Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2003, 18:08
The_Eagles
The_Eagles is offline
Ik heb de liefde verklaard aan een meisje, maar zij zegt ik wil je niet
vraag ik waarom?
zegt zij, je bent de ex van laura (dr zus)

moettik dr opgeven of iemand nog tips?
__________________
The day I'll start asking will be the day I say goodbye, the world may not be safer but there is no thruth without a lie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2003, 18:26
Verwijderd
Opgeven...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 18:29
Buffy
Buffy is offline
opgeven..
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 18:31
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
jezus


je gaat toch niet verwachten dat het zusje van je ex iets met je wilt. zoiets doe je niet.....
daar doet ze der zus ontzettend veel pijn mee
en je krijgt er ontzettend veel rare situaties mee;
jij komt bij hun thuis ... nou geheid dat je ruzie krijgt met je ex


opgeven dus
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 18:38
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 11-08-2003 @ 19:31:
jezus


je gaat toch niet verwachten dat het zusje van je ex iets met je wilt. zoiets doe je niet.....
daar doet ze der zus ontzettend veel pijn mee
en je krijgt er ontzettend veel rare situaties mee;
jij komt bij hun thuis ... nou geheid dat je ruzie krijgt met je ex


opgeven dus
Hij is 14, kan dus geen waarde liefde wezen. Geen waarde aan hechten. Er hoeft btw niet eens ruzie van te komen. Ligt eraan hoe men met elkaar omgaat en waarom het is uitgegaan. Maar ik zou ook zeggen, geef maar op. Zoek een ander "slachtoffer".
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 19:06
Verwijderd
Eigenlijk moet je ze allebei gewoon hard pakken.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 19:19
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Het is een ongeschreven regel : Nooit iets nemen met de zus van je ex en voor meisjes geld nooit iets nemen met de broer van je ex.
Vaak willen broers/zussen geen ex'en delen. Zo van eey ik heb hem gehad ..ruilen ?

Dus jammer voor je maar geef het op .
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 19:19
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Wes schreef op 11-08-2003 @ 19:38:
Hij is 14, kan dus geen waarde liefde wezen. Geen waarde aan hechten. Er hoeft btw niet eens ruzie van te komen. Ligt eraan hoe men met elkaar omgaat en waarom het is uitgegaan. Maar ik zou ook zeggen, geef maar op. Zoek een ander "slachtoffer".
hij kan wel zeggen dat hij veertien is... maar dat hoeft echt niet zo te zijn

(er lopen hier ook leden die zeggen dat ze 80 zijn)

en toen ik veertien was, toen had ik altijd mot met mn exen
omdat je dan net lekker aan het puberen ben.
en omdat hij een jongen is, ga ik daar vanuit
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 20:00
Verwijderd
Opgeven. Duh. Ze zegt toch duidelijk dat ze je niet wil?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 20:15
Danny
Avatar van Danny
Danny is offline
Je vraagt haar in feite te kiezen voor jou of haar zus...

opgeven. please.
__________________
Red Red Wineeee
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 20:19
???
??? is offline
als ze niet wil kun je idd beter opgeven.

maar over wat hier gezegt word dat je nooit met de broer van je vriend moet nemen ben ik het niet mee eens.

waarom niet?

als jullie elkaar leuk vinden wat maakt het dan uit dat hij de broer van je ex is?! het is toch uit (en daar zal vast wel een goede reden voor zijn)

ik heb dit vorig jaar zelf meegemaakt en mijn exvriend is er idd niet blij mee maar hij heeft nu zelf ook weer een vriendin dus wat is het probleem?!
en dat hij me nergeerd boeit me niks, ik doe dat zelf ook, en dat gaat goed hoor.
en dat hij de enige is (ja en zijn zusje maar dat zijn 2 handen op 1 buik) die er een probleem van maakt dat is dan jammer voor hem en hij maakt het zichzelf daar lastig mee.
en zijn ouders hebben er ook nooit een probleem van gemaakt, en vinden dat ik beter bij mijn huidige vriend pas dan bij zijn broertje (mijn exvriend dus).

en het gaat al 13 maand goed.
dus ik zou zeggen vragen kan geen kwaad maar als zij nee zegt(heeft zij ook het recht op) dan moet je dat accepteren en haar vergeten!!!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 20:30
Verwijderd
Als ze je gewoon echt niet leuk vindt, opgeven, als ze je stiekem wel leuk vindt, maar niet durft ivm haar zus, probeer haar duidelijk te maken dat je haar echt leuk vindt.

