Oud 08-08-2005, 12:16
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
Ik koop vanmiddag een Samsung E630 en heb nu nog een A800. Nu moeten uiteraard de telefoonnummers en smsjes etc. naar de E630. Zonder 3 avonden met pen en kladblok bezig te zijn. Punt is dat uiteraard het gros niet op de simkaart, maar op het geheugen van de telefoon staat.

Weet iemand software oid om snel en eenvoudig de data over te zetten en wat voor hulpmiddelen je ventueel nodig hebt?

dank
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-08-2005, 12:37
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
kun je niet gewoon je gsm-telefoonboek kopiëren naar de simkaart? ken de A800 verder niet, dus ik weet niet of het kan, maar vaak kan het wel.
en andere oplossing weet ik niet, maar 1 van de techneuten hier vast wel
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 13:14
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
dat kan wel, maar dan moet ik alsnog meer dan honderd telefoonnummers handmatig overzetten van telefoon naar Sim.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor deze luie donder
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 20:50
Verwijderd
Is het niet mogelijk om zoveel mogelijk nummers naar de simkaart te kopiëren, die in de nieuwe telefoon te zetten en dan allemaal over te zetten in de telefoon zelf, en dan dit nog een aantal keer te doen?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 20:58
DG
Avatar van DG
DG is offline
Nee ik heb ook een samsung, j emoet dan echt nummer voor nummer opslaan op simkaart, en dan het andere telefoonnummer wat nog op je tel. zelf staat ook weer handmatig verwijderen.

Of er een manier is om dat in 1 keer te doen weet ik niet, ben wel nieuwschierig.
__________________
Met je glimlach van oor tot oor.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 21:18
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Laurens schreef op 08-08-2005 @ 20:50 :
Is het niet mogelijk om zoveel mogelijk nummers naar de simkaart te kopiëren, die in de nieuwe telefoon te zetten en dan allemaal over te zetten in de telefoon zelf, en dan dit nog een aantal keer te doen?
voor dat overzetten naar de nieuwe telefoon heb ik overigens wel een snelfunctie ('telefoonlijst' --> 'alles naar telefoon'), dus die hoeft niet handmatig als deze functie ook op andere samsung telefoons zit. Maar automatisch overzetten naar sim heb ik niet kunnen vinden.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 08-08-2005 @ 21:18 :
voor dat overzetten naar de nieuwe telefoon heb ik overigens wel een snelfunctie ('telefoonlijst' --> 'alles naar telefoon'), dus die hoeft niet handmatig als deze functie ook op andere samsung telefoons zit. Maar automatisch overzetten naar sim heb ik niet kunnen vinden.
In dat geval kan de TS denk ik het beste een datakabel kopen/lenen en via de datakabel een kopie van het telefoonboek maken en weer terugzetten op de nieuwe telefoon.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2005, 21:27
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
je telefoon kan gewoon alles op de simkaart kopieeren in 1x ,kan ff duren,maar je hoeft niet alles stuk voor stuk handmatig te doen, ff zoeken in je telefoonboek menuutje.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 09-08-2005, 16:43
R-J-N
Avatar van R-J-N
R-J-N is offline
Hmm, moest met die A800 wel alles handmatig kopieren naar SIM en kon met de E630 wel alles in ''eén keer terug kopieren naar telefoon, met dien bijgevolg dat alle nummers nu 2 keer weergegeven worden (SIM + telefoon). Maar ook op de E630 zit geen functie alles in een keer kopieren naar SIM, zal dus wel iets achter steken.

En die optie met kabels zou een dure optie geweest zijn, aangezien ik niemand ken met kabels voor beide telefoons.
Nu rest alleen nog de SMSjes die op de A800 staan, die ik nog even op m'n E630 wil...
__________________
4ward ever, backwards never, prepare 4 whatever & always stay clever, in any endeavor intelligence is better & be on guard 4 false prophets in leather
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.