Oud 14-11-2002, 21:09
She-wolf
She-wolf is offline
Wie heeft al ooit eens de sex die hij had met zijn vriendin opgenomen op video? Ik vind het namelijk een geil idee, maar weet niet zeker of ik het eens zal voorstellen aan mijn vriend.
Je moet elkaar wel honderd procent vertrouwen en dat vind ik juist zo moeilijk, want je kunt nu eenmaal nooit zeker weten, als het dan eenmaal gedaan is, of hij niet zomaar aan al zijn vrienden zal tonen!
see ya
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:17
Sikamikanico
Avatar van Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Ik zou het niet willen denk ik, omdat ik er niet van gediend ben gefilmd te worden, en dan al helemaal niet. Maar misschien, in de toekomst....
__________________
http://www.scholieren.com
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 21:20
bloemetje
bloemetje is offline
AHa, ik snap het. mijn vriend heeft het ooit een keer voorgesteld, maar ik ben zeg maar nogal preuts, dus ik wil dat gewoon niet. Maar hem leek het een supergeil idee om naar zo'n video te kunnen kijken. of naar naaktfoto's van mij! ik zie dr ja niet uit! echt niet man. hele dikke buik en bovenbenen. Maar als jullie lang genoeg verkering houden, en jij die band in je bezit houdt, kan hij hem in principe niet aan z'n vrienden tonen. En waarschijnlijk zullen die hem er ook mee pesten, want misschien doet hij wel iets heel raars op de video ofzo... dat is minder voor hem.
Gruffels.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 22:28
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Same here, mijn vriend wil t graag opnemen met webcam maar das wel link, das zo door te sturen!!
Ik heb ook een dikke buik en bovenbenen dus wil t nie op film hebben maja misschien binnenkort...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 22:56
SuperS
SuperS is offline
shit hey, dat ga je toch niet opnemen!!!
waarom is dat nou weer nodig??? om het aan andere mensen te laten zien ofzo?? of om voor jezelf te bewaren (ook nutteloos je kunt er ook aan terug denken of het nog een keer doen)??

ik vind 't ech stom hoor......
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 22:59
Starfish
Avatar van Starfish
Starfish is offline
Geniet van de sex op het moment zelf, niet als je later op de bank zit met cola en popcorn erbij.....
(Beetje zwart-wit maar okee )
__________________
Niet mokken, lekker wokken
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 23:39
STP
Avatar van STP
STP is offline
Nope, dat vinnik niet bepaald iets bijzonders hebben... Net als van die actie-shots

Mooi naakt vinnik erg okay (mensen hebben vast hier de foto's van mij en Marije wel es gezien ) omdat het gewoon stijl heeft en niets iets bruuts zoals de plaatjes die op de éérste de beste mp3 site te zien krijgt

Maargoed, terugkomend op het video-gebeuren. Ik ben het er inderdaad mee eens dat seks op het moment erg leuk is en ook zeker op meerdere momenten, maar dan wel als je intiem met elkaar bent. Dus inderdaad niet met een bak popcorn op de bank.

__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 23:44
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Citaat:
Starfish schreef:
Geniet van de sex op het moment zelf, niet als je later op de bank zit met cola en popcorn erbij.....
(Beetje zwart-wit maar okee )
Kan het niet gewoon alletwee? Eerst van seks genieten en later nog samen nagenieten?
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 23:44
Verwijderd
had et er toevallig vanmiddga nog over met mn vriendin, maar ik zou dat dus nooit willen, als ik een ding niet wil zien isset mezelf wel tijdens sex...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2002, 23:45
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Wim Wok schreef:
had et er toevallig vanmiddga nog over met mn vriendin, maar ik zou dat dus nooit willen, als ik een ding niet wil zien isset mezelf wel tijdens sex...
haha, hoe frons je dán met je wenkbrauwen ??
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 00:00
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Gewoon die spieren spannen lijkt me.
Ontopic : lijkt me wel eens leuk, mij kan m'n partner vertrouwen op dat gebied (ze zal al met m'n beste vriend moeten lopen neuken in m'n eigen bed voor ik zoiets op internet verspreid ofzo), maar bij mij draait de relatie toch altijd om eerlijkheid... Ik kan het gewoon niet, ik heb zo'n foto's in bezit en zie me er niet toe in staat ze te verspreiden. Alhoewel ik totaal niet zichtbaar ben ofzo, ik heb nog altijd respect voor haar.

