Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Antwoorden
Ja 17 68.00%
Nee 8 32.00%
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2016, 19:51
Verwijderd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-04-2016, 19:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zolang men maar respectvol blijft, ook wanneer men niet achter alles staat wat er gesproken, geluisterd en gezongen wordt.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 20:06
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Rare vraag. Wat kan het mij nu schelen wie er op mijn eventuele begrafenis of crematie komt? Dat is aan de nabestaanden, want die zitten ermee opgescheept, ik niet.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 20:09
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Stel dat alleen 1 (bepaalde) forumer welkom is. Is het antwoord dan "Ja"? En als 2 (bepaalde) forumers welkom zijn?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 20:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ja, aangezien onder mijn vrienden behoorlijk wat (ex-)forummers zitten en mijn nabestaanden dat ook weten/zijn.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Rare vraag. Wat kan het mij nu schelen wie er op mijn eventuele begrafenis of crematie komt? Dat is aan de nabestaanden, want die zitten ermee opgescheept, ik niet.
wat ben je toch een kroket
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Stel dat alleen 1 (bepaalde) forumer welkom is. Is het antwoord dan "Ja"? En als 2 (bepaalde) forumers welkom zijn?
Je mag antwoorden naar eigen inzicht
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 20:34
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Rare vraag. Wat kan het mij nu schelen wie er op mijn eventuele begrafenis of crematie komt? Dat is aan de nabestaanden, want die zitten ermee opgescheept, ik niet.
Kroket nr. 2 meldt zich.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 20:51
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ik zou niet weten waarom niet.
__________________
Lophophanes cristatus
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 21:08
Abby.
Abby. is offline
Ja. Dwz genoeg forumers die ik ook wel op mijn begrafenis/crematie verwacht. Niet dat ik er veel van zal merken, maar toch
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 22:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jawel hoor, ik ben toch dood.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 22:53
df
Avatar van df
df is offline
Het interesseert me echt geen zak.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 23:00
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Het interesseert me echt geen zak.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 23:01
Verwijderd
Iedereen is welkom zolang mensen zich gedragen en niet in het zwart komen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 23:06
Verwijderd
als ik oud word en er zijn nog mensen van jullie in leven: ye fookin basterds en wees van harte welkom. Mocht de RNG tegenzitten en ik val morgen ineens neer: als je weet waar het is mag je komen. Ga mn woonplaats niet vermelden, behalve dat t in brabant is.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 23:07
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
als ik oud word en er zijn nog mensen van jullie in leven: ye fookin basterds en wees van harte welkom. Mocht de RNG tegenzitten en ik val morgen ineens neer: als je weet waar het is mag je komen. Ga mn woonplaats niet vermelden, behalve dat t in brabant is.
Woon je in een plaatsje waar 10 mensen wonen of zo?
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 23:09
Verwijderd
Nee, dat niet. In de buurt van Eindhoven, en meer zegk nu niet.

En anders weet lisette het
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 23:17
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En anders weet lisette het
playerrrrr
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-04-2016, 23:24
Verwijderd
Citaat:
playerrrrr
Nee, gamer. Ik scoor achievements, geen grills

Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 23:25
Verwijderd
Sommige. Ik heb goede vrienden/vriendinnen over gehouden aan dit forum. Iig geen moesasji, die gaat feesten omdat ik dan dood ben.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2016, 23:45
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Nee.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 00:27
Verwijderd
Bij iedereen die niet komt, ga ik 's nachts spoken.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 01:13
Verwijderd
Dan kom ik niet.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 01:14
Verwijderd
Moet je wel n sexy ghost zijn.

Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Zolang men maar respectvol blijft, ook wanneer men niet achter alles staat wat er gesproken, geluisterd en gezongen wordt.
Citaat:
Iedereen is welkom zolang mensen zich gedragen en niet in het zwart komen
Wat voor een absurd beeld van forumers, of wereldbeeld in het algemeen, hebben jullie, dat jullie denken dat het nodig is om te vermelden dat mensen zich moeten gedragen/respectvol moeten zijn bij een uitvaart?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-04-2016, 09:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat voor een absurd beeld van forumers, of wereldbeeld in het algemeen, hebben jullie, dat jullie denken dat het nodig is om te vermelden dat mensen zich moeten gedragen/respectvol moeten zijn bij een uitvaart?
Hier op het forum ervaar ik de kritiek op mijn religieuze overtuiging vaak niet als "respectvol". Omdat mijn begrafenis ook gekenmerkt zal worden door gewoontes uit die religie zou ik het heel naar vinden voor mijn nabestaanden als mensen daar ook op zo'n manier hun visie daarop zouden uiten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 09:54
Verwijderd
Nee, ik ken niemand van het forum goed genoeg dat het gepast zou zijn als diegene op mijn begrafenis komt.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Hier op het forum ervaar ik de kritiek op mijn religieuze overtuiging vaak niet als "respectvol". Omdat mijn begrafenis ook gekenmerkt zal worden door gewoontes uit die religie zou ik het heel naar vinden voor mijn nabestaanden als mensen daar ook op zo'n manier hun visie daarop zouden uiten.
Dat verandert niets aan mijn vraag. Denk je oprecht dat mensen die (gepercipieerde) kritiek op je geloofsovertuiging hebben, het ook maar één seconde zouden overwegen deze kritiek op je uitvaart te uiten? Wat bizar.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 10:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Iedereen mag komen. Of niet komen. Moeten ze zelf weten.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Hier op het forum ervaar ik de kritiek op mijn religieuze overtuiging vaak niet als "respectvol". Omdat mijn begrafenis ook gekenmerkt zal worden door gewoontes uit die religie zou ik het heel naar vinden voor mijn nabestaanden als mensen daar ook op zo'n manier hun visie daarop zouden uiten.
Ik denk dat je precies het punt raakt waarom ik problemen heb net religie en religieuzen. Als ik iemand anders geweest zou zijn zou ik me beledigd voelen denk ik. Jammer dat de topics over de uitvaart van sperzieboon niet meer bestaan.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 10:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat verandert niets aan mijn vraag. Denk je oprecht dat mensen die (gepercipieerde) kritiek op je geloofsovertuiging hebben, het ook maar één seconde zouden overwegen deze kritiek op je uitvaart te uiten? Wat bizar.
Ik denk/ hoop het in de praktijk wel mee zal vallen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Ik denk/ hoop het in de praktijk wel mee zal vallen.
Het is jammer dat je er zelf geen getuige van bent maar ik geloof dat zo'n beetje iedereen zelfs de psalmen aan het meezingen zal zijn. En zo hoort het.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 10:44
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het is jammer dat je er zelf geen getuige van bent maar ik geloof dat zo'n beetje iedereen zelfs de psalmen aan het meezingen zal zijn. En zo hoort het.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 11:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
ik geloof dat zo'n beetje iedereen zelfs de psalmen aan het meezingen zal zijn. En zo hoort het.
Nou, dat betwijfel ik, maar het lijkt me sterk als er mensen tijdens een uitvaart gaan lopen rellen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Wat voor een absurd beeld van forumers, of wereldbeeld in het algemeen, hebben jullie, dat jullie denken dat het nodig is om te vermelden dat mensen zich moeten gedragen/respectvol moeten zijn bij een uitvaart?
Omdat er asociale mensen bestaan en die moet ik niet
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 11:25
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Het interesseert me echt geen zak.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-04-2016, 12:44
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee.
Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 15:38
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Hier op het forum ervaar ik de kritiek op mijn religieuze overtuiging vaak niet als "respectvol". Omdat mijn begrafenis ook gekenmerkt zal worden door gewoontes uit die religie zou ik het heel naar vinden voor mijn nabestaanden als mensen daar ook op zo'n manier hun visie daarop zouden uiten.
Ik vind het christendom een absoluut verwerpelijke ideologie, maar denk je nu werkelijk dat ik een dergelijke "visie" heb geuit bij de verschillende christelijke uitvaarten waar ik geweest ben?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 16:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Iedereen mag langskomen, mits ze meedoen aan een afscheids-moshpit.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 19:51
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ken niemand van het forum goed genoeg dat het gepast zou zijn als diegene op mijn begrafenis komt.
Dit, maar enkele uitzonderingen daargelaten die zonder twijfel weten dat ik hen bedoel
Met citaat reageren
Oud 29-04-2016, 21:03
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik denk dat er meer komen dan ik nu zelf denk.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2016, 07:14
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik ken niemand van het forum goed genoeg dat het gepast zou zijn als diegene op mijn begrafenis komt.
Mja dit een beetje, met wat uitzonderingen hier en daar. Maar het hangt er vanaf hoe groot mijn nabestaanden willen dat de uitvaart is. Een kennis van me had een heel kleine crematie, maar de dag ervoor.was er een afscheidsbijeenkomst waar ongeveer 250 mensen waren. Bij zoiets zouden wel sommige forumers kunnen komen, als ze daar zin in hebben.

Maar ik ben toch dood dus /care.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2016, 09:01
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dit, maar enkele uitzonderingen daargelaten die zonder twijfel weten dat ik hen bedoel
Ik neem een pak heerlijke kroketten mee!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2016, 09:56
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Rare vraag. Wat kan het mij nu schelen wie er op mijn eventuele begrafenis of crematie komt? Dat is aan de nabestaanden, want die zitten ermee opgescheept, ik niet.
Ja, dit wel.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-04-2016, 09:57
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Mocht de RNG tegenzitten en ik val morgen ineens neer
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-04-2016, 10:17
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Ik denk dat er meer komen dan ik nu zelf denk.
Ik snap deze zin niet
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 30-04-2016, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ik snap deze zin niet
Ze denkt dat er meer (eX)forummers komen dan ze zich nu zo kan voorstellen, omdat er vast een hoop tussen zullen zitten die al een poos niet meer gepost hebben. Zoals bijvoorbeeld tuttebel.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2016, 18:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Rare vraag. Wat kan het mij nu schelen wie er op mijn eventuele begrafenis of crematie komt? Dat is aan de nabestaanden, want die zitten ermee opgescheept, ik niet.
Optie "kroket" hier
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:09.