Oud 23-02-2005, 17:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Afijn, aangezien de vorige dicht is, en de eerste tiswah-thread alweer gespot is:

Gezien het aantal te serieuze berichten voor het huidige sticky topic "Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten", maar die toch weinig discussiewaarden hebben, hier dan een een vernieuwde versie: dit is het topic waar nieuwsberichten terecht kunnen zonder discussiewaarde

Hier valt dus zowel berichten onder als:
"Vrouw bijt slang" en
"Thaise jongen heeft spijkers in maag"

als:
"Zwaar ongeluk op de A1" en
"Driedubbele moord in Gouda"

Wij forumbazen hopen met deze nieuwe regeling dat het discussie-gehalte weer wat omhoog gaat op N&A en wij niet steeds met pijn in het hart topics moeten gaan sluiten die wel erg serieus zijn, maar waar weinig of niks over te zeggen valt behalve: "goh, wat erg" enzo.

Voor eventuele opmerkingen en bezwaren, verwijs ik je door naar
Beleidszaken

(afijn, geen idee of de FB's zelf al een nieuw tiswah-topic planden, maar verwijder het ding maar als het overbodig is)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Advertentie
Oud 24-02-2005, 16:45
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Protest tegen Wet inburgering buitenland

Vanmiddag hielden de actiegroepen De Fabel van de Illegaal en Aksi een protest op het Plein in Den Haag tegen de Wet inburgering buitenland. Ongeveer tachtig allochtonen en autochtonen deden aan de demonstratie mee.

De tekst van het pamflet:

Nee tegen de Wet inburgering buitenland!

In de week van 21 februari 2005 vergadert de Tweede Kamer over de Wet inburgering buitenland. Aksi en De Fabel van de illegaal organiseren daartegen samen een actie op het Plein in Den Haag. Hier het volledige pamflet voor die actie. Het begint met “Kom in verzet tegen Verdonk! Stop de hetze tegen allochtonen!”

Het kabinet-Balkenende, met de minister voor Uitsluiting, Opsluiting en Verwijdering Rita Verdonk voorop, voert de ene na de andere aanval uit op de rechten en verworvenheden van etnische minderheden. De Wet inburgering buitenland is een van die ingrijpende kabinetsmaatregelen. Hoogste tijd om het verzet op te bouwen!

Wetsvoorstel

Samenwonen en -leven in Nederland met een niet-westerse partner uit het buitenland gaat voor veel mensen een moeilijke, zo niet onmogelijke zaak worden. Onlangs is de minimumleeftijd voor gezinsvorming verhoogd van 18 naar 21 jaar. Ook is de inkomenseis verhoogd tot 120 procent van het wettelijk minimumloon. Minister Verdonk wil hier nog een flinke schep bovenop doen. Zij wil dat niet-westerlingen eerst een inburgeringsexamen halen in hun eigen land voordat ze naar Nederland mogen afreizen. Daartoe heeft zij een wetsvoorstel - Wet inburgering buitenland - ingediend bij de Tweede Kamer.

Migratiebeheersing

Het voorstel sluit nauw aan bij de eerdere aanscherpingen van de asielwetgeving, waardoor het voor vluchtelingen veel moeilijker is geworden om in Nederland erkend te worden. De inburgeringseis gaat overigens ook gelden voor genaturaliseerde vluchtelingen en vluchtelingen die hier om humanitaire redenen mogen blijven en hun partner naar Nederland willen laten overkomen.

Verdonk doet haar best om de inburgering in het buitenland voor te stellen als een “voorbereiding” die de inburgering en integratie hier ten goede zal komen. Maar inburgering in het buitenland heeft geen reële meerwaarde. Gezinsmigratie (gezinsvorming en -hereniging) omvat ongeveer een derde van de totale immigratiestroom en is daarmee de belangrijkste migratiereden van mensen die naar Nederland komen. Die stroom wil Verdonk zoveel mogelijk beheersen en daartoe komt ze met deze nieuwe wet.

Vol is vol

Het voorstel is vooral bedoeld om, in combinatie met de hogere minimumleeftijd en inkomenseis, zoveel mogelijk laag opgeleide mensen uit niet-westerse landen - zoals Turkije en Marokko - buiten de deur te houden. Vooral mensen met een behoorlijke opleiding zullen immers het inburgeringsexamen in het buitenland halen, en bijvoorbeeld veel analfabeten nooit. In officiële stukken geeft Verdonk ook toe dat de nieuwe eis een “selectiecriterium” is. Niet-westerse bruiden en bruidegoms die naar Nederland komen moeten potentie hebben, is haar credo. Met andere woorden: bruikbaar zijn voor de economie.

Het recht op gezinsleven is een internationaal erkend mensenrecht. Maar nu wil de regering dat recht afnemen van mensen die Verdonks inburgeringsexamen niet kunnen halen. De invoering van steeds hardere migratiewetgeving gaat gepaard met een “vol is vol”-retoriek die men voorheen uitsluitend bij extreem-rechts hoorde. Helaas steunen ook de PvdA en de SP het regeringsbeleid om de grenzen zoveel mogelijk te sluiten voor niet-westerse gezinsmigranten.

Doorbreek de stilte, organiseer het verzet!

De Wet inburgering buitenland is slechts een van de spijkerharde maatregelen die minister Verdonk en het kabinet-Balkenende willen treffen om de rechten en mogelijkheden van migranten te beknotten. Denk bijvoorbeeld aan de plannen om een discriminerende algemene inburgeringsplicht in te voeren voor niet-westerlingen die al langere tijd in Nederland wonen, de uitbreiding van de identificatieplicht, de beperking van de dubbele nationaliteit en de sterke verhoging van de leges voor verblijfsvergunningen. Het kabinet-Balkenende lijkt erop uit te zijn om dit land zo onleefbaar mogelijk te maken voor minderheden, aangemoedigd en verdedigd door rechtse populisten en valse emancipatiestrijders.

