Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2010, 19:53
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:

Waarom facepalm je mij, Wammus?
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2010, 19:53
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Waarom facepalm je mij, Wammus?
Ik wilde het ook al doen eigenlijk .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 19:54
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Ik wilde het ook al doen eigenlijk .
Ehh. Kunnen jullie me misschien uitleggen wat ik verkeerd doe?
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:05
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Waarom facepalm je mij, Wammus?
Omdat ik de reden ik stem op jou omdat jij op mij stemt in deze fase van het spel werkelijk te idioot voor woorden vind. Verder heb je het hele spel nog weinig inhoudelijks te melden gehad en dat begint nu wel op te vallen. Als je gister niet online bent geweest kon je gister dus ook niet stemmen. Dingaantouwtje heeft voor zover ik weet gister ook niet gereageerd op het topic dus het zou me niets verbazen als er gister geen stem verstuurd is door de wolven en dat jij dus zijn medewolf bent.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:09
Verwijderd
Interesting... En één van haar eerste posts, het zou echt kunnen. Waar ik eerst zou zeggen Queasy, neig ik van de twee die ze nog meer noemt dan eerder naar Mr. mark op het moment. Die in de afgelopen ronde ook op Sudoku heeft gestemd i.p.v. op Dingaantouwtje.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:12
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Interesting... En één van haar eerste posts, het zou echt kunnen. Waar ik eerst zou zeggen Queasy, neig ik van de twee die ze nog meer noemt dan eerder naar Mr. mark op het moment. Die in de afgelopen ronde ook op Sudoku heeft gestemd i.p.v. op Dingaantouwtje.
Het maakte niks uit hoor. Ook al stemde ik wel op Dingaantouwtje, dan was het toch compleet willekeurig en zouden jullie allemaal er niks meer doen net als alle mensen die ook op die manier willekeurig hebben gestemd de eerste ronde.

Het enige wat daar belangrijk was, waren de mensen die op RP en op Dott stemden.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:13
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Omdat ik de reden ik stem op jou omdat jij op mij stemt in deze fase van het spel werkelijk te idioot voor woorden vind. Verder heb je het hele spel nog weinig inhoudelijks te melden gehad en dat begint nu wel op te vallen. Als je gister niet online bent geweest kon je gister dus ook niet stemmen. Dingaantouwtje heeft voor zover ik weet gister ook niet gereageerd op het topic dus het zou me niets verbazen als er gister geen stem verstuurd is door de wolven en dat jij dus zijn medewolf bent.
Hier ben ik het compleet mee eens. Nog even aanzien en dan ben ik er vrij zeker van dat ik weer op Sudoku. ga stemmen.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:14
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Het maakte niks uit hoor. Ook al stemde ik wel op Dingaantouwtje, dan was het toch compleet willekeurig en zouden jullie allemaal er niks meer doen net als alle mensen die ook op die manier willekeurig hebben gestemd de eerste ronde.

Het enige wat daar belangrijk was, waren de mensen die op RP en op Dott stemden.
Zowel deel 1 als deel 2 van jouw post klopt niet. Het is niet compleet willekeurig, in dit stadium van het spel geef je met je stem aan wie je verdacht vindt/eruit wil hebben en wie niet. Als jij dan besluit op iemand anders dan Dingaantouwtje te stemmen, dan geef je daarmee aan dat je hem er niet uit wil. En in ronde 1 waren ook de anderen interessant.
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:17
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Het maakte niks uit hoor. Ook al stemde ik wel op Dingaantouwtje, dan was het toch compleet willekeurig en zouden jullie allemaal er niks meer doen net als alle mensen die ook op die manier willekeurig hebben gestemd de eerste ronde.

Het enige wat daar belangrijk was, waren de mensen die op RP en op Dott stemden.
Huh?

Waarom zou dat compleet willekeurig zijn?

Wat een gek bericht.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:19
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Omdat ik de reden ik stem op jou omdat jij op mij stemt in deze fase van het spel werkelijk te idioot voor woorden vind. Verder heb je het hele spel nog weinig inhoudelijks te melden gehad en dat begint nu wel op te vallen. Als je gister niet online bent geweest kon je gister dus ook niet stemmen. Dingaantouwtje heeft voor zover ik weet gister ook niet gereageerd op het topic dus het zou me niets verbazen als er gister geen stem verstuurd is door de wolven en dat jij dus zijn medewolf bent.
Het is inderdaad een heel slechte reden, dat besef ik zelf ook wel. Maar ik kwam er zo'n tien minuten vóór de stem-deadline achter dat ik nog moest stemmen, dus ik moest alles wel érg snel doorlezen en had dus eigenlijk ook gewoon geen logische reden om op een bepaald persoon te stemmen. Ik kon wel gezellig met iedereen meegaan en op DaT stemmen, maar ik zag ook al wel dat het niets uit zou maken.

