Oud 05-01-2007, 00:39
fayenatic
fayenatic is offline
Ik heb op oudjaarsavond een stukje van een tekenfilm gezien.
wat ik zag was dat er iets heletijd achter de kont aan een andere zat.

Het is zeg maar een soort seksuele animatie comedie (voor volwassenen natuurlijk).

Ik heb heel internet afgezocht en ik kan niet vinden wat ik nou zoek. Ik hoef niet dezelfde film maar een film zoals die lijkt me echt geinig om te zien een keer.

Kent iemand er 1 of weet iemand wat de film op oudjaarsavond was?
Advertentie
Oud 05-01-2007, 10:37
Verwijderd
op welke zender was het? misschien kan je via uitzendinggemist.nl nog wat terugvinden
Oud 05-01-2007, 14:06
fayenatic
fayenatic is offline
dat wist ik ook niet in mijn tv gids kon ik t ook niks vinden vreemd
Oud 05-01-2007, 16:10
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Filije schreef op 29-12-2006 @ 14:40 :
Ik zoek een Australische tvserie die eind jaren negentig werd uitgezonden op nederland 3 over een aantal jongeren. Ik weet er niet zo veel meer van, maar bij de begintune keek je vanuit een vliegtuig neer over water. Verder surften ze wel, al ging het daar denk ik niet om. Ik keek het heel vaak en vond het superleuk! Ik had 1 favo jongen, met roodblond haar volgens mij...
Ik keek in die tijd wel eens naar "Round the twist", een Australische serie. Er zit wel een jongen in met rood haar, maar ik weet niet hoe de begintune gaat.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 05-01-2007, 16:28
Verwijderd
tja erg duidelijk in wat er gebeurt in de tekenfilm ben je ook niet he fayenatic
Oud 05-01-2007, 21:32
Tess_angel
Avatar van Tess_angel
Tess_angel is offline
Zon film met Carlo en Irene vn Telekids ,, over zon soort weerwolf geval,, iemand idee ??
Oud 05-01-2007, 22:03
PV
PV is offline
Citaat:
Tess_angel schreef op 05-01-2007 @ 21:32 :
Zon film met Carlo en Irene vn Telekids ,, over zon soort weerwolf geval,, iemand idee ??
Het Monster van Toth?
Oud 06-01-2007, 03:31
fayenatic
fayenatic is offline
Citaat:
Jonijntje schreef op 05-01-2007 @ 16:28 :
tja erg duidelijk in wat er gebeurt in de tekenfilm ben je ook niet he fayenatic
lang geleden zag ik wel een soort mannetje die uit huis ging omdat die moeder met een lege tiet heledag aan het roken was en de vader spporde ook al niet. en onderweg kwam die een soort negervrouw tegen met hele grote tieten.

ik kan niet echt duidelijk zijn want ik heb het niet echt gekeken

maar een tekenfilm met zulke seksuele dingen en flauwe humor lijkt me echt geinig.
Oud 06-01-2007, 11:00
PV
PV is offline
Citaat:
fayenatic schreef op 05-01-2007 @ 00:39 :
Ik heb op oudjaarsavond een stukje van een tekenfilm gezien.
wat ik zag was dat er iets heletijd achter de kont aan een andere zat.

Het is zeg maar een soort seksuele animatie comedie (voor volwassenen natuurlijk).

Ik heb heel internet afgezocht en ik kan niet vinden wat ik nou zoek. Ik hoef niet dezelfde film maar een film zoals die lijkt me echt geinig om te zien een keer.

Kent iemand er 1 of weet iemand wat de film op oudjaarsavond was?
Fritz the Cat was op canvas die avond
Oud 06-01-2007, 14:47
fayenatic
fayenatic is offline
bedankt
Oud 06-01-2007, 15:21
Tess_angel
Avatar van Tess_angel
Tess_angel is offline
Jaa dat was m

en k heb nog een film ;;


t gaat over van die mannen, en dan gaan ze op beren jagen volgens mij, of ze wille er juist niet op jagen, volges mij stort hun vliegtuigje neer , k weet het niet meer, in ieder geval ze kome in het bos, en dan krijgen ze beren achter zich aan, 1 van die mannen is een neger, en ehm k herrinder me het stukje nog dat die neger in zijn been snijdt en dan moet ie dat afbinden en die doek weg doen ergens, en dan hangt ie dat doekje met bloed gwoon ergens op en dan kome er beren op ze af,, iemand idee ??
Oud 06-01-2007, 15:26
Tess_angel
Avatar van Tess_angel
Tess_angel is offline
Sorry maar ik zoek er nog een



