Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2004, 07:30
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Gebruik jij als je ongesteld bent maandverband of tampons? Ik gebruik nu sinds een half jaartje ofzo het liefst tampons omdat ik dat toch minder vies vind zitten en ik gewoon een string aan kan. Heb dat speciale stringmaandverband wel eens gebruikt, maar dat vond ik niet echt goed werken.. Ben dus wel benieuwd naar wat jullie gebruiken!
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 07:55
anja
anja is offline
Deze vraag is al -tig keer langsgeweest... en je krijgt van 80% hier het antwoord 'tampons'. Wellicht durven maandverband gebruiksters er niet voor uitkomen, want de werkelijke cijfers liggen anders. Zie onderstaande link:

Wat is het meest populair: maandverband of tampons?
http://213.160.218.190/mens/index.cfm/A105.htm
__________________
De meeste dromen zijn bedrog
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 10:45
Verwijderd
Citaat:
anja schreef op 04-03-2004 @ 08:55:
Deze vraag is al -tig keer langsgeweest... en je krijgt van 80% hier het antwoord 'tampons'. Wellicht durven maandverband gebruiksters er niet voor uitkomen, want de werkelijke cijfers liggen anders. Zie onderstaande link:

Wat is het meest populair: maandverband of tampons?
http://213.160.218.190/mens/index.cfm/A105.htm
Ik denk dat mensen er best voor uit durven te komen dat ze maandverband gebruiken, ik denk alleen dat veel jongere meisjes nu eerder tampons gebruiken... en dat de gebruikers van maandverband vooral op een wat hogere leeftijd zitten... en ja, die komen hier niet he. (En daarnaast zullen veel mensen combineren.)

Zelf gebruik ik overigens allebei, tampons voor de zwaardere dagen en maandverband voor de lichtere of wanneer ik geen zin heb in tampons.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 10:51
zoom zoom
zoom zoom is offline
ik gebruik toch echt tampons en ben niet van plan ooit over te stappen op mandverband,
alleen al omdat je dan het gevoel hebt dat je een luier draagt.
maar wat ik wel wil proberen zijn die softcups.
heeft iemand hier misschien ervaring mee?? of moet ik hier dan een eigen topic over maken?
want das ook niet zoveel moeite
nou thanx
bye
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 11:23
Verwijderd
Altijd tampons.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 11:30
GinaGina
Avatar van GinaGina
GinaGina is offline
heeft iemand ervaring met Softcups? ik vraag me af of het beter is dan tampons?
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 11:41
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
overdag altijd tampons
's nachts maandverband (of in de laatste dagen: inlegkruisjes)
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 12:26
Verwijderd
Overdag altijd tampons, in de eerste nacht maandverband (daarna inlegrkuisje)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 13:09
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Tampons, gedurende de hele menstruatie periode. 's Nachts combineer ik ter voorkoming van doorlekken, tampons en maandverband.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 13:17
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-03-2004 @ 13:26:
Overdag altijd tampons, in de eerste nacht maandverband (daarna inlegrkuisje)
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 14:50
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Overdag meestal tampons (behalve als ik er gewoon geen zin in heb, maar meestal voel ik me met tampons toch wel schoner enzo) en 's nachts altijd maandverband.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 14:59
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
maandverband, absoluut,
voel ik me veel veiliger mee; je zíet wanneer het verband vol is, bij een tampon kan je dat niet zien, en het is mij wel eens overkomen dat het doorlekte. heel vervelend
En daarbij doet een tampon inbrengen mij een beetje pijn

Soms gebruik ik wel een tampon, als ik moet sporten of zwemmen o.i.d.; maar wel bij hoge uitzondering. Ik vind het echt ondingen
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 15:11
carla-tje
carla-tje is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 04-03-2004 @ 15:59:
maandverband, absoluut,
voel ik me veel veiliger mee; je zíet wanneer het verband vol is, bij een tampon kan je dat niet zien, en het is mij wel eens overkomen dat het doorlekte. heel vervelend
En daarbij doet een tampon inbrengen mij een beetje pijn

Soms gebruik ik wel een tampon, als ik moet sporten of zwemmen o.i.d.; maar wel bij hoge uitzondering. Ik vind het echt ondingen
Amen! Ik begrijp al die reacties over dat "vieze" maandverband niet... jullie doen net alsof je met een pamper tussen je benen rondloopt, maar die moderne verbandjes van tegenwoordig zijn zo dun en zo zacht dat je er echt niks van merkt.