Ehh, misverstandje: ik ben gisteren wel degelijk online geweest hoor. Alleen amper. Dus gewoon niet veel. Ik had wat andere dingen te doen. Als ik wolf zou zijn had ik makkelijk even kunnen stemmen.

Dat ik niets inhoudelijks gemeld heb is denk ik vooral omdat ik een nieuweling ben hier. Ik moet alles nog een beetje leren, en ik ben liever ergens zeker van voordat ik met allerlei theoriën kom aanzetten die later van geen kant blijken te kloppen. Zo ben ik gewoon. Een kat-uit-de-boom-kijker, zo kun je het wel noemen.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
@LL, kun je misschien nog het stemlijstje aanpassen? Het kan toch nog wel handig zijn.
Gedaan, voetbal en debat kijken.
Prachtige uitslag natuurlijk. Ik zal zo meteen eens een uitgebreide analyse starten.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:33
Verwijderd
Citaat:
Interesting... En één van haar eerste posts, het zou echt kunnen. Waar ik eerst zou zeggen Queasy, neig ik van de twee die ze nog meer noemt dan eerder naar Mr. mark op het moment. Die in de afgelopen ronde ook op Sudoku heeft gestemd i.p.v. op Dingaantouwtje.
Maar Queasy wijzigde wederom haar stem in een hangronde dat er een weerwolf uitging. Pas toen al duidelijk was dat DaT er ook echt uitging.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 20:45
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Goffer
Props voor de tovenaar en GO MEDEWOLFJE Ik vond het een erg leuk spel, vooral omdat het de eerste keer was voor mij als wolf ^^
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Maar Queasy wijzigde wederom haar stem in een hangronde dat er een weerwolf uitging. Pas toen al duidelijk was dat DaT er ook echt uitging.
Oke maar dat je mij nu nog kan verdenken
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:23
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Waarom niet?
Je maakt je zelf ook constant verdacht op deze manier joh .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet?
Je maakt je zelf ook constant verdacht op deze manier joh .
Sorry maar kijken naar wat ik gestemd heb, stemlijstjes, en info kan ik geen wolf zijn.
Ik heb er ook nog haast niet naast gezeten. En bij DaT was de eerste keer dat ik later pas op hem stemde voordat iedereen zijn/haar stem al had uitgebracht.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 21:53
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Sorry maar kijken naar wat ik gestemd heb, stemlijstjes, en info kan ik geen wolf zijn.
Ik heb er ook nog haast niet naast gezeten. En bij DaT was de eerste keer dat ik later pas op hem stemde voordat iedereen zijn/haar stem al had uitgebracht.
Het is meer de manier waarop je dingen verwoord denk ik, wat trouwens ook mijn manco is denk ik .
Maar op de een of andere manier struikel ik telkens weer over wat je zegt, en blijf je nogal in beeld.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 23:37
Verwijderd
Zo ik begin nu vast met wat te analyseren, maar ik zal deze post nog wel wat aanpassen morgen om nog wat dingen toe te voegen. Ik analyseer nu alleen even de stemlijstjes van de afgelopen 4 ronden.
ronde 1
Spoiler


Gezien dit stemlijstje ga ik er met de kennis van nu vanuit dat Dott geen wolf is. Verder merk ik op dat Sudoku laat op RP stemde, maar ik denk dat zij als wolf niet ervaren genoeg is om dit uit tactische overwegingen te doen, dus ik denk dat zij echt op RP heeft gestemd. Daarnaast merk ik op dat QQX999 in het verkeerde rijtje staat en dat Queasy haar stem van de wolf af wijzigde.

Ronde 2
Hier heb ik niet echt iets op gevonden

Ronde 3:
Sudoku
Toddish
Mr. Mark
Dott
Stemmen pas als ze al weten (althans de wolven onder hun) dat sann eruit gaat.
Ronde 4
Het valt me op dat QQX999 en Toddish op mij stemmen en niet op de leerlingheks zonder dat daar enige onderbouwing bij is te vinden.