mijn moeder had hem gezien en het is een soort dans achtige film en het beeld draait heel erg en je wordt er een beetje misselijk van omdat het allemaal zo draait enzo,, het heette volgens mij Dances of Dancing zoiets k weet niet precies, !?
Oud 07-01-2007, 02:52
Verwijderd
Citaat:
Tess_angel schreef op 06-01-2007 @ 15:21 :
Jaa dat was m

en k heb nog een film ;;


t gaat over van die mannen, en dan gaan ze op beren jagen volgens mij, of ze wille er juist niet op jagen, volges mij stort hun vliegtuigje neer , k weet het niet meer, in ieder geval ze kome in het bos, en dan krijgen ze beren achter zich aan, 1 van die mannen is een neger, en ehm k herrinder me het stukje nog dat die neger in zijn been snijdt en dan moet ie dat afbinden en die doek weg doen ergens, en dan hangt ie dat doekje met bloed gwoon ergens op en dan kome er beren op ze af,, iemand idee ??
The Edge denk ik

P.s. typ gewoon in zwart wil je
Oud 07-01-2007, 03:03
Verwijderd
ook een vraag van mijn kant

wie weet er mooie/goede films met het duo:
Anthony Hopkins & Brad Pitt in de hoofdrol(len)

films zoals: Meet Joe black en Legends of the Fall dus

weet je een film post dan aub de naam en ik ben u dankbaar
Oud 12-01-2007, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Tess_angel schreef op 06-01-2007 @ 15:26 :
Sorry maar ik zoek er nog een



mijn moeder had hem gezien en het is een soort dans achtige film en het beeld draait heel erg en je wordt er een beetje misselijk van omdat het allemaal zo draait enzo,, het heette volgens mij Dances of Dancing zoiets k weet niet precies, !?
Ken alleen Dirty Dance
Oud 12-01-2007, 23:02
Nezzu
Nezzu is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 12-01-2007 @ 11:38 :
Ken alleen Dirty Dance

Je bedoeld Dirty Dancing



Gaat het toevallig hierover?


Dirty Dancing is een muzikale film uit 1987 over een meisje (Frances) dat verliefd wordt op haar dansleraar, die ze leert kennen wanneer ze met haar ouders op vakantie is. Ze leert van hem de Mambo, een sensuele Latijns-Amerikaanse dans.
__________________
Keep on Smilin'
Oud 12-01-2007, 23:06
Nezzu
Nezzu is offline
Ik zoek een film ( )


Het is een soort tekenfilm

het gaat over een konijn dat altijd in de tuin van de buurman gaat stelen.

ik vond hem vroeger heel eng

en dan heeft die buurman het door en komt dat konijn ergens vast te zitten ofzo.

een of andere kat ruikt dat konijn en rent achter hem aan.

dat konijntje wordt nog door zijn vriendjes gered.



Kan iemand mij helpen door de titel van deze film te zeggen. (ik had hem op VHS )
__________________
Keep on Smilin'
Oud 13-01-2007, 03:23
Verwijderd
Citaat:
Nezzu schreef op 12-01-2007 @ 23:02 :
Je bedoeld Dirty Dancing



Gaat het toevallig hierover?


Dirty Dancing is een muzikale film uit 1987 over een meisje (Frances) dat verliefd wordt op haar dansleraar, die ze leert kennen wanneer ze met haar ouders op vakantie is. Ze leert van hem de Mambo, een sensuele Latijns-Amerikaanse dans.
ktwijfelde of het dance of dancing was
Oud 13-01-2007, 13:13
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nezzu schreef op 12-01-2007 @ 23:06 :
Ik zoek een film ( )


Het is een soort tekenfilm

het gaat over een konijn dat altijd in de tuin van de buurman gaat stelen.

ik vond hem vroeger heel eng

en dan heeft die buurman het door en komt dat konijn ergens vast te zitten ofzo.

een of andere kat ruikt dat konijn en rent achter hem aan.

dat konijntje wordt nog door zijn vriendjes gered.



Kan iemand mij helpen door de titel van deze film te zeggen. (ik had hem op VHS )
Ik kan alleen 'Peter Rabbit' van Beatrix Potter bedenken..