Waarom? Het kabinet-Balkenende is een door en door conservatieve en neo-liberale ministersploeg, die bezig is met de uitvoering van een zelfopgelegde historische missie: de afbraak van de sociale overheid en de publieke sector. Enorme bezuinigingen en talloze verslechteringen worden mensen door de strot geduwd. De voorbeelden liggen voor het oprapen: aanvallen op de gezondheidszorg, het pensioenstelsel, de cultuur, de WAO, enzovoorts. De integratiekwestie, de islam en het immigratievraagstuk worden dankbaar misbruikt om deze ingrijpende neo-liberale operatie te camoufleren en verdeeldheid onder gewone mensen te zaaien.

Aksi en De Fabel van de illegaal roepen alle werkende mensen, scholieren, studenten en werklozen in Nederland - “allochtoon” en “autochtoon” - op om schouder aan schouder het verzet tegen dit kabinet te organiseren en te versterken. Zowel tegen het kortwiekbeleid als tegen het desintegratiebeleid. Doorbreek de stilte: kom in verzet tegen dit kabinet! Nee tegen de Wet inburgering buitenland! Geen grenzen aan de liefde!

veel plaatjes + bron
Oud 24-02-2005, 16:55
Mirage2000
Mirage2000 is offline
'Verbied seksfeesten homo's'

Bron: de Volkskrant

Feesten waar homo's bewust onbeschermde seks, het zogenaamde 'barebacking', met elkaar hebben, moeten worden verboden. Op dit soort feesten is er een grote kans dat bezoekers elkaar met HIV besmetten. Gemeentes moeten via de plaatselijke verordening barebacken in het openbaar verbieden.

Deze uitspraak deed Jan van Wijngaarden, inspecteur infectieziekten bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) in het boek 'Je lust of je leven', dat vandaag verschijnt. Het boek gaat over de geschiedenis van de HIV- en aidsvoorlichting en is geschreven door Tim Dekkers. Hij heeft het idee dat die mensen in kwestie 'een groep die ernstig tekeergaat, zich nergens iets van aantrekt en veel drugs gebruikt.'

Van Wijngaarden geldt als één van de architecten van het Nederlandse aidsbeleid en ontdekte in 1982 de eerste aidspatiënt in Nederland. Hij speelde een vooraanstaande rol bij de bestrijding van HIV en AIDS. Hij is nu van mening dat dwangmaatregelen noodzakelijk zijn. "Moeten wij met zijn allen dat bedrag opbrengen omdat iemand zo graag wil barebacken?"

Op weg naar een veilige samenleving.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 24-02-2005, 17:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
nou ja... feesten van homo's zijn geen risico, onbeschermde seks met mensen waarvan je niet 100% weet dat ze geen Soa's hebben.

Dat voorstel is een slag in de lucht denk ik.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 24-02-2005, 19:06
Verwijderd
Vibrator uit de muur in Tilburg

Uitgegeven: 24 februari 2005 16:01
Laatst gewijzigd: 24 februari 2005 16:04

TILBURG - Tilburgers kunnen vanaf vrijdag een vibrator uit de muur halen. Dan krijgt de Brabantse stad als eerste in Nederland een zogenoemde erotiekautomaat.

Vrijdag wordt het apparaat dat aan de gevel van een café aan de Laarstraat in Tilburg hangt, officieel geopend. In de automaat zitten naast vibrators ook andere seksspeeltjes, lingerie en glijmiddel.

De welstandscommissie van de gemeente Tilburg stak eerder een stokje voor de automaat. De commissie vond dat de automaat niet paste in de omgeving. Nu de exploitant enige aanpassingen heeft gedaan aan het apparaat mag het alsnog in gebruik genomen worden, meldt de gemeente.

Om te voorkomen dat kinderen vibrators en andere seksspeeltjes kopen kan bij de automaat alleen met 'plastic geld' betaald worden.

Oud 24-02-2005, 19:10
Verwijderd
Ja, ik heb het gelezen. Maar vanaf 12 jaar ofzo kun je een bankpasje krijgen.
Oud 24-02-2005, 22:13
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
'Hygiëne schiet tekort in driekwart kebabzaken'

De hygiëne in zaken waar kebab – een soort shoarma - wordt verkocht, laat vaak te wensen over. Dat stelt de Consumentenbond op basis van een eigen onderzoek onder 35 Kebabzaken in het land. Volgens de bond toont het onderzoek aan dat in een kwart van de gevallen de hygiëne goed was. De resultaten zijn gepubliceerd in het jongste tijdschrift van de bond, dat donderdag is uitgebracht.

Volgens de Consumentenbond heeft het onderzoek uitgewezen dat in een op de drie zaken te veel bacteriën in het vlees zitten. De bond denkt dat het vlees, dat op een spies hangt, niet voldoende wordt verwarmd. Daarnaast zijn tussen het bereide vlees rauwe stukken aangetroffen in enkele gevallen.

De Consumentenbond haalt in het artikel enkele voorbeelden aan van overtredingen in de zaken. Zo zat in een pand in Utrecht een papegaai in een kooi bij de vleesopslag. Bij een andere verkoper in die stad hing volgens de bond groen beschimmeld vlees in een koelcel. Volgens de uitbater ging het hier om een Turkse specialiteit.

Van de 35 onderzochte zaken in Nijmegen, Eindhoven, Rotterdam, Den Haag, Utrecht en Amsterdam komt Nijmegen Döner Kebab als beste uit de bus.

bron - http://nieuws.nl/bericht/4/34902
Oud 25-02-2005, 01:18
Verwijderd
Gelukkig eet ik nooit kebab, maar altijd shoarma. Shoarma is oorspronkelijk uitgevonden door de joden en die nemen hun hygiène altijd wel serieus, dus i'm on the safe side

Voorts:

Vervanging homo-militairen dure grap

Uitgegeven: 24 februari 2005 21:34

WASHINGTON - Het vervangen van openlijk homoseksuele militairen heeft de Amerikaanse strijdkrachten al ruim 200 miljoen dollar gekost. Vooral de vervanging van militairen met vertrouwelijke opdrachten of met goede talenkennis blijkt kostbaar.

