Oud 24-08-2003, 15:15
botergeil
botergeil is offline
wat vindt een meisje het beste neem het voorbeeld jezelf ik zou je vingeren hoe zou jij het willen ?
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:40
Kronkeltje
Avatar van Kronkeltje
Kronkeltje is offline
hier heeft poesiefox vast wel eens een handleiding over geschreven.
__________________
xxx
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 15:41
Verwijderd
Utfs!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:41
Verwijderd
Niet met boter in ieder geval...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:44
Boef
Avatar van Boef
Boef is offline
Citaat:
botergeil schreef op 24-08-2003 @ 15:15:
wat vindt een meisje het beste neem het voorbeeld jezelf ik zou je vingeren hoe zou jij het willen ?
gewoon even zoekfunctie gebruiken...hier zijn genoeg topics over
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:18
leon-v
leon-v is offline
niet met je tenen iig
__________________
2006: Leon-V. @ Dance Valley
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:22
Verwijderd
Citaat:
leon-v schreef op 24-08-2003 @ 17:18:
niet met je tenen iig
Hoezo? Er schijnen genoeg mannen te zijn die het geil vinden om met de voeten van een vrouw afgetrokken te worden...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:26
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-08-2003 @ 17:22:
Hoezo? Er schijnen genoeg mannen te zijn die het geil vinden om met de voeten van een vrouw afgetrokken te worden...
doen ze dat bij jou met beide voeten of tussen kleine teen en... ringteen?

(antwoord is natuurlijk al bekend)
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:46
Verwijderd
met je vingers, mannetje...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 17:50
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Met je lul.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:07
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Prutsers

Goed, ten eerste, vingeren is geen 'standalone' bezigheid, je gaat ook niet out-of-the-blue een meisje vingeren. Als een meisje niet opgewonden is, voelt 't waarschijnlijk vooral irritant. Bovendien is alleen vingeren saai, je zult het toch nooit zo goed kunnen als zijzelf (om je maar even voor een desillusie te behoeden).

Begin dus met zoenen en strelen, en duik niet meteen met je vingers als een dolle hond tussen haar benen, maar begin bij haar bovenlichaam. Met je handen in haar haren zitten werkt erg ontspannend, haar nek masseren ook. Ga dan door naar haar borsten, kneed ze (zachtjes, subtiliteit is koning), wrijf met je handen over haar tepels (die als het goed is al aardig hard beginnen te worden).

Gebruik ook je mond, doe hetzelfde wat je in je eerste levensjaren ook deed (sabbelen is een instinct), terwijl je over haar lichaam blijft wrijven. Verken met je vingers haar lichaam (terwijl je jezelf vermaakt met haar borsten), wrijf over haar benen, en over haar venusheuvel (ook erg gevoelig). Wrijf over de binnenkant van haar benen, en ga verder richting haar vagina. Als je het goed doet is ze al behoorlijk vochtig, glij dan heel voorzichtig van onder naar boven met een vinger tussen haar schaamlipjes. Op die manier verspreid je het vocht, glijdt wat beter. Ga voorzichtig verder naar boven, je gaat zo rechtstreeks over haar klitje en dat is bij veel meiden heel erg gevoelig.

Draai daar dan rondjes omheen, niet meteen direct erop (nogmaals, haar klitje heeft net zo veel zenuwuiteinden als je eikel, op veel minder oppervlak, erg gevoelig dus). Maak af en toe een excursie naar haar schedeingang, hou het vochtig. Als het meisje vaginaal gevoelig is kun je het ook afwisselen met vingeren in haar vagina (neuken met je vingers dus). Meisjes hebben daar een erg gevoelige plek, de G-spot. Hoe gevoelig dit is verschilt per persoon, maar hij zit aan de buikzijde, ongeveer 5cm in de vagina. Je herkent het doordat het wat ruwer is dan de omgeving. Wissel dit af met clitorale stimulatie.

Vingeren is natuurlijk niet zo veel bijzonders, meisjes kunnen dat zelf beter. Wat ze niet kunnen is zichzelf beffen Hetzelfde geldt als voor vingeren, doe het subtiel, als ze meer opgewonden raakt kan ze meer hebben. Erg yum is tegelijkertijd beffen en haar vagina vingeren met een of meer vingers. Wissel ook hier af, even met je tong in haar gaatje, en/of helemaal van onder naar boven.