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 13-01-2007, 15:59
Nezzu
Nezzu is offline
Hey

Bedankt voor het zoeken

maar dat is hem helaas niet ..
__________________
Keep on Smilin'
Oud 13-01-2007, 16:10
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Nezzu schreef op 12-01-2007 @ 23:06 :
Ik zoek een film ( )
Het is een soort tekenfilm
het gaat over een konijn dat altijd in de tuin van de buurman gaat stelen.
ik vond hem vroeger heel eng
en dan heeft die buurman het door en komt dat konijn ergens vast te zitten ofzo.
een of andere kat ruikt dat konijn en rent achter hem aan.
dat konijntje wordt nog door zijn vriendjes gered.
Kan iemand mij helpen door de titel van deze film te zeggen. (ik had hem op VHS )
In Watership Down of Waterschapsheuvel zit ook een stuk over een konijn die door een kat gepakt wordt en gered wordt, maar dat is maar een klein stukje van de film...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 13-01-2007, 16:41
Nezzu
Nezzu is offline



Het gaat echt alleen maar over konijntjes
__________________
Keep on Smilin'
Oud 13-01-2007, 18:43
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Nezzu schreef op 13-01-2007 @ 16:41 :
Het gaat echt alleen maar over konijntjes
Watership Down gaat ook alleen maar over konijntjes...
Ik meen me nog iets te herinneren wat daarover ging, maar dat was volgens mij een serie, niet een film.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 15-01-2007, 19:42
sweetu
sweetu is offline
ik zoek een film het is volgens mij ook een keer geweest als waargebeurd verhaal op rtl 4 het gaat over een meisje dat zichzelfs snijdt en later gaat ze ook nog in therapie en ze is ook niet echt populair enzo weet iemand misschien over welke film ik het heb
Oud 16-01-2007, 00:42
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik ben op zoek naar een tekenfilmserie uit de jaren '80 die ik vroeger keek. Het was met lieveheersbeestjes, en de vleugels van ieder van hen had een andere kleur, zeg maar. Eentje had het traditionele rood met zwarte stippen, een ander had paars, etc. Allen hadden ze ook een soort hoedje op, met dezelfde kleur als hun vleugels.

Ze gingen ook allemaal naar school in een boomstam en kregen daar les, van een uil ofzo.

De hoofdrolspeler was een lieveheersbeestje in het traditionele rood met zwarte stippen, en hij had een klavertje vier dat hem altijd geluk bracht en hem hielp in nood.

Het leek een beetje hier op (klik!), maar dat was het niet.

Wie o wie weet nog hoe dit heette?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 16-01-2007, 01:29
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Severus schreef op 16-01-2007 @ 00:42 :
Ik ben op zoek naar een tekenfilmserie uit de jaren '80 die ik vroeger keek. Het was met lieveheersbeestjes, en de vleugels van ieder van hen had een andere kleur, zeg maar. Eentje had het traditionele rood met zwarte stippen, een ander had paars, etc. Allen hadden ze ook een soort hoedje op, met dezelfde kleur als hun vleugels.

Ze gingen ook allemaal naar school in een boomstam en kregen daar les, van een uil ofzo.

De hoofdrolspeler was een lieveheersbeestje in het traditionele rood met zwarte stippen, en hij had een klavertje vier dat hem altijd geluk bracht en hem hielp in nood.

Het leek een beetje hier op (klik!), maar dat was het niet.

Wie o wie weet nog hoe dit heette?
Laat maar zitten mensen, ik heb het inmiddels gevonden - na hard zoeken. De verlossing kwam toen ik me herinnerde dat het een Franse tekenfilmserie was en ik in het Frans begon te zoeken. Toen ik zag op Wikipedia dat de Franse vertaling voor 'lieveheersbeestje' dus 'cococinelle' was, wist ik het opeens weer.

Het gaat dus om de serie Cococinel.

Zie hier het clipje op YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=yO4b2pr05Og
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 16-01-2007, 15:50
Tess_angel
Avatar van Tess_angel
Tess_angel is offline
Citaat:
Nezzu schreef op 12-01-2007 @ 23:02 :
Je bedoeld Dirty Dancing



Gaat het toevallig hierover?


