Oud 05-12-2004, 09:57
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik heb sinds gister ongelovelijke rugpijn, t zit in mijn onderrug, in de holte zeg maar. oorzaak is duidelijk, ik ben aan t verhuizen en aangezien ik wel n meisje maar geen mietje ben heb ik evenveel gesleept als de mannen. dat was dus niet bijster intelligent. gezondheidplein heeft mijn vermoeden bevestigd dat t vanzelf over gaat en iets van spit is.

maar vraag aan jullie is, hoe verzacht ik de pijn?? ik kan bijv niet zonder hulp uit bed komen ik moet recht als n plank omhoog komen (godzijdank woon ik samen met mn vriend) verder kan ik nauwelijks slapen omdat dat erg pijn doet en omdraaien in bed is er al helemaal niet bij. wat is hieraan te doen??
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 12:24
Verwijderd
Pijnstillers.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 12:56
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
vraag je vriend of hij je wil masseren..mischien dat het daardoor iets verzacht.
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 13:19
Verwijderd
Masseren met van die speciale crème om de pijn te verzachten, tijgerbalsem zal wel helpen, spiroflor ook wel (als dat nog vrij te verkrijgen is). Verder kan je natuurlijk pijnstillers nemen als het te erg is. En rustig aan doen, ga natuurlijk niet nog meer slepen en tillen nu, maar dat snap je zelf ook wel
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 16:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ibuprofen werkt vaak beter dan paracetamol bij pijn in je spieren / gewrichten.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 12:36
one-monkee
Avatar van one-monkee
one-monkee is offline
Ik heb op het moment precies hetzelfde, was vorige week zaterdag door mijn rug gegaan voor mijn gevoel. (had er toen al 2 weken "last" van)
Fysio vertelde dat er een zenuw klem zat omdat mijn onderste 2 wervels niet recht stonden.
dus ik afspraak bij de dokter gemaakt om doorgestuurd te worden naar een kraker, die dokter drukt een paar hier en daar en KNAK!!.... ff flink gillen en toen zat hij weer recht

nu zit ik aan de spierverslappers omdat mijn spieren dus al bijna 3 weken lang verkrampt zijn omdat ik alles geforceerd deed....
__________________
-hubba hubba hubba-
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 10:58
Ninnoc
Ninnoc is offline
nog bedacht voor de reacties, had ze wel eerder gelezen maar nog niet gereageerd. t is nu gelukkig bijna over, ik kan weer veel zelf. tijgerbalsem was heerlijk overigens. dat knakken, dat had ik ook gedaan, nou ja mijn vriend. ik weet niet of dat slim is maar t voelt wel even n stuk verlichter.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 13:37
Kabouter
Kabouter is offline
Mijn moeder heeft ook spit gehad, en het beste is om toch in beweging te blijven. Dat adviseerde de dokter, dan gaat t t snelste over.

Sterkte...
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 13:42
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
goed dat het bijna over is...
Mijn moeder heeft vaak het spit.. Heeft daarvoor spierverslappers.
Zelf heb ik het ook wel is, neem dan gewoon wat ibuprofen.

En bewegen is makkelijker gezegd dan gedaan als het echt zo pijn doet..
__________________
Don't let the world miss out on you......
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 14:22
Kabouter
Kabouter is offline
De dokter adviseerde het. Ik begrijp wel dat het makkelijker gezegt is dan gedaan, maar als het beter is voor je rug...
__________________
Smile and the world smiles with you!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Lichamelijke klachten door stress
Heksjuh
10 21-03-2012 17:51
Lichaam & Gezondheid Pijn in de rug
Bright Blue
13 18-12-2010 12:46
Lichaam & Gezondheid pijn in rug
Mo6
9 14-01-2005 13:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.