Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2005, 19:18
big_my
big_my is offline
ik weet niet of het bij iedereen zo is maar ik mag eigenlijk niet roken enzo duz als ze erachter komen dat ik wel s blow denk ik dat ik een hele lange tijd huisarrest en hoe zit dat met jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2005, 19:19
Verwijderd
das kut voor je, hoort erbij
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:24
Verwijderd
Mijn ouders weten dat ik rook en dat vonden ze eigenlijk wel goed. Moet alleen soms van die opmerkingen slikken als:"Ja.. die grauwe teint komt door dat roken van je hoor".."En? Heb je weer gerookt?". Waar ik dan laconiek: "Ja.. vandaag pas 5x" op teruggeef.

Verder geeft mn vader me sinds mn 14e wijn&bier en vinden mn ouders qua alcohol alles goed, zolang ik maar mn best doe in de WC te kotsen en niet ernaast. Plus het feit dat het mijn kater is en niet die van hun.

Van drugs zijn ze iets minder gecharmeerd, maar he.. ik blow niet..

Dus.. eigenlijk.. kan ik je helemaal niet helpen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:37
haplo
Avatar van haplo
haplo is offline
Misschien op een normale (dus niet de ik-ben-15-ik-doe-wat-ik-wil-manier) manier met ze erover praten. ik heb nooit problemen met mijn ouders over dat soort dingen gehad, mocht altijd thuis roken, drinken en blowen. Over mijn harddrugs gebruik wisten ze ook. Gewoon erover praten dus maar.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:42
adri1200
adri1200 is offline
als je het gewoon opbiecht heb je meer kans op geen thuisblijfstraf

als ze erachter komen dan hang je
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:47
Type
Avatar van Type
Type is offline
Ik heb het altijd keihard ontkent, omdat ik weet dat mijn ouders me echt het huis uit zouden schoppen en nergens meer mee zouden helpen als ze wisten dat ik blow.

Maar ja. Vrienden van mij hebben het ook gehad dat hun ouders erachter kwamen, en na een redelijk gesprek zijn ze meestal tot de conclusie gekomen dat, mits het gematigd blijft, er eigenlijk helemaal geen probleem mee is. En die blowen nu nog.

Maar wat ik wel kan zeggen is: als huisarrest het ergste is wat je te wachten staat, dan heb je niets te zeuren imo.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:49
Verwijderd
huisarrest is echt het stomte waar ik ooit van gehoord heb. Dat werkt toch helemaal niet, baricaderen ze je deur ofzo...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:52
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Doe het dan niet. Heb je ook geen gezeik met je ouders.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Yab-Yum schreef op 04-02-2005 @ 20:52 :
Doe het dan niet. Heb je ook geen gezeik met je ouders.
aaagh, mag dit kk kind een ban of wat?

gewoon d&a ban ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:54
big_my
big_my is offline
jullie vinde huisarrest maybe niet zo erg maar dan ken je mijn oudres niet. die staan de hele dag bij mijn deur en mag ik niet op internet niet bellen en in het ergste geval krijg ik nog een bodygard mee naar school ook voor het geval ik daar ook rare dinge doe.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:55
Verwijderd
Mijn ouders weten allebei dat ik wel eens blow. Mijn moeder heeft er minder problemen mee dan mijn vader. Vroeger waren ze allebei bang dat ik erdoor verslaafd zou raken aan harddrugs maar ik gebruik nu minder hasj en wiet dan eerst en nu maken ze zich er allebei geen zorgen meer om. Mijn vader noemt me soms wel eens stuffkikker.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:55
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
Oma schreef op 04-02-2005 @ 20:53 :
aaagh, mag dit kk kind een ban of wat?
Van mij wel, maar ja, ik ga daar niet alleen over.

Yab-Yum, DAAR GAAT DIT TOPIC NIET OVER. En zulke 'wijze raad' hebben we ook niets aan.

De keuze het te doen is al gemaakt, de vraag is nu 'wat te doen als ze erachter komen'
Dat is een totaal andere kwestie.