Dirty Dancing is een muzikale film uit 1987 over een meisje (Frances) dat verliefd wordt op haar dansleraar, die ze leert kennen wanneer ze met haar ouders op vakantie is. Ze leert van hem de Mambo, een sensuele Latijns-Amerikaanse dans.
Neee das m niet,, ma was ook echt een vage filmm,, maaa er was eerst zon serie op NL 3 voor mij , en dat was met vn die schaduw dingen zeg maar dus dat je alleen zon zwarte papier ding zag achtr een scherm met licht zg ma en daar zat zon heks in en zon konijn ws best lol,, iemand idee ?
Oud 16-01-2007, 16:00
smikkelenberg
smikkelenberg is offline
Citaat:
Tess_angel schreef op 16-01-2007 @ 15:50 :
Neee das m niet,, ma was ook echt een vage filmm,, maaa er was eerst zon serie op NL 3 voor mij , en dat was met vn die schaduw dingen zeg maar dus dat je alleen zon zwarte papier ding zag achtr een scherm met licht zg ma en daar zat zon heks in en zon konijn ws best lol,, iemand idee ?
dat heb ik wel eens gezien maar ik weet nie hoe et heet
Oud 16-01-2007, 16:39
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Tess_angel schreef op 16-01-2007 @ 15:50 :
Neee das m niet,, ma was ook echt een vage filmm,, maaa er was eerst zon serie op NL 3 voor mij , en dat was met vn die schaduw dingen zeg maar dus dat je alleen zon zwarte papier ding zag achtr een scherm met licht zg ma en daar zat zon heks in en zon konijn ws best lol,, iemand idee ?
Je bedoelt Verhalen van de Boze Heks, is ook een boekenserie van.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 17-01-2007, 15:18
Tess_angel
Avatar van Tess_angel
Tess_angel is offline
Yeah die bedoel k dankjewell
Oud 17-01-2007, 16:06
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
sweetu schreef op 15-01-2007 @ 19:42 :
ik zoek een film het is volgens mij ook een keer geweest als waargebeurd verhaal op rtl 4 het gaat over een meisje dat zichzelfs snijdt en later gaat ze ook nog in therapie en ze is ook niet echt populair enzo weet iemand misschien over welke film ik het heb
Secret cutting?
Samenvatting staat hier
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 17-01-2007, 22:44
A Lot Of Rock
Avatar van A Lot Of Rock
A Lot Of Rock is offline
Hlo

Ik ben op zoek naar twee films:

1. Deze film gaat over een jongen een een meisje, die al sinds ze heel jong zijn bevriend zijn. ze hebben een doosje(koektrommel?) en daarmee beslissen ze wie iets moet doen. Ik geloof dat het een franse film is. Later doen ze alles om elkaar het leven zuur te maken en eindigen uiteindelijk samen in het beton?

2. een film die ik een aantal jaar geleden heb gezien op rtl 4. Een jongen heeft ruzie met zn vriendin in de sneeuw, ze valt met haar hoofd in de autokrik( ) en ze overlijdt. Hij komt in de bak terecht en wordt beschuldigd van moord. Na een tijdje komt hij thuis, maar niemand gelooft dat hij onschuldig is. Z'n zusje probeert met hem te praten in een boomhut(?), maar hij wil dat niet. Een kunstwerk in zn tuin wordt in brand gestoken en hij raakt gewond omdat hij geraakt wordt door een stuk hout. Hoe het uiteindelijk afloopt weet ik niet meer..

weet iemand welke films ik bedoel?

(edit: eerste film al gevonden: Love Me If You Dare/Jeux d'enfants )
__________________
"I'm me, he's him, you're you!''

Laatst gewijzigd op 18-01-2007 om 21:32.
Oud 21-01-2007, 03:48
Vinniebar
Avatar van Vinniebar
Vinniebar is offline
Nieuw op dit forum, kwam ik de volgende 'vraag' tegen:
Citaat:
tante Bep schreef op 06-04-2006 @ 16:27 :
ik heb eeuwen geleden een film op een publieke omroep gezien die over een probleem joch ging in amerika, hij deed echt erg vervelende dingen, samen met een vriendje. Op een gegeven moment moet hij van de kinderbescherming naar een detention centre omdat zijn moeder aan de drank is en niet voor hem kan zorgen, en hij onhandelbaar is.
Spoiler
En dan hoor je Glory Box van Portishead, en dat is behoorlijk indrukwekkend. Er was ook nog iets met de vriend van die moeder. Hm.
Hoe heet die film ookalweer?
Dit is de PRACHTIGE film Little Criminals...!
http://imdb.com/title/tt0113666/

