Oud 23-05-2003, 21:32
Palmboompje
Palmboompje is offline
Oké, ik weet niet hoe ik erbij kom maar ik had een keer gehoord dat als je nieuwe schoenen knellen je er natte kranten proppen in moet doen.. En dan zou het overgaan ofzo? Weet iemand of dit klopt want ik heb weinig zin om mn schoenen te gaan verpesten.
__________________
Palmboompjes staan op het strand...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2003, 22:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
als je schoenen knellen zijn ze te klein neem ik aan.
dus dan zal het niet veel helpen om de ruimte voor je voeten nog erger te gaan beperken.

of begrijp ik het nu heel erg verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 22:06
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
wallflower schreef op 23-05-2003 @ 22:02:
als je schoenen knellen zijn ze te klein neem ik aan.
dus dan zal het niet veel helpen om de ruimte voor je voeten nog erger te gaan beperken.

of begrijp ik het nu heel erg verkeerd?
haha nee, ik bedoel dat die natte kranten ze wijder zouden moeten maken.. dat het gaat uitzetten ofzo.. en ze er natuurlijk weer uithalen als je ze wil gaan dragen
__________________
Palmboompjes staan op het strand...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 13:34
Chelsea
Chelsea is offline
gewoon inlopen.
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 18:38
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
Chelsea schreef op 24-05-2003 @ 13:34:
gewoon inlopen.
dat was de vraag dus niet... ik ben ze al een maand aan het inlopen, wat niet echt lukt want jaja.. ze zijn een maat te klein..
__________________
Palmboompjes staan op het strand...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 18:40
Verwijderd
volgens mij werkt dat idd wel.. heb het wel eens vaker gehoord namelijk.. (niet boos worden als later blijkt van niet )
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 18:45
deesmees
Avatar van deesmees
deesmees is offline
volgende keer gewoon maat groter nemen
heb je dat gezeik niet
__________________
make love not war!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 19:07
Verwijderd
Werk in een schoenwinkel en zal ff melden wat wij meekrijgen:
Schoenen kun je inlopen, als ze binnenin leer en buitenop leer zijn makkelijker dan synthetische, binnenin leer helpt altijd.
Natte kranten werken ook, bij leer beter dan bij synthetisch. MAAR een schoen zal zich wel aanpassen aan de breedte van de voet, NOOIT aan de lengte. En als ze te klein zijn, dan zullen ze te klein blijven, ze passen zich aan, worden breder, maken plaats voor knobbels en andere dingen maar worden niet groter.
Dus als ze te klein zijn bij je tenen, heb je een miskoop gedaan of moet je ze maar als zitschoenen gebruiken .
Als ze aan de zijkanten knellen, kun je ze op een leest zetten, kan bij de schoenmaker en ook in sommige schoenwinkels, dan worden ze wat uitgerekt.
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 19:09
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Palmboompje schreef op 23-05-2003 @ 22:06:
haha nee, ik bedoel dat die natte kranten ze wijder zouden moeten maken.. dat het gaat uitzetten ofzo.. en ze er natuurlijk weer uithalen als je ze wil gaan dragen
kun je net zo goed een maatje groter pakken
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 20:01
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 24-05-2003 @ 19:09:
kun je net zo goed een maatje groter pakken
hahaha wat een opmerking, wat een intelligentie, wat een gevoel!



snap je het nou echt niet?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:09
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
klopt idd,

als je leer natmaakt word t soepeler, waardoor het uitlopen MAKKELIJKER wordt.

kunt ze dus gewoon aantrekken terwijl ze nat zijn, zodat ze zich ook wat aan de vorm van je voet aanpassen, of er idd natte kranten/handdoek n nachtje inlaten zitten en er daarna paar uurtjes op lopen (en dat een aantal malen herhalen)

heb t zelf ook gedaan met mn docs, werkt wel (voor zover dat mogelijk is/was dan) t scheelt iig een hoop pijn
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 21:14
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 24-05-2003 @ 19:09:
kun je net zo goed een maatje groter pakken
die waren er niet

ben heus niet zo achterlijk om expres een maat te klein te nemen hoor...
__________________
Palmboompjes staan op het strand...
Met citaat reageren
Oud 24-05-2003, 22:45
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Palmboompje schreef op 24-05-2003 @ 21:14:
die waren er niet