Dus of reageer ontopic, of reageer niet. Volgende offtopic reactie wordt gewoon verwijderd. Ze ontsporen het topic alleen...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 19:59
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
big_my schreef op 04-02-2005 @ 20:54 :
jullie vinde huisarrest maybe niet zo erg maar dan ken je mijn oudres niet. die staan de hele dag bij mijn deur en mag ik niet op internet niet bellen en in het ergste geval krijg ik nog een bodygard mee naar school ook voor het geval ik daar ook rare dinge doe.
Sorry, maar dan nog is huisarrest niet zo erg.
Ik zou serieus gelynched en onterft (euhm, wat is vt van onterven? dat iig) worden. Het huis uit gekickt misschien, en ik zou mijn school mogen betalen, mijn rijbewijs terug betalen, kortom: ik zou het zelf maar uit mogen zoeken.
Daarom zeg ik: huisarrest is niets.

Bij mij is huisarrest niet weg, niet bellen, computer niet aan (gigantische straf voor mij) en meteen na school naar huis.
Alleen school, werk en de schoolkrant dus.
Dat is op zich wel klote... maar liever dat dan bovenstaande...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 20:01
wann
Avatar van wann
wann is offline
Gewoon tegen je ouders zeggen dat je zooi gebruikt, dat is altijd het beste (tenzij je zeker weet dat ze er niet achter komen, maar goed, dan had je dit topic niet geopend). De meeste ouders zullen het wel snappen en/of het zelf ook wel gedaan hebben (in dat geval hebben ze natuurlijk niets te klagen).

Zelf heb ik er nooit problemen mee, mijn pa klaagt nooit en mijn ma heeft meer rotzooi gebruikt dan ik dus die heeft al niets meer te klagen.

Edit: ook niet vertellen als je zeker weet dat je er problemen mee krijgt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 20:09
Verwijderd
Citaat:
big_my schreef op 04-02-2005 @ 20:54 :
jullie vinde huisarrest maybe niet zo erg maar dan ken je mijn oudres niet. die staan de hele dag bij mijn deur en mag ik niet op internet niet bellen en in het ergste geval krijg ik nog een bodygard mee naar school ook voor het geval ik daar ook rare dinge doe.
Nou.. mijn ouders zijn niet veel anders hoor. Als die erachter zouden komen dat ik ook maar 1x heb geblowt (wich I did..).. Mag ik niet meer met mn vrienden omgaan, willen ze dat ik 15 maximaal na schooltijd thuis ben, wordt er op school een leraar naast me gezet.. zodat ik geen gekke dingen doe.. En dat is alleen nog maar als ik zou blowen.. Er gebeuren nog ergere dingen als ik een onvoldoende haal. Hier gaat per week minstens 3x de stekker uit de pc, internet is ingeperkt tot van: 15.00 uur tot 16.15 en 20.00 en 22.00 dan valt t gewoon uit, mn telefoonlijn halen ze dr ook gewoon uit als ze dat willen, ik stond vorige week bijna 5x op straat en dat alles omdat ik een 5 had voor wiskunde.

Zo erg heb jij t nog niet hoor.. Gewoon stoppen met blowen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 20:15
adri1200
adri1200 is offline
Citaat:
Lilith schreef op 04-02-2005 @ 21:09 :
Nou.. mijn ouders zijn niet veel anders hoor. Als die erachter zouden komen dat ik ook maar 1x heb geblowt (wich I did..).. Mag ik niet meer met mn vrienden omgaan, willen ze dat ik 15 maximaal na schooltijd thuis ben, wordt er op school een leraar naast me gezet.. zodat ik geen gekke dingen doe.. En dat is alleen nog maar als ik zou blowen.. Er gebeuren nog ergere dingen als ik een onvoldoende haal. Hier gaat per week minstens 3x de stekker uit de pc, internet is ingeperkt tot van: 15.00 uur tot 16.15 en 20.00 en 22.00 dan valt t gewoon uit, mn telefoonlijn halen ze dr ook gewoon uit als ze dat willen, ik stond vorige week bijna 5x op straat en dat alles omdat ik een 5 had voor wiskunde.

Zo erg heb jij t nog niet hoor.. Gewoon stoppen met blowen.
wees`blij dat je telefoon op je kamer heb had ik in mijn jonge tijd niet


ik ben uit huis gekickt omdat ik niet wou geloven
maar ja

Am je uit huis te laten kicken als je blowde is mijn advies stoppen met blowen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
adri1200 schreef op 04-02-2005 @ 21:15 :
wees`blij dat je telefoon op je kamer heb had ik in mijn jonge tijd niet
De helft van de tijd heb ik er toch geen of bel ik met de telefoon van mn ouders (A)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 20:26
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
ik heb nog steeds niet gesnapt wat ze nou willen doen. dan rook ik, wat dan, huisarrest? zou niet veel helpen.