Ik heb hem ooit een keer bij Filosofie gezien.
De lerares daar had hem ook opgenomen van een publieke omroep... 'k Zal nog eens vragen of ik hem kan lenen, want ik had er nog naar gezocht omdat hij toch idd erg mooi is!
Lekker late reply, maar beter laat dan nooit
(misschien had je 'm onderhand ook zelf al gevonden)

EDIT:
LITTLE CRIMINALS (Stephen Surjik, 1995) is in deze rubriek al eens eerder ter sprake gekomen, in de aflevering van 13 juni, naar aanleiding van een vraag van Simon Algera. Het ziet er niet naar uit dat er een video of dvd van te bestellen valt via internet. Ook de grote videotheken in Nederland vermelden de titel niet. Wel zou de NPS de film in 1997 hebben uitgezonden. Helaas, meer kan ik er voorlopig niet van maken.
bron: www.nrc.nl

Laatst gewijzigd op 21-01-2007 om 04:06.
Oud 21-01-2007, 14:06
PV
PV is offline
Citaat:
A Lot Of Rock schreef op 17-01-2007 @ 22:44 :
Hlo

2. een film die ik een aantal jaar geleden heb gezien op rtl 4. Een jongen heeft ruzie met zn vriendin in de sneeuw, ze valt met haar hoofd in de autokrik( ) en ze overlijdt. Hij komt in de bak terecht en wordt beschuldigd van moord. Na een tijdje komt hij thuis, maar niemand gelooft dat hij onschuldig is. Z'n zusje probeert met hem te praten in een boomhut(?), maar hij wil dat niet. Een kunstwerk in zn tuin wordt in brand gestoken en hij raakt gewond omdat hij geraakt wordt door een stuk hout. Hoe het uiteindelijk afloopt weet ik niet meer..
Before and after misschien?

The Ryans are a typical family that lives in a small town. Carolyn (MERYL STREEP) is a doctor, Ben (LIAM NEESON) is an artist and Jacob (EDWARD FURLONG) and Judith (JULIA WELDON) are their normal kids. This normalcy is shattered when Jacob disappears and the police arrive, accusing him of murdering Terry Tavernor (ANN MAGNUSON), his secret girlfriend. No one saw him commit the murder, but he was the last person seen with her and the fact that he's disappeared doesn't help. Nor does the fact that Ben destroys incriminating evidence he finds in Jacob's car to protect his son. The Ryans hire a defense lawyer, Panos Demeris (ALFRED MOLINA) who will do whatever it takes to defend the boy, regardless of the truth. Jacob eventually tells his parents the real truth, and from that point on the family is torn between wanting to save their boy by any means possible, and telling the truth and letting the chips fall where they may.
Oud 21-01-2007, 14:51
Rio Jams
Avatar van Rio Jams
Rio Jams is offline
Citaat:
Severus schreef op 16-01-2007 @ 01:29 :
Laat maar zitten mensen, ik heb het inmiddels gevonden - na hard zoeken. De verlossing kwam toen ik me herinnerde dat het een Franse tekenfilmserie was en ik in het Frans begon te zoeken. Toen ik zag op Wikipedia dat de Franse vertaling voor 'lieveheersbeestje' dus 'cococinelle' was, wist ik het opeens weer.

Het gaat dus om de serie Cococinel.

Zie hier het clipje op YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=yO4b2pr05Og
<3
Oud 24-01-2007, 09:20
A Lot Of Rock
Avatar van A Lot Of Rock
A Lot Of Rock is offline
Citaat:
PV schreef op 21-01-2007 @ 14:06 :
Before and after misschien?

The Ryans are a typical family that lives in a small town. Carolyn (MERYL STREEP) is a doctor, Ben (LIAM NEESON) is an artist and Jacob (EDWARD FURLONG) and Judith (JULIA WELDON) are their normal kids. This normalcy is shattered when Jacob disappears and the police arrive, accusing him of murdering Terry Tavernor (ANN MAGNUSON), his secret girlfriend. No one saw him commit the murder, but he was the last person seen with her and the fact that he's disappeared doesn't help. Nor does the fact that Ben destroys incriminating evidence he finds in Jacob's car to protect his son. The Ryans hire a defense lawyer, Panos Demeris (ALFRED MOLINA) who will do whatever it takes to defend the boy, regardless of the truth. Jacob eventually tells his parents the real truth, and from that point on the family is torn between wanting to save their boy by any means possible, and telling the truth and letting the chips fall where they may.
Danku!!
__________________
"I'm me, he's him, you're you!''
Oud 30-01-2007, 19:38
Tenjé
Tenjé is offline
Ik zoek zo'n film dat laatst nog op TV was, vorige week vrijdag. We hebben de oude visie niet meer, dus ik vraag het maar hier.