Het ultieme doel: een meervoudig orgasme. Niet ieder meisje kan het uberhaupt, maar sommigen lukt het wel. Nadat ze klaargekomen is haar heel even op adem laten komen, en dan opnieuw beginnen. HEEL subtiel, het is dan erg gevoelig, maar als het goed is wordt ze vrij snel weer erg opgewonden en komt ze binnen een erg korte tijd opnieuw klaar. Hoe vaak dit lukt is vooral afhankelijk van het uithoudingsvermogen van het meisje

Tenslotte: wees niet bang om te vragen wat ze lekker vindt. Dat weet ze zelf het beste.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:11
JuLi
Avatar van JuLi
JuLi is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-08-2003 @ 20:07:
Tenslotte: wees niet bang om te vragen wat ze lekker vindt. Dat weet ze zelf het beste.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 24-08-2003 @ 20:07:
Prutsers

Goed, ten eerste, vingeren is geen 'standalone' bezigheid, je gaat ook niet out-of-the-blue een meisje vingeren. Als een meisje niet opgewonden is, voelt 't waarschijnlijk vooral irritant. Bovendien is alleen vingeren saai, je zult het toch nooit zo goed kunnen als zijzelf (om je maar even voor een desillusie te behoeden).

Begin dus met zoenen en strelen, en duik niet meteen met je vingers als een dolle hond tussen haar benen, maar begin bij haar bovenlichaam. Met je handen in haar haren zitten werkt erg ontspannend, haar nek masseren ook. Ga dan door naar haar borsten, kneed ze (zachtjes, subtiliteit is koning), wrijf met je handen over haar tepels (die als het goed is al aardig hard beginnen te worden).

Gebruik ook je mond, doe hetzelfde wat je in je eerste levensjaren ook deed (sabbelen is een instinct), terwijl je over haar lichaam blijft wrijven. Verken met je vingers haar lichaam (terwijl je jezelf vermaakt met haar borsten), wrijf over haar benen, en over haar venusheuvel (ook erg gevoelig). Wrijf over de binnenkant van haar benen, en ga verder richting haar vagina. Als je het goed doet is ze al behoorlijk vochtig, glij dan heel voorzichtig van onder naar boven met een vinger tussen haar schaamlipjes. Op die manier verspreid je het vocht, glijdt wat beter. Ga voorzichtig verder naar boven, je gaat zo rechtstreeks over haar klitje en dat is bij veel meiden heel erg gevoelig.

Draai daar dan rondjes omheen, niet meteen direct erop (nogmaals, haar klitje heeft net zo veel zenuwuiteinden als je eikel, op veel minder oppervlak, erg gevoelig dus). Maak af en toe een excursie naar haar schedeingang, hou het vochtig. Als het meisje vaginaal gevoelig is kun je het ook afwisselen met vingeren in haar vagina (neuken met je vingers dus). Meisjes hebben daar een erg gevoelige plek, de G-spot. Hoe gevoelig dit is verschilt per persoon, maar hij zit aan de buikzijde, ongeveer 5cm in de vagina. Je herkent het doordat het wat ruwer is dan de omgeving. Wissel dit af met clitorale stimulatie.

Vingeren is natuurlijk niet zo veel bijzonders, meisjes kunnen dat zelf beter. Wat ze niet kunnen is zichzelf beffen Hetzelfde geldt als voor vingeren, doe het subtiel, als ze meer opgewonden raakt kan ze meer hebben. Erg yum is tegelijkertijd beffen en haar vagina vingeren met een of meer vingers. Wissel ook hier af, even met je tong in haar gaatje, en/of helemaal van onder naar boven.