Ronde 5
Spoiler

Wederom zie ik hier Queasy weer van stem wisselen en weer een stem die betrekking heeft op een wolf. Aangezien ze dit betrekkelijk laat heeft gedaan zou het kunnen zijn dat ze in het goede lijstje wilde eindigen. Daarnaast valt mij op dat 4 spelers niet op de wolf hebben gestemd:
QQX999, Sudoku, Mr. Mark en Toddish.

Concluderend zijn mijn voornaamste verdachten uit de stemlijstjes:
QQX999, Queasy en Toddish.
Als ik daar de post van sann bij op zou tellen zou ik eigenlijk voor Queasy willen gaan. Maar ik moet morgen nog maar eens even alles goed lezen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Sorry maar kijken naar wat ik gestemd heb, stemlijstjes, en info kan ik geen wolf zijn.
Jawel, eerst stem je op RP om het dan terug te draaien als je ziet dat opeens veel mensen op hem stemmen en zojuist stem je eerst niet op dAt maar je verandert je stem als je ziet dat hij toch wel gehangen wordt, dus eigenlijk zonder enige noodzaak. Waarschijnlijk enkel om jezelf in het goede lijstje te zetten.
Citaat:
Ik heb er ook nog haast niet naast gezeten. En bij DaT was de eerste keer dat ik later pas op hem stemde voordat iedereen zijn/haar stem al had uitgebracht.
De tweede keer en toevallig beide keren als je stemt op een wolf.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 00:08
Verwijderd
Bij alles wat LL al over Queasy zegt (waaronder dat wat mij al meteen opviel in de eerste ronde; haar misschien-wel-paniek toen ze ineens meer spelers naar RP zag gaan, terwijl zij dacht gewoon veilig onder een wolfje te staan) opgeteld haar poging om naar Heksjuh te sturen gisteren, en daarbij de opmerking dat 'als Heksjuh onschuldig is, Absinthe dan wel verdacht wordt' omdat ik praktisch hetzelfde zei als zij. En ook dat ze gewoon al het hele spel een beetje gek speelt en rare dingen zegt. Ik kan me niet zo herinneren dat ze in vorige spellen ook zo was. Sann verdacht haar wel heer sterk, maar Sann lag al snel onder vuur en die zag misschien haar ondergang al aankomen en heeft zo Queasy misschien wel geprobeerd veilig te stellen.
Ik was even van Queasy af omdat o.a.; sann verdacht haar (maar dat kan dus verradertactiek geweest zijn) en ze was het ineens veel vaker met mij eens (maar dat kan dan weer wolventactiek zijn. Ik verdacht haar het hardst van iedereen, dus mijn vertrouwen winnen is dan een handige zet).
Ik begin nu langzaam weer te geloven dat het misschien wel onterecht is dat ik haar even lager op mijn lijstje zette...

Sudoku verdenk ik persoonlijk niet. Ik geloof wel in haar n00bheid.
Bij Toddish geloof ik wel in zijn vaagheid, zo speelt hij namelijk wel vaker.
Bij QQX999 heb ik ook niet echt verdenkingen.

Voor mij zijn LL, Furby en Wammus sowieso niet verdacht. Mr Mark is vreemd, maar ook meer n00b, denk ik. Dott zal de wolf niet zijn, vanwege haar inactiviteit, denk ik.

Misschien wordt het dan tóch ook weer Queasy, voor mij.
En ik wil nu ook gewoon onderhand wel weten wat ze is
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 06:18
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
Het valt me op dat QQX999 en Toddish op mij stemmen en niet op de leerlingheks zonder dat daar enige onderbouwing bij is te vinden.
HUH?

Ik heb nooit op jou gestemd?

Citaat:
Stemlijst hangronde:
Dingaantouwtje
Lucky Luciano

Sherlock
Wammus
Queasy
Furby Feeder
Sudoku.
Mr. Mark
QQX999
Heksjuh

Lucky Luciano
Dingaantouwtje
Sherlock
Toddish
Staat er ook gewoon duidelijk. .
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 07:06
Verwijderd
Citaat:
Zo ik begin nu vast met wat te analyseren, maar ik zal deze post nog wel wat aanpassen morgen om nog wat dingen toe te voegen. Ik analyseer nu alleen even de stemlijstjes van de afgelopen 4 ronden.
ronde 1
Spoiler


Gezien dit stemlijstje ga ik er met de kennis van nu vanuit dat Dott geen wolf is. Verder merk ik op dat Sudoku laat op RP stemde, maar ik denk dat zij als wolf niet ervaren genoeg is om dit uit tactische overwegingen te doen, dus ik denk dat zij echt op RP heeft gestemd. Daarnaast merk ik op dat QQX999 in het verkeerde rijtje staat en dat Queasy haar stem van de wolf af wijzigde.