Laat iedereen toch de vrije keus, en laat iederen ook in zijn waarde! Nu lijkt het net alsof je vies bent als je maandverband gebruikt, en dat is heus niet zo.
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
water willowglo schreef op 04-03-2004 @ 15:59:
je zíet wanneer het verband vol is, bij een tampon kan je dat niet zien,
je kan het niet zien, maar wel voelen; je gaat op de wc zitten, rukt kort aan het touwtje, komt hij naar beneden? dan is hij vol.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 15:14
Verwijderd
Citaat:
carla-tje schreef op 04-03-2004 @ 16:11:
Amen! Ik begrijp al die reacties over dat "vieze" maandverband niet... jullie doen net alsof je met een pamper tussen je benen rondloopt, maar die moderne verbandjes van tegenwoordig zijn zo dun en zo zacht dat je er echt niks van merkt.

Laat iedereen toch de vrije keus, en laat iederen ook in zijn waarde! Nu lijkt het net alsof je vies bent als je maandverband gebruikt, en dat is heus niet zo.
Ik gebruik zelf ook maandverband, dus ik weet dat het niet vies is. Ik ben alleen tampons gaan gebruiken omdat ik het gevoel van die slijmerige zooi welke uit je komt vloeien nogal onaangenaam vond... en helemaal wanneer het niet meteen goed wordt opgezogen door het verband eronder... Dus tja, ik heb het toen wel ervaren als een pamper eigenlijk... (En ja, ik gebruik(te) dun en zacht maandverband, dat was ook niet wat ik onprettig vond.)
Maar goed, misschien ervaar jij dat weer anders.

(Het is niet zo dat hier gezegd is dat mensen die maandverband gebruiken goor en vies zijn of dat je daar niet voor mag kiezen, dus je reageert eigenlijk vrij overdreven.)
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:13
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-03-2004 @ 14:09:
Tampons, gedurende de hele menstruatie periode. 's Nachts combineer ik ter voorkoming van doorlekken, tampons en maandverband.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:19
Dreamerfly
Avatar van Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 04-03-2004 @ 14:09:
Tampons, gedurende de hele menstruatie periode. 's Nachts combineer ik ter voorkoming van doorlekken, tampons en maandverband.
__________________
Dat je wou dat je nog kind was...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:24
Fleurop
Avatar van Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-03-2004 @ 16:11:
je kan het niet zien, maar wel voelen; je gaat op de wc zitten, rukt kort aan het touwtje, komt hij naar beneden? dan is hij vol.
Dat is waar, maar toch vind ik het minder betrouwbaar. Want je gaat niet elke tien minuten naar het toilet om te voelen of je tampon al vol zit (klinkt misschien overdreven, maar het is gewoon erg lastig in te schatten). En daarbij vind ik het ook niet prettig steeds een tampon te verwisselen, het voelt gewoon niet fijn om dat te doen.
Bij maandverband weet je zeker wanneer het vol zit (en dan nog kan het meestal langer mee). En als je goed maandverband hebt behoor je er niks/weinig van te voelen, als je het maar regelmatig verwisseld .

Maar ach, iedereen is anders, ieder lichaam zit anders in elkaar en iedereen vind wat anders prettig. Gelukkig maar
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 16:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 04-03-2004 @ 16:11:
Amen! Ik begrijp al die reacties over dat "vieze" maandverband niet... jullie doen net alsof je met een pamper tussen je benen rondloopt, maar die moderne verbandjes van tegenwoordig zijn zo dun en zo zacht dat je er echt niks van merkt.

Laat iedereen toch de vrije keus, en laat iederen ook in zijn waarde! Nu lijkt het net alsof je vies bent als je maandverband gebruikt, en dat is heus niet zo.
er staat toch nergens dat mensen die maandverband gebruiken vies zijn? er staat alleen dat mensen zich vies voelen.
Ik vind het ook totaal niet lekker zitten. En de eerste paar dagen kan ik echt geen dun maandverbandje in doen, dan lekt ie zó door. Dus ja, dan moet je een groter ding in en dat voelt idd als een luier (vind ik).
Maar als ik zo iets type (wat anderen ook typen), dan laat ik je toch gewoon in je waarde? Iedereen mag toch zeggen wat ie van maandverband / tampons vindt?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:19
Verwijderd
Ik gebruik overdag tampons, dat vind ik handiger ivm een string en het voelt schoner. Voor ’s nachts gebruik ik maandverband.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:36
Verwijderd
Citaat:
water willowglo schreef op 04-03-2004 @ 17:24:
Dat is waar, maar toch vind ik het minder betrouwbaar. Want je gaat niet elke tien minuten naar het toilet om te voelen of je tampon al vol zit (klinkt misschien overdreven, maar het is gewoon erg lastig in te schatten). En daarbij vind ik het ook niet prettig steeds een tampon te verwisselen, het voelt gewoon niet fijn om dat te doen.
Bij maandverband weet je zeker wanneer het vol zit (en dan nog kan het meestal langer mee). En als je goed maandverband hebt behoor je er niks/weinig van te voelen, als je het maar regelmatig verwisseld .