wat ik bij sommige mensen dan weer zie vind k wel relaxt. krijgen die personen honderd euro als ze stoppen met roken
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2005, 20:29
adri1200
adri1200 is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 04-02-2005 @ 21:26 :
ik heb nog steeds niet gesnapt wat ze nou willen doen. dan rook ik, wat dan, huisarrest? zou niet veel helpen.

wat ik bij sommige mensen dan weer zie vind k wel relaxt. krijgen die personen honderd euro als ze stoppen met roken
ach ja als je ouders het er voor over hebben

ik ben ook stom geweest zou mijn rijbewijs van mijn pa krijgen als ik niet ging roken of drinken enze voor me 18de

maar ik deed dat wel had op 14de zoiets dan toch niet
heel stom van mij
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 20:32
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
adri1200 schreef op 04-02-2005 @ 21:29 :
ach ja als je ouders het er voor over hebben

ik ben ook stom geweest zou mijn rijbewijs van mijn pa krijgen als ik niet ging roken of drinken enze voor me 18de

maar ik deed dat wel had op 14de zoiets dan toch niet
heel stom van mij
ach, mijn nicht was altijd anti roken en blowen, haar broer niet. dus zij zouden ook hun rijbewijs krijgen. Haar broer vertelde het eerlijk, en kreeg dus niet zijn rijbewijs en zij ging na het halen van haar rijbewijs beginnen met roken.
hypocriet en zwak vind ik dat
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 04-02-2005 @ 21:32 :
ach, mijn nicht was altijd anti roken en blowen, haar broer niet. dus zij zouden ook hun rijbewijs krijgen. Haar broer vertelde het eerlijk, en kreeg dus niet zijn rijbewijs en zij ging na het halen van haar rijbewijs beginnen met roken.
hypocriet en zwak vind ik dat
hahaha das inderdaad zwak
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 20:35
adri1200
adri1200 is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 04-02-2005 @ 21:32 :
ach, mijn nicht was altijd anti roken en blowen, haar broer niet. dus zij zouden ook hun rijbewijs krijgen. Haar broer vertelde het eerlijk, en kreeg dus niet zijn rijbewijs en zij ging na het halen van haar rijbewijs beginnen met roken.
hypocriet en zwak vind ik dat
dat is zwak van die nicht

en ik ken er zo meer een zus
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 21:44
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Mijn moeder is uiteraard zoals geen één ouder pro drugs.. Ze vindt harddrugs per definitie not done maar ik heb permissie voor eens in de drie maand Uhm, softdrugs/ smartproducts eigenlijk enkel in de weekenden, door de weeks vindt m'n moeder niet leuk maar ze zegt er niets van. Ik was in de veronderstelling dat ze bij enkel blowen al direct de link zou leggen van 'drugs, dus per definitie verslavend'. (Hetgeen mee bleek te vallen)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2005, 22:54
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
Type schreef op 04-02-2005 @ 20:55 :
Van mij wel, maar ja, ik ga daar niet alleen over.

Yab-Yum, DAAR GAAT DIT TOPIC NIET OVER. En zulke 'wijze raad' hebben we ook niets aan.

De keuze het te doen is al gemaakt, de vraag is nu 'wat te doen als ze erachter komen'
Dat is een totaal andere kwestie.

Dus of reageer ontopic, of reageer niet. Volgende offtopic reactie wordt gewoon verwijderd. Ze ontsporen het topic alleen...
Hoezo offtopic? Je kan toch ook als het eenmaal gebeurd is alsnog stoppen met drugs?
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 00:28
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 04-02-2005 @ 21:32 :
ach, mijn nicht was altijd anti roken en blowen, haar broer niet. dus zij zouden ook hun rijbewijs krijgen. Haar broer vertelde het eerlijk, en kreeg dus niet zijn rijbewijs en zij ging na het halen van haar rijbewijs beginnen met roken.
hypocriet en zwak vind ik dat
zwak?? ik vind t gewoon slim ik zou t ook zo gedaan hebben denk ik.

ontopic: nah, toen mijn ouders 'erachter' kwamen dat ik blowde (ik had gewoon bewust een stuk hasj op mn bureau gelegd, ik vond dat ze t maar ns moesten weten) toen zeiden ze: niet te vaak he...en ik neenee, niet te vaak ... en zij: wees je wel voorzichtig met andere drugs, harddrugs zijn veel slechter ...en ik ohjajoh??

