Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2003, 18:18
oODuShIOo
oODuShIOo is offline
hey..
ik heb 5 wkn met een hele lieve jongen gehad.. maar hijs onwijze player.. en ging dus vreemd..
nu.. 4 maanden later.. heb ik gister weer met hem gezoent.. en beweert en zweert ie dat ie veranderd is.. dat ie me niet meer zal playen en dat ik hem kan vertrouwen.. WAT moet ik hier nou mee? hijs nml zoooooowww leuk
eens player altijd player???

liefs xXx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2003, 18:21
Pan Am
Avatar van Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
oODuShIOo schreef op 21-09-2003 @ 19:18:
hey..
ik heb 5 wkn met een hele lieve jongen gehad.. maar hijs onwijze player.. en ging dus vreemd..
nu.. 4 maanden later.. heb ik gister weer met hem gezoent.. en beweert en zweert ie dat ie veranderd is.. dat ie me niet meer zal playen en dat ik hem kan vertrouwen.. WAT moet ik hier nou mee? hijs nml zoooooowww leuk
eens player altijd player???

liefs xXx
Tsja. Je hoort waarschijnlijk alleen wat je WIL HOREN, dus ik ga je geen advies geven.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 18:23
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Tja ik zou er niet nog eens in trappen iig
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 18:25
Verwijderd
Nah..... Players.... ach...

Als hij echt verliefd op je is, dan houdt hij zeker weten op..... maar de vraag is alleen of hij dat ook echt is..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 18:30
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
ik zou hem niet meer hoeven
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 18:34
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Jong geleerd is oud gedaan. Eens een dief altijd een dief. Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 18:47
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
Het hoeft niet altijd : eens een player altij deen player..
Maar goed ik zal hem niet trg nemen vooral omdat hij al een keer bij je is vreemdgegaan
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 18:49
Verwijderd
'Ben het eens met desecrator.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 18:56
Verwijderd
Koop een breezer en denk er nog es goed over na.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:00
de befmädel
Avatar van de befmädel
de befmädel is offline
Citaat:
oODuShIOo schreef op 21-09-2003 @ 19:18:
hey..
ik heb 5 wkn met een hele lieve jongen gehad.. maar hijs onwijze player.. en ging dus vreemd..
nu.. 4 maanden later.. heb ik gister weer met hem gezoent.. en beweert en zweert ie dat ie veranderd is.. dat ie me niet meer zal playen en dat ik hem kan vertrouwen.. WAT moet ik hier nou mee? hijs nml zoooooowww leuk
eens player altijd player???

liefs xXx
Hallo,

Ik heb 5 weken wat met een hele lieve jongen gehad. Maar hij is een onwijze player, en ging vreemd. Nu, 4 maanden later, heb ik weer met hem gezoend. Hij beweert en zweert dat hij veranderd is, dat hij me niet meer zal "playen" en dat ik hem kan vertrouwen. *Wat* moet ik hier mee doen? Hij is nl. zo leuk!

Eens een player, altijd een player?

Liefs,

Dushi



Graag gedaan.
__________________
www.omapervers.nl
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:01
de befmädel
Avatar van de befmädel
de befmädel is offline
Citaat:
Wes schreef op 21-09-2003 @ 19:56:
Koop een breezer en denk er nog es goed over na.
HULDE 0WNAGE ULTRA L33T!!!
__________________
www.omapervers.nl
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:05
Verwijderd
Ik zou het er nog maar even flink van nemen, als je straks fulltime in de schoonheidssalon werkt moet je toch echt wel settelen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:07
Dropkick-Dick
Avatar van Dropkick-Dick
Dropkick-Dick is offline
uh weet niet hoor. Maar jij bent een beetje naief. punt 1 wil je horen wat jij wil, en punt 2. Hij vertelt dat gewoon, waarschijnlijk meent ie het niet. daarom is het ook een player.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:11
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
kijk, jij wil em, dat snap ik wel.