Dat blijkt uit een onderzoek van het parlement, waarop Amerikaanse media beslag wisten te leggen. Naar verluidt worden de resultaten vrijdag officieel gepresenteerd.


Zwijgen

De afgelopen tien jaar moesten ruim 10.000 mannen en vrouwen het leger verlaten, omdat zij hun geaardheid niet verzwegen. Zij werden ontslagen omdat zij zich niet hielden aan het beleid dat tijdens de regering van president Clinton was opgesteld. De legerleiding mag niet naar de geaardheid vragen, maar je mag je seksualiteit ook niet bekendmaken ("Niet Vragen, Niet Vertellen").

Kansloos. Het zoveelste bewijs dat het leger niet veel meer is dan een verzameling ongeëmancipeerde, hersenloze en achterlijke klompen vlees die toevallig een geweertje kunnen vasthouden.
Oud 25-02-2005, 01:33
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-02-2005 @ 01:18 :
Gelukkig eet ik nooit kebab, maar altijd shoarma. Shoarma is oorspronkelijk uitgevonden door de joden en die nemen hun hygiène altijd wel serieus, dus i'm on the safe side
Een vriend van me heeft een zaak( van zijn vader), waar ze o.a shoarma verkopen. Hij vertelde me dat het in Egypte is uitgevonden.

En ja, Joden nemen hun hygiene wel serieus, en Moslims niet


btw, denk is aan alle problemen die homosexueel geaarde mensn in het leger zouden teweegbrengen. Ik vind het logisch. Net als dat er in een leger geen vrouwen kunnen rondlopen, geld precies hetzelfde voor homo's. Een leger is geen plaats waar mensen moeten kunnen neuken. Er moet discipline zijn, en soldaten moeten zo min mogelijk afgeleid kunnen worden.
Oud 25-02-2005, 23:28
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Achtjarige mag voor het eerst in 7,5 jaar weer eten

SAN FRANCISCO - Een Brits meisje van acht jaar heeft voor het eerst in 7,5 jaar weer gegeten. Toen Tilly Merrel een jaar was, vertelden artsen haar ouders dat ze nooit een normaal leven of zelfs maar een normale maaltijd zou kunnen hebben. De Amerikaanse krant San Francisco Chronicle deed donderdag verslag van die medische blunder.

Britse artsen kwamen tot de conclusie dat wat Tilly at, in haar longen terechtkwam en zo ernstige infecties veroorzaakte. Sindsdien werd ze gevoed via een slangetje naar haar maag. Ze droeg in een rugzak een voedselpomp die met haar maag was verbonden.


Maag

Toen familie en vrienden genoeg geld hadden ingezameld, ging Tilly voor onderzoek naar het kinderziekenhuis van de Stanford Universiteit in Californië. Daar ontdekten artsen na drie onderzoeken dat het meisje niets mankeerde. Wat ze doorslikte, kwam gewoon in haar maag terecht en niet in haar longen.

Bron: nu.nl
__________________
Wark!
Oud 26-02-2005, 12:05
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
Indiase jongen valt door de mand

Uitgegeven: 26 februari 2005 11:26
Laatst gewijzigd: 26 februari 2005 11:27

LUCKNOW - Een tiener uit India heeft zo ongeveer zijn hele land in de maling genomen door te melden dat hij een prestigieuze wedstrijd van de ruimtevaartorganisatie NASA had gewonnen. Korte tijd werd de 17-jarige Saurabh Singh onthaald als nationale held, tot zijn verhaal in elkaar klapte.

De jongen had gemeld dat hij op de Britse Oxford-universiteit de befaamde Internationale Wetenschaps- en Ontdekkingskwis van de NASA had gewonnen. Het bestuur van de deelstaat Uttar Pradesh beloonde hem met bijna 10.000 euro. Meer dan honderd leden van de plaatselijke volksvertegenwoordiging gaven hem een dagsalaris, uit dank voor de bijzondere reclame die de jongen India en de deelstaat had bezorgd.


Maar terwijl de tiener in het presidentiële paleis wachtte tot het staatshoofd hem kon ontvangen, kwam een Indiase internetsite er via een simpel telefoontje met de NASA achter dat zo'n test helemaal niet bestaat. Een ontmoeting met de premier van India is haastig afgezegd. De jongen is weer terug in zijn dorp, alwaar de politie hem heeft ondervraagd.
__________________
they really got us by the nezmins
Oud 26-02-2005, 16:14
Verwijderd
Oeh, dat ga ik ook doen.
Oud 26-02-2005, 16:32
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 25-02-2005 @ 01:33 :
btw, denk is aan alle problemen die homosexueel geaarde mensn in het leger zouden teweegbrengen. Ik vind het logisch. Net als dat er in een leger geen vrouwen kunnen rondlopen, geld precies hetzelfde voor homo's. Een leger is geen plaats waar mensen moeten kunnen neuken. Er moet discipline zijn, en soldaten moeten zo min mogelijk afgeleid kunnen worden.
huh ik snap je beredenering niet? Homo's neuken alleen maar een beetje in het rond volgens jou of wat?
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 26-02-2005, 18:15
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Twanos schreef op 26-02-2005 @ 16:32 :
huh ik snap je beredenering niet? Homo's neuken alleen maar een beetje in het rond volgens jou of wat?
Ik bedoelde niet dat ze de hele tijd zullen neuken, maar dat ze afgeleid zullen zijn. Kijk voor mij als hetero zou het gewoon geen doen zijn als daar ook vrouwen zouden rondlopen. 90% van mijn aandacht zou daar naartoe gaan. En dat kan natuurlijk niet in een leger. Binnen een leger moet discipline zijn, mensen moeten klaargestoomd worden om bijvoorbeeld tijdens een oorlog te kunnen dienen. Of binnen een oorlog, waar een opperste staat van paraatheid funest is om het aantal doden zo laag mogelijk te houden. Daarbij zou zo'n afleiding niet fataal kunnen zijn.

