Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2015, 09:47
Verwijderd
Deze vraag is vooral bedoeld voor de meiden hier, maar jongens mogen en kunnen evengoed hier op reageren en jongens kunnen hier hun ervaringen kwijt (ervaringen hierover met meiden) en meiden hun ervaringen met jongens.

Ik vroeg me af of jullie innerlijk belangrijker vinden, of toch uiterlijk belangrijker vinden? Ik merk zelf dat er mensen/meiden zijn die vooral voor het innerlijk gaan (goed bezig!) maar er ook tussenzitten die vooral naar het innerlijk kijken, en sjans met 'knappe' jongens proberen te hebben (niks mis mee verder! Dat mag ook natuurlijk haha), maar hoe ervaren jullie dit? En hoe gaan jullie hiermee om?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2015, 10:20
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Innerlijk en uiterlijk. Je wil toch alleen samen zijn met iemand die jij mooi vindt en waarmee het klikt?
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 10:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het is denk ik vooral wat je zoekt in het contact. Even een korte flirt? Dan is uiterlijk belangrijker. Sta je open voor een duurzame relatie, dan wordt automatisch het innerlijk belangrijker. Maar iemand aantrekkelijk vinden (dat is niet puur uiterlijk) is natuurlijk ook van belang.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-11-2015, 16:01
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Sowieso is innerlijk veel belangrijker dan uiterlijk als je echt serieuze relatie wil. Maar het moet allemaal wel in balans zijn. Dus het verschil tussen innerlijk en uiterlijk moet niet te groot zijn denk ik
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 07:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een matig knap persoon wordt automatisch veel knapper als er een interessante binnenkant aan zit. Ik kan het prima op mensen dieik op foto's saai vind maar net wie ik de hele avond goede ggesprekken en leuke flirts kan hebben.
Andersom ook: iemand die er leonardo Dicaprio-knap uitziet maar geen enkele interesse met mij deelt of mij niet boeiend vindt, wiens idee van kinky seks het standje 'op zn hondjes' is, daar ben ik heel snel klaar mee en dan zal ik er ook geen tweede keer naar kijken.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2015, 22:50
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ik vind uiterlijk niet het belangrijkste maar ik vind het wel meetellen. Ik zou niet op iemand kunnen vallen die ik niet aantrekkelijk vind.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2015, 22:27
ikxxx
Avatar van ikxxx
ikxxx is offline
Ik vind het innerlijk heel belangrijk, het uiterlijk maakt zo veel uit maar het is wel altijd een meerwaarde aan de relatie
__________________
The soul is a hostige, trapped in his own body
Met citaat reageren
Oud 29-11-2015, 23:08
Gijsjuh
Gijsjuh is offline
Innerlijk, liever spuuglelijk maar echt heel aardig dan superknap en echt een bitch
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 06:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Innerlijk, liever spuuglelijk maar echt heel aardig dan superknap en echt een bitch
Er is vaak ook wel een middenweg Je partner aantrekkelijk vinden is ook wel fijn!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 09:45
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Als ik iemand aantrekkelijk vind, probeer ik er achter te komen of diegene ook nog een leuk innerlijk heeft. Maar kom bijna geen aantrekkelijke/leuke jongens tegen. Dus ik blijf nog een poosje single
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 14:42
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Als ik iemand aantrekkelijk vind, probeer ik er achter te komen of diegene ook nog een leuk innerlijk heeft. Maar kom bijna geen aantrekkelijke/leuke jongens tegen. Dus ik blijf nog een poosje single
Ben ik niet leuk?
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Ben ik niet leuk?
Nee. En niet mannelijk.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 15:30
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Nee. En niet mannelijk.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 01-12-2015, 20:06
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
Ik heb toch wel bepaalde uiterlijke kenmerken die ik bij jongens heel mooi vind. Als zo'n soort jongen mij aan zou spreken, zou ik eerder een gesprek met hem aanknopen of zoenen dan met een jongen die wat minder mijn type is qua uiterlijk. Wat dat betreft vind ik uiterlijk belangrijk, het is toch het eerste wat je ziet en mensen vormen snel een mening dus je hebt gauw door of het je type is of niet. Maar misschien is die ene ''knappe'' jongen wel een lul, en de minder knappe jongen een top gozer. Innerlijk is dus ook heel belangrijk, maar in eerste instantie ga ik op het uiterlijk af. Maar... blijkt het later dat hij saai is dan geeft het wel weer dat innerlijk ook niet niks is. En al met al misschien wel belangrijker!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2015, 06:34
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Ben ik niet leuk?
Oei heb ik je nu gekwetst
Nee, maar ik ben nog nooit verliefd geweest!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2015, 06:34
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Nee. En niet mannelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Innerlijk of uiterlijk
Verwijderd
16 07-01-2017 17:25
Seksualiteit billen of borstenman?
Verwijderd
32 10-04-2015 19:16
Lifestyle Innerlijk - Uiterlijk
Nijn*
32 19-10-2003 19:30
Liefde & Relatie Mening: Wat vind je ervan als een gekleurde jongen met een ''blank'' meisje heeft ?
TrUeKiLL
212 06-06-2003 11:14
Liefde & Relatie LOVE enquete
defrag
52 28-03-2002 18:05
Liefde & Relatie INNERLIJK of UITERLIJK
anoniempje15
48 27-02-2002 20:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:31.