doen voor de verjaardag? etentje is niet echt wat ik zoek.

maar alle leuke dingen (dierentuin/efteling/etc) zijn allemaal 's avonds gesloten :\
wat is er wel open?..
__________________
punt
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 09:41
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Beetje kinderachtige maar stiekem toch leuke lente-dingetjes om te doen: lammetjes kijken, naar de kinderboerderij, schommelen
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 21:15
Maxi
Maxi is offline
Oké, ik ga naar Enschede volgende week zaterdag, eerste afspraak met een meisje. Heb alleen geen flauw idee wat we kunnen doen... Film is zo standaard bv, en tijdens die hele film spreek je elkaar niet. En voor de film kun je dan wat eten, na de film al snel weer naar huis. En 't is wel flink wat reizen, dus dan wel iets wat wat langer duurt dan een uur of 2... Dilemma... En we weten niet of 't goed gaat klikken enzo, lastig... Maar een beetje een ijsbrekende activiteit... Bleh, hoe omschrijf je dit verder...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Oké, ik ga naar Enschede volgende week zaterdag, eerste afspraak met een meisje. Heb alleen geen flauw idee wat we kunnen doen... Film is zo standaard bv, en tijdens die hele film spreek je elkaar niet. En voor de film kun je dan wat eten, na de film al snel weer naar huis. En 't is wel flink wat reizen, dus dan wel iets wat wat langer duurt dan een uur of 2... Dilemma... En we weten niet of 't goed gaat klikken enzo, lastig... Maar een beetje een ijsbrekende activiteit... Bleh, hoe omschrijf je dit verder...
bowlen of poolen?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 12:30
haha444haha
Avatar van haha444haha
haha444haha is offline
Ik wil graag met mn vriend een dag je naar een leuke stad toe waar we veel te doen en te zien hebben en niet al te ver weg (vanaf amsterdam). Heeft er misschien iemand een leuk idee???

Alvast bedankt x
__________________
~~ Keep Smiling ~~
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ik wil graag met mn vriend een dag je naar een leuke stad toe waar we veel te doen en te zien hebben en niet al te ver weg (vanaf amsterdam). Heeft er misschien iemand een leuk idee???

Alvast bedankt x
ik heb in rotterdam een steptocht gedaan (http://www.rotterdamroots.nl/RR2004/STEP.html), was erg leuk
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 23:15
Verwijderd
Ik zal proberen het jullie makkelijk te maken.

17 jaar. Relatie.

Wil niet:

Bios
Zwemmen
Iets duurs (blut..)
(Strand)wandeling
Thuis lui zijn ofzo..

Wil wel:

Overdag, kan niet anders.

Laatst gewijzigd op 29-04-2008 om 10:42.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 17:55
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Muurklimmen, squashen..
Ben je lekker bezig en heb je daarna wat om over te praten, ook een goede manier om los te komen. Lijkt mij dan iig.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2008, 17:56
Verwijderd
Hey squashen, dat kan wel! Bedankt! =) =)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het TipTopic (Alles over cadeaus en dates)
Elin3
40 02-03-2022 10:05
Liefde & Relatie Veranderingen in de belangrijke topics op Liefde & Relatie
WolterB
1 21-11-2012 15:03
Liefde & Relatie Hoe zeg ik haar dat ik verliefd op haar ben?
immortelle
24 01-03-2011 06:16
Liefde & Relatie meisjes mee nemen
Pieropinto
2 07-06-2010 06:16
Liefde & Relatie date
frukii
3 04-09-2009 10:04
Liefde & Relatie Kado vriend
Piepje0123
4 02-03-2009 19:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32.