Oud 22-04-2002, 19:53
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Wie van jullie zou wel eens een trio willen proberen en met wie :

1 vrouw + 1 man + jij
2 vrouwen + jij
2 mannen + jij
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:31
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:
Wie van jullie zou wel eens een trio willen proberen en met wie :

1 vrouw + 1 man + jij
2 vrouwen + jij
2 mannen + jij
Je vergeet nu dus dat er ook zoiets is als een trio met 3 meiden of 3 jongens... verder laat ik me hier niet over uit en raad ik je aan bij andere topics te gaan zoeken, zijn vaak genoeg aan de orde geweest
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:34
Verwijderd
Ikke + mn vriend + een meisje waar hij dan niej aan mag komen

of ikke + mn vriend + een jongen waar mn vriend dan beetje aan mag komen maar niej pijpen ofzow

lekker egoïstisch bennik he?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef:


Je vergeet nu dus dat er ook zoiets is als een trio met 3 meiden of 3 jongens... verder laat ik me hier niet over uit en raad ik je aan bij andere topics te gaan zoeken, zijn vaak genoeg aan de orde geweest
owjah.. 3 meiden is owk leuk, maar dan moek wel single zijn
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Pletterprater schreef:


Je vergeet nu dus dat er ook zoiets is als een trio met 3 meiden of 3 jongens... verder laat ik me hier niet over uit en raad ik je aan bij andere topics te gaan zoeken, zijn vaak genoeg aan de orde geweest
Die staat er toch allang bij - 2 meiden + mij = trio met 3 meiden. 2 jongens + jou = trio met 3 jongens. Simpel, toch?

Ik denk niet dat ik er een wil proberen, de poging heb ik al es gedaan en dat was geen succes
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:



Ik denk niet dat ik er een wil proberen, de poging heb ik al es gedaan en dat was geen succes
hoezow dan?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 20:59
Lindansje
Avatar van Lindansje
Lindansje is offline
iig niet zolang ik een relatie heb...

ik zou waarschijnlijk de 'meedoener' onvruchtbaar schoppen

als ik vrij ben, weet ik het niet..

misschien zou ik het wel doen, maar op dit monent heb ik er absoluut geen behoefte aan
__________________
No sig today.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:


hoezow dan?
Ehehehe, kan ik dat weer uitleggen... Naja, een vriendin van mij heeft een ex met wie ik ook meerdere malen (ok, bijzonder vaak)heb lopen (euh, staan) vozen. Zij ook wel, trouwens, nadat het uit was... Beetje ingewikkelde shit waar we maar niet dieper op ingaan.

Aaaanyway, hij zat altijd te zeuren dat we maar es triootjes moesten doen, en toen we een keer uitwaren en een beetje aangeschoten kwamen die vriendin (absurdmoncher, voor de geïnteresseerden hier ) en hij er zo aan: "Nou, doe je mee morgen triootje, bij jou thuis?" Ik: "Whu?" Zij: "Nouu?" Ik: "Tuulk joh." Absurdmoncher en ik waren allebei niet al te serieus, maar de volgende dag stond hij dus wel bij mij op de stoep

Naja, toen zaten we met z'n drieen een beetje te kloten bij mij thuis (niemand thuis), door ut huis rennen, heel vaag gedoe, belandden we op bed op zolder en zijn zij en ik allebei met hem weggeweest, maar ik ben ervandoor gegaan voor het serieus kon worden. Vond ut hele gedoe toch maar te eng, bovendien veel te gevaarlijk, bang om de vriendschap te verpesten... Wat zij daarna nog hebben uitgespookt wil ik niet weten

Ma goe, ben er dus achter gekomen dat ik geen publiek wil, zelfs niet als het meedoet
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:27
^AmArU^
^AmArU^ is offline
(2 of een willekeurig aantal meer) Vrouwen + Ik

moet een ontzettend geile ervaring zijn
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 21:56
Piccola
Piccola is offline
Als ik het zou willen dan zou ik het met mijn vriend en een meisje willen doen! Ben dan nieuwsgieriger hoe het met een ander meisje is dan met een andere jongen erbij! Maar van het idee dat mijn vriend seks heeft met een ander meisje, aan haar zit enzo word ik echt misselijk!! En dan moet ik het ook nog eens zien! Oh my god, neeeeee! Hij mag alleen maar seks met mij hebben en met niemand anders! Anders word ik echt vet jaloers! Ik weet dat mijn vriend een keer een trio zou willen, maar daar kan ie toch mooi naar fluiten.. Wil ik echt niet!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:08
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Nee ik zou het niet willen.
Naar mijn id heb je al genoeg aan elkaar.
En sex zonder liefde is niets voor mij.
Als jij met iemand hebt wil je die naar mijn id helemaal niet delen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:09
Verwijderd
eerste 2..
3 niet..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2002, 22:21
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:


Je vergeet nu dus dat er ook zoiets is als een trio met 3 meiden of 3 jongens
vergeet ze dus niet...