Maar ach, iedereen is anders, ieder lichaam zit anders in elkaar en iedereen vind wat anders prettig. Gelukkig maar
Ga je met maandverband dan ook elke 10 minuten checken? Ik neem aan dat je het niet zo kan zien of het vol is, moet je toch echt je broek voor na beneden trekken.
Maar goed, ik gebruik tampons meestal tegelijk met maandverband, dus doorlekker gaat niet. 't Voelt minder vies (omdat het niet meer zo uit je vloeit) en ook veiliger
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 17:51
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 04-03-2004 @ 17:24:
Bij maandverband weet je zeker wanneer het vol zit (en dan nog kan het meestal langer mee). En als je goed maandverband hebt behoor je er niks/weinig van te voelen, als je het maar regelmatig verwisseld .

Maar ach, iedereen is anders, ieder lichaam zit anders in elkaar en iedereen vind wat anders prettig. Gelukkig maar
ik denk dat het voor mij niet uitmaakt of ik het om de 3 minuten of om het uur ofzo verwissel, ik vind het gewoon een vies gevoel hoe dat spul UIT je komt...dat heeft dus niets te maken met hoe vaak je je maandverband verwisselt, maar gewoon bijvoorbeeld met het feit dat als ik een tijdje gezeten/gelegen heb, het er dan "uit komt lopen" en ik dat niet fijn vind..ik kan dan nergens anders meer aan denken dan "gatver ik ben lek"

dus ik zweer bij tampons,

maar natuurlijk mag jij dat niet met me eens zijn, ieder zn eigen keus toch?

die softcups lijken me trouwens niks
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 18:02
Verwijderd
Citaat:
GinaGina schreef op 04-03-2004 @ 12:30:
heeft iemand ervaring met Softcups? ik vraag me af of het beter is dan tampons?
Ik heb het eens geprobeerd, mijn moeder had een doosje gekocht en ik moest het ook maar eens proberen. Nou, het inbrengen ging heel makkelijk, wel eng dat er geen touwtje aanzit enzo. Maar hij zat meteen goed en ik voelde ook niets zitten ofzo.
Het verwijderen deed alleen echt pijn bij mij, geen idee waarom... bij tampons nooit last van. Ik kon m'n vinger makkelijk achter het randje haken en hem eruit trekken (alleen deed dat dus echt pijn).. Wel beetje vies, al dat bloed, 't viel gelukkig meteen in de wc... mja... op zich was het wel ok, maar tampons zijn toch fijner omdat die het bloed enzo echt opzuigen en omdat ze een touwtje hebben.
Wanneer je dat touwtje echt niet kan gebruiken, dan is zo'n soft cup misschien wel handig... maar goed, zo'n touwtje kan je ook een stukje inkorten of gewoon een beetje ergens achterduwen...

Ik blijf bij tampons dus

(ik post hier trouwens wel akelig veel he )
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 18:51
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-03-2004 @ 16:11:
je kan het niet zien, maar wel voelen; je gaat op de wc zitten, rukt kort aan het touwtje, komt hij naar beneden? dan is hij vol.
Da's goor als je gezwommen hebt

zo akelig.

ik haat die dingen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 18:54
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 04-03-2004 @ 19:02:
Wel beetje vies, al dat bloed, 't viel gelukkig meteen in de wc...
gaat die softcup ook de wc in ?

lijkt me helemaal niks
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 04-03-2004 @ 19:54:
gaat die softcup ook de wc in ?

lijkt me helemaal niks
Nee, die moet je gewoon in wat papier wikkelen ofzo en weggooien. Mja, wel jammer, 't zijn stinkend dure dingen en je moet ze gewoon weggooien, tampons en maandverband is tien keer goedkoper.
Je hebt ook cups die je wel schoon kan spoelen en dus meerdere keren kan dragen, maar goed, die zijn heel stijf en taai, breng je echt niet makkelijk in én het is gewoon niet zo lekker om telkens echt nog een vloeistof uit je te halen en te zien enzo... op een of andere manier vind ik vooral dat vloeibare idee eng...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 19:15
Verwijderd
Maandverband, absoluut. Tampons zijn akelige krengen en doen gruwelijk pijn met het inbrengen en ik voel ze de hele tijd zitten. Daarbij kreeg ik er buikpijn van, dus ik heb het bij maandverband gehouden .