Ik zou eerst een soort proefrelatie instellen... Ofo, goede afspraken maken omdat je em niet vertrouwt etc etc etc. Zeg dat ook eerlijk.
"Overleeft" hij je 'strenge' afspraken (bv: na een anders meisje is het meteen uit, hoef ik je ook nooit meer te zien) dan kan je gaan denken aan een toekomst met em. Maar laat je iig niet te makkelijk 'pakken'... Dan weet je zeker dat je zo weer wordt vervangen...
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:13
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
ben ik nou de enige die enigzins serieus reageerd...?
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:25
Verwijderd
Iemand die eens een player is, is dat waarschijnlijk niet altijd. Zo tegen z'n dertigste zal-ie wel veranderen. Als hij jonger dan twintig is (ik neem aan dat hij dat is), dan zal hij waarschijnlijk hoogstens éven veranderen - tot-ie iets minder verlieft is, dan playt hij weer. Als hij ouder dan twintig is, dan hoort hij zich helemaal niet in te laten met meisjes van 16
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:27
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
Wes schreef op 21-09-2003 @ 19:56:
Koop een breezer en denk er nog es goed over na.

Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:41
Verwijderd
Citaat:
never mind schreef op 21-09-2003 @ 20:13:
ben ik nou de enige die enigzins serieus reageerd...?
jij en sarahbressers. Ik begin me onderhand een kapotte plaat te voelen "Doe het niet want hij bedriegt je toch." en dus geef ik deze keer eens geen serieus advies.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2003, 19:51
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 21-09-2003 @ 19:25:
Nah..... Players.... ach...

Als hij echt verliefd op je is, dan houdt hij zeker weten op..... maar de vraag is alleen of hij dat ook echt is..
pff moet je horen wie het zegt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 21-09-2003 @ 20:51:
pff moet je horen wie het zegt
Ik begin nu alvast te lachen om de toelichting van deze dwaze opmerking, die onherroepelijk gaat komen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
dat je heb uberhaubt nog wil!
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:12
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Z'n kloten eraf snijden, en dan z'n hersens jatten... 't zal niet zoveel zijn, maar je hebt het hard nodig!
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 21-09-2003 @ 22:12:
Z'n kloten eraf snijden, en dan z'n hersens jatten... 't zal niet zoveel zijn, maar je hebt het hard nodig!
Juh, klopt aangezien ze overweegt om verder met hem te gaan, kan ze nog wel wat hersens gebruiken...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:49
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
na 4 maanden is ie niet veranderd
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:59
Verwijderd
En dat is dan al 16...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-09-2003, 22:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
N00dles schreef op 21-09-2003 @ 21:59:
En dat is dan al 16...
Ja maar dan ben je al heel volwassen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 22:49
SHIIIIIIT
SHIIIIIIT is offline
Daar kan die jongen niets aan doen...
Ik heb hetzelfde "playen zit in je bloed"
Eens een player..... ... ...... !
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 23:09
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Nee, een goeie vriend van mij was een ontzettende player, niet dat hij veel vreemdging, want hij beloofde nooit iets. Wel kreeg hij heel veel gedaan met een lief lachje en ik geloof dat hij dus aardig van de dames heeft genoten. Op een gegeven moment werd hij echt heel erg verliefd op een meisje en hij heeft meer dan eeen jaar iets met haat gehad. Ookal is het nu uit, hij is haar altijd trouw geweest...
Ja het kan dus.... Maar zoals iemand al eerder zei'; ik vraag me af of jij dat ene meisje voor hem bent.

Wanneer het eerder niet werkte betwijfel ik ten zeerste of het nu wel werkt. Vraag aan jezelf of hij is veranderd, waarom zou hij het deze keer wel menen... Vraag jezelf af of hij het risico van een gebrokem hart waard is... (want ik ken mensen die liever hun hart laten breken na twee maanden geluk dan dat ze twee maanden "half" leven)
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 08:47
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
ik zou hem trugnemen!!

als hij dan weer vreemdgaat kun je hem weer dumpen!!

en jij weet hoe hij doet als hij is vreemdgegaan dus:

what's the problem??