2 vrouwen + jij (als je vrouw bent.. tadaa)
2 mannen + jij (als je man bent.. tadaa)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 00:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hmz... nou, het lijkt me heel opwindend om het met een meisje te doen, terwijl m'n vriend toekijkt, alleen... ben zo jaloers! Ga er helemaal vanuit dat hij dan voor de rest van z'n leven over haar gaat fantaseren, ofzow...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 00:33
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Ik zou dat niet willen, denk dat kans groot is dat je je relatie ermee verpest (zodra één van de twee meer wil etc.).
mja, als t puur voor de sex is misschien.. maar niet met vaste/normale vriendin.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 01:39
tortelduif
tortelduif is offline
GEEN VAN BEIDE !!!

geloof mij als je vriendin naar je toekomt en zegt als jij t met nog een meid wil doen doen we dat maakt mij niks uit ALTIJD NEE zeggen want...
dan is heteen paar maanden later jij heb met die meid gemogen nu lijkt het mij wel leuk om het met hem erbij te doen ...
en dan zit je daar met je vriendin en nog een gozer en zie je ff hoe die gozer je vriendin hart neemt en hoor je hoe hart ze bij hem kreunt nou das NIET goed voor je gevoel en relatie !!!

p.s : ik zeg niet dat mij t ooit is overkomen maar t zou heeeel kut voor je zijn als het je overkomt !!!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 08:56
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:
Wie van jullie zou wel eens een trio willen proberen en met wie?

Ja, ik met 2 mannen, ik met 2 vrouwen en ik met een man en een vrouw. Ben overal voor in, alleen niet met meer dan 2 andere mensen.

BTW: Ben zelf een meisje.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 09:08
Verwijderd
Zou ik niet willen... TENzij ik geen relatie heb... dan zou ik er nog over kunnen denken. Als je wel relatie heb vind ik een trio eigenlijk iets lulligs tegenover je vriend(in). Lijkt mij niet cool als zij zoiets zegt "Hé schat wat d8 je van een triotje??"
Zeg dan meteen "Ik kom niet aan m'n trekken bij jou, we nemen er nog iemand bij" ofzow
Ook al stemmen zowel de vrouw als de man in... lijkt me toch niet cool..

*komt beetje slecht uit z'n woorden*
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 12:05
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
uiteraard is het met 2 dames leuk
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 12:49
Verwijderd
Citaat:
tortelduif schreef:
GEEN VAN BEIDE !!!

geloof mij als je vriendin naar je toekomt en zegt als jij t met nog een meid wil doen doen we dat maakt mij niks uit ALTIJD NEE zeggen want...
dan is heteen paar maanden later jij heb met die meid gemogen nu lijkt het mij wel leuk om het met hem erbij te doen ...
en dan zit je daar met je vriendin en nog een gozer en zie je ff hoe die gozer je vriendin hart neemt en hoor je hoe hart ze bij hem kreunt nou das NIET goed voor je gevoel en relatie !!!

p.s : ik zeg niet dat mij t ooit is overkomen maar t zou heeeel kut voor je zijn als het je overkomt !!!!
En tis nie kut voor je vriendin als ze jou met een andere meid bezig ziet?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 13:26
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Tha Bomb 2002 schreef:
Wie van jullie zou wel eens een trio willen proberen en met wie :

1 vrouw + 1 man + jij


Hmmmm.......lijkt me nog wel leuk!!!!!
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 16:41
Tha Bomb 2002
Tha Bomb 2002 is offline
Ikzelf zou het wel eens willen doen met een meidje en een ventje ! Maar 2-3 meiden mag ook !! Ik zou het zeker wel eens willen proberen !!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 17:11
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Ik wil het allemaal niet
Ik zou jaloers worden, en mn vriend ook
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 17:16
Verwijderd
ik dus echt totaal 100% absoluut *niet*
als mijn vriend dat voorstelt voel ik me enorm op mijn tenen getrapt. serieus. als hij mij zou vragen van: 'hey, de die/den dieje, zouwe ge daar is genen trio mee willen doen?' dan ben ik boos . want dan maak ik daar uit op dat hij met die persoon best wel eens een keertje seks zou willen hebben, en de enige manier om dat "legaal" te doen als je een relatie hebt is: je partner erbij betrekken. ik zou der echt niet tegen kunnen. ik zou het gevoel hebben dat ik niet goed genoeg ben, of niet aantrekkelijk genoeg...
[ik hoop dat jan dit leest, dat hij doorheeft dat hij zoiets dus niet moet vragen... als hij seks wil met 'n ander dan doet ie dat maar als ik in mijn graf lig te rotten en hij dan nog niet de leeftijd heeft bereikt waarop het gewoon niet meer wil lukken ]

