Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2005, 19:14
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Mijn vriend en ik hebben wel eens een verkrachting als sex spelletje gedaan....hebben jullie dat ook wel eens gedaan? of gaat dit te ver....ik moet eerlijk zijn dat ik het wel vreemd vond maar op zich ook wel spannend....ervaring hiermee? vertel...
__________________
Broken......

Laatst gewijzigd op 14-05-2005 om 19:37.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:34
Supersuri
Supersuri is offline
Hoe kan je nou een verkrachting als sexspelletje doen? Op het moment dat jij het er mee eens bent is het toch geen verkrachting meer. En als hij het doet zonder dat jij het ermee eens bent is het dieptriest (en strafbaar)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:36
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
je snapt het niet....als een soort machtsspelletje dan....beetje tegenstribbelen en hem het moeilijk maken....okay dan kan je het beter een machtspelletje noemen....
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:40
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
wacht maar tot je echt verkracht wordt...

alhoewel, misschen word jij daar ook wel geil van..?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:46
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
waarom zo aanvallend? ik zeg toch dat een een machtspelletje is...ik heb trouwens een keuzevak gehad over seksualiteit en in de literatuur stond dat 50% van de mensen een stiekeme fantasie hebben om door een machtspelletje soort van 'verkracht' te worden...okay woordkeuze is fout dan...en ik snap ook wel dat wanneer je echt verkrecht wqordt dat echt niet leuk is...zo achterlijk ben ik nou ook weer niet...maar zijn jullie dan van die saaie dozen die niet experimenteren met machtspelletjes???
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:51
noa-zut
Avatar van noa-zut
noa-zut is offline
Je zegt net zelf dat je al ergens hebt gelezen dat 50% van de mensen dit willen, nou dan heb je toch je antwoord al
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:52
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Kleine Tulp schreef op 14-05-2005 @ 20:40 :
wacht maar tot je echt verkracht wordt...

alhoewel, misschen word jij daar ook wel geil van..?
Allemachtig, mensen, doe toch allemaal niet meteen zo kortzichtig! Ze bedoelt echt niet dat ze letterlijk verkracht wil worden..

Ik snap wat je bedoelt! Ik vind dat zelf ook spannend. Natuurlijk zal hij wel echt stoppen als je het duidelijk laat merken, maar het idee dat ie je toch wel neemt, of je dat nou wil of niet, dat maakt het spannend. Onderdanig zijn, hem dominant laten zijn. Zoals je al zegt, een machtspelletje. Is niets raars aan hoor. Ik denk dat veel meisjes het idee 'letterlijk genomen te worden' wel spannend vinden.

Het heeft verder ook niets te maken met verkrachtingen. En het wil echt niet zeggen dat je het stiekem spannend zou vinden om verkracht te worden. Geloof me, daar zit een groot verschil in. Het feit dat het zo spannend is maar toch niet eng, komt omdat het met je vriend gewoon heel vertrouwd is. Je weet dat hij geen dingen tegen je wil in doet en je weet dat ie echt niet ergens mee doorgaat als jij dat echt niet wil. Je kent elkaar en kunt het inderdaad spannend maken.

Paar keer 'nee' zeggen, inderdaad een beetje tegenstribbelen. Doen alsof je jezelf los wil maken van 'em. En het feit dat hij dan gewoon doorgaat (en misschien juist daardoor wel harder gaat stoten) is gewoon heel erg opwindend. Heb er zelf ervaring mee, dus ik weet precies wat je bedoelt!

Is verder helemaal niet vreemd hoor. En je moet vooral blij zijn dat je dit gewoon kunt doen met je vriend, aangezien ik wel meisjes ken die dit graag zouden willen doen, maar het gewoon niet aan hun vriend durven te vertellen, omdat ze bang zijn voor zijn reactie (op zich is dat te begrijpen..).