Het ultieme doel: een meervoudig orgasme. Niet ieder meisje kan het uberhaupt, maar sommigen lukt het wel. Nadat ze klaargekomen is haar heel even op adem laten komen, en dan opnieuw beginnen. HEEL subtiel, het is dan erg gevoelig, maar als het goed is wordt ze vrij snel weer erg opgewonden en komt ze binnen een erg korte tijd opnieuw klaar. Hoe vaak dit lukt is vooral afhankelijk van het uithoudingsvermogen van het meisje

Tenslotte: wees niet bang om te vragen wat ze lekker vindt. Dat weet ze zelf het beste.
lijkt net of je het citeert. doctor love tot uw dienst
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:13
Verwijderd
Citaat:
xlottex schreef op 24-08-2003 @ 20:12:
lijkt net of je het citeert. doctor love tot uw dienst
naja, zoiets klopt wel, maar doe het gewoon met je gevoel enzo.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 20:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
xlottex schreef op 24-08-2003 @ 20:12:
lijkt net of je het citeert. doctor love tot uw dienst


Nee hoor, geheel vers van de pers
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 00:26
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-08-2003 @ 20:13:


Nee hoor, geheel vers van de pers
Niet geheel vers he? Hij komt mij een beetje bekend voor die lap tekst.

Of heb je toevoegingen bij de tekst van 2 a 3 jaar geleden? Want dan ga ik hem wel even opnieuw lezen. Verders heb ik geen toevoegingen, je had hem toen wel netjes geschreven, en menig man kan hier nieuwe inspiratie of verfijning uithalen.

En de complimentjes van de forum-meiden moeten zeker nog komen?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 08:51
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Soullar schreef op 25-08-2003 @ 00:26:
Niet geheel vers he? Hij komt mij een beetje bekend voor die lap tekst.
Kan kloppen, wat ik precies doe is in die paar jaren niet erg veranderd, maar ik heb helaas dat hele verhaal wel overnieuw moeten schrijven

En ik hoef geen complimentjes, weet wel dat ik goed ben
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 09:35
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Oh, en het aller belangrijkste?

1) Knip je nagels.

2) Vijl ze dan.

3) Haal ze daarna nog een paar keer snel heen-en-weer over een spijkerbroek, zodat alle randjes en haakjes helemaal weg zijn.

Het vrouwelijke deel van de mensheid dankt u.

__________________
You can't have everything. Where would you put it?

Laatst gewijzigd op 25-08-2003 om 09:40.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef op 25-08-2003 @ 09:35:
Oh, en het aller belangrijkste?

1) Knip je nagels.

2) Vijl ze dan.

3) Haal ze daarna nog een paar keer snel heen-en-weer over een spijkerbroek, zodat alle randjes en haakjes helemaal weg zijn.

Het vrouwelijke deel van de mensheid dankt u.

hahah
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 14:16
leon-v
leon-v is offline
Chimera --> vervanger van Poesiefox
__________________
2006: Leon-V. @ Dance Valley
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 14:34
Verwijderd
Citaat:
leon-v schreef op 25-08-2003 @ 14:16:
Chimera --> vervanger van Poesiefox
Chimera was hier eerder dan poesiefox hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:39
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Ohjah zeker wel vragen wat ze lekker vind voordat je een beetje daar beneden gaat zitten wroeten
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:46
Verwijderd
Wat ook een leuke afwisseling is, is om af en toe gewoon even je gebalde vuist in haar anus te steken, kan je soms ook lachen.



wel oppassen dat zij niet haar gebalde vuist in jouw oog duwt, though.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:43
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Chimera schreef op 25-08-2003 @ 08:51:
Kan kloppen, wat ik precies doe is in die paar jaren niet erg veranderd, maar ik heb helaas dat hele verhaal wel overnieuw moeten schrijven

En ik hoef geen complimentjes, weet wel dat ik goed ben
Ik sla ook niet alle advies van je in de wind. Pocher.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:45
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Surprise schreef op 25-08-2003 @ 18:39:
Ohjah zeker wel vragen wat ze lekker vind voordat je een beetje daar beneden gaat zitten wroeten
En wat als ze dat zelf niet weet? Dan doe je wat? Toch zeker wel een beetje daar beneden gaan zitten wroeten lijkt me, alleen wel iets subtieler dan het woord 'wroeten' doet aanduiden lijkt me.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 19:22
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Tja, als ze dat niet weet.....Hmm moeilijk, dan weet ze niet beter en kan je lekker je gang gaan
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 19:51
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Surprise schreef op 29-08-2003 @ 19:22:
Tja, als ze dat niet weet.....Hmm moeilijk, dan weet ze niet beter en kan je lekker je gang gaan
Nee, Chimera's gang. Die jongen heeft er tenminste verstand van. Leer die post maar uit je hoofd.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 21:07
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 29-08-2003 @ 19:51:
Nee, Chimera's gang. Die jongen heeft er tenminste verstand van. Leer die post maar uit je hoofd.
Zeg, wat doe jij hier?