Ronde 5
Spoiler

Wederom zie ik hier Queasy weer van stem wisselen en weer een stem die betrekking heeft op een wolf. Aangezien ze dit betrekkelijk laat heeft gedaan zou het kunnen zijn dat ze in het goede lijstje wilde eindigen. Daarnaast valt mij op dat 4 spelers niet op de wolf hebben gestemd:
QQX999, Sudoku, Mr. Mark en Toddish.

Concluderend zijn mijn voornaamste verdachten uit de stemlijstjes:
QQX999, Queasy en Toddish.
Als ik daar de post van sann bij op zou tellen zou ik eigenlijk voor Queasy willen gaan. Maar ik moet morgen nog maar eens even alles goed lezen.
Je begint al met de fout dat QQX99 nooit op je gestemd heeft.
Daarnaast ben ik niet de enige die van stem gewisseld heeft. Overigens heb ik alleen de laatste ronde mijn stem gewijzigd. Iig niet de eerste ronde. Ik ben gewoon op rode panda blijven staan. Om nu nog met het argument te komen dat ik mensen van rode panda af wou halen vind ik nogal achterhaalt. Het was slechts een gedachte dat het niet slim was voor de stemlijstjes. Al met al heb je een leuk verhaal, maar het klopt van geen kanten.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 07:39
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
analyse door rationeel:

queasy blijft verdacht door het stemgewissel, maar andere spelers hebben zich voor mij nu meer verdacht gemaakt. vooral heksjuh door haar opmerking dat ze ons en LL verdacht vindt. verder geeft ze de stem vaak laat door en lijkt ze met haar stem steeds zelf de massa te volgen (waar ze ons en LL juist verdacht door vindt).

mr. mark is voor mij ook een beetje verdacht. vooral het onderonsje met sann aan het begin van het spel zorgt hiervoor. ook is hij volgens mij minder onervaren dan sommigen hier denken.

QQX999 heb ik niet volledig gevolgd, maar is voor nu in mijn ogen heel solide, aangezien hij ons en LL duidelijk kenmerkt als ongevaarlijk en in het verleden redelijk snel een stem op slechte personen heeft aangegeven.

LL, Absinthe, Dott, QQX999 en Sudoku zijn wat mij betreft ongevaarlijk in 'afnemende' volgorde. bij dezen alvast props voor LL als hij uiteindelijk wel slecht blijkt te zijn

Heksjuh, Queasy en Mr. Mark zijn wat mij betreft verdacht'.
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 10:17
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
1 ding over LL, hij is een ontzettend goede speler, en hij kan je ook heel goed voor de gek houden en manipuleren
Ik denk in dit geval ook dat hij niet slecht is.. maar alsnog..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 10:34
Verwijderd
Citaat:
HUH?

Ik heb nooit op jou gestemd?
Je hebt gelijk
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 19:43
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De uitslag!

Deelnemers

1.Sherlock (leerling heks)
2.QQX999
3.Dott (cupido)
4.Daboman (heks/geliefde)
5.Rode Panda (weerwolf)
6.Mr.Mark
7.Sudoku.
8.Wammus
9.Sann (verrader)
10.Toddish
11.Archont (dorpeling/geliefde)
12.Absinthe
13.Dingaantouwtje (weerwolf)
14.Queasy
15.timveen (wolfsbane)
16.Lucky Luciano
17.Furby feeder
18.Heksjuh

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Paars = gestorven aan liefdesverdriet

