Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2009, 01:31
Verwijderd
Ik vroeg me zo af. Het flitste zo effe door me heen.

1- Wat hebben vrouwen liever een kunststaaf of een 'echte'? (ja en dan niet antwoorden van: 'licht eraan welke jonger er aan die 'echte' vastzit')

2- Wat voelt lekkerder?

3- Wat voor fundamenteel verschil voel je? Wat voel je überhaupt?

4- Is een dildo een goede vervanger voor een penis? Of mis je dan nog iets? (en dan niet zeggen: 'ja een lijf of een zooitje zaad')

5- Word je beter bevredigd of kom je sneller klaar door een echte penis (b.v. omdat het daar voor gemaakt is) of door een dildo (b.v. omdat je daarmee zelf kan bepalen hoe je je bevredigd?)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 02:54
Verwijderd
Voor mij is het heel simpel dat ik dildo's en vibrators helemaal niet opwindend vind. Eigenlijk vooral een afknapper. Ook en vooral als ik geil ben. Dus een kerel moet bij mij tijdens de seks sowieso niet komen aanzetten met 'speeltjes,' want dan is het feest meteen afgelopen en als ik masturbeer dan gebruik ik mijn handen.

Mjah, in het kort: een 'kunststaaf' (wat een woord ) doet mij letterlijk niets anders dan negatiefs.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 09:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
1- Wat hebben vrouwen liever een kunststaaf of een 'echte'? (ja en dan niet antwoorden van: 'licht eraan welke jonger er aan die 'echte' vastzit')

Een echte. Ook als je de jongen weg zou denken, is een echte prettiger.

2- Wat voelt lekkerder?

Een echte dus.

3- Wat voor fundamenteel verschil voel je? Wat voel je überhaupt?

Speeltjes zijn harder, passen zich op geen enkele manier aan en persoonlijk vind ik de trilfunctie maar onnatuurlijk.

4- Is een dildo een goede vervanger voor een penis? Of mis je dan nog iets? (en dan niet zeggen: 'ja een lijf of een zooitje zaad')

Hm. Nou ja. Het is wel een vervanger. Ik vind ze niet echt prettig maar ik kan me wel voorstellen dat anderen liever een dildo hebben dan alleen maar vingers (penetratie blijft toch fijn).

5- Word je beter bevredigd of kom je sneller klaar door een echte penis (b.v. omdat het daar voor gemaakt is) of door een dildo (b.v. omdat je daarmee zelf kan bepalen hoe je je bevredigd?)

Ik kom van allebei niet zonder hulp klaar. Maar een echte werkt voor mij beter, juist omdat er dan ook wat controle van een ander bij zit. Misschien dat ik sneller klaarkom met behulp van een dildo, maar het is zeker niet lekkerder.


Ik heb bij m'n antwoorden zoveel mogelijk geprobeerd de jongen (en alles wat daar bij hoort aan zoenen, kreunen, etc) weg te denken.. maar het blijft lastig want dat is gewoon een heel groot deel van de lol
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 09:10
Verwijderd
1- Wat hebben vrouwen liever een kunststaaf of een 'echte'? (ja en dan niet antwoorden van: 'licht eraan welke jonger er aan die 'echte' vastzit')
Echt natuurlijk.

2- Wat voelt lekkerder?
Echt.

3- Wat voor fundamenteel verschil voel je? Wat voel je überhaupt?
In geval van vibrator: ding trilt. Echte is warm, zeg maar gerust heet, lekker zachte huid...

4- Is een dildo een goede vervanger voor een penis? Of mis je dan nog iets? (en dan niet zeggen: 'ja een lijf of een zooitje zaad')
Nee. Je mist toch dat lijf, het feit dat iemand anders 't aanstuurt, dat het levend is en warm etc.

5- Word je beter bevredigd of kom je sneller klaar door een echte penis (b.v. omdat het daar voor gemaakt is) of door een dildo (b.v. omdat je daarmee zelf kan bepalen hoe je je bevredigd?)
Sneller met een vibrator denk ik domweg omdat het ding trilt, daar kun je wat tempo-tot-klaarkomen betreft gewoon nergens mee tegenop bijna. Maar beter bevredigd met penis natuurlijk, het is de seks die bevredigt, niet (alleen) het orgasme.

En bij dit alles geldt natuurlijk wel dat de penis in kwestie aan een leuke jongen vastzit die ook nog skillz heeft, anders heb je meer aan een vibrator.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 11:57
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
1- Wat hebben vrouwen liever een kunststaaf of een 'echte'? (ja en dan niet antwoorden van: 'licht eraan welke jonger er aan die 'echte' vastzit')

Een echte, zeker weten.

2- Wat voelt lekkerder?

Een echte.

3- Wat voor fundamenteel verschil voel je? Wat voel je überhaupt?

Die van een jongen, daar heb je invloed op. Met een dildo heb je geen voorspel want die is al hard en daar is dus geen lol aan. Bovendien is een echte lekker warm en zacht en een dildo is hard en vaak zo koud dat al het bloed daar meteen weer wegtrekt en ik zoiets heb van "NOU dan ga ik maar weer huiswerk maken he"

4- Is een dildo een goede vervanger voor een penis? Of mis je dan nog iets? (en dan niet zeggen: 'ja een lijf of een zooitje zaad')

Och, er zijn er wel die behoorlijk op een penis lijken geloof ik, maar ik mis dus echt dat hij warm is en blijft zonder dat je hem eerst een kwartier op de verwarming moet leggen of dat soort nonsens. Nee, het is echt niet hetzelfde.