Voor een homo geldt precies hetzelfde. Hij zit daar dan, met voor hem allemaal lekkere mannen, en moet dan ook voor zijn land dienen. Gaat wat mij betreft niet samen.

Daarnaast denk ik dat hetero mannen als de dood zullen zijn voor een bezoekje van een homo, dat je dan snachts in je kont wordt gepakt ofzo. Ik denk ook dat binnen de gelederen van het leger homo's weinig acceptatie zullen vinden, en gepest zullen worden.
Oud 26-02-2005, 18:38
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 26-02-2005 @ 18:15 :
Ik bedoelde niet dat ze de hele tijd zullen neuken, maar dat ze afgeleid zullen zijn. Kijk voor mij als hetero zou het gewoon geen doen zijn als daar ook vrouwen zouden rondlopen. 90% van mijn aandacht zou daar naartoe gaan. .

.
lol je loopt je pik achterna .
ik denk trouwens dat homo's ook niet echt geaccepteerd worden door hun collega's.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 26-02-2005, 19:04
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 26-02-2005 @ 18:15 :
Ik bedoelde niet dat ze de hele tijd zullen neuken, maar dat ze afgeleid zullen zijn. [...]

Daarnaast denk ik dat hetero mannen als de dood zullen zijn voor een bezoekje van een homo, dat je dan snachts in je kont wordt gepakt ofzo. Ik denk ook dat binnen de gelederen van het leger homo's weinig acceptatie zullen vinden, en gepest zullen worden.
Persoonlijk denk ik dat het overgrote merendeel van de problemen van homo's in het leger worden veroorzaakt door aanhangers van dit soort redenaties.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 27-02-2005, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Werkloosheid onder allochtonen daalt

Het aantal werklozen onder allochtonen daalt. Eind vorig jaar stonder er bij het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI) 169.500 mensen ingeschreven. Eind 2003 waren dat er nog 178.600. De neerwaartse beweging gaat volgens het CWI tegen de algemene trend in.
Bron: FEM Business magazine
Oud 27-02-2005, 23:40
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Remkes: 'Corrigerende tik moet kunnen'

Als het aan minister Remkes van Binnenlandse Zaken ligt, dan moeten Marokkaanse ouders hun kinderen een 'opvoedkundige tik' kunnen geven. Hij zei dit tijdens een geheimgehouden werkbezoek in Utrecht, waar hij de probleemwijk Zuilen bezocht. Daar werden een moeder en haar twee kinderen weggepest door Marokkaanse jongelui.

Over die kwestie sprak Remkes met buurtvaders in de Abi Bakr Essaddik moskee. Volgens de buurtvaders bestaat de vrees problemen te krijgen met het gezag, indien kinderen een corrigerende tik krijgen. Remkes: "Kennelijk leeft die gedachte in de Marokkaanse gemeenschap. Maar laat iedereen gerust zijn: voor een stevige draai om de oren is nog niemand opgepakt."

Remkes' opmerkingen staan haaks op die van minister Donner van Justitie. Die pleitte onlangs nog voor het strafbaar stellen van een corrigerende tik.

In Utrecht uitte Remkes zware kritiek op de probleemaanpak in Zuilen."In het geval van de mevrouw die met haar twee kinderen moest vertrekken, had eerder erkend moeten worden dat de bom op barsten stond. Er had eerder moeten worden ingegrepen." Daarentegen prees de bewindsman de inzet van de Utrechtse buurtvaders.

"Deze problemen moeten lokaal worden opgelost. Dat regel je niet even vanuit Den Haag. En iedereen die de verwachting wekt dat dat wel zo is, strooit de burger zand in de ogen." De minister verwees daarmee naar Geert Wilders, die er voor pleit 'Marokkaanse straatterroristen' het land uit te zetten.
Ads door Google
Oud 27-02-2005, 23:42
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Wilders zakt verder weg
HILVERSUM - De eenmansfractie van Geert Wilders is verder weggezakt in de Politieke Barometer die wekelijks wordt opgemaakt door Interview-NSS en het televisieprogramma NOVA. Als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, zou Wilders kunnen rekenen op vier zetels. Rond de kerstdagen waren dat er nog dertien.

Ten opzichte van de vorige peiling verloor het uitgetreden VVD-Kamerlid twee zetels. Het CDA blijft op fors verlies staan. De grootste coalitiepartij heeft van de 44 bij de laatste verkiezingen behaalde zetels er nog 32 over, net als vorige week. PvdA (50), VVD (25), D66 (6), Christenunie (5), SGP (2) en LPF (1) bleven ook op hetzelfde zeteltal hangen in vergelijking met de vorige barometer.

De SP en GroenLinks pakten ieder een zetel winst ten opzichte van een week eerder. De SP staat in de nieuwste peiling op vijftien zetels, GroenLinks op tien. Op grond van de peiling van Interview-NSS zouden de linkse oppositiepartijen nu aanspraak mogen maken op precies de helft van de Kamerzetels.

bron


Mensen worden eindelijk wakker
Oud 27-02-2005, 23:44
Verwijderd
Oud 28-02-2005, 00:49
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Na vier jaartjes plunderen met een PVDA, GL, SP coalitie zullen ze pas echt wakker worden.