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 13:02
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
oODuShIOo schreef op 21-09-2003 @ 19:18:
hey..
ik heb 5 wkn met een hele lieve jongen gehad.. maar hijs onwijze player.. en ging dus vreemd..
nu.. 4 maanden later.. heb ik gister weer met hem gezoent.. en beweert en zweert ie dat ie veranderd is.. dat ie me niet meer zal playen en dat ik hem kan vertrouwen.. WAT moet ik hier nou mee? hijs nml zoooooowww leuk
eens player altijd player???

liefs xXx
tuurlijk niet, denk je dat iemand van 60 nog player is!@
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 13:49
Studentje
Studentje is offline
't Begint met een n en heeft vijf letters.
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:44
oODuShIOo
oODuShIOo is offline
bedankt voor de (serieuze ) reacties! k ben er al over uit.. ik doe het niet
many thanx..!! liefs xxx
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:47
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 22-09-2003 @ 14:02:
tuurlijk niet, denk je dat iemand van 60 nog player is!@
Als je het dan nog voor elkaar krijgt wel

Wel de lusten maar niet de lasten, wie wil dat nou niet ?
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 22-09-2003 @ 14:49:
't Begint met een n en heeft vijf letters.
Kan ik een klinker kopen?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:19
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Jadie schreef op 22-09-2003 @ 20:03:
Kan ik een klinker kopen?
Voor 500 punten mag je een klinker kopen... waar ga je voor?
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:21
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 22-09-2003 @ 14:02:
tuurlijk niet, denk je dat iemand van 60 nog player is!@
Tuurlijk wel, van die vieze ouwe mannetjes heb je ook..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2003, 20:34
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 22-09-2003 @ 20:21:
Tuurlijk wel, van die vieze ouwe mannetjes heb je ook..
Oude bok, jong blaadje
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 07:25
D3wd
D3wd is offline
Citaat:
de befmädel schreef op 21-09-2003 @ 20:00:
Hallo,

Ik heb 5 weken wat met een hele lieve jongen gehad. Maar hij is een onwijze player, en ging vreemd. Nu, 4 maanden later, heb ik weer met hem gezoend. Hij beweert en zweert dat hij veranderd is, dat hij me niet meer zal "playen" en dat ik hem kan vertrouwen. *Wat* moet ik hier mee doen? Hij is nl. zo leuk!

Eens een player, altijd een player?

Liefs,

Dushi



Graag gedaan.
Als je zoiets doet, doe het dan goed . Voor 'maar' moet namelijk een komma.

Graag gedaan
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 09:24
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Zoals enkelen al aangaven:

Gewoon die benen uit elkaar doen. Je bent jong. Geniet van het leven.


Enkelen zullen zeggen dat je een 'slet' bent, maar hiermee bedoelen ze dat ze jaloers zijn op je. Want jij hebt seks met een lekker ding, terwijl zij met hun saaie 'lieve' vriendjes opgescheept zitten.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 09:30
@pie
@pie is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 23-09-2003 @ 10:24:
Zoals enkelen al aangaven:

Gewoon die benen uit elkaar doen. Je bent jong. Geniet van het leven.


Enkelen zullen zeggen dat je een 'slet' bent, maar hiermee bedoelen ze dat ze jaloers zijn op je. Want jij hebt seks met een lekker ding, terwijl zij met hun saaie 'lieve' vriendjes opgescheept zitten.
"And that's how the cookie crumbles"
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 11:23
Verwijderd
Pletterprater: ik wil graag een 'e' kopen.

