Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-08-2002, 19:16
a new noise
a new noise is offline
de nieuwe nikes zien er best vet uit......
veel te zien in de hardcore(punk)-scene

betercore - hooded sweater , gaat hier tegenin he jaap
Ik zou ze zelf ook niet dragen
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-08-2002, 21:48
Verwijderd
Citaat:
UnUsual schreef:
oww dat is heel makkelijk
Bij ons in:
bootschoenen, gestreepte polo's, opgerolde broekspijpen, knot in je haar, hockey

uit: alles wat niet hier op lijkt of 'gewoon' (in welk opzicht je dat zo kan bekijken) is
Ik leef met je mee.....
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 14:58
SiGmA
SiGmA is offline
Wiiiiiiiiiiiiiihihihi

Grappig topic.

Dat saiyanhaar gedoe is wel in geloof ik, die truien (MET kraagje omhoog natuurlijk) met die brede strepen ofzo
Evisu inderdaad, dat merk Indian Rose ofzo? Die zie ik ook vaak. Volgens mij is Puma nog steeds niet echt verdwenen hoor...

Uit is geloof ik wel Morgan(iedereen krijgt door dat het kutkleding is) die naadkousen (thank god) die suuuper minirokjes en als ik nou mn ogen dichtknijp en drie keer met mijn hakjes klik, is dat saiyangedoe ook uit???
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 15:52
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Replay,Diesel,Evisu,van dat molukker kleding spul[trance kleding],van die hockey trutjes die met zo'n sleutelhanger om hun nek hangen[denken dat ze neger zijn ofzo],van die zielige nep Gucci,prada sloffen.
Ja leiden he
Evisu en molukkers moet je niet met trance vergelijken. Eerder met 2-Step en UKGarage...

Weer wat geleerd .
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 19:23
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
Evisu en molukkers moet je niet met trance vergelijken. Eerder met 2-Step en UKGarage...

Weer wat geleerd.

Sorry ik bedoelde marokko en nederlanders [meestal met een laag IQ] die naar trance luisteren,we hebben hier namelijk bijna geen molukkers in Leiden.
Ik bedoel met trance kleding eigenlijk van die broeken met zo'n touwtje die je strak kan trekken,van die zogenaamde sloffen,vel gekleurde strakken shirtjes,
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 19:25
S
Avatar van S
S is offline
Citaat:
ESCO schreef:
Evisu en molukkers moet je niet met trance vergelijken. Eerder met 2-Step en UKGarage...

Weer wat geleerd.

Sorry ik bedoelde marokko en nederlanders [meestal met een laag IQ] die naar trance luisteren,we hebben hier namelijk bijna geen molukkers in Leiden.
Ik bedoel met trance kleding eigenlijk van die broeken met zo'n touwtje die je strak kan trekken,van die zogenaamde sloffen,vel gekleurde strakken shirtjes,
Oh zoo...

Ik snap 't .
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:27
Mysterons
Mysterons is offline
in: spijkerrokjes spijkerrokjes spijkerrokjes, rode schoenen, hempjes, doorzichtige bhbandjes, van die gepofte dingen, truttige truitjes met bloemetjes, rokken die schuin zijn aan de onderkant, nog meer lelijks maar ook wel leuke dingen (uh ja duidelijk) tiesjurts waar punk opstaat

uit: uh.. nikes, wortelbroeken, sportmerken (nike, fila enz.) verder weet ik het eigenlijk niet
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 20:28
peperenzout
peperenzout is offline
Nou ik woon dus echt in een boeren gat maar ik kleed me gewoon naar de stadstyle ! in principe maakt me het niet uit wat in of uit is als ik het leuk vind vind ik dat en vaak is het zo als iets wat uit is weer door iemand wordt gedragen denken de meeste mensen hey misschien kan ik ook wel weer.
__________________
Doe wat je kan! Niet wat je niet kan
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 16:59
Adrenaline
Adrenaline is offline
MIJNNNNNNNNN JAS!

Jawel het is MIIJN JAS....zo'n heeel mooig zwart ribfluwelen ding...van Only...

Een keer mee op school gelopen en nu heeft iedereen 'm...in het zwart...GRRRR *Haalt uit naar aanhangers van MIJN jas*
Oh en kisten....jahaaa...de wannabees zijn er eindelijk achter wat het nu helemaal precies is....Hmzg
__________________
.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat kan dit zijn en wat doe ik daar dan aan?!
076guy
0 11-04-2015 17:24
Verhalen & Gedichten Voor altijd slapen ( Islam en het debat)
Valentijn
8 18-11-2004 12:19
Liefde & Relatie Wat is dat toch met die meiden..
monogaam
58 17-03-2004 19:08
Psychologie Burn-out en/of depressie.
Verwijderd
12 07-12-2003 16:33
Verhalen & Gedichten God wat is ze mooi...
Soullar
12 21-06-2003 18:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.