Dus; hangt van je relatie & mensenkennis af of je het wil doen... Of je moet enken bepaalde delen filmen, of de tapes bij jou houden, ...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 03:15
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
been there done that :>

was wel lachen. alleen ze wilde teveel regisseurtje spelen dus konden we niet aan een stuk door blijven neuken en cameraman spelen tijdens de daad is nogal moeilijk zonder steady shot ;P
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 11:18
Jouw_Duiveltje
Avatar van Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef:
Same here, mijn vriend wil t graag opnemen met webcam maar das wel link, das zo door te sturen!!
Ik heb ook een dikke buik en bovenbenen dus wil t nie op film hebben maja misschien binnenkort...
foto's hebben we ook die zijn veilig bij mij dat weet je
__________________
Earth could be a wonderful place... But it almost never is...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 13:51
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
ooh lijkt me eigenlijk wel leuk
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 19:51
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
She-wolf schreef:
Wie heeft al ooit eens de sex die hij had met zijn vriendin opgenomen op video? Ik vind het namelijk een geil idee, maar weet niet zeker of ik het eens zal voorstellen aan mijn vriend.
Je moet elkaar wel honderd procent vertrouwen en dat vind ik juist zo moeilijk, want je kunt nu eenmaal nooit zeker weten, als het dan eenmaal gedaan is, of hij niet zomaar aan al zijn vrienden zal tonen!
see ya
Als je het nieuws volgt, dan weet je ook, dat zelfs al is je vriend te vertrouwen, dan nog kan de film gestolen worden, dan wel van de computer gehaald worden (als het gaat om een digitale)

Oftewel, wet waar je aan begint, als je denkt dat er materiaal op komt te staan die je echt niet publiekelijk wilt hebben, dan kun je de film denk ik beter niet maken.
(op onze school is er bijv. zo'n filmpje in omloop gekomen, vorige week ofzo was er een dagboek van een 2 meiden gejat en openbaar gemaakt en een paar maanden geleden was er ook iets met een film in Eindhoven... lees www.nu.nl hierop na mocht je me niet geloven)
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 20:39
Verwijderd
Waarom zou je dat willen doen, om je te kunnen wanken als het uit is?

Lijkt mij alleen maar risky, er zijn genoeg verhalen bekend van figuren die dat hadden gedaan en die zich nu niet meer kunnen vertonen omdat het is uitgelekt: de slet van de TU Delft, het UVSV-jaarclubje, die kerel in 's Hertogenbosch, noem maar op...
Met citaat reageren
Oud 15-11-2002, 21:47
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
nare man schreef:
Waarom zou je dat willen doen, om je te kunnen wanken als het uit is?

Lijkt mij alleen maar risky, er zijn genoeg verhalen bekend van figuren die dat hadden gedaan en die zich nu niet meer kunnen vertonen omdat het is uitgelekt: de slet van de TU Delft, het UVSV-jaarclubje, die kerel in 's Hertogenbosch, noem maar op...
daarom moet je het juist wel doen, werkt goed op mijn lachspieren
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 12:48
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Nope, nog nooit gedaan, en het lijkt me ook niet mijn bedoeling omdat ooit te doen. Maar zeg nooit nooit.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 17:08
cursusgeveresjuh!
Avatar van cursusgeveresjuh!
cursusgeveresjuh! is offline
hebbut nog nooit gedaan, misschien als we langer bij elkaar zijn
Met citaat reageren
Oud 16-11-2002, 18:29
Verwijderd
ik zou het wel geil vinden
om één keer te bekijken dan... voor de lol ofzo...