Kutte zal zijn dat we de eerste daaropvolgende decennia bezig zullen zijn met het aflossen van de schulden die zij maken, maar ja, details, details.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 28-02-2005, 00:58
Verwijderd
Oud 28-02-2005, 01:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-02-2005 @ 00:58 :
rolloog alles wat je wilt, de eerste boekhouder die een puur links beleid in Nederland vorm kan geven zonder dat we enorme schulden maken moet ik nog tegen komen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 28-02-2005, 09:24
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
McCain wil Rusland uit G8 bannen na Iran-deal

De Verenigde Staten moeten Rusland voorlopig uit de G8 bannen als reactie op het akkoord dat Rusland en Iran zondag hebben gesloten waarin Teheran zich verplicht gebruikte nucleaire brandstof terug te sturen naar Rusland. Dit heeft de invloedrijke Amerikaanse senator John McCain zondag op tv-zender 'Fox News' gezegd. McCains oproep kreeg bijval van zowel Republikeinse als Democratische zijde.

McCain beschuldigde de Russische president Vladimir Poetin van van 'afwijkend' beleid en verweet hem het gedrag 'van een verwend kind'. 'De Verenigde Staten en onze Europese bondgenoten zouden het initiatief moeten nemen door te zeggen: ''Vladimir, je bent niet welkom op de volgende G8-bijeenkomst''', aldus McCain. Die top van de acht machtigste landen wordt in juli in Schotland gehouden.

Het Russische persbureau Itar-Tass meldde zondag dat Rusland en Iran een verdrag hadden getekend waarin Moskou 'in de nabije toekomst een aantal experts naar Busjihr zal zenden om de Iraanse kerncentrale uit te rusten', zo zei het hoofd van het Russische agentschap Alexander Roemjantsev op de Iraanse staatstelevisie.

Rusland hielp Iran bij de bouw van de kerncentrale Busjihr. Beide landen sloten in 1995 een contract over de bouw van de centrale met een vermogen van 1000 megawatt. De centrale zal naar verwachting eind dit jaar in werking treden. Iran zegt dat de installatie is bedoeld voor het opwekken van elektriciteit, maar volgens de Verenigde Staten en Israël is de kerncentrale een dekmantel voor de ontwikkeling van kernwapens.
Oud 28-02-2005, 09:59
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 28-02-2005 @ 01:22 :
rolloog alles wat je wilt, de eerste boekhouder die een puur links beleid in Nederland vorm kan geven zonder dat we enorme schulden maken moet ik nog tegen komen.
Dat jij in je korte leventje nog niet het voorstellingsvermogen hebt gekweekt om je dat in te denken is in deze niet zo representatief vriend
Advertentie
Oud 28-02-2005, 11:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-02-2005 @ 09:59 :
Dat jij in je korte leventje nog niet het voorstellingsvermogen hebt gekweekt om je dat in te denken is in deze niet zo representatief vriend
Je kunt natuurlijk simpelweg de persoonlijke aanval inzetten, maar dan is er nog steeds geen oplossing voor een break-even links beleid.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 28-02-2005, 11:39
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 28-02-2005 @ 01:22 :
rolloog alles wat je wilt, de eerste boekhouder die een puur links beleid in Nederland vorm kan geven zonder dat we enorme schulden maken moet ik nog tegen komen.
Zweden heeft een begrotingsoverschot. (waarschijnlijk het meest linkse land ter wereld) Nederland heeft een groot begrotingstekort. Need I say more?
Oud 28-02-2005, 11:42
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-02-2005 @ 11:39 :
Zweden heeft een begrotingsoverschot. (waarschijnlijk het meest linkse land ter wereld) Nederland heeft een groot begrotingstekort. Need I say more?
Ja, je zou bijvoorbeeld toe kunnen voegen dat de twee geen geldige vergelijking zijn.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 28-02-2005, 12:14
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 28-02-2005 @ 11:42 :
Ja, je zou bijvoorbeeld toe kunnen voegen dat de twee geen geldige vergelijking zijn.
Want?

Schaf defensie en landbouwsubsidies af en we hebben een enorm begrotingsoverschot. Dat is behoorlijk links.
Oud 28-02-2005, 14:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 28-02-2005 @ 12:14 :
Schaf defensie en landbouwsubsidies af en we hebben een enorm begrotingsoverschot. Dat is behoorlijk links.
voor defensie afschaffen moet je eerst nog even beantwoorden wat we gaan doen met de taken die het leger nu vervult.

Kijk naar oppervlak, inwoneraantal, bevolkingsdichtheid, vergrijzing, cultuur, inkomensverdelingen, productiekosten voor maatschappelijke diensten, je negeert veel te veel factoren als je zomaar twee landen aan elkaar gelijk stelt.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 28-02-2005, 14:51
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
'Buit diamantroof Schiphol 75 miljoen'

Bij de diamantroof op Schiphol afgelopen vrijdag is volgens de laatste schattingen voor 75 miljoen euro aan sierraden buitgemaakt. Dat zou betekenen dat het om één van de grootste diamantroven in de geschiedenis gaat. Dat schrijft de Volkskrant maandag. Volgens de krant denken bronnen 'in politiekringen' dat de daders hulp van binnenuit gehad moeten hebben.

Vrijdag werd een waardetransport van KLM Cargo op klaarlichte dag overvallen op het zwaarbewaakte laadplatform van Schiphol. Een groot aantal ooggetuigen zag hoe drie of vier overvallers, vermoedelijk gekleed in KLM-kleding, het transport klemreden. De overvallers dwongen de twee bewakers met vuurwapens op de grond te gaan liggen.

Vervolgens reden de overvallers met het transportbusje gewoon het terrein van Schiphol af. Binnen enkele minuten was alles afgelopen. Volgens de Volkskrant wordt er in politiekringen van uitgegaan dat de daders hulp van binnenuit kregen. Zo wisten ze precies op welk tijdstip ze welk busje moesten overvallen.