maarja, ze hebben niet echt recht van spreken, mn pa is hasjdealer geweest dus dat zegt voldoende denk ik
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2005, 00:30
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 04-02-2005 @ 20:52 :
Doe het dan niet. Heb je ook geen gezeik met je ouders.
anders post je niet. heb je ook geen gezeik met ons.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 01:59
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 04-02-2005 @ 23:54 :
Hoezo offtopic? Je kan toch ook als het eenmaal gebeurd is alsnog stoppen met drugs?
je kan je zelf ook van kant maken zo gauw als je daar toe instaat ben. , dan heb je ook geen gezeik met je ouders
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 07:01
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Citaat:
JCG schreef op 05-02-2005 @ 02:59 :
je kan je zelf ook van kant maken zo gauw als je daar toe instaat ben. , dan heb je ook geen gezeik met je ouders
Ik snap de vergelijking niet.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 09:04
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
eerst verboden ze mij te blowen...
ik ging gewoon door
toen mocht ik niet op mn kamer blowen maar dat doe ik ook nog steeds...
nou maken ze er alleen maar opmerkingen over op een leuke manier... ze zijn er nu onderhand wel aangewend, als ik het maar niet in hun bijzijn doe en als ik maar niet te stoned thusikom
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 10:09
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Yab-Yum schreef op 05-02-2005 @ 08:01 :
Ik snap de vergelijking niet.
Daar ben je te dom voor.

Ontopic:

Mijn ouders hebben het nooit heel erg gevonden dat ik blow en zuip en m'n pa vind het alleen maar leuk om verhalen over me te horen wat ik met m'n dronken kop allemaal wel niet heb gedaan.

Ik was 17 toen m'n ma erachter kwam dat ik rook omdat ik zo stom was om een pakje peuken in m'n broek te laten zitten. Ze had wel al een idee want tsja roken dat ruik je toch wel. Daar was ze iets minder blij mee maar huisarrest of straf in wat voor vorm dan ook heb ik nooit gehad. Toen heb ik ook meteen maar verteld dat ik blow en dat vond ze niet zo heel erg mits ik het allemaal maar in de hand hou.

M'n pa vind blowen en zuipen geen probleem mits ik niet ontspoor en m'n hele leven eraan verneuk. Hd daarentegen is echt een big nono. Als ie erachter komt dat ik daar aan zou beginnen kan ik oprotten. Maar dat doe ik niet dus een probleem is er ook niet . Roken is ie wat minder van gecharmeerd maar het is mijn leven en gezondheid dus ik moet het maar lekker zelf uitzoeken .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 10:56
pac
pac is offline
Bij mij ligt het nog anders. Mijn vader blowt (bijna) zn hele leven al, en is er dan ook aan verslaafd. Hij heeft er veel problemen met mn moeder mee gehad, zouden scheiden, etc.
Hij blowt nu nog, maar af en toe, ik denk zo'n 2x per week.
Ze zijn dr laatst ook achter gekomen dat ik blow, maar ik heb gezegd dat het misschien max. 4x voor is gekomen, en dat ik zou stoppen. Het deed mn moeder natuurlijk veel pijn, omdat ik het wel wist van mn vader, maar dat ik het toch ben gaan doen.
Ik heb gezegd dat ik zou stoppen, wat absoluut niet waar is, eerder het tegenovergestelde. Doe het nu al bijna elke dag. Ik heb geen idee wat er gebeurt als ze ontdekken dat ik gelogen heb, + het nu nog veel meer doe.
Denk dat mn moeder dan weggaat ofzo, dat ze het niet meer aankan ofzo. Ze heeft het zelf 1x gedaan, "moest" van mn vader, omdat ze wel altijd zat te zeuren dat ze het niet goed vond maar ze niet eens wist hoe het was. Naja je raad het al; het ging natuurlijk fout. Nu is ze dr nog meer tegen. Maarja, jou situatie, ik weet niet of ik het had gezegd.. wel als de kans groot is dat ze er zelf achter komen. Als je ouders wel relaxed zijn verder, had ik het wel verteld. Het is beter dan het de hele tijd verborgen houden, believe me.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 12:25
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
pac schreef op 05-02-2005 @ 11:56 :
Bij mij ligt het nog anders. Mijn vader blowt (bijna) zn hele leven al, en is er dan ook aan verslaafd. Hij heeft er veel problemen met mn moeder mee gehad, zouden scheiden, etc.
Hij blowt nu nog, maar af en toe, ik denk zo'n 2x per week.
Ze zijn dr laatst ook achter gekomen dat ik blow, maar ik heb gezegd dat het misschien max. 4x voor is gekomen, en dat ik zou stoppen. Het deed mn moeder natuurlijk veel pijn, omdat ik het wel wist van mn vader, maar dat ik het toch ben gaan doen.
Ik heb gezegd dat ik zou stoppen, wat absoluut niet waar is, eerder het tegenovergestelde. Doe het nu al bijna elke dag. Ik heb geen idee wat er gebeurt als ze ontdekken dat ik gelogen heb, + het nu nog veel meer doe.
Denk dat mn moeder dan weggaat ofzo, dat ze het niet meer aankan ofzo. Ze heeft het zelf 1x gedaan, "moest" van mn vader, omdat ze wel altijd zat te zeuren dat ze het niet goed vond maar ze niet eens wist hoe het was. Naja je raad het al; het ging natuurlijk fout. Nu is ze dr nog meer tegen. Maarja, jou situatie, ik weet niet of ik het had gezegd.. wel als de kans groot is dat ze er zelf achter komen. Als je ouders wel relaxed zijn verder, had ik het wel verteld. Het is beter dan het de hele tijd verborgen houden, believe me.
Dat je pa blowt en je moeder daar niet blij mee is is voor haar toch nog geen reden om het jou ook te verbieden.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 14:21
Mir-idiotA
mja, dat lukte mijn moeder niet, en ze heeft een enorme kuttijd gehad door mij (op die leeftijd van jou)