Ik wist wel dat je terug zou komen, ik wist het wel!

Welkom terug.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 21:10
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 29-08-2003 @ 19:51:
Nee, Chimera's gang. Die jongen heeft er tenminste verstand van. Leer die post maar uit je hoofd.
hoi.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 14:06
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
ik zit amper in de meisje haar vagina, ja als je je vinger ondersteboven er in steekt zit daar de g-plek, die is wel leuk te bespelen

maar vooral op de clitoris drukken, met je hand of 1 of 2 vingers, ronddraaien, heel snel je vingers bewegen of langzaam..


Het staat er misschien een beetje kneuterig, maar ik heb me er aardig wegwijs in gemaakt , kan t nu als t vlot gaat in 3 tot 5 minuten(langer is leuker) een orgasme toveren bij mn vriendin, bij mn vorige was dat ook zo

lekker interessant
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 22:55
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-08-2003 @ 20:07:
Prutsers




Tenslotte: wees niet bang om te vragen wat ze lekker vindt. Dat weet ze zelf het beste.
Ik zal in de zoekmachine even mijn vinger/lik tutorial eens voor jullie opsnorren. Die leggen we dan even naast deze, en dan mogen jullie beoordelen wie het beter weet.

Nog een opmerking: leuke theorie hoor, dat vragen, maar als ik ver genoeg weggezakt ben, kan ik niet eens meer praten, dus hoe zou ik dan nog uit moeten leggen wat je als knul daar moet doen.

Let op haar non verbale signalen. Daar heb je die vingers voor. Ze wordt steeds strakker en natter naarmate ze dichterbij komt. Je kunt het aan haar ademhaling en haar geluidjes afleiden, of aan bepaalde kleine dingetjes. Ik schijn mijn onderlip naar binnen te zuigen en mijn adem in te houden en echt helemaal weg te raken. En mijn onderbuikspieren gaan spiertrekkingen krijgen. Maar in dat stadium krijg ik er geen zinnig woord meer uit. Laat staan samenhangende zinnen. "Nee" als je het fout doet, of "meer" als je het wel lekker doet maar het net niet genoeg is.

Het is handig om na afloop even te evalueren. Praten ja, maar achteraf. Krijg je bijles, als het ware. Examentraining voor het mondeling.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 23:01
faan
Avatar van faan
faan is offline
Citaat:
Dark Angel schreef op 25-08-2003 @ 09:35:
Oh, en het aller belangrijkste?

1) Knip je nagels.

2) Vijl ze dan.

3) Haal ze daarna nog een paar keer snel heen-en-weer over een spijkerbroek, zodat alle randjes en haakjes helemaal weg zijn.

Het vrouwelijke deel van de mensheid dankt u.

Ik snap waar je heen wilt, maar waarom hebben meisjes dan wel lange nagels? Is het vijlen dan ook genoeg?
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 23:14
poesiefox
poesiefox is offline
Topic is van ArieP. het heet :Vrouw laten klaarkomen, en is gestart op 18 april.

Ik heb dat linkjes geven nog niet door, helaas. Maar daar vind je een tutorial wat redelijk veel inspiratie heeft opgeleverd, schijnt het.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 23:30
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 30-08-2003 @ 22:55:
Nog een opmerking: leuke theorie hoor, dat vragen, maar als ik ver genoeg weggezakt ben, kan ik niet eens meer praten, dus hoe zou ik dan nog uit moeten leggen wat je als knul daar moet doen.
Denk na.

Als jij er al zo bij ligt dat je geen woord meer kan zeggen, hoeft hij toch ook niet meer om tips te vragen?

