Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2002, 15:21
djenzie
djenzie is offline
Mijn vriend heeft veel gewone vriendinnen. Eentje van hen kust hij ook gewoon op de mond. Ik weet dat ik er niks achter moet zoeken. Ik ken hem ook nog niet zo lang en zij kennen elkaar al zo lang... dus het is wel niks, maar het is toch wel een beetje een raar idee.
Is er hier iemand die ook gewoon een ander meisje/jongen dan je eigen vriendin/vriend kust? Of iemand van wie hun vriend/vriendin dat doet?
Help, ik weet niet of dit normaal is!!!

Liefs, mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2002, 15:23
I'ts Moi
Avatar van I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Ik doe dat ook wel s hoor... Bij bekenden, mensen die echt al goed/lang ken. Moet je volgens mij nix achter zoeken. Tenzij dat meisje er iets mee bedoeld...

Kuzzje IK
__________________
*Ik zoek alles zelf uit!*Geluk is het enige wat zich verdubbelt als je het deelt*Ik loop lekker met m'n neus in de lucht, ben blond en dat bevalt me!*
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:34
Verwijderd
nou ik zoen niemand anders, behalve op een verjaardag ofzo, en dan drie zoenen op de wang.. en mijn vriend zoent ook met niemand anders geloof ik...

vind ik wel beetje vreemd.. op de wang okee.. maar op de mond
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 15:44
Verwijderd
ik doe dat wel altijd.....
k heb nu geen vriend maar toen ik die wel had deed ik het ook..
Gewoon tijdens uitgaan 3 zoenen op de wang en 1 op de mond enzo.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 16:23
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik zou er niet mee zitten.. ik kus sommige goede vrienden ook op de mond.

Maar als jij het heel vervelend vindt, moet je er niet mee blijven rondlopen.. dan word je alleen maar achterdochtig en jaloers/verdrietig
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 16:30
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
ik doe het ook wel bij een aantal mensen. en ik vind er niet iets raars aan op zich.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 16:53
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
hmzz tjaaa.. beetje moeilijk omdat ik zelf zoiets eigenlijk niet heb.. Ik zie mijn vriend namelijk niet snel een ander meisje op de mond zoenen en ikzelf doe dat ook niet bij andere jongens..
Maar ik zou het niet zo heel erg vinden denk ik, maar goed, ik weet niet hoe ik dan echt zou reageren..
Iig als je het echt niet leuk vindt, misschien kun je het tegen hem zeggen en vragen of hij er een beetje rekening mee houdt, je kan hem niks verbieden, maar gewoon vragen moet kunnen.
En anders kan hij je misschien wel verzekeren dat er echt niets meer dan vriendschap achter zit..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:44
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
ik begrijp niet waarom je je druk maakt om zoiets onschuldigs
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:45
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
djenzie schreef:
Mijn vriend heeft veel gewone vriendinnen. Eentje van hen kust hij ook gewoon op de mond. Ik weet dat ik er niks achter moet zoeken. Ik ken hem ook nog niet zo lang en zij kennen elkaar al zo lang... dus het is wel niks, maar het is toch wel een beetje een raar idee.
Is er hier iemand die ook gewoon een ander meisje/jongen dan je eigen vriendin/vriend kust? Of iemand van wie hun vriend/vriendin dat doet?
Help, ik weet niet of dit normaal is!!!