Het was een thriller, een man die werd opgebelt midden in de stad met in een telefooncel, en dan die vent aan de telefoon bedreigde hem steeds.
Die man had wat bij z'n vriendin geflikt en daar draaide het allemaal om enzo, en hij had heel veel gezeik dat hij in die cel moest blijven. En later werd er iemand bij hem neergeschoten, door die telefoonvent want die knul die werd bedreigd had blijkbaar gezegd dat het mocht enzo.
Later met allemaal politie enzo en die knul moest allemaal zeggen wat die vent zei. Op het einde dacht je die vent te hebben, maar het bleek toch niet zo te zijn.
In ieder geval het ging over een man in een telefooncel die werd bedreigd door diegene die hem belde.

o.o' wat een vage uitleg.
__________________
<3
Oud 30-01-2007, 20:49
Verwijderd
Phone Booth
Oud 01-02-2007, 17:21
Meisje85
Avatar van Meisje85
Meisje85 is offline
Citaat:
Lilium schreef op 05-01-2007 @ 16:10 :
Ik keek in die tijd wel eens naar "Round the twist", een Australische serie. Er zit wel een jongen in met rood haar, maar ik weet niet hoe de begintune gaat.
Runaway bay?
Oud 01-02-2007, 19:22
Mrs. Robinson
Mrs. Robinson is offline
Dan heb ik er ook nog een!
Het gaat om een film...

De film gaat over een man, die leeft in het heden en een vrouw die leeft ongeveer 100 jaar ervoor.
Zij hebben contact met elkaar door middel van brieven, die ze vinden / verstoppen in de la van een bureau

Dan op een geven moment post die meneer een brief en dan brandt het postkantoor af, waardoor ze dus geen contact meer kunnen hebben... ofzo

Oja de film eindigt trouwens op het kerkhof. Die man heeft het graf van die vrouw gevonden en op het eind komt hij haar kleindochter tegen.

Ik weet niet precies meer hoe het ging, maar ik hoop dat iemand de film herkent en weet wat de titel is. Tis echt een super mooie film!!!

Alvast bedankt!
__________________
And they lived happily ever after
Oud 01-02-2007, 21:24
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Mrs. Robinson schreef op 01-02-2007 @ 19:22 :
Dan heb ik er ook nog een!
Het gaat om een film...

De film gaat over een man, die leeft in het heden en een vrouw die leeft ongeveer 100 jaar ervoor.
Zij hebben contact met elkaar door middel van brieven, die ze vinden / verstoppen in de la van een bureau

Dan op een geven moment post die meneer een brief en dan brandt het postkantoor af, waardoor ze dus geen contact meer kunnen hebben... ofzo

Oja de film eindigt trouwens op het kerkhof. Die man heeft het graf van die vrouw gevonden en op het eind komt hij haar kleindochter tegen.

Ik weet niet precies meer hoe het ging, maar ik hoop dat iemand de film herkent en weet wat de titel is. Tis echt een super mooie film!!!

Alvast bedankt!
The Lake House
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 02-02-2007, 20:55
Tenjé
Tenjé is offline
Citaat:
Katje schreef op 30-01-2007 @ 20:49 :
Phone Booth
Jaa! Dat was hem, dankje. ^^
__________________
<3
Oud 02-02-2007, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Sherco schreef op 01-02-2007 @ 21:24 :
The Lake House
Volgens mij zat daar maar een paar jaar tussen, geen honderd.
Oud 02-02-2007, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Lilium schreef op 05-01-2007 @ 16:10 :
Ik keek in die tijd wel eens naar "Round the twist", een Australische serie. Er zit wel een jongen in met rood haar, maar ik weet niet hoe de begintune gaat.
have you ever
ever felt like this
there's strange things happening
are you going round the twist



Maar dat is niet met een vliegtuig in het begin geloof ik.
Oud 04-02-2007, 19:14
Nissassa
Nissassa is offline
Citaat:
Nezzu schreef op 12-01-2007 @ 23:06 :
Ik zoek een film ( )


Het is een soort tekenfilm

het gaat over een konijn dat altijd in de tuin van de buurman gaat stelen.

ik vond hem vroeger heel eng

en dan heeft die buurman het door en komt dat konijn ergens vast te zitten ofzo.

een of andere kat ruikt dat konijn en rent achter hem aan.

dat konijntje wordt nog door zijn vriendjes gered.



