Oud 21-11-2001, 23:40
call_4_me
call_4_me is offline
Ik weet wel dat ik al een jaar ongeveer niet echt genoeg meer eet. Eesrte 2 maanden was ik al 10 kilo afgevalen. Toen ging het weer omhoog en bleef het ffies zo. Maar ik heb nou steeds dat ik als ik ffies iets niet eet onwijze honger heb net of ik helemaal gee reserve heb ofzo (ik denk ook niet dat ik die heb maar toch). Ik krijg dan ergu buikpijn en word misselijk. Maar ik eet niet als ik misselijk ben want dan heb ik echt het gevoel dat het er gelijk weer uit komt. Niet dat ik heel dun ben, ik ben "gewoon" zeg maar. Maar laatste tijd heb ik dat ik steeds haren verlies. Ik had altijd heel dik haar en merk nu dat het toch niet meer zo dik is als het was. Heeft dat er iets mee te maken. Ik merk ook dat ik steeds vaker wel geblessuurd ben en pijn heb in mijn buik, mild, en hart plekken.
Herkent iemand dit? Of kan iemand mij helpen. Want ik hoop niet dat het ernstig is ofzo. En ik ga dus echt niet naar een doktor.

Dankje wel voor het lezen...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 23:44
call_4_me
call_4_me is offline
Drinken deed ik trouwens ook meestal maar 1 of heel soms 2 glazen per dag. Nu zijn dat er toch wel 4 en soms meer, maar meestal nooit.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 10:43
Joyce-b
Joyce-b is offline
Dat je haar uitvalt en dunner wordt heeft waarschijnlijk inderdaad te maken met dat je weinig eet: je lichaam heeft een bepaald aantal voedingsstoffen nodig om goed te kunnen functioneren enzow, en wanneer je dus niet genoeg eten binnenkrijgt heb je daar een tekkort aan. Met als gevolg dat je lichaam bepaalde dingen niet meer kan ''uitvoeren'' of minder worden.. zoals idd met je haar.

Een gevolg van te weinig eten kan volgens mij ook die pijnen zijn..

Maar goed, waarom eet je zo weinig? wil je het niet? kan je het niet? heb je wel eens geprobeerd om meer te eten?

Want zoals je nu bezig bent, dat is écht niet goed, je merkt et al aan je haar enzo, dus probeer ermee te stoppen, oftewel: eet meer!

En wanneer dat niet lukt, is misschien een dokter niet eens zo'n slecht idee... ..


sterkte..
__________________
Wantrouwen is een teken van zwakte - Gandhi
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 15:55
call_4_me
call_4_me is offline
Ik eet zo weinig omdat ik het het laatste jaar echt heel slecht met mij ging/ gaat. Mijn ouders waren met kerst uitelkaar gegaan en volgens mij eet ik vanaf toen bijna niks meer. Ik heb rond april ook in een depressie gezeten een tijdje en toen at ik dus ook niet meer.

En steeds weet ik dat ik te weinig binnen krijg en ik wil wel meer eten. Maar mijn lichaam is er nu aan gewent, dus als ik meer wil eten krijg ik het gevoel dat ik vol zit en missenlijk word. Mijn gewicht is wel goed dat weet ik. (want ik heb het gevraagt bij de schooldokter en ik weeg het gemiddelde) Maar ik voel me altijd zo leeg en hongerig. En ik word ook sneller moe en zwak en alles.

Maar ik ga dus echt niet naar een dokter. Dan lijkt het net heel ernstig en dat wil ik niet. Want ik wil het gewoon zelf op proberen te lossen. Want ik ben een erg gesloten meid, dus niemand hoeft iets van mij te weten. En als ik naar de dokter ga merken ze dat er iets is... Mijn moeder weet het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 16:20
Verwijderd
Citaat:
call_4_me schreef:
Maar ik ga dus echt niet naar een dokter. Dan lijkt het net heel ernstig en dat wil ik niet. Want ik wil het gewoon zelf op proberen te lossen. Want ik ben een erg gesloten meid, dus niemand hoeft iets van mij te weten. En als ik naar de dokter ga merken ze dat er iets is... Mijn moeder weet het ook niet.
Als je je zwak en ziek voelt ed dan is het ook niet goed, iig zo dat het nodig is dat je naar de dokter of een dietiste gaat als het jezelf niet lukt. Jezelf een beetje laten zien kan geen kwaad. En anders proberen elke dag een beetje meer te gaan eten. Dat je gewicht goed is bij je lengte hoeft niet automatisch te betekenen dat je genoeg eet, en je mist waarschijnlijk veel voedingsstoffen. 'k zou es langs de dokter (school arts?) gaan, als ik jou was.

Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 16:34
call_4_me
call_4_me is offline
Thx leonoor.

Ik weet dat mijn gewicht niks te maken heeft met of ik wel goed eet. Want ik mis wel stoffen ja. De schooldokter daar zou ik rond januari weer heen gaan. Omdat ik het ze wel ongeveer had vertelt (ook wat problemen betreft weten ze een beetju) vandaar dat ik januari weer moet komen. Ze willen dan weten hoe het met mij gaat. Dan kan ik het als nog na vragen.
Ju zal wel denken wat is die koppig, maar ik durf/ wil gewoon niet naar de dokter. Want ik wil nite dat iemand het weet en moet dan alleen. En dat durf ik niet.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 17:00
Verwijderd
De schooldokter weet het al een beetje, toch? Dan zeg je het daar tegen? Maak eventueel eerder een afspraak, dan hoef je er minder lang tegen aan te kijken. Tis voor je eigen best wil. En je kunt het! Sterkte en succes.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 21:18
call_4_me
call_4_me is offline
thx leonoor, waren er maar meer mensen als jij. Jij zegt tenminste de waarheid. Andere lopu altijd maar raar te doen als ze zoiets horen. En thx voor de positiviteit... zoals "ju kan het"!!!
Vind ik wel lief
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 21:26
Verwijderd
np
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Moeder kookt te weinig
napoleonzuurtje
2 20-05-2012 00:01
Eten & Drinken Hoeveel eten jullie per dag?
Armoed
19 01-08-2010 18:37
Psychologie Mijn moeder eet te weinig.
Droomvlucht
12 14-02-2004 22:43
Lichaam & Gezondheid te weinig eten
essie:D
29 28-09-2003 22:01
Lichaam & Gezondheid Eet ik te weinig??
Butterflygirly
21 27-01-2002 21:26
Lichaam & Gezondheid Je beter voelen met weinig eten
Me_Myself_and_I
10 08-11-2001 16:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.