Liefs, mij
Jij neemt ook maar met 'de 1e de beste'.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 17:49
Verwijderd
Jeez, zolang ze elkaar maar niet de tong in de mond rammen lijkt me niks mis? Ik kus sommige goede vriendinnen van me ook op de mond, ik zie niet in waarom dat 'schuldiger' zou zijn dan drie zoenen op de wangen...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 18:38
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
ik zelf doe het bijna nooit en ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vriend dat deed! Spreek hem er gewoon op aan en zeg duidelijk hoe jij je erbij voelt.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 19:10
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
Citaat:
steentje schreef:
ik zelf doe het bijna nooit en ik zou er niet aan moeten denken dat mijn vriend dat deed! Spreek hem er gewoon op aan en zeg duidelijk hoe jij je erbij voelt.
ja, zeg het hem gewoon, dan kan hij je gerust stellen, of er mee ophouden...
Ik zou er ook niet gecharmeerd van zijn als mijn vriend dat bij andere meisjes zou doen, en ik doe 't ook niet bij andere jongens..
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 20:15
Lieke666
Lieke666 is offline
Ik zoen ook goede vrienden op de mond. Mijn vriend doet het niet, maar ik zie er geen probleem in
__________________
Death is the greatest kick of all, that's why they save it for last
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 20:27
X_Saskia_X
X_Saskia_X is offline
bij goede vrienden moet dat kunnen vind ik
doe het zelf ook namelijk
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 21:45
chiaracatharina
chiaracatharina is offline
kan me alleen maar aansluiten bij de meesten van jullie: denk er nix achter....! ik doe het ook bij een deel van mijn vrienden...is met het zelfde idee als dat ik iemand een zg 'hug' zou geven...en dat doet toch ook iedereen...
maar zeg het wel tegen je vriend....misschien komt ie er vanzelf mee dat hij het eigenlijk niet zo nodig vindt....of hij legt uit dat hij er nix mee bedoelt...
__________________
zwei Dinge sind unendlich: der Kosmos und die Dummheit der Menschen
Met citaat reageren
Oud 01-10-2002, 21:50
Piccola
Piccola is offline
Toen ik nog samen was met mijn ex was er ook 1 jongen, iemand die mij heel dierbaar is, die ik wel gewoon een kus op de mond gaf. Volgens mij vond mijn ex dat toen ook geen probleem. Heb er in ieder geval nooit iets over gehoord. Bij mijn huidige vriend zoen ik geen jongens zomaar ff op de mond, omdat ik weet dat hij dat echt niet leuk vindt en het liever niet heeft en zelf ook niet doet. (voor zover ik dat kan weten) Dus daar hou ik rekening mee en doe het dus ook niet. Maar ikzelf vind het niet erg als hij zijn beste vriendin zo ff een (onschuldige) kus geeft!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 08:32
Evilqueen
Evilqueen is offline
Ik doe het zelf ook wel eens hoor.. niet bij veel mensen.. maar ik heb wel een paar goede vrienden en vriendinnen die ik soms op de mond zoen.. niets achter zoeken.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat je het vervelend vind, ik zou me ook gepasseeerd voelen als mn vriend een ander meisje op haar mond zoent. Ook al doe ik het zelf ook en weet ik dat het niks betekend..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:20
djenzie
djenzie is offline
Thanks voor jullie reacties!
Nu ik van jullie allemaal hoor dat het best wel normaal is, maak ik me er niet zo'n zorgen meer over eigenlijk. Hartstikke bedankt!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-10-2002, 16:30
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
nare man schreef:
Jeez, zolang ze elkaar maar niet de tong in de mond rammen lijkt me niks mis? Ik kus sommige goede vriendinnen van me ook op de mond, ik zie niet in waarom dat 'schuldiger' zou zijn dan drie zoenen op de wangen...
Tja, en zo af en toe duik je met ze in bed, moet kunnen toch.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:34
Verwijderd
hm, wat me op valt is dat hier veel mense het erg vinde dat hun vriend(in) iemand anders een kusje op de mond geven terwijl er op een andere topic (te lui om op te zoeken) er veel mensen zijn die het niet eens zo erg vinden dat hun vriend(in) vreemd zou gaan (tongen) als er nix achter zit...
daar kan ik me nogal over verbaze...

gewoon een kusje op de mond vind ik wel kunnen, maar echt zoenen (mjah wat is echt, laten we ff zegge; tongzoenen) vind ik dan weer niet kunnen, ookal zit er nix achter.
misschien dat hier iemand weer van zegt, hier kan ik niet bij, zoenen = zoenen dus op de mond of tonge maakt nie uit, maar ik vind dat daar tog wel een verschil tussen zit..

maja, wie ben ik om dat te bepalen...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 16:54
Verwijderd
Citaat:
djenzie schreef:
Mijn vriend heeft veel gewone vriendinnen. Eentje van hen kust hij ook gewoon op de mond. Ik weet dat ik er niks achter moet zoeken. Ik ken hem ook nog niet zo lang en zij kennen elkaar al zo lang... dus het is wel niks, maar het is toch wel een beetje een raar idee.
Is er hier iemand die ook gewoon een ander meisje/jongen dan je eigen vriendin/vriend kust? Of iemand van wie hun vriend/vriendin dat doet?
Help, ik weet niet of dit normaal is!!!