Gewoon blijven doen en van blijven genieten!
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:53
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Astraea schreef op 14-05-2005 @ 20:52 :
Allemachtig, mensen, doe toch allemaal niet meteen zo kortzichtig! Ze bedoelt echt niet dat ze letterlijk verkracht wil worden..
ik irriteer me gewoon dood aan haar woordkeuze

maargoed, ontopic: ik snap best dat je machtspelletjes leuk vind.. en er zijn er echt wle meer die dat leuk vinden, ja. daarom verkopen de handboeien ook zo goed bij de shops
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 19:57
Astraea
Avatar van Astraea
Astraea is offline
Citaat:
Kleine Tulp schreef op 14-05-2005 @ 20:53 :
ik irriteer me gewoon dood aan haar woordkeuze

maargoed, ontopic: ik snap best dat je machtspelletjes leuk vind.. en er zijn er echt wle meer die dat leuk vinden, ja. daarom verkopen de handboeien ook zo goed bij de shops
Dat jij je dood ergert aan haar woordkeuze is natuurlijk je goed recht, maar ik vind niet eens dat ze het verkeerde woord gebruikt. Ze spelen immers een verkrachting na.
__________________
Goddess of Innocence and Purity.. ~*~ Who ever Saves one Life, Saves the World Entire..
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 20:00
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
Astraea schreef op 14-05-2005 @ 20:57 :
Dat jij je dood ergert aan haar woordkeuze is natuurlijk je goed recht, maar ik vind niet eens dat ze het verkeerde woord gebruikt. Ze spelen immers een verkrachting na.
ik vind gewoon dat je zo'n woord niet moet gebruiken. Er zijn zoveel meisjes met trauma's daar aan en zij gaat het even fijn naspelen..
machtspelletje okee
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 20:04
Kleine Tulp
Avatar van Kleine Tulp
Kleine Tulp is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 14-05-2005 @ 21:00 :
Offtopic: Het is "zich ergeren aan" of "geďrriteerd zijn over". "Zich irriteren aan" is een contaminatie, en wel een contaminatie waaraan ik mij gruwelijk erger.
okee, het spijt me?
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 20:08
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
mathfreak schreef op 14-05-2005 @ 21:00 :
Offtopic: Het is "zich ergeren aan" of "geďrriteerd zijn over". "Zich irriteren aan" is een contaminatie, en wel een contaminatie waaraan ik mij gruwelijk erger.
Offtopic: Zoals Astraea ook al iets subtieler aangeeft.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 20:10
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Astraea schreef op 14-05-2005 @ 20:52 :
Allemachtig, mensen, doe toch allemaal niet meteen zo kortzichtig! Ze bedoelt echt niet dat ze letterlijk verkracht wil worden..

Ik snap wat je bedoelt! Ik vind dat zelf ook spannend. Natuurlijk zal hij wel echt stoppen als je het duidelijk laat merken, maar het idee dat ie je toch wel neemt, of je dat nou wil of niet, dat maakt het spannend. Onderdanig zijn, hem dominant laten zijn. Zoals je al zegt, een machtspelletje. Is niets raars aan hoor. Ik denk dat veel meisjes het idee 'letterlijk genomen te worden' wel spannend vinden.

Het heeft verder ook niets te maken met verkrachtingen. En het wil echt niet zeggen dat je het stiekem spannend zou vinden om verkracht te worden. Geloof me, daar zit een groot verschil in. Het feit dat het zo spannend is maar toch niet eng, komt omdat het met je vriend gewoon heel vertrouwd is. Je weet dat hij geen dingen tegen je wil in doet en je weet dat ie echt niet ergens mee doorgaat als jij dat echt niet wil. Je kent elkaar en kunt het inderdaad spannend maken.

Paar keer 'nee' zeggen, inderdaad een beetje tegenstribbelen. Doen alsof je jezelf los wil maken van 'em. En het feit dat hij dan gewoon doorgaat (en misschien juist daardoor wel harder gaat stoten) is gewoon heel erg opwindend. Heb er zelf ervaring mee, dus ik weet precies wat je bedoelt!

