Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2002, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Karliene schreef:
Hmm..Ik herken me er wel in..
Heb nog nooit echt iets met een jongen gehad..
Het rare is wel dat mensen er gewoon vanuit gaan dat ik een vriendje heb..Heel stom..
Ja, dat is best erg. Heb ik soms ook. Zit je bij de kapper, weer bijgeknipt en al, zegt 'ie: "zo, kun je weer naar je vriendin" of bij Taekwondo als je zegt dat je moe bent: "tsja, moet je je vriendin ook eens een beetje nachtrust gunnen" :/

Als het duidelijk als grapje gezegd wordt, vind ik het nog leuk, maar als iemand het doodserieus zegt, begrijp ik de wereld niet meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2002, 17:53
hobbuz
Avatar van hobbuz
hobbuz is offline
ik denk dat het onwíjs ligt aan zelfvertrouwen.
klinkt stom, klinkt lullig, iknow..
ik heb van *vroeger* tot de vierde onwijs weinig zelfvertrouwen gehad. in de vierde ontmoette ik mensen *buiten* het oude groepje waar ik achteraan liep. toen bleek dat mensen ook leuk tegen je kunnen doen als je jezelf bent. toen begon ik aan de 5e en had mn eerste vriendje! onwijs kewl was dat
ookal was het na 5 weken oiidr uit, toch krijgt je ~power~ er een boost van. nu heb ik een goed jaar achter de rug wbt vrienden.. en ik kan volledig mezelf zijn.
én ik heb iemand op het oog

als je genoeg zelfvertrouwen kan opbouwen, en je straalt gwoon blijheid uit.. dan komt het vanzelf. ipromise
__________________
If you couldn't find any weirdness, maybe we'll just have to make some!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:09
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
bijna alle mensen zeggen zoiets als "Komt wel joh" of "We gaan niet zielig doen he?" of "Stel je niet aan". Dat doet mij dan zo zeer. Niemand begrijpt precies wat je voelt, omdat je de enige bent die niemand heeft gehad (of hebt), in die groep. Daarom ben ik ook id blij dat hier meerderen zijn.
__________________
--[Virtual Design]-- Digital photography and design
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 12:48
Ingrid3
Ingrid3 is offline
der zijn echt wel mense die je begrijpe, maar ze kunne nooit precies wete wat je voelt omda ze ut zelf nie hebbe da ze nog niemand hebbe gehad..
maar die 2e en 3e opmerking die je as voorbeeld geeft slaan echt nerges op, dan snap ik da ut zeer doet.
maar je moet er ook wel bij denke da die andere mense ut nooit helemaal kunne begrijpe en da dan zo'n reacties wel logisch zijn hoe zeer ze ook doen..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 13:00
sebastiaan
sebastiaan is offline
Citaat:
Dromer schreef:
Al wens ik het niemand toe, ik vind het fijn dat er meer mensen zijn die zich hetzelfde voelen als ik.
Gelukkig ben ik niet verliefd op t moment, dan kan het ook geen teleurstelling worden...

ik ben singel

en zal het wel leuk vinden om jouw beter te leren kennen .

lekker mer zijn tweeen uit gaan en enzz


groeten bassie
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 13:12
Tha White Eagle
Tha White Eagle is offline
Citaat:
sebastiaan schreef:



ik ben singel

en zal het wel leuk vinden om jouw beter te leren kennen .

lekker mer zijn tweeen uit gaan en enzz


groeten bassie
hehe,.......... hoort dit niet in dating?
__________________
--[Virtual Design]-- Digital photography and design
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 15:17
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Ja, dat is best erg. Heb ik soms ook. Zit je bij de kapper, weer bijgeknipt en al, zegt 'ie:
Nee, dat bedoel ik niet.
Iemand vraagt of ik een vriend heb, ik: nee, die ander: huh, hoe kan dat nou?

Ach ja, ik vind het niet zo erg om vriendloos () te zijn, maar ik vind het wel vervelend als ik er (negatief) commentaar over krijg.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 17:30
the_conquer
the_conquer is offline
Ach je kunt natuuurljik met mij uitgaan kom je zat vrijgezelle jongens teminste, ( zo i zo 1 tjuh )


Maar zonder gein , komt vanzelf wel , ik kreeg pas ook wat op mijn 18de.


groeten

The conquer
__________________
Better to reign in hell than to serve in heaven
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 22:21
Verwijderd
Citaat:
skatefamke schreef:
hoe ouder je wordt, hoe vaker je dit te horen krijgt... schijnt
ik hoop van niet. ik word er nu al doodziek van. Het is net zoals vampire_esje zegt. Sommige mensen doen alsof je leven niet compleet is als je geen vriendje hebt.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 06:09
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
Dromer schreef:
Help me uit m'n dipje.