*blue*
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 17:18
Verwijderd
haha ik wilde we met 'n meiske, maar zou er niet tege kunne dat stefan aan haar zou zitten, of anderom, dus dat gaat nie door en ik wil nie met twee jongens... wilt stefan toch nie dusjah...
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 20:51
ufo2230
ufo2230 is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
ik dus echt totaal 100% absoluut *niet*
als mijn vriend dat voorstelt voel ik me enorm op mijn tenen getrapt. serieus. als hij mij zou vragen van: 'hey, de die/den dieje, zouwe ge daar is genen trio mee willen doen?' dan ben ik boos . want dan maak ik daar uit op dat hij met die persoon best wel eens een keertje seks zou willen hebben, en de enige manier om dat "legaal" te doen als je een relatie hebt is: je partner erbij betrekken. ik zou der echt niet tegen kunnen. ik zou het gevoel hebben dat ik niet goed genoeg ben, of niet aantrekkelijk genoeg...
[ik hoop dat jan dit leest, dat hij doorheeft dat hij zoiets dus niet moet vragen... als hij seks wil met 'n ander dan doet ie dat maar als ik in mijn graf lig te rotten en hij dan nog niet de leeftijd heeft bereikt waarop het gewoon niet meer wil lukken ]

*blue*
Er zijn 2 soorten personen, meisjes en jongens, die mentaal werelden van mekaar verschillen! Het aantrekkelijk vinden van een ander meisje heeft niks te maken met het feit dat jij niet goed genoeg zou zijn, en dat ik jouw niet aantrekkelijk zou vinden. Stel, ik zou jouw niet aantrekkelijk vinden en ik lig over andere vrouwen te fantaseren terwijl we liggen te neuken. Maar ik zou daarover zwijgen tegen jou. Zou ik dan weer erger vinden dan een trio te doen terwijl ik jullie beiden aantrekkelijk vind. Maarja dat is dan weer de mijn mening zeker.
__________________
To have sex, or to stay a virgin! That's the question!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 21:42
Zarya
Avatar van Zarya
Zarya is offline
Zolang ik vrijgezel ben willik alles wel doen, maar geeeeeeen ge-dubbeldek. (dwz geen triootje met 2 mannen) Maar een orgie (maar dan wel met ook vrouwen aanwezig) of een kwartet of een triootje, vinnik prima.Je moet toch alles een keer hebben gedaan in je leven?
__________________
Come to me, of cureless ills thou art the one physician.Pain lays not its touch upon a corpse.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 22:13
Verwijderd
Citaat:
ievy schreef:
Zolang ik vrijgezel ben willik alles wel doen, maar geeeeeeen ge-dubbeldek. (dwz geen triootje met 2 mannen) Maar een orgie (maar dan wel met ook vrouwen aanwezig) of een kwartet of een triootje, vinnik prima.Je moet toch alles een keer hebben gedaan in je leven?
Je hoef nie te dubbeldekke als je met twee jongens iets doet hoor
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 00:29
Verwijderd
Citaat:
ievy schreef:
Zolang ik vrijgezel ben willik alles wel doen, maar geeeeeeen ge-dubbeldek. (dwz geen triootje met 2 mannen)


Je kunt er toch wel één zuigen terwijl de ander je neukt? Dan hoef je niet 'gedubbeldekt' te worden...
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 00:57
Droppie-temp
Droppie-temp is offline
1 meisje en 1 jongen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 20:33
AlmereGirl
Avatar van AlmereGirl
AlmereGirl is offline
Mwah ligt eraan met wie.
Als het 2 mooie, leuke jongens zijn zou ik niet afslaan ofcourse
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek 31/01: burial chamber trio [(sunno)))...] + kawabata & pauvros @ worm
1.000.000
12 30-01-2007 09:17
Muziek Alkaline trio
Little Star7
21 05-12-2004 22:00
Liefde & Relatie Trio op 15jarige??? en hebben julie dat wel is gedaan
HilaryGirl15
13 30-11-2004 11:46
Seksualiteit Stelling: Bij een trio ga je alle3 verplicht all the way...
AngelLena
40 22-10-2003 15:33
Seksualiteit Wat zou je doen? Trio of niet?
Rebec
14 04-04-2002 19:15
Seksualiteit Trio
Super_Girl
4 28-01-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.