5- Word je beter bevredigd of kom je sneller klaar door een echte penis (b.v. omdat het daar voor gemaakt is) of door een dildo (b.v. omdat je daarmee zelf kan bepalen hoe je je bevredigd?)

Van een vibrator/dildo kom ik sneller klaar, maar het is dan echt zo van 'hop, klaar' en er is verder niks aan. Dus een echte is bevredigender zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 13:31
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Ik heb het liefst een echte piemel in mij. Het voelt veel lekkerder, past zich aan aan je lichaam en is warm. Ook de bewegingen voelen heel anders dan als ik het met een vibrator/dildo doe. Ook is een penis veel spannender en geiler omdat het echt is. Een vibrator vind ik niet spannend, maar laat me wel makkelijk en lekker klaarkomen. Dat is dan meteen het enige voordeel van een vibrator.
Bij een penis heb ik het idee en gevoel 'hij zit in mij' of is de behoefte groter 'hem in mij te nemen' Bij een vibrator heb ik dat gevoel niet en is het puur de trilling en uitwendig gebruik; even snel klaarkomen.
Buiten dat een penis lekkerder aanvoelt is het grootste deel voor mij psychisch waarom het mijn voorkeur heeft.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2009, 13:39
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Alleen al het feit dat ik dat ding zelf moet gaan besturen is een enorme afknapper voor mij.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2009, 03:50
Verwijderd
Citaat:
Alleen al het feit dat ik dat ding zelf moet gaan besturen is een enorme afknapper voor mij.
Ja, en dit dus.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Ik heb bij m'n antwoorden zoveel mogelijk geprobeerd de jongen (en alles wat daar bij hoort aan zoenen, kreunen, etc) weg te denken.. maar het blijft lastig want dat is gewoon een heel groot deel van de lol
Dat was ook mijn opzet (gedachte) bij het stellen van de vragen. Puur objectief kijken. Vroeg het me gewoon af. Bedankt alvast!
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 12:49
Jan de Winter
Jan de Winter is offline
Tja, puur natuur blijft het beste!
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 00:50
WAT
WAT is offline
Citaat:
Ik heb het liefst een echte piemel in mij. Het voelt veel lekkerder, past zich aan aan je lichaam en is warm. Ook de bewegingen voelen heel anders dan als ik het met een vibrator/dildo doe. Ook is een penis veel spannender en geiler omdat het echt is. Een vibrator vind ik niet spannend, maar laat me wel makkelijk en lekker klaarkomen. Dat is dan meteen het enige voordeel van een vibrator.
Bij een penis heb ik het idee en gevoel 'hij zit in mij' of is de behoefte groter 'hem in mij te nemen' Bij een vibrator heb ik dat gevoel niet en is het puur de trilling en uitwendig gebruik; even snel klaarkomen.
Buiten dat een penis lekkerder aanvoelt is het grootste deel voor mij psychisch waarom het mijn voorkeur heeft.
same, vibrator is erg handig als het echte even niet binnen handbereik is
Alhoewel beiden tegelijk (niet tegelijk in me O.O) ook wel erg lekker is
Met citaat reageren
Oud 06-12-2009, 01:05
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik heb even gedacht dat dit een ARTistiek topic was
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 12:21
Jan de Winter
Jan de Winter is offline
Citaat:
Ik heb het liefst een echte piemel in mij. Het voelt veel lekkerder, past zich aan aan je lichaam en is warm. Ook de bewegingen voelen heel anders dan als ik het met een vibrator/dildo doe. Ook is een penis veel spannender en geiler omdat het echt is. Een vibrator vind ik niet spannend, maar laat me wel makkelijk en lekker klaarkomen. Dat is dan meteen het enige voordeel van een vibrator.
Bij een penis heb ik het idee en gevoel 'hij zit in mij' of is de behoefte groter 'hem in mij te nemen' Bij een vibrator heb ik dat gevoel niet en is het puur de trilling en uitwendig gebruik; even snel klaarkomen.
Buiten dat een penis lekkerder aanvoelt is het grootste deel voor mij psychisch waarom het mijn voorkeur heeft.
Ik kan me voorstellen dat het voor een meisje echt beter is om 'the real thing' te voelen. Als jongen ben ik het daar uiteraard mee eens! Een vibrator kan een meisje, zoals fleurop zegt, wel makkelijker laten klaarkomen. Ik heb zelf laatst met mijn vriendin een vibrator gekocht, omdat het haar ook wel leuk leek, en het helpt wel. Er is trouwens echt heel veel online te krijgen! Wij hebben gekeken op [URLspamURL], maar er zijn zoveel sites.

Laatst gewijzigd op 17-12-2009 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 14:43
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Bovendien is een echte lekker warm en zacht en een dildo is hard en vaak zo koud dat al het bloed daar meteen weer wegtrekt en ik zoiets heb van "NOU dan ga ik maar weer huiswerk maken he"
haha
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.