Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2008, 13:05
Jamais_Vu
Avatar van Jamais_Vu
Jamais_Vu is offline
Eens in de zoveel tijd, zoals nu, heb ik hele droge handen. Op dit moment vallen er schilfers van mijn handen af.
En dit terwijl ik genoeg drink en redelijk gezond eet. Nou was ik ook wel vaak mijn handen, klein smetvreeskwaaltje, maar al met al valt dit mee en zeep gebruik ik bij het handen wassen niet veel.
Ik denk dat dit gemiddeld eens in de twee maanden voorkomt. Ik vind het heel raar en smeer m'n handen vol met handcrème, maar dit heeft op deze momenten weinig nut.
Herkent iemand dit? En wat doe je eraan?
__________________
the sound of ancient voices ringing soft upon your ear
Met citaat reageren
Oud 02-09-2008, 18:15
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb dat ook soms, dan niet dat de schilfers er vanaf pleuren maar dan zijn ze wel heel droog, zeg maar. Ik heb alleen geen idee hoe het komt of wat je eraan kan doen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 03-09-2008, 20:21
Steleto
Avatar van Steleto
Steleto is offline
Ik heb het ook, zo erg dat m'n vingers na een tijdje stuk gaan op sommige plekken, en ik nog maar weinig vingerafdruk overheb doordat het steeds vervelt. (die komt overigens wel weer terug, dus crimineeltje worden heeft geen zin ) Het jeukt niet ofzo, maar de huid wordt wel stugger omdat 'ie steeds aan het herstellen is.
Mijn huisarts zegt dat het eczeem is, maar dat geloof ik niet zo. Ik heb ook eczeem aan mijn handen gehad, maar dat is echt anders. Dat JEUKT namelijk vreselijk, en dit schilfert/vervelt alleen maar.

Conclusie: ik herken het, maar weer ook niet wat er aan te doen valt. Smeren, smeren, smeren. En wachten tot het ineens weer even over gaat.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00.