Het waardetransport werd korte tijd later in Hoofddorp aangetroffen, waar getuigen de overvallers in een andere auto hebben zien overstappen. Waar de overvallers daarna naartoe zijn gegaan is onbekend. Ook is het nog niet bekend hoe ze zomaar het zwaarbeveiligde terrein op en af konden rijden.

Iedereen die het laadplatform op wil moet een speciaal pasje kunnen laten zien, dat elektronisch gecontroleerd wordt. Ook horen auto's niet zomaar ongehinderd het terrein op of af te kunnen; in beide gevallen hoort het kenteken geregistreerd te worden en moet de bewaker de laadruimte en de kofferbak inspecteren.

Oud 28-02-2005, 14:52
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Jongen (10) verpletterd door sneeuwbal

Een 10-jarige jongen uit het Britse plaatsje Torphins is zaterdagmiddag om het leven gekomen toen hij werd verpletterd door een reusachtige sneeuwbal. Dat heeft de politie laten weten. Het gaat vermoedelijk om een tragisch ongeval. De jongen had de sneeuwbal samen met een vriendje gemaakt.

Terwijl ze aan het spelen waren, begon de reuzensneeuwbal van een helling af te rollen. De jongen kon niet meer op tijd wegkomen, en werd verpletterd.

Volgens de politie was er geen sprake van verdachte omstandigheden, dus wordt er uitgegaan van een tragisch ongeval. Verdere details wilde de politie niet geven.

Oud 28-02-2005, 22:32
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Israëlische ex-minister smokkelde drugs

De voormalige Israëlische minister Gonen Segev heeft bekend dat hij heeft geprobeerd vanuit Nederland 30000 XTC-pillen Israël binnen te smokkelen. Segev, die van 1992 tot 1995 minister was, liep vorig jaar al tegen de lamp. De pillen zaten verstopt in zakjes M&M. Segev had tot dusver ontkend dat hij de pillen het land in wilde smokkelde.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 01-03-2005, 18:46
Verwijderd
Avondje met Geert Wilders: 2000 euro

Het kost wat, maar dan heb je ook wat: voor 2000 euro een avondje met Geert Wilders.

VVD
Het omstreden Kamerlid wil zo op een originele manier geld inzamelen voor zijn partij. Sinds zijn breuk met de VVD is Wilders bezig met het opzetten van een eigen politieke beweging en zamelt hij daarvoor extra geld in. Hij doet dat omdat hij geen overheidssubsidie krijgt.

Een partij krijgt pas subsidie (1,2 miljoen euro) na het behalen van een zetel bij Kamerverkiezingen.

Rotterdam
Eind januari haalde Wilders tijdens een avond in Rotterdam al eens 80.000 euro op aan fondsen. Binnenkort probeert hij met diners in Zeeland en Venlo zijn financiën nog eens extra op te krikken.


Oud 01-03-2005, 19:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
*bankboekje tevoorschijn haalt* deal, kan ik hem eindelijk vragen of ie echt meent at hij roept of dat gewoon doet om stemmen te winnen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 01-03-2005, 21:28
Verwijderd
Oncogene Plays a Critical Role in Tumor Formation

NEW YORK, January 20, 2005 - Scientists at Memorial Sloan-Kettering Cancer Center (MSKCC) have identified a new cellular oncogene essential for the development of cancer. Oncogenes are genes that, when mutated or dysfunctional, lead normal cells to become cancerous. The investigators have named the gene POKEMON (for POK Erythroid Myeloid Ontogenic factor). The work is being published in the January 20, 2005, issue of Nature. [PubMed Abstract]

"There are a number of genes that can cause cancer, the so-called oncogenes, but Pokemon is unique in that it is needed for other oncogenes to cause cancer." said MSKCC cancer geneticist Pier Paolo Pandolfi, MD, PhD, the senior author of the study. "More important, because the Pokemon protein plays such a crucial role in the formation of cancer, it could prove to be an effective target for new drug therapies."

Pokemon works by controlling the pathways that are required to transform normal cells to cancerous ones. The researchers found that when they "knocked out" the Pokemon gene in mice, that transformation was blocked and cells do not become cancerous. (Knocking out a gene means inactivating it through genetic engineering.) A drug that could block the protein's function in the same way could be a powerful anticancer agent.

"Pokemon is a main switch in the molecular network that leads toward cancer," Dr. Pandolfi added. "If we could turn Pokemon off, it may block this oncogenic circuitry and stall the malignant process.".
Ads door Google
Oud 02-03-2005, 09:37
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 24-02-2005 @ 16:45 :
[B][SIZE=3]
Vol is vol

Niet-westerse bruiden en bruidegoms die naar Nederland komen moeten potentie hebben, is haar credo. Met andere woorden: bruikbaar zijn voor de economie.
Wat is daar mis mee? Heb je weleens Simcity gespeeld? Daar moet je een "land" toch ook runnen als een bedrijf. Je moet zorgen dat het economisch in orde blijft om voor de bevolking te zorgen. Als iemand in je land komt wonen mag je daar ook iets voor terugverwachten. Jij laat toch ook geen onbekenden in je huis wonen zonder dat je verwacht dat ze hun eigen zooi opruimen? Als je alleen maar mensen binnenhaalt die niets toevoegen heb je na een poos toch een probleem..
Oud 02-03-2005, 12:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 02-03-2005 @ 09:37 :
Wat is daar mis mee? Heb je weleens Simcity gespeeld? Daar moet je een "land" toch ook runnen als een bedrijf.
In Carmageddon moest je willekeurige voetgangers kapot rijden, daarom hoor je dit in het echte verkeer dus ook te doen.

lol @ dit argument.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 02-03-2005, 12:04
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 01-03-2005 @ 19:22 :
*bankboekje tevoorschijn haalt* deal, kan ik hem eindelijk vragen of ie echt meent at hij roept of dat gewoon doet om stemmen te winnen.
Als ie het meent, zul je natuurlijk op hem stemmen
Oud 02-03-2005, 12:07
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
S. schreef op 02-03-2005 @ 12:04 :
Als ie het meent, zul je natuurlijk op hem stemmen
nee, dan ga ik voor de VVD met voorkeurstem voor Hirsi Ali.