xxx
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 14:22
)Vampje(
)Vampje( is offline
Lijkt me geil om eens een filmpje te maken...
Foto's hebben we wel al gemaakt, was ook leuk.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 16:41
N*A*Shezbaernon.temp
Avatar van N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Nooit gedaan en zal het waarschijnlijk niet snel doen, want ten eerste ben ik daar voor veel te onzeker over mezelf, ten tweede STEL dat iemand anders het te zien krijgt ... Maar wie weet
__________________
Quant l' aura daussa s' amarzis ... A l fuelba chai de sul verjan, A l' auzelb chajan lor latis ...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 19:05
Embraced Pale Death
Avatar van Embraced Pale Death
Embraced Pale Death is offline
Ja, wel gedaan... Is heel leuk. Misschien juist omdat het risky is...
Maar je moet elkaar tuluk wel vertrouwen en alles...
uiteraarsch

maja
toch leuk hoor
ja
leuk

en vind je het niet leuk...
tja
dan niet

LALALALALAAA
__________________
the wheel is spinning, but the hamster's dead
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 19:06
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
SuperS schreef:
shit hey, dat ga je toch niet opnemen!!!
waarom is dat nou weer nodig??? om het aan andere mensen te laten zien ofzo?? of om voor jezelf te bewaren (ook nutteloos je kunt er ook aan terug denken of het nog een keer doen)??

ik vind 't ech stom hoor......
dit vind ik nou echt een onzinopmerking. hoezo is het stom? jij kijkt zeker ook nooit naar erotische films of series? Dat zou namelijk ook stom zijn als je dat deed, aangezien je ook gewoon aan sex kan denken...
__________________
Reality is an illusion brought on by the lack of alcohol
Met citaat reageren
Oud 18-11-2002, 22:41
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
STP schreef:
haha, hoe frons je dán met je wenkbrauwen ??

wat heb jij trouwens voor camera... mooie pix dus
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 10:05
Verwijderd
ghehe.... lijkt mij echt nix.
En wat er gebeurt met die video als het uit is lijkt me ook nix.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 10:23
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Hmz als t ooit uit zou gaan, zou ik zeker weten dat die video bij mijn -dan ex- vriend nog steeds veilig zou zijn...
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 11:38
Verwijderd
ik bied hierbij wat links aan:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=22956
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=23387

[kan helaas ander artikel niet vinden ]
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:16
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
Sikamikanico schreef:
Ik zou het niet willen denk ik, omdat ik er niet van gediend ben gefilmd te worden, en dan al helemaal niet. Maar misschien, in de toekomst....
Ik zou het niet willen, om de simpele reden dat. het prive is
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:28
Verwijderd
ik zou t zo doen als ie met zo'n camara aankwam zetten.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 16:28
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
a new noise schreef:
wat heb jij trouwens voor camera... mooie pix dus
Fujifilm nogwat dinges... Zijn idd wel mooie pix
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 03:51
Verwijderd
kewl,

NA MAGIX MUSIC MAKER KOMT NU ...........

MAGIX Pr0n pr3duc0r 1.0
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 12:09
Thomas
Thomas is offline
Libby Hoeler.

Deze studente stuurde haar lover regelmatig filmpjes die ze met haar webcam had opgenomen. In de filmpjes danste ze naakt door haar kamer en masturbeerde ze voor haar onbereikbare vriendje.

Na enige tijd ging ze vreemd. Haar vriendje kwam er achter en maakte een eind aan de relatie. Verbitterd besloot hij om wraak te nemen. Daarom stuurde hij de seks-filmpjes van zijn verse ex aan al zijn vrienden, haar vrienden en zelfs aan haar ouders.

De filmpjes verschenen al snel op internet en zijn inmiddels door honderdduizende mensen bekeken en bewonderd.

Hier kan je ook eens over nadenken....

btw typ bij een willekeurige zoekmachine de naam in van Libby Hoeler en je krijgt een overdaad aan websites waar de filmpjes zijn te downloaden. Dit ter bevestiging dat het zeker waar is.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware The fastest and easiest way to convert video
steven605
3 29-12-2010 20:01
Software & Hardware iPod Video
toemba
3 04-10-2006 16:01
Software & Hardware [Centraal] Audio/video [2]
Manuzhai
251 09-06-2006 16:29
Films, TV & Radio MTV Video Music Awards 2005
levi's
34 28-08-2005 09:58
Muziek Comeback kid Video
PieterB
37 29-01-2005 19:44
Software & Hardware Wireless audio/video transmitter
duracelkonijntje
0 20-09-2002 14:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.