De weerwolf heeft eindelijk weer eten! Cupido is opgegeten.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 19:44
Verwijderd
Jammer Maar goed, geen ontzettend belangrijke functie eruit, het had veel erger gekund.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 19:48
Verwijderd
Onverwacht.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 19:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Onverwacht.
Zeg dat wel.. maar ik denk dat de wolf voor de verandering in ieder geval eens een keertje wilde eten.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 19:56
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Hmm, hij zal een honger gehad hebben inderdaad. toch jammer dat het deze keer wel gelukt is.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 21:08
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Wat jammer! Maar inderdaad: we hebben geen belangrijke functie verloren, dat scheelt.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 21:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Dit is (behalve als er niemand gegeten zou zijn) voor ons de meest gunstige uitslag mogelijk.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 22:07
Verwijderd
Ik heb alles nog eens goed bekeken en ik heb besloten deze ronde voor toddish te gaan. Ze was aan de hand van m'n stemlijstenanalyse 1 van de verdachte en het feit dat ze stemt zonder enige motivatie doet mij vermoeden dat ze een wolf is. Vooral haar stem op mij, zonder dat er ook maar 1 reden was om mij verdacht te vinden vind ik buitengewoon opmerkelijk. Ik heb de posts van Queasy ook gelezen en ik zie in haar eigenlijk geen wolf meer, hoewel het spel wel verdacht te noemen is als je kijkt naar de stemlijstjes. Zoals ik al eerder zei deel ik de mening van Furby niet dat heksjuh en Mr. Mark verdacht zijn, ik heb ze niet echt verkeerde dingen zien doen. Verder vertrouw ik Furby en Absinthe er wel op geen wolf te zijn, dus dan houd ik Wammus, Sudoku, QQ9XX en toddish over. In dat geval staat Toddish toch bovenaan, gevolgd door een gedeelde plaats voor QQ9XX en Sudoku.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 22:22
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Dit is (behalve als er niemand gegeten zou zijn) voor ons de meest gunstige uitslag mogelijk.
Zo had ik het nog niet eens bekeken! We mogen hier eigenlijk best blij mee zijn.
En al met al gaat het spel natuurlijk gewoon enorm goed! Nog slechts één wolfje te gaan!
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 22:46
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ach, mag het wolfje nog steeds honger lijden.. volgens het verhaal was ik graatmager succes jongens, sorry voor mijn magere bijdrage dit spel
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Zo had ik het nog niet eens bekeken! We mogen hier eigenlijk best blij mee zijn.
En al met al gaat het spel natuurlijk gewoon enorm goed! Nog slechts één wolfje te gaan!
Hoe bekeken? Blij mee zijn?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 07:44
Furby Feeder
Avatar van Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Zo had ik het nog niet eens bekeken! We mogen hier eigenlijk best blij mee zijn.
En al met al gaat het spel natuurlijk gewoon enorm goed! Nog slechts één wolfje te gaan!
wat een rare post


Heksjuh of Toddish, ik ben (we zijn) er nog niet uit
__________________
Rationeel & Lorelei
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 08:33
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Hoe bekeken? Blij mee zijn?
Nouuu kijk. Je kan het jammer vinden dat er gisteren iemand opgevreten is, maar het sprak eigenlijk wel voor zich dat er iemand opgegeten zou worden (of de wolf had wel érg stom bezig moeten zijn). En dan is het maar beter dat de cupido opgegeten is, in plaats van bijvoorbeeld de tovenaar of een andere belangrijke functie. Dit was dus eigenlijk nog best wel gunstig. Zo bedoel ik het. We kunnen het beter van de positieve kant bekijken, zeker omdat het zo goed verloopt tot nu toe.


Het was al laat. Sorry voor de vaagheid.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 11:28
Verwijderd
Goed.

2.QQX999 - ik denk voorlopig niet dat ie slecht is
6.Mr.Mark - Kan ik nog niet echt hoogte van krijgen. Is me ook nog niet zo opgevallen.
7.Sudoku. - post raar en heel erg n00berig, misschien té, maar ik geef haar voorlopig het voordeel van de twijfel
8.Wammus - denk niet dat ie slecht is
10.Toddish - die is wel vaker niet te peilen, maar dat is natuurlijk een mooie dekmantel. Misschien is ie nu wel wolf... Daarnaast was dat béétje verweer dat ie gaf, bijzonder slecht
12.Absinthe - duhh.
14.Queasy - pfff, ja, eeuwige twijfel, ik schrijf haar nooit af maar stem ook nooit op haar, en nu LL zegt dat ie gelooft in haar onschuld, ben ik ook geneigd om dat te doen, hij heeft er nog niet veel naast gezeten.
16.Lucky Luciano - hij moet het wel héél slim spelen wil hij wolf zijn. Ik denk van niet.
17.Furby feeder - denk niet dat ze slecht zijn
18.Heksjuh - geen idee eigenlijk. Haar verdenking richting LL en FF was vreemd, maar verder heb ik haar nog niet heel erg op verdacht gedrag kunnen betrappen.