Kan iemand mij helpen door de titel van deze film te zeggen. (ik had hem op VHS )
http://www.peterrabbit.com/
__________________
And if you kiss somebody then both of you get practice
Oud 10-02-2007, 14:54
Tess_angel
Avatar van Tess_angel
Tess_angel is offline
Ik zoek een serie
die kwam vroeger wellis op ketnet volgens my er zyn volgensm y ook boekjes van , dat ware een soort kat/beer achtige ( t is een tekenfilmpje ) en ehm die hadde wel kleren aan volgens my ,, en ehm nja die leefde dan in zon dorpje ( stad ) en ehm tsjaa k weet niet precies ,, heeel vage omschryving ik weet het maar weet iemand wat het miss kan zijn ? was echt heel leuk
Oud 13-02-2007, 21:20
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Ik ben op zoek naar een tekenfilm die ik vroeger op videoband had.
Geen idee of er iemand bekend mee is, was namelijk van een belgische zender opgenomen.

Het was een soort van parodie op Sneeuwwitje. Zij heette iets van neewitje ofzo, en ipv een mooie slank meisje, was het een grof onbeschoft vrouwtje, en de prins was een nerd-ish iel mannetje.
Op het moment dat zij bij de dwergen zit, willen zij haar heel graag weg hebben, maar om te mogen blijven bakten ze taarten.

Ook herinner ik me nog een scene, waarbij de koning zich helemaal vol liet eten, en toen de gang op liep. Je hoorde een knal, en toen bleek hij onploft te zijn, waarna iedereen riep: De koning is dood! Lang leve de koningin.
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 18-02-2007, 18:34
Verwijderd
Post ik maar weer eens iets.

Een oude griekse of romeinse film. Kwam vroeger nog weleens op tv, nu niet meer.
Ik herinner me nog een scène met Medusa. En dan wordt dr hoofd eraf gehakt. EN nog een scène met een vrouw die wordt opgeofferd, volgens mij aan een rots vastgebonden ofzo, en volgens mij voor Neptunus/Poseidon.
Herinner me ook nog een scène met bloed in het water, na ene gevecht ofzo.
Oh en dr was ook een uil.

De special effects zijn ouderwets, maar daarom juist ook zo mooi.

Iemand een idee?
Oud 18-02-2007, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Tess_angel schreef op 10-02-2007 @ 14:54 :
Ik zoek een serie
die kwam vroeger wellis op ketnet volgens my er zyn volgensm y ook boekjes van , dat ware een soort kat/beer achtige ( t is een tekenfilmpje ) en ehm die hadde wel kleren aan volgens my ,, en ehm nja die leefde dan in zon dorpje ( stad ) en ehm tsjaa k weet niet precies ,, heeel vage omschryving ik weet het maar weet iemand wat het miss kan zijn ? was echt heel leuk
Heatcliff?

of iets met racoons?
Oud 18-02-2007, 18:47
Monsieur Hulot
Monsieur Hulot is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 18-02-2007 @ 18:34 :
Post ik maar weer eens iets.

Een oude griekse of romeinse film. Kwam vroeger nog weleens op tv, nu niet meer.
Ik herinner me nog een scène met Medusa. En dan wordt dr hoofd eraf gehakt. EN nog een scène met een vrouw die wordt opgeofferd, volgens mij aan een rots vastgebonden ofzo, en volgens mij voor Neptunus/Poseidon.
Herinner me ook nog een scène met bloed in het water, na ene gevecht ofzo.
Oh en dr was ook een uil.

De special effects zijn ouderwets, maar daarom juist ook zo mooi.

Iemand een idee?
Clash of the Titans (1981, Davis)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Ik zoek een film/serie maar weet niet wat de titel is!
Uice
500 21-12-2012 18:29
Levensbeschouwing & Filosofie [Enquête] christenen, want denken jullie over hekserij?
Flijn
38 21-05-2009 15:34
Films, TV & Radio Help: naam tekenfilm
Dinheru
6 27-07-2007 14:36
Films, TV & Radio Kan iemand mij helpen aan de titel van die film????
lso
12 29-12-2003 22:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.