Oud 23-11-2002, 18:33
Verwijderd
Citaat:
StefanLovertje schreef:
graag gedaan

doos
ze heeft toch gelijk?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2002, 17:27
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Euhh.. jaa ligt aan de bui
Als we in n romantische bui zijn is het standaart zachte/lieve sex
maar als we egt gewoon supr geil zijn ( ) dan willen we wel harde sex jah
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 00:09
Boer_kameeL
Avatar van Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
hihi..

ja, khad keer op tv owk een programma gezien waarin ze helemaal gingen uitleggen waar ie zat enzow, was wel lollig.. maar mn ex had magic fingers en die heeft me 'geleerd' dat ie bestaat.. Toen heb ik het toen ik met mn vriend kreeg ook maar even aan hem geleerd.. Hihi, je had zn hoofd moeten zien toen ie merkte hoe gek hij me daarmee kon maken!! LoL.. Maar ja.. nu is mn huidige vriend nog 10 keer beter owk..

Maar als ze ut dus niet weten (want bijna geen enkele jongen weet het) moet je ze gwoon aanwijzingen geven en dan voel je wel wanneer ze goed zitten!
Heb ik ook al ervaring mee; iedereen schept altijd zo op over nieuwe veroveringe enzo, maar zo'n goeie "techniek" kennen ze weer allemaal niet.
Wie is er eigenlijk nog geinteresseerd in verbeteren van sexleven, ze willen allemaal "de beste" zijn maar doen niets om te weten wat hun partner leuk vind...

Nuja ontopic : k vind het leuk ze eerst te plagen met zachte sex, dan f hard, en weer zacht... Dan krijg je wat dark voice zei ; zij bepaalt niet hoe snel ofzo, daarvoor is ze van mij afhankelijk, en dat plagen en uitstellen bouwt spanning op waardoor het voor beiden lekkerder is...

K vind het trouwens ook leuk als zij dit doet wanneer ze vanboven zit, wat plagen en dan wild tekeer gaan
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 10:09
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
me vriendjuh kan dur geeneens tege als ik me nagols in ze rug zet of alsk em bijt ofzow
dus naja, tis allemaal beetje zachtjuhs bij ons
__________________
For Pony
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 12:14
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Maakt mij eigenlijk totaal niet uit. Ik merk vanzelf hoe mijn vriendin het wil .

Tenzij ik in een plaagbui ben. Dan gaat het zachtjes (maar dan hebben we ook heel lang en vaak spelen er dan wat handboeien mee )

Kvind dat harde sex gewoon eigenlijk geil is. Ervoor en erna moet je de liefde maar laten voelen. Met zachte sex is het intiemer vind ik. (en zoals de eerste keer met mijn Ex-vriendin. Die was nog maagd en dat hebben we dus HEEL rustig gedaan)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 14:54
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
soms hard, soms zacht... Ja, verschilt per keer. Hard timuleert wel veel meer, maar ik voel me fijner/gewilder bij zacht. Dan heb ik echt zoiets van: dit gaat nooit meer over, dit is de man met wie ik mijn leven delen wil, he's just perfect...

en bij hard is meer: oeh, ja... ga door.. (ging die nou maar een stukkie naar links enzo)
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 25-11-2002, 18:58
Janicha
Janicha is offline
Op dit moment zacht. Ik heb net een nieuwe vriend (nou ja, net 2 maanden) en gister hebben we het voor de eerste keer samen gedaan. Hij was nog maagd, dat deed me echt wat. Dat ik de eerste voor hem was! Het ging allemaal heel voorzichtig en het liep echt over van liefde...dat was zo heerlijk! Dat gevoel!!! (alleen kom ik niet klaar, maar ach, ik ben een gelukkig mens)

Met mijn ex was het meer hard, ook lekker, maar op een gegeven moment hadden we alleen nog maar sex voor de sex zeg maar, het ging toen niet meer zo goed. Ik miste dat tedere, dat lieve.
__________________
I love my Friends!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 01:20
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
in een marathon heb je altijd allebei
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 01:35
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
in een marathon heb je altijd allebei
Ik dacht dat je in een marathon ongeveer 41 kilometer moest lopen?
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 02:01
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik dacht dat je in een marathon ongeveer 41 kilometer moest lopen?
42 eigenlijk, maar da's een ander soort marathon
(alsof jij dat niet weet )
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 23:14
Seksualiteit Erectie-/libidoproblemen vriend.
OnderkofferMe
36 23-03-2013 16:38
Seksualiteit Hoe voel jij je op seksueel gebied? #9
TopDrop
497 09-11-2007 19:52
Seksualiteit TEPELS: groot, klein, hard, zacht
Trinity
37 29-04-2005 11:14
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 17:27
Seksualiteit Seks lijkt me vreselijk
Evito
146 20-05-2003 14:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52.