en daar heb ik wel spijt van, maar nu nog steeds wordt ze de hele dag chaggerijnig als ik weer een middag later aan kom kakken me bed induik.

gewoon zeggen, of ze erachter laten komen, iets anders zit er niet op. ja stoppen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 16:07
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik denk trouwens dat het het beste is als je het uit jezelf verteld. Als je er mee doorgaat komen ze er uiteindelijk een keer achter. Dan vinden ze het meestal minder erg als je het zelf verteld omdat je dan iig eerlijk bent en dat waarderen de meeste ouders altijd wel.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 16:27
Verwijderd
^ja of je verbergd het tot je een beetje op een leeftijd bent dat ze het wat meer acceptabel vinden...
nouja ik zou het gewoon sneaky doen, zo moeilijk is dat toch niet. Tenzij je echt diehard stoner bent ofzo. Geen gezeik, iedereen rijk...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 17:41
big_my
big_my is offline
nou mijn moeder weet het nu en die vond het opzig niet zo heel erg maar ze begon de rest van de dag wel een paar keer erg tactisch over hoe verslavend drugs nou is enzo maar het valt dus mee. alleen vraag ik me af of mijn vader het net zo zal opvatten
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-02-2005, 17:51
Mir-idiotA
klinkt als goed toch...
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 18:40
Type
Avatar van Type
Type is offline
Als je moeder er niet zo moeilijk over doet, heb je iig al 1 medestander mocht je pa er wel moeilijk over gaan doen...
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 19:26
Mir-idiotA
Offf vader haalt moeder over!

Offff Vader en moeder spreken elkaar niet..


Dus.. niet helemaal gelijk jung!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2005, 23:46
Tryptamine
Avatar van Tryptamine
Tryptamine is offline
M'n moeder wist t geloof ik meteen wel dat ik blowde (zij begon op haar 14e, rookt nu nog 1x per jaar ofzo) en deed er niet moeilijk over (hoewel ik 13 was), mits ik natuurlijk geen stomme dingen deed. Later ook wel ns een jointje met haar gerookt, eigenlijk nooit problemen omdat ik thuis eigenlijk niet blowde (dat liet ik gewoon; kwestie van manieren vind ik) en goede cijfers haalde. Ook paddo's had ze totaal geen problemen mee, zo lang als ik maar niet op een Volendamse hangjongere begon te lijken was alles oké.