Liefs, mij
Jup.. dr zijn een aantal mensen die ik gedag zeg met een kus op de mond, ook mensen die ik niet eens geweldig ken maar waarbij dat de gewoonte is.. Dat deed ik ook toen ik een vriend had.. Die gaf zn ex toen ie met mij had zelfs gewoon een kus op de mond, totdat zij boos op hem was en hem sindsdien heeft genegeerd.. maar dat terzijde..

Die jongens die ik begroet met een zoen op de mond hebben ook gewoon vriendinnen.. Het betekent hetzelfde als 3 zoenen op de mond.. Het verschilt gewoon per persoon, bij de een weet je een zoen op de mond, bij de ander 2 zoenen, bij de ander 3 zoenen, bij weer een ander een knuffel, bij weer een ander een knuffel en een zoen, en bij weer anderen gewoon 'hoi' en de betekenis is bij alles hetzelfde voor mij..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2002, 18:00
luckyleo
luckyleo is offline
Niet teveel van aantrekken een kus op de mond. In de kroeg word altidj begroet met 3 kussen en een kus op de mond. Maakt echt niks uit hoor. Zolang ze verder niet met de tong zoenen hoef je je niet druk te maken.
Zoeits, zo'n vraag als jou, heeft ook trouwens een keer in zo'n jongerblaadje gestaan. Toen antwoorde de vrouw (geleerd sexuologe, dus zij heeft er verstand van) van die rubriek dat een zoen op de mond zijn betekenis in de afgelopen 20 jaar heeft verloren. Voorheen was een zoen op de mond alleen voorbehouden aan een geliefde, maar de laatste decennia is het steeds gewoner geworden en zit er geen enkele betekenis meer achter.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 10:19
Nefratete
Nefratete is offline
Ik had ook een hele goede vriend, en die gaf me ter begroeting ook gewoon een kus op de mond. Dat was altijd al zou geweest en veranderde ook niet toen hij een vriendin kreeg.

Maar inderdaad, het was niets dan vriendschappelijk.....
__________________
I am a loser, I am satan, I am Jesus-Christ, I'm ME.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 12:35
a new noise
a new noise is offline
3 kusjes vind ik al walgelijk slijmerig
(kom wel eens op plaatsen waar alle bekenden elkaar dat geven...)
dus dit al helemaal...

voor vrienden hebben ze 'de knuffel' uitgevonden...
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 12:50
ieyor
Avatar van ieyor
ieyor is offline
Citaat:
a new noise schreef:
voor vrienden hebben ze 'de knuffel' uitgevonden...
en zelfs die kan n beetje met mate als je vriend(in) hebt vind ik...
*nie leuke herinnering aan* :/


dit hele verhaal komt mij trouwens erg bekend voor... vriendinnen naast jou die hem langer kennen en waar ie dan beswel close mee is... had t ook bij mn vorige vriend en uiteindelijk is dat door jaloezie van mijn kant en geen vrijheid willen inleveren van zijn kant uitgegaan

kwil je nie bang maken ofzow, maar als jij er zo mee zit en het je vriend vertelt en hij weigert t te veranderen (bijv compromis: kus op de wang) is er ergens iet mis... als je n vriend(in) hebt moet je bereid zijn bepaalde vrijheden op te geven. dit is n kleine, maar voor jou gevoel wel belangrijk.

Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 12:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2002, 12:55
ieyor
Avatar van ieyor
ieyor is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:
ik begrijp niet waarom je je druk maakt om zoiets onschuldigs
tis meer gevoels/principekwestie dan dat t daadwerkelijk een probleem is, denk ik
het probleem is meer, hoe reageert de ander erop als je ze vertelt dat je t niet leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 15:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Sjeezus! Ik vind een kus op de mond heel intiem, dus zou ik het nooit goed vinden dat mijn vriend een andere meid op de mond kust. Sterker nog: Waarschijnlijk zou ik met zo iemand geen relatie (meer) willen hebben. Misschien een beetje radicaal, maar zo zit ik in elkaar. Ik weet dat mijn vriend dat ook niet van mij zou pikken, en bovendien heb ik er geen behoefte aan om een andere jongen op zijn mond te zoenen.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 15:20
CobainMeisje
Avatar van CobainMeisje
CobainMeisje is offline
Mijn vriend moest er ook aan wennen dat ik iedereen een kus op de mond geef...denk niet dat je je zorgen moet maken...
xxx
__________________
http://forum.scholieren.com/fotoboek/?id=189
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 17:27
Verwijderd
Ik wil dat niet zien, ik ben echt vet jaloers
en het stomme is ik doe het zelf wel. Tenminste eerder wel eens nou eigenlijk nooit meer. ik vind het niet leuk dat hij dat doet en ik denk dat dat komt omdat ik vanmezelf weet dat er toch nix gebeurd en dat ik dat van hem niet zeker kan weten ookal ben je nog zo overtuigd.
Je hebt hier neit echt wat aan maar ik hoop dat je hieruit snapt dat ik het heel goed van je kan begrijpen. misschien moet je het er eens met hem over hebben. Waarschijnlijk heeft hij er geen problemen mee als je zegt dat je het niet zo leuk vind dat hij dat doet.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 17:39
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
och ik kus een hele goed vriendin ook op de mond. kort kusje zeg maar, veel liever dan eentje op de wang. liefde was overigens ook puur platonisch. sex met haar, bah
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 17:48
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
ik geef sommige vrienden een kus op de mond.. gewoon een klein kusje.. en heevt verder nix te betekenen.. dit deed ik ook toen ik nog een vriend had.. maar hij had er iig geen problemen mee..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:43
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Ik vind het zelf een behoorlijke slet/playeractie. Zelf zou ik dan wel ff gaan praten als ik een vriendin zou hebben die dat deed, ik heb er sowieso moeite mee als een meisje veel 'gewone vriendjes' heeft en ikzelf zou iets met haar hebben. Voel ik me net alsof ik in een lijstje sta..

Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 19:45.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:44
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
a new noise schreef:
3 kusjes vind ik al walgelijk slijmerig
(kom wel eens op plaatsen waar alle bekenden elkaar dat geven...)
dus dit al helemaal...

voor vrienden hebben ze 'de knuffel' uitgevonden...
Eens!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 19:53
Verwijderd
Mijn vriend deed dat ook een keer. Hij heeft een vriendin die hij al heel lang kent. Ik had net een maand met hem toen zij een keer bij hem op bezoek kwam en ik was er toen ook. Maar bij de begroeting gaf ie haar opeens een kus op d'r mond en een hele innige knuffel en toen werd ik toch wel even een beetje ziekjes in m'n buik Maar hij heeft me ook meteen gerustgesteld dat het niets te betekenen heeft en dat zij zelf ook al een vriend heeft en dat het dus alleen maar een manier van begroeten is..
Bij haar kan ik het wel hebben maar hij moet het niet bij andere meisjes ook gaan doen ofzow..

Want eigenlijk vind ik zoenen heel intiem, en natuurlijk is dit 'maar' een zoen op de mond, maar ik heb liever niet dat hij dat bij heel veel andere mensen dan ik gaat doen..

Maar iig, zoek er niet meteen iets achter Je kunt er best naar vragen of laten merken dat je het niet leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:17
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:
3 kusjes vind ik al walgelijk slijmerig
(kom wel eens op plaatsen waar alle bekenden elkaar dat geven...)
dus dit al helemaal...

voor vrienden hebben ze 'de knuffel' uitgevonden...
Het is maar net wat je gewend bent..
Met citaat reageren
Oud 03-10-2002, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Orion16 schreef:
Ik vind het zelf een behoorlijke slet/playeractie. Zelf zou ik dan wel ff gaan praten als ik een vriendin zou hebben die dat deed, ik heb er sowieso moeite mee als een meisje veel 'gewone vriendjes' heeft en ikzelf zou iets met haar hebben. Voel ik me net alsof ik in een lijstje sta..
Dat is jouw gevoel erbij, en dus jouw probleem.. Waarom is veel 'gewone' vrienden een probleem, zou het dat met vriendinnen ook zijn?

Het is mogelijk weet je.. gewoon vriendschap tussen een jongen en een meisje. Je bent slim genoeg om te begrijpen dat je als haar vriend niet tussen al die jongens staat, maar bovenaan, en met een andere positie..

Hoezo is het nu weer sletactie? Het is maar net wat je gewend bent, als iedereen binnen een groep elkaar zo begroet, is er niets sletterigs meer aan maar is het hetzelfde als wanneer je op een verjaardag iedereen even de hand schud.. het is maar net wat gebruikelijk is
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-10-2002, 20:59
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
moet kunnen

DUS DOEN!!!
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2002, 17:15
Revelation15
Avatar van Revelation15
Revelation15 is offline
you better believe dat ik mijn viendin [hypotetisch] zou dumpen als ze een andere jongen op de mond kuste.. ik kan daar gewoon echt NIET tegen.. maarja ik ben dan ook vrij bezitterig kwa dat soort dingen.. en over het algemeen ook niet zo into diepe langstaande relaties.. dus tja..

qed
__________________
To fall in hell or soar angellic, you need a pinch of psychedelic
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 06:18
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Sjeezus! Ik vind een kus op de mond heel intiem, dus zou ik het nooit goed vinden dat mijn vriend een andere meid op de mond kust. Sterker nog: Waarschijnlijk zou ik met zo iemand geen relatie (meer) willen hebben. Misschien een beetje radicaal, maar zo zit ik in elkaar. Ik weet dat mijn vriend dat ook niet van mij zou pikken, en bovendien heb ik er geen behoefte aan om een andere jongen op zijn mond te zoenen.
ja, dit vind ik nou ook. Ik zoen echt niet al mn cose friends op de mond. Dat vind ik gewoon zo stom! Liever een knuffel geven, is net zo lief. Maar is niet meteen zo dat mn vriend er gekke dingen bij hoeft te denken. (al doe ik dat sneller dan hij...)
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:04
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Nee dankje hoor, geen kus op de mond.
Ik knuffel mijn vriendjes of vriendinnen ofzo gewoon of ff 3 kussen op de wang.. maar verder echt niet hoor!
Ik vind dat nie echt kunnen op een of andere manier, en zou het dan ook ech niet kewl vinden als mijn vriend dat bij een andere meid zou doen.
Ken een vriendin die heel goed bevriend is met een andere jongen dan haar vriend.. en hem wel eens op de mond heeft gekust.. maar ehmzz dat lijkt hal fop vreemdgaan als je vriend er 2mt van af staat toch
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:21
Verwijderd
Citaat:
gizmo schreef:
Nee dankje hoor, geen kus op de mond.
Ik knuffel mijn vriendjes of vriendinnen ofzo gewoon of ff 3 kussen op de wang.. maar verder echt niet hoor!
Ik vind dat nie echt kunnen op een of andere manier, en zou het dan ook ech niet kewl vinden als mijn vriend dat bij een andere meid zou doen.
Ken een vriendin die heel goed bevriend is met een andere jongen dan haar vriend.. en hem wel eens op de mond heeft gekust.. maar ehmzz dat lijkt hal fop vreemdgaan als je vriend er 2mt van af staat toch
Dat is slechts jouw mening, want jouw ervaring bij een kus op de mond nogmaals..

Voor mij persoonlijk is een knuffel aan iemand geven echt honderd keer specialer. Ik zou het veel erger vinden zou mn vriend een ander meisje een knuffel geven dan wanneer hij haar een kus op de mond zou geven..

Het gaat hier om persoonlijke ervaring van iets. Als jij in een vriendengroep zit waar elkaar een kus op de mond geven de manier is van begroeten, zie jij er niets kwaads in. Jouw vriend of vriendin zal jou dan op je woord moeten geloven. Tuurlijk kun je rekening houden met hoe je vriend/vriendin zich erbij voelt, alleen bij mij gaat het heel vaak volkomen automatisch. Net zo automatisch als iemand de hand schudden of 3 zoenen geven. Als mijn vriend me dan kwalijk zou nemen dak het zou vergeten of per ongeluk toch zou doen of zou zou ik dit heel vreemd vinden. Het is een gebruikelijkheid/gewoonte van iemand die je er ook maar bij hebt te accepteren..

Want waar ligt de grens? Voor jou persoonlijk ligt die grens bij een ander op de mond zoenen. Voor een ander ligt die grens echter al bij het een vriendschap onderhouden of ook maar praten met iemand van het andere geslacht? En waar ligt de grens van of het terecht is of niet?

