Oud 26-11-2008, 10:56
Verwijderd
na onveilige vagina seks, ervan uitgaande dat beide personen 100% vruchtbaar zijn en de baby natuurlijk in de vrouw groeit (hopende hierbij alle andere vormen uitgesloten te hebben)

dichter bij de baarmoeder, zaad minder zwemmen >>> baby's?

lijkt me zo logisch, maar ben benieuwd!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 12:00
blauw engeltje
Avatar van blauw engeltje
blauw engeltje is offline
lijkt mij eigenlijk niet zo van belang. de vagina rekt maar net zover mee als dat de piemel groot is, dus het topje van de "piel" zit sowieso vlak tegen de baarmoedermond, onafhankelijk van of ie nu tien of achttien cm is.
dan moeten de zaadjes die baarmoedermond vinden, daar doorheen zwemmen, en dan in de baarmoeder gaan zwemmen tot ze bij die eileiders geraken. zaadjes moeten allemaal even ver dus.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2008, 19:17
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
sperma schijnt met 40 kilometer per uur naar buiten te komen tijdens de ejaculatie, dus ik denk dat de grootte niet zo'n issue is
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 10:03
Verwijderd
Citaat:
sperma schijnt met 40 kilometer per uur naar buiten te komen tijdens de ejaculatie, dus ik denk dat de grootte niet zo'n issue is
Serieus ?
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 10:53
Verwijderd
Citaat:
sperma schijnt met 40 kilometer per uur naar buiten te komen tijdens de ejaculatie, dus ik denk dat de grootte niet zo'n issue is
nondeju, je zou het maar in je oog krijgen!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2008, 13:30
Verwijderd
Citaat:
lijkt mij eigenlijk niet zo van belang. de vagina rekt maar net zover mee als dat de piemel groot is, dus het topje van de "piel" zit sowieso vlak tegen de baarmoedermond, onafhankelijk van of ie nu tien of achttien cm is.
dan moeten de zaadjes die baarmoedermond vinden, daar doorheen zwemmen, en dan in de baarmoeder gaan zwemmen tot ze bij die eileiders geraken. zaadjes moeten allemaal even ver dus.
Dat ja, je moet niet overschatten hoe ver weg die baarmoeder zit... als je niet opgewonden bent, is het nauwelijks een vinger diep - een tampon duw je er al snel tegenaan.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45.