Maar dat heb ik nu niet meer nodig, een sporadisch inlegkruisje: ik heb de prikpil en ben gevrijwaard van maanstonden, alleen de 1e week na de spuit heb ik wat last van afscheiding, maar ik dat is dus met een simpel inlegkruisje in de hand te houden.
Geen regels meer, de vrijheid

En voor diegenen die denken dat het slecht is en ongezond en niet natuurlijk: onzin, de dokter heeft zelf gezegd dat het geen kwaad kan, er zijn onderzoeken naar geweest en het zit gewoon in ons hoofd, dat we om de zoveel tijd 'schoon' moeten worden van binnen. Dus laat ze maar mooi wegblijven .
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 19:17
Verwijderd
Trouwens, die prikpil, of implanon is geen garantie dat je regels wegblijven... Helaas, bij iedere vrouw ligt dat anders: sommigen blijven regelmatig ongesteld, anderen onregelmatig, sommigen zijn zoals ik en bij nog anderen blijft het helemaal weg, ik ben gewoon een van de gelukkigen waarbij ze zo goed als wegblijven .
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 19:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik gebruik nu sinds driekwart jaar tampons en ik vind het echt stukken beter dan maandverband. Als ik echt lang wil slapen dan gebruik ik 's nachts maandverband maar dan moet ik 's ochtends wel kunnen douchen anders voel ik me zo vies. Ik combineer tampons wel altijd met inlegkruisjes om doorlekken te voorkomen maar dat gebeurd me zelden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 21:24
Bravo
Bravo is offline
Overdag tampons.
´s Nachts maandverband.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 23:40
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Het liefst maandverband. Zeker de dagen dat ik me nogal brak voel. Maar ik vind het zeker geen ramp om tapons te dragen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 23:49
coffee_mug
Avatar van coffee_mug
coffee_mug is offline
Citaat:
Roze Lila schreef op 04-03-2004 @ 22:24:
Overdag tampons.
´s Nachts maandverband.
__________________
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 07:12
Verwijderd
altijd tampons, en de eerste dagen s'nachts met maandverband
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 15:16
Verwijderd
overdag tampon met inlegkruisje voor zekerheid
'snachts maandverband
laaste 2 dagen inlegkruisje
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 16:17
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ligt eraan wat ik ga doen, en hoe lang het duurt voor ik weer naar een fijne wc kan...
's Nachts gebruik altijd maandverband.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 17:58
furina_diadema
Avatar van furina_diadema
furina_diadema is offline
tampons

geweldige uitvinding!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 18:07
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Tijdens de zwaardere dagen tampons mét maandverband voor de zekerheid.
Verder wissel ik af, soms ben ik meer in een tampon bui, maar als ik gewoon thuis ben gebruik ik het liefst maandverband. 's Nachts ook altijd maandverband.

Ik gebruik vrijwel alleen OB mini en die zijn niet zo geschikt voor de erg bloederige dagen, dus dan is maandverband wel prettig als extraatje.
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 20:38
Verwijderd
tot nu toe altijd maandverband. maar afgelopen week gezwommen met tampon.. en dat beviel eigenlijk bestwel goed.
ik denk dat ik het vaker ga gebruiken. is een stuk makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 11:22
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
*Leest een paar keer inlegkruisje*
Dat is dus echt nix voor mij. Daarvoor heb ik er teveel last van, een inlegkruisje helpt dan niet om niet door te lekken...