Ik vind dit dingen die je van elkaar hebt te accepteren. Maar waar je beiden rekening mee moet houden. De een door erop te letten het niet zo vaak te doen of niet waar de ander bij is, en de ander door het te proberen te accepteren.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 15:52
Ninnoc
Ninnoc is offline
ik geef goede vrienden/vriendinnen ook gewoon kus op de mond. en knuffel, tja mijn vriendje dient dat t accepteren. Vlijf na uitgaan ofzo ook vaak bij goede vrienden slapen en dan slaap ik ook bij ze in bed.

Laatst vertelde mijn vriendje dat hij dat minder leuk vond, nou dan heeft hij pech, heb ik m ook gezegd, zo ben ik accepteer het maar en het betekend verder nix dus (okay niet zo bot maar goed) T is gewoon een uiting dat je met sommige mensen zeer speciale of goede (vriendschappelijke) band hebt
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:04
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
en hij mag ook wel bij vrouwelijke vrienden in bed slapen van jou? en je hebt er absoluut geen moeite mee?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
ik geef goede vrienden/vriendinnen ook gewoon kus op de mond. en knuffel, tja mijn vriendje dient dat t accepteren. Vlijf na uitgaan ofzo ook vaak bij goede vrienden slapen en dan slaap ik ook bij ze in bed.

Laatst vertelde mijn vriendje dat hij dat minder leuk vond, nou dan heeft hij pech, heb ik m ook gezegd, zo ben ik accepteer het maar en het betekend verder nix dus (okay niet zo bot maar goed) T is gewoon een uiting dat je met sommige mensen zeer speciale of goede (vriendschappelijke) band hebt
Hij heeft te acepteren, maar ik vind dat jij er ook rekening mee kan houden. Ik vind niet dat een van de twee alles moet inleveren maar je elkaar ergens halverwege moet treffen lijkt me. Dat zowel hij als jij wat inlevert.. Niet alleen hij hierop.. Het moet je toch wat waard zijn dat hij het niet leuk vind dat jij met andere jongens in 1 bed slaapt.. En jij BENT niet zo.. je BENT niet dat je met andere jongens in 1 bed slaapt, het is iets wat jij doet en waarvan jij vindt dat het moet kunnen.... Hij is het daar niet mee eens en vind het daarbij niet prettig.. Zou ik toch vinden dat je tot een compromis moet komen in plaats van dat hij zich er maar bij neer moet leggen en er zich kut bij moet voelen..
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:06
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
GRRR schreef:
en hij mag ook wel bij vrouwelijke vrienden in bed slapen van jou? en je hebt er absoluut geen moeite mee?
ja, en daar heb ik absoluut geen problemen mee
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 05-10-2002, 16:11
Ninnoc
Ninnoc is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hij heeft te acepteren, maar ik vind dat jij er ook rekening mee kan houden. Ik vind niet dat een van de twee alles moet inleveren maar je elkaar ergens halverwege moet treffen lijkt me. Dat zowel hij als jij wat inlevert.. Niet alleen hij hierop.. Het moet je toch wat waard zijn dat hij het niet leuk vind dat jij met andere jongens in 1 bed slaapt.. En jij BENT niet zo.. je BENT niet dat je met andere jongens in 1 bed slaapt, het is iets wat jij doet en waarvan jij vindt dat het moet kunnen.... Hij is het daar niet mee eens en vind het daarbij niet prettig.. Zou ik toch vinden dat je tot een compromis moet komen in plaats van dat hij zich er maar bij neer moet leggen en er zich kut bij moet voelen..
hij is veel opzichten ander qua ideeen dan ik, ik ben best compromisvol en vergevingsgezind enzo, maar ik weiger een compromis te sluiten waarbij ik de omgang met mijn vrienden verander. en ja 'ik ben zo' klinkt inderdaad wat idioot.
Ik heb t ook niet zo bot gesteld als net, heb m netjes uitgelegd dat t nix betekend en dat als ik na uitgaan onverwacht (wat nogal eens gebeurt) bij mijn beste vriend met een 2pers. bed blijf slapen, dan ga ik niet op de grond liggen blablabla.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Ninnoc schreef:
hij is veel opzichten ander qua ideeen dan ik, ik ben best compromisvol en vergevingsgezind enzo, maar ik weiger een compromis te sluiten waarbij ik de omgang met mijn vrienden verander. en ja 'ik ben zo' klinkt inderdaad wat idioot.
Ik heb t ook niet zo bot gesteld als net, heb m netjes uitgelegd dat t nix betekend en dat als ik na uitgaan onverwacht (wat nogal eens gebeurt) bij mijn beste vriend met een 2pers. bed blijf slapen, dan ga ik niet op de grond liggen blablabla.
Okeej, als je het zo stelt klinkt het een stuk redelijker. Sorry dak zo snel oordeelde. Het kwam ook doordat het met mn ex was voorgekomen dat hij met een meisje in 1 bed had geslapen omdat ze geen zin hadden matras te halen, en ik vond dat niet echt leuk. Maar daarbij was het ook dat zij gevoelens voor hem had (gehad) en het mij dus een verkeerde boodschap naar haar toe leek.