Nu woon ik op mezelf en is het nobody's business, but mine
__________________
2 ogen geraakt, 1 Guust gezonken.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 00:04
Verwijderd
Citaat:
big_my schreef op 04-02-2005 @ 20:18 :
hoe zit dat met jullie?
Toen ik nog blowde, deed ik dat meestal thuis. Mijn moeder vond het beter dat het thuis deed, aangezien dat een stuk veiliger is dan op straat. Ik ben al twee keer op mijn smoel gelazerd van de wiet. Dat, gecombineerd met mijn studie, heeft ervoor gezorgd dat ik tegenwoordig niet meer blow.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 15:01
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
mijn mama moest lachen toen ik het vertelde omdat ze het al 2 jaar wist
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 16:08
DaFrostyOne
Avatar van DaFrostyOne
DaFrostyOne is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-02-2005 @ 22:44 :
Mijn moeder is uiteraard zoals geen één ouder pro drugs.. Ze vindt harddrugs per definitie not done maar ik heb permissie voor eens in de drie maand Uhm, softdrugs/ smartproducts eigenlijk enkel in de weekenden, door de weeks vindt m'n moeder niet leuk maar ze zegt er niets van. Ik was in de veronderstelling dat ze bij enkel blowen al direct de link zou leggen van 'drugs, dus per definitie verslavend'. (Hetgeen mee bleek te vallen)
..zoals het bij mij thuis ook gaat en ben er wel tevreden over, ook al blow ik wel elke dag. Heeft ze volgens mij wel door maar ze zegt er niks over.
__________________
Terug van weggeweest?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 16:19
Verwijderd
hmm.. blowen werd mij makkelijk gemaakt, de rector belde om te vertellen dat ik geschorst was vanwege het blowen op schoolterrein en onder schooltijd.
reageerde mijn ouders vrij laconiek op, de enige opmerking die ze maakten was 'doe het dan ook niet op school'.
roken hadden ze meer moeite mee, vooral omdat ik astma heb en het dus eigenlijk totaal geen strak plan is om te roken maar ja, shit happens.
gewoon een redelijk gesprek gehouden en de conclusie was "ja, we vinden het niet leuk, maar als je het wilt doen kunnen we je toch niet tegenhouden".
Met citaat reageren
Oud 06-02-2005, 16:28
Verwijderd
Citaat:
adri1200 schreef op 04-02-2005 @ 21:15 :
wees`blij dat je telefoon op je kamer heb had ik in mijn jonge tijd niet
Trouwens.. zoveel ouder ben jij nou ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 18:56
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
wammus schreef op 05-02-2005 @ 17:07 :
Ik denk trouwens dat het het beste is als je het uit jezelf verteld. Als je er mee doorgaat komen ze er uiteindelijk een keer achter. Dan vinden ze het meestal minder erg als je het zelf verteld omdat je dan iig eerlijk bent en dat waarderen de meeste ouders altijd wel.
of je wacht totdat ze er naar vragen, en zegt dan gewoon ja.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 14:28
ems
Avatar van ems
ems is offline
,mijn papa heeft een pijpje
__________________
voor de mooiste
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 15:25
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
stoppen?

weet ik veel wat voor ouders jij hebt.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 19:11
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 07-02-2005 @ 19:56 :
of je wacht totdat ze er naar vragen, en zegt dan gewoon ja.
Dat werkt ook. Maar als ze er naar vragen hebben ze meestal al een vermoeden dat je het doet en dus heeft het dan helemaal bar weinig zin meer om er over te gaan liegen want dan gaan ze doorzeuren en zal je het wel op een verdomd goede manier moeten brengen willen ze er niet achter komen of nog sterkere vermoedens gaan krijgen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 21:17
squat
squat is offline
Het gesprekje dat ik had toen mijn ouders erachter kwamen:

Moeder: "Rook jij?"
Ik: "Nee".
"Blow je dan?"
"Zou je dat erg vinden?"
"Nee, maar ik zou het wel graag willen weten".
"Ja, soms".


Ze kwam er denk ik achter omdat ik redelijk vaak vuur in mijn broek liet zitten als ik hem in de was gooide.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik trek het niet meer
Pimboli92
11 01-10-2016 21:48
Liefde & Relatie Marokkaanse vriendin en haar ouders..
Searchingstuff
14 10-01-2014 22:49
Verhalen & Gedichten verhaaltje: voorbestemd of stom toeval!?
Ronella
1 10-05-2004 13:59
Seksualiteit Een vraagje
Gezeligemeid
111 20-02-2004 09:48
De Kantine Verkloot mijn quite V
Verwijderd
497 24-08-2003 21:17
Psychologie *zucht* ben ik 'verslaafd'???
framboosje
26 09-10-2002 15:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.