Is verder helemaal niet vreemd hoor. En je moet vooral blij zijn dat je dit gewoon kunt doen met je vriend, aangezien ik wel meisjes ken die dit graag zouden willen doen, maar het gewoon niet aan hun vriend durven te vertellen, omdat ze bang zijn voor zijn reactie (op zich is dat te begrijpen..).

Gewoon blijven doen en van blijven genieten!

Bedankt voor je reactie, ik zat me al af te vragen of het nou zo stom was of die andere nou zo kortzichtig waren?!

Ik had toch al gezegd dat het misc niet de goede woordkeuze was, kleine tulp? maar ipc is het wel eigenlijk een redelijk goed woord, wat zou je anders dan zeggen?
__________________
Broken......

Laatst gewijzigd op 14-05-2005 om 20:14.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 20:15
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
noa-zut schreef op 14-05-2005 @ 20:51 :
Je zegt net zelf dat je al ergens hebt gelezen dat 50% van de mensen dit willen, nou dan heb je toch je antwoord al
ja willen, das iets anders dan doen he??? dus mijn vraag was of meer mensen dit gedaan hebben??? hun fantasie uitgespeeld hebben....
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 20:39
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja, weleens zoiets gedaan. Het leek in geen enkele zin op een verkrachting, we zetten ook niets in scčne ofzo, maar ik liet hem er een flinke tijd voor vechten. En dat was best leuk.

Houd de reacties vanaf nu even ontopic svp.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 20:52
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 14-05-2005 @ 21:39 :
Ja, weleens zoiets gedaan. Het leek in geen enkele zin op een verkrachting, we zetten ook niets in scčne ofzo, maar ik liet hem er een flinke tijd voor vechten. En dat was best leuk.

Houd de reacties vanaf nu even ontopic svp.

ja dat bedoelde ik dan ook eigenlijk, in het begin was het wel ff gespeeld...beetje ouwehoeren enzo....de rest was eigenlijk zoals jij zegt, hem ff laten vechten voor zijn genotje hem een beetje moeilijk maken....zoiets
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 21:02
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ja dat spelletje kennen we wel, overigens niet met m'n huidige vriend. Er is niets mis mee, het heeft zelfs wel iets. Infeite is het natuurlijk gewoon een machts/rollenspel. Alleen zoals het die keer bij mij ging; werkelijkwaar nooit meer! Voor hetgeen wat er toen gebeurde, zie ik mijn vriend zeer zeker niet aan, dus met hem zou ik het best wel weer aandurven.
Overigens staat het hebben van een fantasie om verkracht te worden, welke zich uit in een machtsspel, natuurlijk compleet los van dit ook daadwerkelijk in het écht willen meemaken. Voor dergelijke rollenspellen is imo wel een erg groot vertrouwen en wederzijds respect nodig, in iedergeval wel in mijn geval.

Nee, niets mis mee.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 21:04
Verwijderd
als machtsspelletje is het wel leuk. Maar zo iemand moet je wel kunnen vertrouwen en hij moet ook echt stoppen als jij dat wilt of course.

Ik wil wel maar nog nooit gedaan.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 21:13
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
kwebbel schreef op 14-05-2005 @ 22:04 :
als machtsspelletje is het wel leuk. Maar zo iemand moet je wel kunnen vertrouwen en hij moet ook echt stoppen als jij dat wilt of course.

Ik wil wel maar nog nooit gedaan.
mja daar hebben we ook afspraken over gemaakt, ik ga niet zomaar dingen doen waarvan ik van te voren al weet dat ik er spijt van krijg, een soort codewoord is altijd handig
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 21:15
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Kleine Tulp schreef op 14-05-2005 @ 21:04 :
okee, het spijt me?
Het is je bij deze vergeven. Overigens heb ik mijn vorige reply inmiddels verwijderd, zoals je kunt zien.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 21:42
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ik vind het niet fijn als er iets tegen m'n wil in gedaan wordt, ook al stem ik daar van tevoren mee in. Ik krijg daar een rotgevoel van. Dus nee: dit is niets voor mij. Vastgebonden worden daarentegen vind ik wel leuk, ik weet niet waarom ik t een eng vind en t andere niet.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Kleine Tulp schreef op 14-05-2005 @ 20:40 :
wacht maar tot je echt verkracht wordt...

alhoewel, misschen word jij daar ook wel geil van..?
wat is dat nou weer voor achterlijk lage, ondoordachte opmerking??
'Verkrachting als seksspelletje' is sowieso een domme benoeming, want als.. ja, dat hoef ik nieteens uit te leggen.


Agressieve seks met een portie masochisme en een overdosis aan dominantie; ja, kom maar op.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 21:50
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Mja als ik weer zo'n geile impulsieve aanval heb zeg ik wel eens "je mag me altijd verkrachten, zo lekker is dit"
Maar dat heeft hij tot dusver nog steeds niet gedaan. Als spelletje zou ik het ook nooit denk ik. Dat je vantevoren weet dat het een spel is... het is net als doktertje spelen op je 11e maar dan een spelletje voor wat oudere kinderen
Onderdanig en dat soort dingen kun je ook normaal doen zeg maar
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 22:12
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
Ik vind het wel gaaf, opzich...
Maar het is geen nare fetish

Nog niet iig
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 00:39
Verwijderd
Niet als echt rollenspel, maar het is wel leuk om soms tegen te stribbelen. Vooral als je vriendje ervaring heeft met tegenstribbelende mensen uitkleden
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 10:09
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 14-05-2005 @ 22:47 :
'Verkrachting als seksspelletje' is sowieso een domme benaming.
Vervang "verkrachting" in dat geval door "spelen dat je verkracht wordt" en het probleem qua benaming is daarmee opgelost.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 11:43
Baka˛
Avatar van Baka˛
Baka˛ is offline
dus gewoon het meer ruig doen etc.?
Lijkt me wel wat... nooit gedaan trouwens
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:08
Flowerless
Flowerless is offline
Citaat:
evanescene schreef op 14-05-2005 @ 20:14 :
Mijn vriend en ik hebben wel eens een verkrachting als sex spelletje gedaan....hebben jullie dat ook wel eens gedaan? of gaat dit te ver....ik moet eerlijk zijn dat ik het wel vreemd vond maar op zich ook wel spannend....ervaring hiermee? vertel...
Valt in een categorie bij SM-spelletjes?....In ieder geval op dat gebied is het helemaal niet vreemd...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 12:26
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Verkrachting als sexspelletje, wat gay
Bedoel. als je tegen gaat stribbelen om hem geil te maken, lijkt me dat geen verkrachting. Als je echt verkracht word, voelt het toch anders lijkt me
Is eens eerder een topic over geweest, dat meisje werd ook tot de grond toe afgebrand. Maar je hebt nu wel alto-scene points.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 13:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 15-05-2005 @ 00:39 :
Niet als echt rollenspel, maar het is wel leuk om soms tegen te stribbelen. Vooral als je vriendje ervaring heeft met tegenstribbelende mensen uitkleden
Ja maar steunkousen zijn toch anders
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 13:47
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
heb net een post hier geplaatst en ik zie een verband

niet vervelend bedoeld ofzo, maar zijn dat sort spelletjes niet soort van meer 'in' door het geval in de andere thread???

ik bedoel niet dat het een slecht idee is als jij dit met je vroiend zou willen hoor, moet je zelf weten, ik heb er zelf geen ervaring in en ook geen behoefte aan (tot nu toe dan )

wat ik wel s gehoord heb als tip bij sm, die hier ook wel een beetje van toepassing is, is dat je samen een 'codewoord' afspreekt wat 'het slachtoffer' kan roepen als het hem/haar om wat voor reder dan ook te gek wordt, juiost omdat het bij dit soort spelletjes wel past dat je gilt dat die ander je pijn doe t en dat ie moet ophouden is zown woord wel handig voor wanneer je het meent en het spelletje niet meer leuk vindt.

veel plezier
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 14:47
MB
Avatar van MB
MB is offline
Het lijkt mij niks, want je doet alsof je je vriendin iets heel ergs aandoet en dat is niet mijn intentie.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 15:06
LOLA3000
LOLA3000 is offline
mijn ex en ik deden heel vaak machtsspelletjes, ik vond het gewoon heel spannend als hij dominant was en bepaalde wat ik moest doen. Op een gegeven moment is het een beetje uit de hand gelopen en toen hebben we nooit meer zoiets gedaan...
__________________
Don't worry, be happy!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 14-05-2005 @ 21:39 :
Ja, weleens zoiets gedaan. Het leek in geen enkele zin op een verkrachting, we zetten ook niets in scčne ofzo, maar ik liet hem er een flinke tijd voor vechten. En dat was best leuk.
Niet echt vechten, maar wel lang weigeren en tegen stribbelen. Maar idd het had NIKS van een verkrachting weg...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2005, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 15-05-2005 @ 14:35 :
Ja maar steunkousen zijn toch anders
Alleen maar voordelen toch, dat hij moeilijke kledingstukken uit kan trekken?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 13:44
Larsman
Larsman is offline
ach, er zijn wel raardere fantasieen. Zo stelde een niettemin zeer leuke dame mij eens voor aan necrofilie te doen. Dat betekend dat zij net doet of ze dood is en dat ik haar dan zou neuken.

ik heb het aanbod afgeslagen, het is maar net wat je leuk vind. 'Verkrachten worden' kan net zo goed een fantasie zijn. En het hoeft dan niet eens onaangenaam te zijn.
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 15:31
darkpsycho_666
Avatar van darkpsycho_666
darkpsycho_666 is offline
sorry maar dat is echt ziek .. niet meteen toegeven is iets HEEL anders dan verkrachten!!
__________________
.:The Perfection Of Religion Becoming Our Own Death:.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 15:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
darkpsycho_666 schreef op 19-05-2005 @ 16:31 :
sorry maar dat is echt ziek .. niet meteen toegeven is iets HEEL anders dan verkrachten!!
Je hebt duidelijk niet alle posts gelezen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 18:07
freggeltjuh
Avatar van freggeltjuh
freggeltjuh is offline
mijn vriend vind het juist leuk als ik de macht over hem heb
__________________
Voor alle helden: sokken hier inleveren!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2005, 18:38
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 14-05-2005 @ 22:42 :
Ik vind het niet fijn als er iets tegen m'n wil in gedaan wordt, ook al stem ik daar van tevoren mee in. Ik krijg daar een rotgevoel van. Dus nee: dit is niets voor mij. Vastgebonden worden daarentegen vind ik wel leuk, ik weet niet waarom ik t een eng vind en t andere niet.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 12:17
Verwijderd
Citaat:
esprit-chick schreef op 15-05-2005 @ 14:47 :
heb net een post hier geplaatst en ik zie een verband

niet vervelend bedoeld ofzo, maar zijn dat sort spelletjes niet soort van meer 'in' door het geval in de andere thread???
In? Neuh, ik denk dat dit een fantasie is die vrouwen van iedere leeftijd hebben en die ook al jarenlang bestaat. Niet iets onder tieners, ofzo.

Dat mensen schrikken van het woord verkrachtig, snap ik wel, maar wat een overdreven reacties zeg. Ik bedoel, je denkt gewoon niet goed na als je denkt dat iemand die erover fantaseert of het op deze manier naspeelt ook écht verkracht wil worden en dát wil ervaren.