Unexplained: dat advies slaat als een tang op een varken.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 11:33
FaZ
Avatar van FaZ
FaZ is offline
wat kan het vrouwelijk geslacht soms ook dom overkomen
__________________
We know that the world will hate this..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:11
Musk
Musk is offline
Ik denk dat het vooral met normen en waarden te maken heeft. Kennelijk hanteert hij andere normen en waarden over vreemdgaan dan jij. Normen en waarden veranderen niet zo gauw. Ik zou het persoonlijk definitief uitmaken als mijn vriend vreemd zou gaan, kennelijk houdt hij dan niet genoeg van me om me niet te willen kwetsen.
__________________
I wish you were here..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:17
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
kijk het eens een poosje aan.. kijk of hij echt veranderd is of niet.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:49
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Moet je dit even lezen..

PLAYERS

Ieder meisje weet wat een Player is, ieder meisje krijgt ermee te maken en ieder meisje walgt ervan. Players. Jongens die op het eerste gezicht zo geweldig hadden geleken, maar uiteindelijk niets meer veroorzaken dan een gebroken hart. Dat zijn Players…

Een player hoeft niet knap te zijn. Geen walgelijk aantrekkelijke Josh Hartnett of Usher… De Player staat bekend om zijn charmes. Iets aan hem, wat jou zo ongelofelijk aantrekt. Zijn mooie ogen, de kuiltjes in zijn wang als hij lacht, of de acties die hij onderneemt, die jij nooit zou durven….

Een Player is zo geïnteresseerd in jou. Het is om eng van te worden. Steeds die blikken die hij je toewerpt, de manier waarop hij naar je kijkt. Je wordt er helemaal hot van. Hij is echt ontzettend aardig, lief, grappig. Vaak heeft hij ook zo zijn eigen specialiteiten… zoals breakdancen, mixen, muziekinstrumenten bespelen, sporten en ga zo maar door… In ieder geval iets wat jou redenen genoeg geeft om weg te kwijlen zodra hij in actie is.
Bovendien heeft meneer ''Tha Player'' vaak een erg grote reputatie. Hij heeft veel vrienden, veel vriendinnetjes gehad (en gedumpt) en schijnt super cool te zijn.
Maar goed, meneer heeft duidelijke interesse in jou… Daar draait hij ook niet omheen. Hij deinst er dan ook niet voor terug om een arm om je heen te slaan of andere kleffe geintjes bij je uit te halen.

Jouw denkfout
Hij vindt me leuk! Je weet dat hij in zijn verleden al een groot aantal meisjes heeft verslonden. Hij kwetste ze keer op keer en hij scheen er eigenlijk wel een kick van te krijgen. Maar toch, jou vindt hij echt leuk!

Je zegt het wel eens tegen hem: “Volgens mij ben jij echt Player!” Hij kijkt je serieus aan: “Nee joh saweety echt niet! Zo ben ik niet meer! Ik heb de laatste tijd niemand meer geplayed! Je weet toch” En jij, in love as you are, gelooft hem! Hij is echt veranderd! Hij is zo lief voor mij, het kan gewoon niet dat hij me gaat kwetsen!
Dromerig lig jij aan hem te denken in je bedje. Vlindertjes door je buik. En je weet het… Hij denkt nu ook aan jou… Dat kun je voelen…

En ja…
Meneer denkt ook aan jou. Hij zit met zijn vrienden op een bankje in het park… Beetje belluh, beetje smsen… “He mang…” Zegt zijn maat. “Heb jij de laatste tijd nog een beetje een lekker chickie gescoord?” Hij grijnst, terwijl hij een nieuwe beltoon ontworpen heeft “Ik ben bezig.” De jongens worden geïnteresseerd en vragen verder. “Nou er is een wijf…” (Dat wijf ben jij). “En die ga ik wel effe scoren.” Nu krijgt hij vragen naar zijn hoofd geslingerd over hoe jij… dat ‘wijf’ eruit ziet… “Nah, ze is wel een lekker wijf, niet teveel van voorstellen hoor.” En daar ga jij, met je goeie gedrag en je vlinders in je buikje. “Ziet ze jou ook wel zitten?” Vraagt 1 van zijn maten. En hij deinst er niet voor terug om: “Ja, dat weet ik gewoon…” te zeggen. Hij is ook niet bang om een blauwtje te lopen. “Nee man, als ze me niet moet… Lekker belangrijk, nog genoeg andere chickies die om me staan te springen, ik ga gewoon even kijken tot hoever ik kan gaan!”
Vervolgens word je Cup besproken (“Met dat truitje dat ze aanhad kon ik zowat IN haar tieten kijken!”), je kontje en je hoofd (“Ach, verwacht maar niet teveel.”).

