Advertentie | |
|
22-07-2004, 22:07 | ||
Citaat:
|
23-07-2004, 00:02 | ||
Citaat:
Ik heb te weinig geld voor écht mooie dingen. En ik heb geen setjes want dat vind ik suf.
23-07-2004, 00:03 | ||
Citaat:
23-07-2004, 00:04 | ||
Citaat:
kraal in je reet |
23-07-2004, 13:31 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
victoria secrets heeft mooie dingen. vive maria trouwens ook, alleen is het zo rampzalig duur |
23-07-2004, 14:29 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
en stringetjes verslijten van het vele wassen ja! |
23-07-2004, 17:22 | ||
Citaat:
'T moet sexy, chique, en luxe en eigenlijk altijd wel van kant zijn. Liefst één kleur. En het liefste wit, zwart of rood, hoewel een kleurtje op z'n tijd ook best leuk kan zijn. Niet van die semigrappige teksten er op, kindertekeningen en dat soort troep, leuk voor het kleine zusje niet pour moi. Liefste setjes, ik walg van combinaties met roze bhs en verwassen rode strings oid. Geen Hema of V&D troep. Beetje stijlvol moet wel kunnen hoor. Ik heb nu 7 setjes van la perla, bijna alles van Occhi, mooi, betaalbaar en 't zit goed, 3 zwarte, 3 witte en een blauw met groene. En 1 zwart kanten corsetje. En dan nog een hoop troep van de H&M, hunkemoller etc. Kleine miniboxertjes zijn geweldig. Maar ik houd ook wel van strings. Ben wel vaak iemand dat als ik lingerie koop alles wil hebben, dus string en boxertje of gewoon broekje. Ikhoud wel van kant maar niet van al die frutsels met 30 strikjes zus en zo, al helemaal geen opgenaaide pareltjes, pailletjes, kettingen en diamantjes. Jarretels zijn geweldig. Kousen nog veel meer. Heel licht voorgevormd is vaak wel erg mooi. Van die harde voorgevormde voor onder een tshirt zoals die dingen van Marlies Dekkers vaak vind ik helemaal niets. Push upbh's ook niet. Water en oliebh's ook niet. God 't zou maar gaan lekken, zit je daar met je vetvlek op tiethoogte. Helemaal kant, zonder vulling, moet het wel erg mooi zijn. Nadeel vind ik dan vaak dat die beugels in het midden een heel eind doorlopen met het gevolg dat dat kant dan bijna tot je kin komt. Er mag wel wat borst over blijven. En het moet wel mooi zacht kant zijn, anders vallen je tepels er van de jeuk af. Van die halve bh's. Mjah ik zou ze niet kopen. Evenals broekjes met open kruisjes etc. H&M heeft ook wel leuke spullen, behalve dat de kwaliteit bagger is, het meestal te erg glimt en eigenlijk nooit echt goed zit. Hunkemoller kan ik nooit wat vinden. Eerstvolgende aankopen gaan worden; -rood (evt bordeaux) kant setje -torselletje -nog een zwart kanten corsetje -diep blauw kanten setje @ Noé; Op de PcHooftstraat zit een hele grote lingeriezaak, die heeft prachtige spullen. Echt enorm mooi. Daar kan je zeker wat vinden. Anders Stout, in de Berenstraat, leuke dingen, leuk personeel.
24-07-2004, 06:05 | ||
Citaat:
24-07-2004, 12:52 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zal eens kijken, maar het zal daar vast ook wel enorm duur zijn? neem ik mijn moeder mee. |
24-07-2004, 15:14 | ||
Citaat:
Ik heb geen ondergoedtics ofzo, draag gewoon waarin ik me die dag lekker voel. En heb altijd katoen, vind ik het prettigst dragen En qua BH's vind ik zwart wel erg mooi en een beetje bewerkt mag. Maar niet van dat overdreven kant gedoe, brrr.
24-07-2004, 15:24 | ||
Citaat:
|
24-07-2004, 15:52 | ||
Citaat:
Stout valt wel mee trouwens, veel van Occhi, aantal dingen van Malizia. Marlies Dekkers en nog wat andere merken. Tja goedkoop is het niet. @Grrr; alleen een neukrelatie ook goed?
24-07-2004, 16:17 | ||
Citaat:
hm ik vind lingerie voor mijn dinnetjes kopen echt geweldig en ben zelf extreem kieskeurig als ik wat voor ze koop. eindig daarom ook altijd na lang zoeken met mooie dure setjes zodat ik ze daarmee kan zien ronddartelen hm geil |
24-07-2004, 16:21 | ||
Citaat:
|
24-07-2004, 16:23 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
24-07-2004, 16:48 | ||
Verwijderd
|
Citaat: