Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2003, 13:39
endless nightmare
Avatar van endless nightmare
endless nightmare is offline
Ik heb sinds ergens deze zomer een geweldig leuk vriendje, waar ik vreselijk verliefd op ben.

al de eerste keer dat ik hem gezien had, was ik helemaal wild van hem. daarom ging ik de dag nadat ik hem ontmoet had naar een feestje waar hij zou zijn, behalve hij en zijn vrienden, met wie ik het allemaal goed kan vinden, waren er ook twee meisjes, die ik later zou leren kennen als zijn hartsvriendinnen.

omdat ik ze nog nooit eerder gezien had of wat dan ook, vertelde ik meteen heel openhartig dat ik hem zo leuk vond, waarop een van de meisjes aan me vertelde, nou veel succes, hij is een enorme slet, dus veel moeite om hem te versieren zul je niet hebben. ik keek haar verbaasd aan en toen zei ze tegen mij, ja, een jaar of wat geleden hadden wij een soort van iets, ja niet echt iets, maar wel iets, en een of ander vaag verhaal... ze schilderde hem nogal tja... oninteressant af.

dat kwam helemaal niet overeen met het beeld dat ik van hem had, dus ik trok me er niets van aan. na het feestje gingen we met de hele groep mensen naar een afterparty ergens in een weiland. d'r was een auto met nog plek voor twee mensen en het lukt mij om hem mee te trekken in de auto. de rest van de mensen en de meisjes zouden met een taxi komen.

aangekomen in het weiland, bleek dat de meisjes al vertrokken waren, evenals de rest van de mensen, ik was daar best opgelucht over, want ik was van plan me volkomen op die leuke jongen te storten die ik nog helemaal niet zo goed kende.


lalala
een tijd verstreek en we spraken elk weekend af om allemaal leuke dingen te doen, we waren hard op weg hele goede vrienden te worden. van de twee meisjes kreeg ik nooit echt hoogte. als ik op een feestje was waar hij was en zij ook, dan zorgden ze ervoor dat ik hem de hele avond lang misliep, enorm frustrerend voor mij. en bovendien maakte het me een beetje onzeker, ze deden allebei zo close met hem, gaven hem zoenen in zijn nek en grepen hem soms zelfs in zijn kruis. ik snapte nooit precies wat de bedoeling er nu van was.

na nog wat tijd was ik eens alleen met hem op een feest dat 4 dagen duurde, nou ja, je raad het al, we zoenden met elkaar en vanaf dat moment hadden we verkering (ein-de-lijk, kan ik wel zeggen) meteen de dag nadat we terug kwamen was er een feest bij een vriendin van ons thuis en jawel hoor, de twee krengen waren er ook... zelfs terwijl ze wisten dat wij nu met elkaar 'gingen' deden ze nog zo raar als altijd. steeds als wij samen ergens stonden om een beetje te zoenen of wat, dan kwam er een van hun gillend boven aan de trap staan: HE!! KOM EENS NAAR BOVEN!! JE MOET ME HELPEN!! en tja, omdat het zijn vriendinnetjes zijn ging ie dan maar. een van hen haalde ineens het idee in haar hoofd dat ze met hem in bad wilde, en ze stond erop dat het perse moest en zou gebeuren, toen hij zich eindelijk had laten ompraten sleurde ze hem met zich mee terwijl ze triomfantelijk naar mij omkeek.

nu, iets van 3 maanden, en vele vele gefrustreerde momenten later heeft een van hen aan me verteld: sorry hee, dat ik altijd zo onaardig tegen je doe, maar we dachten dat het toch weer snel zou uitgaan, omdat ie altijd maar heel kort vriendinnetjes had, we zijn gewoon verschillend en lalala... een enorm verhaal..

maar zelfs nu ze dat gezegd heeft gaan ze gewoon verder!
als wij samen uitgaan en een van hen is er dan komen ze altijd bij hem zeuren dat ie ze verwaarloosd en te weinig tijd aan ze besteed, dan ontvoeren ze hem naar buiten om vervolgens een goed gesprek met hem te voeren, dat de rest van het feest duurt.

eergisteren vroeg ik of we naar de film zouden gaan, en eigenlijk hadden we daar allebei veel zin in. maar ineens wierp een van zijn vriendinnetjes zich op. was hij soms vergeten, dat hij met hààr naar de film zou gaan? dat kon dus mooi niet doorgaan, want aan afspraken moet je je houden...

ik vind het zo gemeen, want ze weten allebei dat hij vreselijk verliefd is en ik ook. we wonen 4 uur van elkaar vandaan en kunnen elkaar dus alleen het weekend zien, en heel soms overdag. zij wonen allebei bij hem in de stad en kunnen op elk moment van de dag bij hem binnen lopen om iets te ondernemen.
nu ineens hoor ik dat een van hen "ineens" een huisfeestje geeft, precies op een datum dat wij iets hadden afgesproken om te doen. en hij moet PER-SE komen, ik kan natuurlijk er niet bij zijn, want er is ook eten bij, en dan is er niet genoeg voor iedereen. nu ja, ik wìl niet eens naar een feestje van dat kind gaan, maar ze moeten echt oprotten met zo doen, ik word er zo vreselijk moe van...

het probleem is dat ik er niet teveel over wil zeuren tegen hem, want ik heb het er best soms over, en ik zie dat hij het gewoon vervelend vind, want het zijn toch zijn beste vriendinnen. ik vind het zelf ook vervelend, want dan ben ik weer een zeur die niets kan handelen. tegen die meisjes zelf kan ik niets zeggen, want als ik dat doe kijken ze me aan met zo'n overwin blik van: ha, ik heb je daar waar ik je wil. negeren lijkt me thans de beste optie, maar ik kan het allemaal niet meer opbrengen... iemand nog tips?
__________________
zal ik jou eens effe lekker in je bek schijten, of heb je al poep... poep in je hoofd!?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-10-2003, 13:44
marieke_temp
Avatar van marieke_temp
marieke_temp is offline
ik zou het er dus wel ff met hem over hebben
misschien dat hij ze iets duidelijk kan maken?
__________________
I've got a million dreams stuck in my head, wish I could live a few before I'm dead
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 13:49
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
jeezus
dat lijkt me echt een drama, wat een vreselijke schepsels

wel goed dat die ene toegegeven heeft dat ze zo flauw gedaan heeft, maar een beetje stom dat ze daarna gewoon weer vrolijk verder gaat...

tips voor je heb ik niet echt, het lijkt me echt een beetje lastig probleem, als ze nog eens een keer specifiek iets flauws tegen je doen, moet je het op dat moment misschien tegen ze zeggen

maar als ik het zo lees, lijkt het me meer achterbaks gekonkel en gestook waar je moeilijk op de man af iets over kan zeggen, omdat jij het dan gewoon verkeerd uitlegt en dat jij dan de boeman en de achterdochtige persoon bent...

je moet wel tegen je vriendje zeggen dat ie niet zo over zich heen moet laten lopen... zeg... in bad gaan met iemand anders terwijl je een vriendinnetje hebt, of een gemaakte afspraak afzeggen, omdat anders die meisjes boos worden dat hun idee niet doorgaat, ze moeten maar gewoon op hun beurt wachten...

en dat grijpen in het kruis en kussen in de nek en alles, weet je zeker dat ze niet gewoon jaloers op je zijn omdat ze zelf 'méér' van hem willen?
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 13:55
endless nightmare
Avatar van endless nightmare
endless nightmare is offline
Citaat:
meriekuh schreef op 02-10-2003 @ 14:44:
ik zou het er dus wel ff met hem over hebben
misschien dat hij ze iets duidelijk kan maken?
ik heb het er dus weleens met hem over, maar ik zie gewoon aan hem dat hij het ook niet zo goed weet. hij weet best dat ze af en toe moeilijk zijn en dat zegt ie ook, maar hij houdt gewoon van ze want het zijn zijn beste vriendinnen... als ik erover begin kijkt ie me soms een beetje moeilijk en hulpeloos aan.
ik wil hem er niet teveel mee lastig vallen, want hij heeft al twee zeurende vrouwen aan zijn hoofd en om hem er nu een derde bij te geven... dat wil ik hem niet aandoen

ik geloof dat ie weleens aan ze vraagt wat ze van me vinden, maar dan roept de een altijd dat ze me wel aardig vind maar gewoon heel anders dan zij is, en de ander roept altijd dat ze het niet weet omdat ze me niet zo goed kent.
__________________
zal ik jou eens effe lekker in je bek schijten, of heb je al poep... poep in je hoofd!?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 13:59
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Euh, maareh, die gozer is ook echt met die meid in bad gegaan, terwijl jullie al wat hadden? Natuurlijk zijn het twee erg vervelende types, maar ik vind dat vooral hij er een stokje voor moet steken.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 14:01
endless nightmare
Avatar van endless nightmare
endless nightmare is offline
Citaat:
coecie schreef op 02-10-2003 @ 14:49:
jeezus
dat lijkt me echt een drama, wat een vreselijke schepsels

wel goed dat die ene toegegeven heeft dat ze zo flauw gedaan heeft, maar een beetje stom dat ze daarna gewoon weer vrolijk verder gaat...


ja dat vond ik ook echt flauw... en onbegrijpelijk
dan geef je toe dat je expres flauw tegen iemand doet, doe je het rustig nog steeds...

maar als ik het zo lees, lijkt het me meer achterbaks gekonkel en gestook waar je moeilijk op de man af iets over kan zeggen, omdat jij het dan gewoon verkeerd uitlegt en dat jij dan de boeman en de achterdochtige persoon bent...

ja het is ook vet achterbaks, echt van die kleine dingetjes, dat ik wéét dat ze iets doen om mij te pesten, maar als ik er dan over begin tegen anderen kijken ze me aan van, huh?
bijvoorbeeld als een van hun mijn vriendje 'ontvoerd' net op een moment dat ik met mijn rug naar hem toe sta.. naar een afgelegen plekje om een gesprek te hebben over dat ie ze verwaarloosd, en dat ik hem dan de rest van he feestje kan zoeken, omdat ik daar verder niemand ken... dat doen ze expres

en dat grijpen in het kruis en kussen in de nek en alles, weet je zeker dat ze niet gewoon jaloers op je zijn omdat ze zelf 'méér' van hem willen?

nee, ja... ik weet niet, toen ik ze net kende dacht ik wel dat ze allebei achter hem aanzaten, maar die ene heeft dus 'een soort van iets, maar nou nee niet echt' met hem gehad en die heeft nu zelf een vriendje... die ander had 3 jaar lang al een relatie met iemand, maar da's net twee dagen geleden uitgegaan...
ik ga inderdaad eens tegen hem zeggen dat ie niet zo over zich moet alten heenlopen
__________________
zal ik jou eens effe lekker in je bek schijten, of heb je al poep... poep in je hoofd!?
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 14:38
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Chimera schreef op 02-10-2003 @ 14:59:
Euh, maareh, die gozer is ook echt met die meid in bad gegaan, terwijl jullie al wat hadden? Natuurlijk zijn het twee erg vervelende types, maar ik vind dat vooral hij er een stokje voor moet steken.
Inderdaad beetje raar. Ik zou woest zijn denk ik.

Wat een bitches zijn dat zeg, ik zou als ik jou was je niet uit het veld laten slaan, en ze terugpakken. En dat je niet teveel aan zijn hoofd wilt zeuren, vind hij het dan normaal om met een andere vrouw in bad te gaan als hij al verkering heeft? Dat had ie dan op zn minst met jou kunnen bespreken, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou dit echt niet pikken en misschien moet je dan..subtiel..zelf een enorme bitch zijn, en egoistisch. (Dat zou ik doen ) Hem ompraten ofzo...heel voorzichtig. Want dit vind ik belachelijk gedrag, zowel van die wijfen als van hemzelf eigenlijk, dit verdien je niet!
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 14:54
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Inf Mushroom schreef op 02-10-2003 @ 15:38:
Inderdaad beetje raar. Ik zou woest zijn denk ik.

Wat een bitches zijn dat zeg, ik zou als ik jou was je niet uit het veld laten slaan, en ze terugpakken. En dat je niet teveel aan zijn hoofd wilt zeuren, vind hij het dan normaal om met een andere vrouw in bad te gaan als hij al verkering heeft? Dat had ie dan op zn minst met jou kunnen bespreken, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik zou dit echt niet pikken en misschien moet je dan..subtiel..zelf een enorme bitch zijn, en egoistisch. (Dat zou ik doen ) Hem ompraten ofzo...heel voorzichtig. Want dit vind ik belachelijk gedrag, zowel van die wijfen als van hemzelf eigenlijk, dit verdien je niet!
Mee eens, waar jij mee te maken hebt zijn nou echt een stel bitches.. en misshcien moet je gewoon eens als ze weer zo lopen te kutten vragen wat ze nou willen bereiken hiermee..

En met je vriendje.. tja ik snap dat je hem er niet mee wil lastig vallen alleen tja dan maar niet meer naar een feest gana ofzow aar hun ook zijn.. dan maar op zon manier. Maar ja iig sterkte want dat kan je volgens mij wel gebruiken met die 2..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 20:00
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Vertel hem een heel erg duidelijk hoe het zit. Je vreet jezelf op en je zult misschien steeds niet helemaal duidelijk tegen hem zijn hoe je er nou over denkt. Wanneer jij duidelijk stelt dat je het er niet mee eens bent moet hij wel iets ondernemen. En dat in bad gaan met een ander meisje zou ik niet pikken.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 20:12
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Als jij je vriend met andere meisjes in bad laat gaan dan zit er volgens mij bij jou ook iets niet helemaal lekker, ik zou mijn vriendin in zo'n geval nóg niet met een andere jongen in bad laten gaan.

Bovendien zou ik er goed met je vriend over praten als ik jou was, vertellen wat jij er van vind, en hem vertellen dat het je zeer doet, maak het romantisch, je moet het niet over laten komen als een keuze, maar dat is het eigenlijk wel.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 02-10-2003, 21:02
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Om eerlijk te zijn, snap ik jou en je vriend ook niet. Jou vriend kan jou toch zeker wel voor laten gaan? Heeft hij dan zelf niks door? Doet hij er zelf niks aan? Is ie dom ofzo?

En jij laat je vriend met een ander meisje in bad gaan. Te idioot voor woorden. Jullie komen allebei te weinig voor jezelf op.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Liefde & Relatie Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis
Tadaada
8 02-05-2005 15:43
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
ARTistiek Verhaal: Twee werelden
Kapee
14 22-02-2002 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18.