Ik kreeg vandaag de opmerking te horen "dat ik niet iemand was met een vriendje" (nadat ik idd had gezegd dat ik die niet had)
Wat moet ik hier nou mee??
Ik zit er soms best wel mee dat ik 18 ben en nog nooit een vriendje heb gehad (zelfs nog nooit gezoend heb)... zou ik dat dan uitstralen ofzo?
Echt wanhopig ben ik ook niet. (dat vroeg ik ook, of ik er zo wanhopig uitzag, maar dat was ook niet zo, sommige meisjes waren gewoon geen meisjes die een vriendje hadden ofzo )

Nu is mijn vraag, hoe kom ik van deze uitstraling af? Of zou dat juist handig zijn, als je op zoek bent?
En waar ontmoet je vrijgezelle jongens? iedere jongen die ik een beetje leuk vind heeft al een vriendin ;'(

xxx

dromertje (over een vriendje )
Hmm, waarom wil je van die uitstraling af dan, wat is er erg aan? Als je geen vriendje hebt gehad, so what? Je ontmoet op een gegeven moment vast wel een leuke gozer. Tot die tijd doe je 't toch gewoon zonder?

Gheh, ik krijg zelf ook regelmatig dat soort dingen naar me toegegooid (en onder gozers is dat vaak nog erger).. omdat ik al 3 jaar geen vriendin meer heb gehad. Hoeft van mij ook niet, ik heb zoiets van: Komt vanzelf wel. En daar voel ik me tevreden bij.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 00:47
Yora
Hmmmz weetje meis niet verkering nemen alleen om anderen tis voor jezelf toch degenen die zeggen dat je niet iemand met een vriendje bent plakken een domme label op je die je nie aan hoeft te nemeh
Ik heb zelf ook geen echt vriendje gehad wel gezoend enzow
maar verder niet.
Ben net 18 en nog maagd
so what eigenlijk ik bedoel wil helemaal nog geen verkering mits ik de right guy vind voor mij op het moment en jammer genoeg voor mij is ie er nog niet of zie ik het gewoon niet hehehe zie natuurlijk wel mensjes romantisch wezen en denk dat wil ik ook!!!! zucht

Heb zelf eerlijk gezegd een rottige ervaring gehad vroeger (waar ik geen zin heb om er echt over te hebben) en daardoor beetje onbewust afstand heb genomen van jongens (dacht dat ik over dat gedoe heen was na een tijdje maar vanaf die tijd heb ik helemaal niet meer met iemand gezoend or what dan ook lol )

het is goed gekomen maar door die k*tervaring heb ik dus ff een lange pauze genomen.
( werd wel verliefd maar durfde verder niet zoveel te ondernemen en eigenlijk niet eens my luvv geuit heb tegen diegene die ik dan zo leuk vond en als er dan een kans was krabbelde ik weer terug vlug naar m'n hiding place en als iemand dan mij leuk vond vond ik diegene vaak niet leuk wel aardig misschien maar geen vlinders erbij of iemand vond mij weer leuk en ik hem alleen het was zo verwarrend en wou het niet lol te goeie vriend en dat soort sh*t hehe i aint helping you with this am i?) was dus erg in de knoop met mezelf wil natuurlijk ook wel
meer romantiek in mn leveh hoor alleen durf het nog niet aan
Maar moet gewoon maar geduld met mezelf hebben en de liefde hehehe geen zin om sad te zijn erover lol enough is enough


(ben wel wat moe dus kan vaag overkomen maaja als ik niet moe ben ben ik dat dus ook heheeh enige verschil nu is dat ik de letters niet helemaal duidelijk meer zie )

Maar ok heel veel useless gebla

Trek je niks aan van die mensen die dat over je zeggen.
De een is dan klaar voor een relatie (of zoenen of wat dan ook ) en de ander dan weer.
Laat je niet pushen door anderen maar volg je eigen hartje.
En de mensen die zo dom erover doen dat je nog steeds single bent moeten nie zo meeloperig te zijn over dit subjectje vind ik

Maaja zoooo'www voordat dit nog veel langer word allemaal
gezien m'n ability om langdradig te zijn heheehheeh
*drukt op de verstuurknop
Met citaat reageren
Oud 22-09-2002, 00:49
Yora
Citaat:
hobbuz schreef:


als je genoeg zelfvertrouwen kan opbouwen, en je straalt gwoon blijheid uit.. dan komt het vanzelf. ipromise
Idd

*Bouwt zich wild aan haar zelfvertrouwen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen?
Jason2
71 04-06-2017 16:08
Liefde & Relatie Ik val op meisjes met vriendjes
neymarjr10
1 16-06-2014 22:23
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Verhalen & Gedichten mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje
Verwijderd
15 17-05-2003 22:55
Liefde & Relatie Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt?
Hanz
25 28-06-2002 19:23
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12.