Zit momenteel met een vergelijkbare situatie, alleen in dit geval gaat het om neven. En ik weet zeker dat hij mij leuk vind, maar omdat ik iets met zijn neef heb gedaan en vooral omdat zijn omgeving daar belachelijk over doet, wil hij niet. Nu dring ik me niet op, maar probeer op andere, subtiele manieren te laten zien dat dat voorbij is en dat ik echt alleen voor hem wil gaan. Maar ok, ik ben dan ook 21, op je 14e is dat allemaal nog onduidelijker en waziger .
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:09
The_Eagles
The_Eagles is offline
mijn leeftijd doet er even niet toe moet ik jullie verbeteren.

heb al erg veel meegemaakt dus ik denk als een oudere

Gescheiden ouders, uitgescholden op school omdat ik links doof ben en rechts 60%, en nog meer problemen. Ik wou dat t me leeftijd was dat ertoe deed maargoed. tis nu eenmaal zo
__________________
The day I'll start asking will be the day I say goodbye, the world may not be safer but there is no thruth without a lie.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:13
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
The_Eagles schreef op 11-08-2003 @ 23:09:
mijn leeftijd doet er even niet toe moet ik jullie verbeteren.

heb al erg veel meegemaakt dus ik denk als een oudere

Gescheiden ouders, uitgescholden op school omdat ik links doof ben en rechts 60%, en nog meer problemen. Ik wou dat t me leeftijd was dat ertoe deed maargoed. tis nu eenmaal zo
Ow nee maar dan denk je echt als 'een oudere' ...

Nee maargoed, ook al kijken we niet naar je leeftijd, dan nog moet je opgeven! Haar zus is jouw ex als ik het goed begrijp? Dan is het toch logisch dat ze nee zegt en ik zou je ook bedenken dat die nee zeker nee blijft.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 11-08-2003, 22:17
The_Eagles
The_Eagles is offline
nee daar leg ik me nu ook bij neer als jullie me dit zo vertellen. zat in onzekerheid thnx dat jullie me zo hebben geholpen
__________________
The day I'll start asking will be the day I say goodbye, the world may not be safer but there is no thruth without a lie.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 06:26
Verwijderd
rokkenjager
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 10:38
Verwijderd
Zomaar verliefd worden op de zus van je ex en dat nog duidelijk maken ook en zelfs denken dat je een kans bij haar maakt getuigt niet echt van volwassenheid, als ik het even opmerken mag.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2003, 21:03
The_Eagles
The_Eagles is offline
Ik heb goed nagedacht wat ik voor antw ik hierop moest geven, maar je hebt gelijk, ik dacht ook stom.
geef ik je 200% gelijk in
__________________
The day I'll start asking will be the day I say goodbye, the world may not be safer but there is no thruth without a lie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-08-2003, 20:05
^Rambo^
Avatar van ^Rambo^
^Rambo^ is offline
100 % OPGEVEN

zij denkt waarschijnlijk 100 % OVERGEVEN
__________________
~ Wat is Novell NetWare toch bruut ~
Met citaat reageren
Oud 14-08-2003, 20:13
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Mja, ze wil je niet. Het is ingewikkeld. Twee redenen om het op te geven. Dus, doe dat ook .
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:07
stormtrooper
stormtrooper is offline
Citaat:
iemand zei:

--------------------------------------------------------------------------------
Het is een ongeschreven regel : Nooit iets nemen met de zus van je ex en voor meisjes geld nooit iets nemen met de broer van je ex.
Vaak willen broers/zussen geen ex'en delen. Zo van eey ik heb hem gehad ..ruilen ?

Dus jammer voor je maar geef het op .



mijn ervaring is anders heel anders hoor. ik heb een keer wat gehad met een meisje en nu is t uit maar we kunnen gewoon goed met elkaar opschietten. en nu heb ik bijna wat met dr zus. no ploblem, zij vind t egt niet erg hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:25
Doefus
Doefus is offline
heel verstandig zusje.....
__________________
I don´t wanna know!
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 14:05
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 11-08-2003 @ 21:00:
Opgeven. Duh. Ze zegt toch duidelijk dat ze je niet wil?
Nee is nee, het kan nog zo moeilijk zijn om te accepteren dat ze niks met je wil. Maar uiteindelijk zal je toch niks met haar krijgen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wat nu?
CheyKuil
1 09-11-2015 22:57
Liefde & Relatie Mijn vriendje heeft na twee dagen al twijfels, wat nu?
k@rlijn
22 05-05-2010 18:23
Liefde & Relatie wat nu?
sweetshorty19
9 14-04-2006 08:35
Liefde & Relatie [verliefd] Wat nu?
Rerisen Phoenix
14 03-10-2003 07:40
Liefde & Relatie wat nu? please help
Verwijderd
2 07-06-2002 14:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.