Maar goed, ik vatte het meer op als dat je perse bij die vrienden in bed moest liggen terwijl het ook anders kon enzo. Maar als het idd onverwachts is, een 2-persoonsbed en het betekent niets (ik sliep vannacht immers ook bij een vriendin in haar bed) is het niet iets wat je in hoeft te leveren nee...
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 16:00
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Dat is slechts jouw mening, want jouw ervaring bij een kus op de mond nogmaals..

Voor mij persoonlijk is een knuffel aan iemand geven echt honderd keer specialer. Ik zou het veel erger vinden zou mn vriend een ander meisje een knuffel geven dan wanneer hij haar een kus op de mond zou geven..

Het gaat hier om persoonlijke ervaring van iets. Als jij in een vriendengroep zit waar elkaar een kus op de mond geven de manier is van begroeten, zie jij er niets kwaads in. Jouw vriend of vriendin zal jou dan op je woord moeten geloven. Tuurlijk kun je rekening houden met hoe je vriend/vriendin zich erbij voelt, alleen bij mij gaat het heel vaak volkomen automatisch. Net zo automatisch als iemand de hand schudden of 3 zoenen geven. Als mijn vriend me dan kwalijk zou nemen dak het zou vergeten of per ongeluk toch zou doen of zou zou ik dit heel vreemd vinden. Het is een gebruikelijkheid/gewoonte van iemand die je er ook maar bij hebt te accepteren..

Want waar ligt de grens? Voor jou persoonlijk ligt die grens bij een ander op de mond zoenen. Voor een ander ligt die grens echter al bij het een vriendschap onderhouden of ook maar praten met iemand van het andere geslacht? En waar ligt de grens van of het terecht is of niet?

Ik vind dit dingen die je van elkaar hebt te accepteren. Maar waar je beiden rekening mee moet houden. De een door erop te letten het niet zo vaak te doen of niet waar de ander bij is, en de ander door het te proberen te accepteren.
Het is ook mijn mening... , dat staat voor zich...
mara zoals jij zegt... ligt per persoon anders. JIj hebt weer een andere mening.
Kijk ik vind een knuffel geven juist wel normaal, om het zo even te omschrijven.. dat doen wij vaker..
maar het is wel zoals jij zegt.. kijk als het bij jou in de groep normaal is, en ik zou in die groep zitten zou ik er denk ik ook heel anders tegen aan kijken hoor. Maar zo is het nou eenmaal niet bij mij in de groep, en daarom vind ik het raar /niet ech kunnen.

maar zoal sik het opvatte was het meer zo van op een op een. Kijk als mijn vriend het bij 1 meisje zou doen.. zou ik het weer minder vinden dan wanneer een hele groep het zou doen..
snap je?

Ben het wel met je een dat je dingen hebt te accepteren, maar ook rekening moet houden.
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 16:03
Verwijderd
Hmm, heel veel verschillende meningen hierover. Maarja, ikzelf doe dit dus ook, en mijn vriendje moet daar maar mee leven. Ik maak geen verschil tussen zoen op de mond of 3 zoenen op de wang, hoewel ik op de mond alleen bij echt goede vrienden doe.. Maar ik verbind aan allebei geen gevoelens van liefde op een andere manier dan vriendschap, en degene waar ik op dat moment een relatie mee heb moet dat weten, en me daarin gewoon kunnen vertrouwen. Doet hij dat niet, dan is dat erg jammer voor hem.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2002, 18:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik doe het niet en k zou er wel mee zitten... maar het is hier ook niet echt gebruikelijk...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Natte zoenen.
Ieke
0 16-02-2004 20:46
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.