De kans bestaat dat ik ook op Toddish ga stemmen, maar ik ben wel zo allejezus benieuwd naar Queasy's functie Na goed, nog even volhouden, want ik denk niet dat ik mensen meekrijg om op haar te stemmen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 12:41
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
7.Sudoku. - post raar en heel erg n00berig, misschien té, maar ik geef haar voorlopig het voordeel van de twijfel
Ennnnn dankjewel.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 12:46
Verwijderd
Het is zo.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 12:52
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Citaat:
Het is zo.
Dat had ik geloof ik al wel opgemaakt uit jullie posts.
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 12:56
Toddish
Avatar van Toddish
Toddish is offline
@ LL de stem op jou had ook geen enkel nut. Ik ben gewoon domweg mee gegaan met de gene die boven mij stond. Ik kan best begrijpen dat je me verdacht vindt. Ik heb weinig theoriën gepost en de stemmen die ik heb uit gebracht zijn vaag en zonder enig nut. Ik zou mij zelf ook verdacht hebben gevonden als ik jou was, zij het niet waarom zou een wolf zo laks spelen. Daar zit toch totaal geen tactiek achter. Of het is heel gewaagt. Maar zoud Dingaantouwtjes me dan niet verdedigd hebben als mijn naam was gevallen? En de verader mijn naam gebruikt hebben? Nee het is niet logisch dat ik een wolf ben. Ook al sta ik soms in de verkeerde stem lijstjes.
__________________
Pang
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 13:51
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben druk met mijn studie daarom heb ik deze week niet erg veel tijd in het spel kunnen steken. Ik wil ook wel de dingen die onder andere Furby Feeder over mij heeft gezegd verklaren/verdedigen, maar op dit moment is er iets wat echt even voor gaat, namelijk een onderzoeksstage in het buitenland wat ik in januari zou starten, maar nu misschien helemaal niet doorgaat en waar ik dus wat dingen voor moet regelen. Daarbij ben ik nu dus ook niet echt in de stemming om alles te gaan doorlezen.
Ik weet dat dit wel op een bijzonder slecht moment in het spel is, sorry. Ik heb vanavond wel tijd om alles wat beter te lezen, te reageren en te stemmen.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 14:47
Verwijderd
Ik heb trouwens alvast een stem doorgegeven op Toddish, veel te bang dat ik anders weer vergeet te stemmen ofzo Mocht ik nog online komen en de ontwikkelingen gaan een andere kant op, kan ik altijd nog wijzigen.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 15:50
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik ga weer voor Sudoku. om dezelfde redenen als hiervoor. Sudoku. vind ik toch verdachter dan Toddish.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 17:29
Verwijderd
Weinig leven hier. Mensen, wat doet iedereen?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 17:30
Verwijderd
Ik stem maar op sudoku omdat ik geen zin heb in een gelijkspel.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 17:33
Verwijderd
Huh?
Er is één stem op Sudoku en één op Toddish? (twee met die eerdere van jou erbij) Wat maakt het dan uit of je Toddish of Sudoku stemt?

Het zou natuurlijk helemaal mooi zijn als we gelijkspel konden maken! Als ik het goed heb zijn er nog 10 spelers over, maar dan moet wel iedereen reageren natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 17:38
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Ik vind het voornamelijk irritant dat Toddish alweer geen enkele uitleg geeft waarom ze nauwelijks speelt.
Vind het ontzettend moeilijk om tot één persoon te komen met stemmen. LL vind mij onterecht verdacht, wat weer verdacht is, maar ik heb een buitengewoon sterk vermoeden dat hij geen wolf is . Ik denk ook nog niet veel slechts over Absinthe, Dan komt er een hele rits spelers waar ik geen zinnig woord over kan zeggen en dan blijven Toddish, Queazy en Heksjuh over. Toddish vooral om de frustrerende speelstijl, maar dat hoeft niets met wolfachtigheid te maken te hebben. Ik ben erg benieuwd naar de mening van anderen die me wellicht kunnen verlichten, want dan blijven Heksjuh en Queazy toch nog over, en ik mag maar op 1 iemand stemmen.
__________________
In omnia paratus
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #82
Dott
500 21-01-2011 11:28
De Kantine Weerwolfspel 72
Geel
500 05-09-2010 19:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:41.