Wat vooraf gaat…
Vanavond gaat het gebeuren. Je gaat hem weer zien… En je weet gewoon zeker dat het niet bij zien blijft… Jullie gaan zeker weten zoenen… En misschien vraagt hij zelfs wel of je iets met hem wilt! Je kunt het zo goed niet bedenken… De vlinders fladderen door je buik heen en je staat ruim 3 uur van tevoren voor de spiegel om te kijken of je haar goed zit. Je kamertje is opgeruimd, je bedje is mooi opgemaakt en zelf zie je er ook op je best uit. Hij zal gek worden van verliefdheid als hij je nu ziet! Oh, je bent zo zenuwachtig!

Meneertje komt net thuis van het sporten en werpt een blik op de klok. Mooi, hij heeft nog 1 uur en dan moet hij bij je zijn. Hij zoekt een geschikte outfit uit de kast, waarvan hij weet dat het hem staat… Trekt zijn schoenen aan en gaat naar de badkamer. Daar doet hij deo op, aftershave en werkt zijn kapsel een beetje bij.
Vervolgens poetst hij zijn tanden, neemt een kauwgompje en gaat nog effe relaxen op de bank, voor de tv. Hij heeft er wel zin in vanavond! En is benieuwd hoe jij presteert…

Player in action!
Zo, daar is hij dan. Hij grijnst naar je, wanneer hij binnen stapt. Je wordt gek van de kriebels… Maar dat laat je niet merken, uiteraard! Hij shaked de hand van je ouders, aait de hond met de woorden: “Wreed beest man!” en jij neemt hem mee naar boven.
Boven gaat hij zitten. Op je bed waarschijnlijk, of aan je bureau. Van jou wordt verwacht dat je op het bed gaat zitten. Als hij daar niet al zat, komt hij vanzelf naast je zitten. Jullie praten wat… Over onzinnige dingen en daar heb je hem. De eerste pijnlijke stilte. Jullie kijken elkaar aan op zoek naar een onderwerp… Je kunt niets vinden… Plotseling kijkt hij je aan… Zijn hoofd komt langzaam naar het jouwe en hij geeft je een kusje op je mond. Terwijl hij zijn arm om je heen slaat en streelt over je rug, geeft hij je er nog 1… Jullie beginnen te zoenen… Rustig, lief en voorzichtig… Zodra de zoen heviger wordt stopt hij even en duwt je, zodat je op je bedje komt te liggen. Hij komt op je liggen jullie beginnen weer te zoenen. Hij is zo leuk! Hij kan het zo goed! Er gaan allemaal blije gedachtes door je hoofd heen.
Hij zelf vindt het ook wel een leuke ervaring om met je te zoenen. Ach, hij heeft beter gehad, maar op zich doe je het niet verkeerd… Zou hij verder mogen gaan? Voorzichtig glijdt hij met zijn handen langs je borsten… Heel bewust, kijkend naar hoe je daarop reageert… Maak je een beetje een schokkende beweging, weet hij dat hij er niet mee door kan gaan. Kut, denkt hij… Nou ja, dan alleen maar zoenen. Wat een preuts wijf!

Reageer je niet, weet hij dat het mag. En gaat hij nog een stapje verder… En dit bouwt hij langzaam op, totdat er niet verder valt te gaan!