..al was het maar om de Hirsi Ali bashers te irriteren.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 02-03-2005, 12:09
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 02-03-2005 @ 12:07 :
nee, dan ga ik voor de VVD met voorkeurstem voor Hirsi Ali.

..al was het maar om de Hirsi Ali bashers te irriteren.
Wat voor nut heeft het dan om te weten of hij wel alles meent? Zou eerder voor zijn twijfelende stemmers van belang zijn.

Je mag stemmen op wie je wilt, daarvoor wonen wij in een vrij land
Oud 02-03-2005, 15:26
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Blauwhelmen Congo doden tientallen rebellen

Uitgegeven: 2 maart 2005 09:15
Laatst gewijzigd: 2 maart 2005 13:35

KINSHASA - Pakistaanse blauwhelmen hebben in Congo tientallen rebellen gedood. Zeker vijftig tot zestig militieleden kwamen dinsdag om tijdens een confrontatie in het noordoosten van het Afrikaanse land. Bij de actie tegen de milities in de onrustige regio Ituri zette de VN-vredesmacht ook helikopters in.


Dat is woensdag van bronnen bij de Verenigde Naties vernomen. De operatie tegen de opstandelingen volgde op de dood van negen Bengaalse blauwhelmen een week geleden in hetzelfde gebied. In verband met dat incident werden dinsdag in de hoofdstad Kinshasa drie hoge leidinggevenden van rebellenorganisaties uit Ituri opgepakt. Een van hen was onlangs benoemd in het nationale leger van het uitgestrekte Afrikaanse land.

Geweld

Wegens het aanhoudende geweld in Ituri besloten de VN eerder deze week de distributie van noodhulp aan tienduizenden noodlijdende Congolezen stop te zetten. Zij kunnen gezien de verslechterde veiligheidssituatie in het gebied niet langer worden voorzien van voedsel en medicijnen, stelde een woordvoerder van de noodhulporganisatie OCHA in de belangrijkste stad van Ituri, Bunia. In de noordoostelijke provincie zijn volgens de VN zeker 54.000 mensen op de vlucht.

Eindelijk toont de VN wat ruggegraat.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Oud 02-03-2005, 17:56
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Man verdacht van ontucht met pasgeboren kind


Uitgegeven: 2 maart 2005 15:22
Laatst gewijzigd: 2 maart 2005 15:40
ROTTERDAM - Een 46-jarige man uit Krimpen aan den IJssel wordt ervan verdacht zijn dochter vanaf haar geboorte te hebben misbruikt. Het kind werd op 8 november 1995 geboren. De seksuele handelingen die de Krimpenaar met haar verrichtte, zouden op 11 november van dat jaar zijn begonnen, zo blijkt uit de dagvaarding voor de rechtszaak die 14 maart in Rotterdam begint.

De man zou het kind negen jaar lang, tot december 2004, seksueel hebben misbruikt. Hij zou geregeld zijn geslachtsdeel in haar mond of vagina hebben gestoken, haar genitaliën hebben gelikt of zijn vingers in haar vagina hebben gestoken. Ook kwam kwam hij klaar op het lichaam van zijn dochter.

Wat hij heeft gedaan met het kind, kwam naar voren tijdens verklaringen die de Krimpenaar na zijn aanhouding in december 2004 aflegde. "Elke incestzaak is vreselijk, maar dat het vanaf een zo'n jonge leeftijd gebeurt, dat hebben we niet vaak meegemaakt", aldus een woordvoerster van het Openbaar Ministerie woensdag.

De verdachte, R.F., zou niet alleen met zijn eigen kind, maar eerder ook met drie minderjarige nichtjes ontucht hebben gepleegd. Dat gebeurde tussen julie 1988 en eind december 1991. Een van de kinderen was aan zijn zorg toevertrouwd.
Oud 02-03-2005, 17:58
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Vrouw wil scheiden van stinkende man


TEHERAN - Een Iraanse vrouw wil scheiden van haar man omdat hij zich al drie jaar niet gedoucht heeft wegens angst voor water. Zij wil een proefproces om de mogelijkheden voor echtscheiding te verruimen, meldden de Iraanse staatsmedia.

Het is voor Iraanse vrouwen tot nog toe in een beperkt aantal gevallen mogelijk van hun man te scheiden. Zo is scheiding mogelijk als de man zijn vrouw mishandelt, als hij verslaafd is aan drugs of als hij in de gevangenis zit.

Kinderen

Reza, de man in kwestie, stinkt volgens zijn vrouw Mina zo erg dat zelfs zijn kinderen niet bij hem in de buurt willen komen. Hoewel stinken op zich geen grond voor ontbinding van een huwelijk is, is het volgens juristen toch mogelijk dat Mina van haar man kan scheiden.

Zij kan aanvoeren dat zij haar man zo is gaan haten dat zij niet langer met hem kan samenleven. Dat is namelijk wel een geldige ontbindingsgrond. Voordat Reza zijn waterfobie ontwikkelde, had hij volgens Mina een obsessieve aandrang zich te wassen. Toen douchte hij minstens drie keer per dag.
Oud 03-03-2005, 13:58
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
China hekelt VS om mishandeling Iraakse gevangenen



China beschuldigt de Verenigde Staten in een donderdag verschenen rapport van het ,,moedwillig afmaken" van duizenden buitenlandse burgers en het martelen van Iraakse gevangenen. Het rapport vormt een reactie op een maandag verschenen rapport waarin het Amerikaanse ministerie van buitenlandse zaken zoals elk jaar het Chinese mensenrechtenbeleid aan de kaak stelt.