Lijkt me dat het dan al aardig goed gaat.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 23:40
poesiefox
poesiefox is offline
De enige echte pijpcursus staat in het topic: HOE pijp jij, gestart door Zuig, op 16 april.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 00:31
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
faen schreef op 30-08-2003 @ 23:01:
Ik snap waar je heen wilt, maar waarom hebben meisjes dan wel lange nagels? Is het vijlen dan ook genoeg?
Oh ze hoeven ook niet superkort te zijn hoor, als ze maar schoon en netjes glad zijn. En bij meiden zelf is dit minder van belang omdat ze vingeren echt van 'bovenaf' doen, en de clit dus met het 'vingerkussen' raken, die nagel is dan minder in de buurt.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 16:34
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
@ Chimera: Krijg het warm van je verhaal... Well done.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 18:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 31-08-2003 @ 16:34:
@ Chimera: Krijg het warm van je verhaal... Well done.
Nou, de bedoeling is eigenlijk meer dat je het aan je vriend (indien aanwezig) laat lezen en hij ervoor zorgt dat je het nog veel warmer krijgt, maar toch bedankt
Met citaat reageren
Oud 31-08-2003, 19:05
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Chimera schreef op 31-08-2003 @ 18:01:
Nou, de bedoeling is eigenlijk meer dat je het aan je vriend (indien aanwezig) laat lezen en hij ervoor zorgt dat je het nog veel warmer krijgt, maar toch bedankt
Heb gelukkig niks te klagen over de technieken van mijn vriend. Ben denk ik nogal gevoelig voor enigszins "erotisch getinte" verhaaltjes.
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 12:32
Verwijderd
Citaat:
italianboy schreef op 30-08-2003 @ 14:06:
Het staat er misschien een beetje kneuterig, maar ik heb me er aardig wegwijs in gemaakt , kan t nu als t vlot gaat in 3 tot 5 minuten(langer is leuker) een orgasme toveren bij mn vriendin, bij mn vorige was dat ook zo

lekker interessant
Als ze al een beetje nat is, dan doe ik het in 1 minuut. Tis me ook wel eens gelukt in een donkere auto (toen we terug reden van een discotheek, en wij twee achterin zaten!)

Geloof mij nu maar: oefening baart kunst!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 12:53
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik vinger mezelf zonder bij mezelf naar binnen te gaan...dat laat ik aan mijn vriend's gereedschap over
Vind het toch het lekkerst om clitoraal gestimuleerd te worden dus dat doe ik dan ook bij mezelf...ik weet eigenlijk niet precies wat ik doe nu ik er zo over nadenk
Tja en als het te nat wordt daar onder dan vind ik dat irritant want dan glijd ik steeds weg met mn vingers dus dan doe ik het door mn onderbroek heen zodst ik die vochtigheid niet zo voel....of ik veeg me een keer af aan een handdoek ofzo..

Iedereen doet het toch op zn eigen manier...de een vind draaien lekker, de ander duwen, de een gaat wel met de vingers naar binnen (en heeft daar soms ook genoeg aan) en de ander niet, die doet het clitoraal of allebei.

Succes
Met citaat reageren
Oud 05-09-2003, 13:00
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 05-09-2003 @ 12:53:

Tja en als het te nat wordt daar onder dan vind ik dat irritant want dan glijd ik steeds weg met mn vingers dus dan doe ik het door mn onderbroek heen zodst ik die vochtigheid niet zo voel....of ik veeg me een keer af aan een handdoek ofzo..

Glijdt je onderbroek dan niet weg? Ik bedoel, als de stof erg nat is dan glij je toch ook alle kanten uit en maakt het toch niet meer zo veel uit of je het direct met je vingers of door je onderbroek heen doet?
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:09
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-08-2003 @ 20:07:
Prutsers

*knip*
Tenslotte: wees niet bang om te vragen wat ze lekker vindt. Dat weet ze zelf het beste.
Wil jij je even inhouden zulke verhalen te posten...? Ik krijg er zowaar hartkloppingen en versnelde ademhaling van... Niet grappig!
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit hoe vinger je
Verwijderd
11 23-03-2011 16:47
Lichaam & Gezondheid Hoe voel je je op lichamelijk gebied?
wup
158 24-07-2009 17:21
Seksualiteit hoe?vingere?
x_g3il-wijfie_x
12 11-09-2005 18:59
Seksualiteit vingeren
meisje00
11 19-03-2005 20:58
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen braille lezen-hoe doe je dat?
Verwijderd
13 15-08-2002 11:48
Seksualiteit hoe laat je een meisje klaar komen
braintje
27 15-02-2002 02:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.