Oud 01-05-2008, 21:44
Gozertje
Gozertje is offline
Hallo...

Heb hier al een hele poos last van, als ik me ook maar een beetje ongemakkelijk voel oid (spanning, opmerkingen die ik persoonlij opvat, noem maar op...) dan word de bovenkant van me borst en me keel helemaal rood, net als een rood gezicht krijgen maar dan op een andere plek. Ik zie dit eigenlijk nooit bij andere mensen op deze plek en ik schaam me altijd kapot omdat het soms echt al super snel opkomt. Dit is ook als ik soms een biertje drink, ik vind het echt knap vervelend en vraag me dus af of er misschien iets tegen te doen is
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 23:17
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Oh ik heb dat ook wel, niet bij een biertje maar wel snel. Ik weet ook niet wat je er tegen kan doen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 23:54
Verwijderd
Bij mijn moeder zie je dat ook erg. Als ze zenuwachtig of opgefokt wordt of als ze te veel wijn op heeft. Ik denk eerlijk gezegd dat er niet veel aan te doen is.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 00:22
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Sommige mensen worden idd op zo'n manier rood, je kunt iig proberen je er niet druk over te maken op het moment zelf, want dan houdt het alleen maar langer aan.
In ernstige gevallen kunnen angstremmers of betablokkers helpen, eventueel kunnen zelfs de zenuwen die zorgen dat de bloedvaatjes wijder worden, worden doorgesneden. Maar dan moet het wel heel erg zijn.
Naarmate je ouder wordt, wordt je in principe minder vaak rood.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 20:29
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Dat heb ik ook. Ook wanneer ik bvb heel even over mijn hals of over de bovenkant van mijn borst wrijf (onbewust), komt er na een minuut ofzo een grote rode plek die enkele minuten aanhoudt.
Dat heb ik meestal in de les, dat ik mij onbewust ff krab ofzo en dan schrikken mijn vrienden zich een ongeluk omdat ik plots rode vlekken heb op mijn borst
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 20:30
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Ohja, en een ander meisje in de les heeft het nog erger dan mij. Wanneer ze een presentatie moet geven, krijgt ze ook overal rode plekken, zelfs in haar gezicht (niet gewoon blozen, maar echt een aantal rode plekken).
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 22:15
Gozertje
Gozertje is offline
valt me ook wel op dat alleen vrouwen hierop reageren
maja ben toch echt een gozer zonder vrouwelijke trekjes haha.
Meer jongens hier last van?
Ik probeer het ook wel te onderdrukken maja, psygische dingen h0udt je moelijk tegen...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 00:47
Verwijderd
Probeer het eens níet te onderdrukken.
Het kan best zo zijn dat je door de spanning van "dadelijk krijg ik weer rode vlekken", rode vlekken krijgt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2008, 18:37
wup
wup is offline
Citaat:
Dat heb ik ook. Ook wanneer ik bvb heel even over mijn hals of over de bovenkant van mijn borst wrijf (onbewust), komt er na een minuut ofzo een grote rode plek die enkele minuten aanhoudt.
Dat heb ik meestal in de les, dat ik mij onbewust ff krab ofzo en dan schrikken mijn vrienden zich een ongeluk omdat ik plots rode vlekken heb op mijn borst

haha, dat heb ik ook , schrik zelf altijd als mensen ineens roepen: wat heb jij nou! Met spanning e.d heb ik het ook en het is ook de enige plek die niet tegen te veel zon kan (soort plaatselijke zonneallergie ofzo) Heb zelf maar bedacht dat het komt omdat ik daar echt nul vet heb maar echt vel over been. Maar dat zal wel nergens op slaan
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 17:48
Verwijderd
Hou oud ben je?
Ik bloos zelf erg makkelijk en heb zoals vosje16 vertelde ook dat ik gauw rode plekken krijg op mijn decollete, als ik het aanraak of als ik ergens allergisch voor ben of als ik heel erg opgefokked bezig ben etc.
Zo raar is het niet, en je kunt trouwens zulk soort dingen wel lichtelijk verhelpen. Bij mij is het rood worden aanzienlijk minder geworden sinds ik niet zo ontzettend verlegen meer ben.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 18:16
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ja ik krijg het vooral op decolleté (die ik niet heb hoor ) en in mijn hals en op mijn wangen. Vooral als ik voor de klas een betoog moet houden, of een debat of zo. Het ziet er echt hard niet uit.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [Verhalenwedstrijd] De Tempel
flyaway
0 31-05-2009 20:14
De Kantine Hoe sterft de forumer boven je?
Verwijderd
68 15-05-2009 15:58
Psychologie Het Grote Lucht-Je-Hart-topic #136
Verwijderd
500 15-10-2008 20:35
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 15:36
Verhalen & Gedichten [Verhaal] 230 Volt
Verwijderd
6 06-03-2003 13:27
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Wie heeft er nog dringend uittreksels nodig?
smurfin
229 04-06-2001 13:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.