Ik gebruik soms tampons, soms maandverband. 's Nachts altijd maandverband een tampon lijkt me dan echt niet fijn. Maar ik zwem minstens 1 keer per week en dan zijn tampons natuurlijk wel een uitkomst. Met sporten vind ik ze ook erg handig. Het hangt er ook een beetje vanaf hoelang het duurt voor ik naar de wc kan. Als dat een tijdje duurt vind ik tampons fijner. Toch een veiliger gevoel. De eerste dagen dan ook met maandverband, weet ik iig zeker dat er niks kan gebeuren.
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 13:08
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Ik gebruik maandverband, maar wil wel tampons gebruiken, maar krijg die kutdingen d'r niet in
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 13:41
appelsientje
appelsientje is offline
Citaat:
Roze Lila schreef op 04-03-2004 @ 22:24:
Overdag tampons.
´s Nachts maandverband.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 14:35
Verwijderd
Citaat:
ArtemisQ schreef op 06-03-2004 @ 14:08:
Ik gebruik maandverband, maar wil wel tampons gebruiken, maar krijg die kutdingen d'r niet in
Ik kreeg ze er eerst ook niet in, ik heb toen eens een hele tijd de tijd genomen om te ontspannen. Eerst lekker warm douchen en een vinger in gebracht, daarna een mini-tampon geprobeerd, staand. Dat ging eigenlijk meteen goed, ik wist welke kant ik op moest en ik was goed ontspannen. Als je heel erg ongesteld bent, gaat het het beste, dan is alles natuurlijk wat vochtig.
Neem er gewoon eens de tijd voor en begin met een mini-tampon. OB heeft nu ook comfort light-days met een extra zacht laagje (silk touch heet het), die zijn echt fijn om mee te oefenen; zelfs als je niet vochtig bent gaat het makkelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 04-03-2004 @ 20:15:
Maandverband, absoluut. Tampons zijn akelige krengen en doen gruwelijk pijn met het inbrengen en ik voel ze de hele tijd zitten.
Idem.
Ik heb het helemaal niet op tampons
Misschien veranderd dat nog hoor, weet niet.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 18:39
xliselottex
Avatar van xliselottex
xliselottex is offline
maandverband.... en soms aan het eind tampons
en ik zit op zwemmen, dus als ik een wedstrijd heb tampons... (duh ).... naar trainingen ga ik dan meestal gewoon niet
__________________
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 19:17
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
maandverband. ik heb weleens tampons geprobeerd, maar ik laat die maar een tijdje liggen, totdat ik er echt behoefte aan heb. ik krijg ze ook niet naar binnen, wat ik ook probeer. ik gebruik van die gewone goedkope maandverband in de zware dagen, die dingen zuigen als de pest dus die werken goed, en meestal duurdere in de lichte dagen, voor het comfort. ik voel het af en toe ook weleens lopen, en in het begin dacht ik ook 'jesses en ik lek door', maar daar ben ik nu zo'n beetje gewend aan.
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Met citaat reageren
Oud 07-03-2004, 21:52
Mandies
Mandies is offline
Ik gebruik maandverband. Vind tampons een beetje eng. Af en toe heb ik wel eens het gevoel da ik door aan het lekken ben ofzo of zit het helemaal nie goed, maarja tampons vind ik eigenlijk maar niks.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 08:37
0o_SweetY_o0
0o_SweetY_o0 is offline
Citaat:
Balance schreef op 04-03-2004 @ 12:41:
overdag altijd tampons
's nachts maandverband (of in de laatste dagen: inlegkruisjes)
jha ik ook
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 11:48
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
t liefst tampoins voor overdag, en voor t geval dat heb ik in de zwaardere dagen ook nog een inlegkruisje. s nachts heb ik t liefst maandverband in de zwaardere dagen. Ik vind het sowieso eng, zo lang een tampon in je zitten. Na al die afgrijselijke verhalen wat er dan kan gebeuren als je em er te lang in laat zitten...
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 10:36
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik gebruik tampons, ik heb een keer maandverbend gebruikt omdat er niets anders meer was maar ik vond het helemaal neit lekker zitten en ik had het idee dat iedereen het kon ruiken, het zat vooral heel lullig op de fiets.
Tampons gebruik ik ook 's nachts, dat kan best volgens de verpakking en ik heb nog nooit ergens last van gehad.
__________________
;-)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Heleentju! schreef op 10-03-2004 @ 11:36:
...en ik had het idee dat iedereen het kon ruiken
oeh ja, dat heb ik ook, vooral omdat ik het soms bij iemand anders ruik.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Maandverband of tampon (meiden)?
Lijanne
79 30-05-2011 16:37
Lichaam & Gezondheid help ongesteld
woordzoeker
24 17-06-2010 08:57
Lichaam & Gezondheid Een vreemd taboe, menstruatie
Verwijderd
60 13-06-2005 21:59
Lichaam & Gezondheid Ongesteld.... Maandverband of tampons?
monkey86
98 28-01-2005 09:51
Lichaam & Gezondheid ongesteld
flower_15
12 01-12-2004 19:47
Seksualiteit Leeg stromen
Wasaap
25 20-05-2003 13:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22.