ben heus niet zo achterlijk om expres een maat te klein te nemen hoor...
Dan koop je ze toch gewoon niet?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 01:28
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef op 24-05-2003 @ 22:45:
Dan koop je ze toch gewoon niet?
Als je mijn maat hebt, heb je toch al niet zoveel keus, dus dan koop je ze lekker wel...
__________________
Palmboompjes staan op het strand...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 01:33
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Lieve mensen, de schoenen zijn nou eenmaal gekocht, en nu vraagt ze om hulp met haar probleem Dank u
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 02:12
Palmboompje
Palmboompje is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 25-05-2003 @ 01:33:
Lieve mensen, de schoenen zijn nou eenmaal gekocht, en nu vraagt ze om hulp met haar probleem Dank u
dank je
__________________
Palmboompjes staan op het strand...
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 02:13
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Hmm, ik weet niet of het krantentrucje werkt. Ik heb mijn bootschoenen wel uitgelopen (maar ja, dat is binnen- en buitenkant leer) en die zijn ook nog steeds iets te klein. Bij m´n grote teen zie je een bobbel zeg maar

Maar goed... aangezien de meeste reacties tot nu toe vóór de krantentruc zijn, zou ik het proberen: niet geschoten is altijd mis!
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 10-05-2012, 22:01
maryyy
maryyy is offline
Nou meid, mensen helpen hier niet echt zie ik, ik heb 3 week geleden nike airforce 1 high gekocht in maat 38 half en ik heb maat 39 mij werd dus verteld dat de schoen bijna een maat groot zou uitvallen en mijn maat was er niet meer, dus ik heb 38,5 besteld en hij was echt veeelste klein want ik heb idd ook brede voeten.. Nou ik had echt alles geprobeerd, de zol eruit gehaald waren ze nog te krap, 1 dag proberen in te lopen nou mn voelen waren 2 keer zo dik geworden en met die natte kranten ze waren niet wat ze waren niet wit maar zwart geworden.. En toen deed ik dit; eentje uit de oude doos.. Een zak vullen met water en in de schoen doen. De schoen een nacht in de vriezer. Door het uitzetten van het water door bevriezing rekt het geleidelijk de schoen ook een beetje op. Deze truc is bij niet veel mensen bekend. Maar het werkt echt. Ze zaten perfect maar toen werd het warm en me voeten waren wat opgezwollen en zaten ze toch nog wat krap en toen ben ik naar de schoenmaker geweest en toen heeft hij Tana Universal schoen stretch op de plekken waar het wat krap zat gespoten en ik moest er toen 1 a 2 uur mee lopen en ze waren gwn helemaal naar mn voeten gevormd geeen probleem dus! Ik hoop dat ik meer kon helpen dan de meeste hier.. Volgesmij verveeld de helft zich gewoon.

Groetjes AndrèsaMaria
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-05-2012, 22:33
Verwijderd
Citaat:
Nou meid, mensen helpen hier niet echt zie ik, ik heb 3 week geleden nike airforce 1 high gekocht in maat 38 half en ik heb maat 39 mij werd dus verteld dat de schoen bijna een maat groot zou uitvallen en mijn maat was er niet meer, dus ik heb 38,5 besteld en hij was echt veeelste klein want ik heb idd ook brede voeten.. Nou ik had echt alles geprobeerd, de zol eruit gehaald waren ze nog te krap, 1 dag proberen in te lopen nou mn voelen waren 2 keer zo dik geworden en met die natte kranten ze waren niet wat ze waren niet wit maar zwart geworden.. En toen deed ik dit; eentje uit de oude doos.. Een zak vullen met water en in de schoen doen. De schoen een nacht in de vriezer. Door het uitzetten van het water door bevriezing rekt het geleidelijk de schoen ook een beetje op. Deze truc is bij niet veel mensen bekend. Maar het werkt echt. Ze zaten perfect maar toen werd het warm en me voeten waren wat opgezwollen en zaten ze toch nog wat krap en toen ben ik naar de schoenmaker geweest en toen heeft hij Tana Universal schoen stretch op de plekken waar het wat krap zat gespoten en ik moest er toen 1 a 2 uur mee lopen en ze waren gwn helemaal naar mn voeten gevormd geeen probleem dus! Ik hoop dat ik meer kon helpen dan de meeste hier.. Volgesmij verveeld de helft zich gewoon.

Groetjes AndrèsaMaria
Waarom zou je hier überhaupt nog op reageren. Het topic is al bijna 10 jaar oud.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57.