Verkracht worden is iets heel anders omdat de intentie van de dader niet vergelijkbaar is. Als je erover fantaseert heb je de controle over wat de dader doet en kun jíj bepalen wanneer hij ophoudt. Als je het met je vriend naspeelt geldt eigenlijk hetzelfde, hij zal nooit doorgaan als hij merkt of jij zegt dat het niet leuk meer is. Ik vind het echt schokkend dat bepaalde mensen dat verschil niet lijken te snappen :/

Mijzelf lijkt het ook leuk, maar tot nu toe zijn jongens altijd te voorzichtig met me. Op eentje na, maar dat was een ONS en daar was het nodige vertrouwen voor een dérgelijk machtspelletje niet aanwezig.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 13:01
juno
Avatar van juno
juno is offline
Op zich kick ik best op een beetje SM, maar wel subtiel, geraffineerd, overdacht, gedoseerd. Gewoon ruw behandeld worden, dus stevig beetpakken, knijpen, bijten, krabben...het is niks voor mij. Als ik met iemand vrij, wil ik hem juist liefkozen. Ik kan best wild worden, maar ik begin zachtjes.

Dus ook een verkrachtingsfantasie staat niet op mijn verlanglijstje.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 15:29
ShadowLady
ShadowLady is offline
Ja wel eens gedaan. Ik snap dat het niet fijn klinkt maar het komt neer op zelf tegenstribbelen en voor je vriend doorgaan, kracht zetten. Niet echt dat je zegt gruwelijk.

Al moet ik zeggen dat ik het zelf op een gegeven moment niet meer fijn vond, maar toen zijn we gestopt. Op zo'n moment is het handig als je een stop woordje of iets dergelijks hebt. Wij hadden als regel dat als je elkaars naam zegt dat je dan serieus bent.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 16:47
Built to last
Built to last is offline
Worden er ook vuistslagen uitgedeeld?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 16:57
ShadowLady
ShadowLady is offline
Citaat:
Built to last schreef op 20-05-2005 @ 17:47 :
Worden er ook vuistslagen uitgedeeld?
Ik hoop dat je een dominant vriendinnetje, dat van wurgseks houdt, krijgt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 00:28
Verwijderd
Jaja, grappen zijn soms verdekt opgesteld.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2005, 15:49
Kauw
Kauw is offline
Ik verzin er best wel vaak over maar aangezien in geen iets heb waarmee ik het kan doen maar het lijkt me wel geil opzich alleen moet je wel een codewoord hebben ofzo ja.. das wel handig en het is helemaal niet raar want het betekent dus niet dat je het ook in het echt wilt.. (echtecht) het is gewoon een manier van opgewonden raken je kan er ook alleen aan denken als je aan het neuken begint maarja.. heb het dus nog nooit kunnen uitproberen
Doeidoeii
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 08:25
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Idd gewoon een soort machtspel, en een die zolang het een beetje goed uitgevoerd is best kan.

Mensen die geen hol begrijpen van D/s spelen en de gevoelens die daarbij spelen ("worden er vuistslagen uitgedeeld?", "daarom verkopen handboeien zo goed" ) zou ik aanraden eerst eens was leeswerk over het onderwerp te verrichten, dat scheelt misverstanden en frustratie.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 10:20
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
niks tegen spelletjes.
Maar ik vraag het wel gewoon.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2005, 21:51
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Bij een echte verkrachting zal die vent je eerst een paar keer slaan, en als je gilt nog harder en meer. Het valt niet echt na te spelen, of probeer jij je vriend ook te bijten, slaan en te krabben?

Best wel ziek spelletje, al zullen er vast veel mannen zijn die het heel geil vinden om meisjes die geen seks willen te penetreren gewoon omdat die mannen dat nou eenmaal willen. En dat die vrouwen tegenwerken vinden ze des te geiler.

Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.