You bought it!
Na deze date… Of misschien na wat meerdere dates, vraag jij je af waarom hij niets meer van zich laat horen. Hij belt niet meer… Doet stug en kortaf als je hem ziet… Damn, wat is dit nou? Wat moet hij nou? Terwijl hij zijn specialiteiten uitoefent (andere wijven pakken) wordt jij gek van verliefdheid… Wow, wat kan hij dat goed… Alleen mist er nu 1 ding… Hij kijkt niet meer naar je, lacht niet meer naar je… Hij ziet je niet meer staan! Jij voelt je kut… EN het lijkt alsof het hem niets kan schelen. Zo gaat dat een week… Of misschien 2… En dan krijg je te horen dat hij met een of andere hoer uit de vierde heeft gezoend. Waah? Dat kan niet!? Blijkbaar wel!
Als je hem weer spreekt raap je al je moed bij elkaar… En vraag je het: “Wat vindt jij nou van mij!?” Even krijg je geen antwoord. Dan gebeurt het. “Ja, je bent wel een leuk meisje…” “WEL EEN LEUK MEISJE”… En je voelt hem al aankomen… “Maar ik wil gewoon niets vasts en ik vind je niet leuk genoeg.”

Daar sta je dan…
Arme jij… Met een gebroken hart… Je was zo verliefd op hem… En alle hints die hij jou had gegeven waren zo ontzettend gaaf… Je kan wel janken. Waarom flikt hij je dit? Weet je wat een doos dat is!? Dan begint het eindelijk tot je door te dringen… Veel te laat, helaas, maar je beseft het je nu wel: Hij heeft met je geplayed. Damn, again.

En hij…
Zo, die is ook geweest… Eens even kijken… Pamela heb ik gehad… Uhm… He? Wie is dat meisje daar?

De gouden regel van de Player gaat als volgt:
Een player veranderd NOOIT… Dus hoe erg hij je er ook van wil overtuigen dat hij het niet is… Dat hij veranderd is… HIJ VERANDERDT NOOIT! Tenzij hij zelf vindt dat hij moet veranderen… Geloof het nou maar… Jij bent geen uitzondering… Dus veranderen voor jou? Daar begint hij niet aan!

PLAYERS
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:02
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 22-09-2003 @ 16:47:
Als je het dan nog voor elkaar krijgt wel

Wel de lusten maar niet de lasten, wie wil dat nou niet ?
nou dan ben ik nu dus ook player alleen eentje die het nooit lukt!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:17
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Bo schreef op 23-09-2003 @ 18:49:
*verhaal*
PLAYERS
Geven ze daar ook een cursus voor ?
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:19
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik wil ook wel een player zijn voor een dagje.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:54
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
die hele lap tekst slaat nergens op, net alsof een niet-player niét geïnteresseerd in jou kan zijn. Of echt ontzettend aardig, lief en grappig kan zijn etc. etc. etc.

Oké zo'n reputatie is dan wel weer alarmerend, maar mensen kunnen veranderen. En stel je leert je player net kennen, denk niet dat hij je meteen gaat inlichten over z'n legioen aan ex-vriendinnetjes..

En dan die denkfout.. het klinkt alsof je achterlijk ben dat je daar je conclusies uittrekt, maar tis heel menselijk en logisch om zo te denken. Je gaat toch niet overal bij denken: "Nee, hij is vast een player, hij meent dit niet.." Hoezo achtervogings waanzin?
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 17:55
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Ik kan wel zien of een jongen een player is, raar dat meisjes dat niet kunnen.

Maarja, dan zal de reden voor de afwijzingen die ik altijd krijg zijn dat ik er de uitstralling voor heb, of ik ben te lelijk dat kan ook nog!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Players
Miichelleee
3 21-05-2009 18:56
Software & Hardware [IE] afspelen van wmp of real player
MissCzechMeOut
2 07-10-2006 09:51
Liefde & Relatie eerste date
twinkebel
101 29-01-2006 22:06
Liefde & Relatie Eens een player, altijd een player?
willow1
82 30-05-2005 07:48
Liefde & Relatie players info
Kleine Tulp
88 24-06-2003 11:12
Liefde & Relatie Players
luckyleo
45 27-09-2002 10:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.