China verwijt de VS hypocrisie, omdat ze de situatie in andere landen veroordelen, maar zwijgen over de situatie in eigen land. Het rapport is volgens China bedoeld om de VS ertoe te zetten hun eigen problemen aan te pakken.

,,De Verenigde Staten hebben voor deze confronterende aanpak gekozen en China moet met een reactie komen. De Verenigde Staten zouden dit serieus moeten nemen", zo staat in het rapport. Volgens China is het in het licht van onder andere het Abu Ghraib-schandaal ,,nogal ironisch", dat het Amerikaanse ministerie zich dit jaar opnieuw opwerpt als ,,mensenrechtenpolitie van de wereld". Behalve de mishandeling van Iraakse gevangenen in de Abu Ghraib-gevangenis in Bagdad stelt China ook het ,,diepgewortelde" racisme en de almaar toenemende armoede en misdaad in de VS aan de kaak.

,,De wereld moet de mensenrechtensituatie achter het Vrijheidsbeeld in de Verenigde Staten onderzoeken", aldus China, dat deze week door de VS werd beschuldigd van het vervolgen van dissidenten en religieuze activisten en het martelen van gevangenen.

bron


_0_
Oud 03-03-2005, 14:19
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
En of all people is het China die de VS hypocriet noemt.

Gevoel voor humor hebben ze wel die Chinese partijbonzen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 03-03-2005, 15:17
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
T_ID schreef op 03-03-2005 @ 14:19 :
En of all people is het China die de VS hypocriet noemt.

Gevoel voor humor hebben ze wel die Chinese partijbonzen.
Nee China is idd geen voorloper, wat betreft mensenrechten. Maar Amerika dat rapportten maakt over de toestand van mensenrechten in andere landen getuigt ook niet bepaald van zelfkennis. Amerikanen hebben altijd het gevoel dat ze boven de wet staan, en China durft daar wat tegen de zeggen.
Oud 03-03-2005, 16:16
Odin
Avatar van Odin
Odin is offline
Politie druk met sneeuwballen
Het dikke pak sneeuw bezorgt de politie veel extra werk. Het gooien met sneeuwballen leidt her en der tot hoogoplopende irritaties.

Pak slaag
In Duiven kregen twee jongens van 13 jaar een pak slaag van een automobilist, nadat zij een sneeuwbal naar zijn auto hadden gegooid. De man achtervolgde de sneeuwballengooiers en hield pas op met schoppen en slaan toen de ouders tussenbeide kwamen. De politie zoekt de bestuurder nog.

Dronken
In Nijkerk werden bewoners van een straat wakker, omdat een man sneeuwballen tegen hun ramen gooide. De gealarmeerde politie constateerde dat de 30-jarige Nijkerker te veel had gedronken en rekende hem in.

Mes
In Arnhem achtervolgde een 35-jarige man een kind van 12 jaar met een mes, nadat dat kind met een sneeuwbal zijn ruit had ingegooid. Ook bedreigde de man het kind met de dood.

Vechtpartij
Elders in Arnhem liep een sneeuwballengevecht woensdagavond uit op een echte vechtpartij, waarbij met stokken werd geslagen. Twee mensen raakten daardoor gewond. Een 15-jarige Arnhemse jongen meldde bij de politie dat hij was geslagen door een 34-jarige buurtgenoot, nadat hij die met sneeuwballen bekogelde.

http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/)/components/actueel/rtlnieuws/2005/03_maart/03/binnenland/0303_1530_sneeuwbalgooier_vast.xml


Kleine jongentjes in elkaar rammen om sneeuwballen. What's next.
Oud 03-03-2005, 23:39
Verwijderd
Strafblad na te late aangifte baby


De te late aangifte van zijn dochtertje Noa is Peter Peersman uit Eindhoven duur komen te staan. De kersverse vader is nu in het bezit van een strafblad omdat hij zijn baby een dag te laat bij de burgerlijke stand aangaf. Volgens het rekenmodel van de gemeente wel te verstaan. Deze vond namelijk dat de zaterdag als werkdag meegeteld moest worden.

Kinderen moeten binnen drie werkdagen na de geboorte worden aangegeven bij de gemeente. Aangezien Noa op een donderdag geboren is, zou de daaropvolgende dinsdag de derde werkdag zijn. De gemeente Eindhoven gaat er echter van uit dat zaterdag ook een werkdag is. Peersman was hierdoor een dag te laat met zijn aangifte. Het resultaat is dat de man zit opgescheept met een strafblad en een proeftijd van twee jaar. Als hij in die periode nog een strafbaar feit pleegt, moet hij twaalf dagen de cel in en een boete van 500 euro betalen.

Overigens zijn er meerdere gemeentes die dit verwarrende stelsel hanteren. Voorwaarde hierbij is dat er nog altijd twee doordeweekse dagen overblijven om aangifte te doen. Andere gemeentes tellen zaterdagen, zondagen en erkende feestdagen echter niet mee voor de termijn.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/51806

Een strafblad omdat je je kind te laat aanmeldt doordat de gemeente een raar telstelsel hanteert.
Oud 04-03-2005, 17:18
Mirage2000
Mirage2000 is offline
Grote partij illegale dvd's onderschept

Bij een serie invallen in videotheken in Rotterdam zijn meer dan 140.000 illegaal gekopieerde cd's en dvd's in beslag genomen.
Het gaat vooral om kopieen van zogeheten Bollywood-films. Dat zijn romantisch getinte films uit India. De fiscale opsporingsdienst FIOD-ECD deed de invallen na verschillende tips.

De eigenaren van de videotheken in Rotterdam zullen worden gehoord.
__________________
=zwart wit= tief jij toch op naar je eigen land gepost op 05-03-2005 @ 19:23
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 06-09-2007 15:07
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 11:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 18:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 13:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 27-11-2005 00:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 01:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.