Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2002, 17:25
dewdrop
dewdrop is offline
Dacht dat hardcore hartstikke dood was, morsdood, fijn begraven, in een klein dorpje, op het hoge groningse land, maar ik begin toch weer sterk te twijfelen!
De periode van Trance lijkt voorbij te zijn, tis er nog wel, maar je merkt dat de populariteit weer aan het dalen is, terwijl Q-dance, met zun keiharde Hardstyle feesten, als Qlimax en Qlubtempo toch weer zun opmars maakt en dan denk ik, wat niemand een half jaar voor ogen had kunnen hebben, lijkt weer te gaan gebeuren, HARDCORE KOMT TERUG!! Volgens mij niet zomaar, maar met een snelheid, van 240 km op de A1! Natuurlijk was Sensation White Edition dit jaar mateloos populair, en trance zal voorlopig ook nog wel ff ruleeen voor veel mensen, maar zie ik het verkeerd als ik zeg, dat we over een jaartje weer met zun allen in aussie's staan, dat de tondeuses, met bosjes de blokker uitvliegen, dat de bomberjacks weer gouden handel is en dat we eindelijk Dj Jean voor altijd vaarwel kunnen zeggen??!
__________________
I know what i want, you just take me through the motions! I know what i want, and that's more than you can say!!
Advertentie
Oud 10-09-2002, 17:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ach ja, sommige ezels blijven zich aan dezelfde steen stoten

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 10-09-2002, 17:39
STP
Avatar van STP
STP is offline
--> Lifestyle
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Oud 10-09-2002, 17:45
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Carn schreef:
ach ja, sommige ezels blijven zich aan dezelfde steen stoten

klopt

ik denk trouwens niet dat de oldskool gabber (aussie, bomberjack en nike air max) echt helemaal terug zal komen, het kan niet meer zo populair worden zoals het ooit was.. en dat is een goede zaak..

..hardstyle feesten zoals qlimax staan trouwens bekend om de agressiviteit van de bezoekers en het bijbehorende geweld
Oud 10-09-2002, 18:08
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
hardcoremuziek is opzich weer met een bloei bezig
maar je moet je niet vergissen
je zult echt geen gare hakkuhbar meer zien ofso (wat ik meer carnavalsmuziek dan gabber vind)
en aussies en dergelijke ook niet

het is qua stijl helemaal veranderd eigenlijk
de muziek vind ik persoonlijk heel erg goed geworden
tips: lady dana - live @ masters of hardcore 6
dj dja - live @ masters of hardcore
dj promo - bass power etc etc.

ik denk ook niet dat het erg commercieel gaat worden, daar zit de gabbergeneratie van tegenwoordig namelijk helemaal niet op te wachten
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Oud 10-09-2002, 21:35
ook harrie
Avatar van ook harrie
ook harrie is offline
Citaat:
dewdrop schreef:
Dacht dat hardcore hartstikke dood was, morsdood, fijn begraven, in een klein dorpje, op het hoge groningse land, maar ik begin toch weer sterk te twijfelen!
De periode van Trance lijkt voorbij te zijn, tis er nog wel, maar je merkt dat de populariteit weer aan het dalen is, terwijl Q-dance, met zun keiharde Hardstyle feesten, als Qlimax en Qlubtempo toch weer zun opmars maakt en dan denk ik, wat niemand een half jaar voor ogen had kunnen hebben, lijkt weer te gaan gebeuren, HARDCORE KOMT TERUG!! Volgens mij niet zomaar, maar met een snelheid, van 240 km op de A1! Natuurlijk was Sensation White Edition dit jaar mateloos populair, en trance zal voorlopig ook nog wel ff ruleeen voor veel mensen, maar zie ik het verkeerd als ik zeg, dat we over een jaartje weer met zun allen in aussie's staan, dat de tondeuses, met bosjes de blokker uitvliegen, dat de bomberjacks weer gouden handel is en dat we eindelijk Dj Jean voor altijd vaarwel kunnen zeggen??!
tis tegenwoordig toch allemaal lonsdale
__________________
I don't need to hear about how shitty my hair looks caus I know all about it
Oud 10-09-2002, 21:49
rock gek
Avatar van rock gek
rock gek is offline
I hate hardcore
fucking computer music
Oud 10-09-2002, 21:52
konflict
Avatar van konflict
konflict is offline
Citaat:
rock gek schreef:
I hate hardcore
fucking computer music
gekkie
Oud 10-09-2002, 22:07
J-roen
Avatar van J-roen
J-roen is offline
Citaat:
rock gek schreef:
I hate hardcore
fucking computer music
aapje
maar idd, je kon wel eens gelijk hebben, je ziet en hoort het steeds vaker.
__________________
dressed-up, messed-up, young, sexy, drunk and dirty.
Oud 10-09-2002, 22:21
Verwijderd
Citaat:
J-roen schreef:


aapje
maar idd, je kon wel eens gelijk hebben, je ziet en hoort het steeds vaker.
Ik zag gister zelfs weer een kale, trainingspak en nike dragende gaber rondlopen

ZOlang ik maar niet gedwongen word dr naar te luisteren vind ik alles best...
Oud 10-09-2002, 22:37
Verwijderd
hardcore will never die..
dat is gezegd door een of andere muziek maker van de 2e generatie hardcore, dus gewoon dat gebonk..

de echte oude hardcore is teminste vet, en dat leeft iig
Oud 10-09-2002, 23:14
Verwijderd
hardcore kon ik eerst nog waarderen in de jaren 94/95
op een gegeven moment had ik het gehad en blij met de trancemuziek die nu wordt gedraaid op feesten
laat ze het daar maar op houden

Laatst gewijzigd op 10-09-2002 om 23:16.
Oud 10-09-2002, 23:24
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef:
hardcore kon ik eerst nog waarderen in de jaren 94/95
op een gegeven moment had ik het gehad en blij met de trancemuziek die nu wordt gedraaid op feesten
laat ze het daar maar op houden
trance < hardcore (imho)
Oud 11-09-2002, 10:07
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef:


trance < hardcore (imho)
ehh zijn wel wat verschillende stijlen

net zoals hardhouse en hardstyle...niet over 1 kam strijken

doe je ook niet met rap en hiphop
Oud 11-09-2002, 12:06
missneophyte
Avatar van missneophyte
missneophyte is offline
Citaat:
Carn schreef:
ach ja, sommige ezels blijven zich aan dezelfde steen stoten

mischien een beetje respect voor elkaars muzieksmaak???

tis un optie natuurlijk...
__________________
Whats Wrong With My Brain.....
Oud 11-09-2002, 12:30
missneophyte
Avatar van missneophyte
missneophyte is offline
Citaat:
a new noise schreef:
pim fortuyn bedankt..
mag ik vragen wat jij in de link pim fortuyn en hardcore ziet???

ik zie daar zelf het verband niet tussen maargoed...
__________________
Whats Wrong With My Brain.....
Oud 11-09-2002, 12:33
missneophyte
Avatar van missneophyte
missneophyte is offline
Citaat:
substantial schreef:
hardcoremuziek is opzich weer met een bloei bezig
maar je moet je niet vergissen
je zult echt geen gare hakkuhbar meer zien ofso (wat ik meer carnavalsmuziek dan gabber vind)
en aussies en dergelijke ook niet

het is qua stijl helemaal veranderd eigenlijk
de muziek vind ik persoonlijk heel erg goed geworden
tips: lady dana - live @ masters of hardcore 6
dj dja - live @ masters of hardcore
dj promo - bass power etc etc.

ik denk ook niet dat het erg commercieel gaat worden, daar zit de gabbergeneratie van tegenwoordig namelijk helemaal niet op te wachten
sluit ik me bij aan!
__________________
Whats Wrong With My Brain.....
Oud 11-09-2002, 14:12
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
substantial schreef:
ik denk ook niet dat het erg commercieel gaat worden, daar zit de gabbergeneratie van tegenwoordig namelijk helemaal niet op te wachten
..je ziet dat merken als fred perry, lonsdale, pitbull, hooligan, enzovoort goed verkopen, dat doet me toch wel sterk denken aan de nike airmax en de australian pakken die in de bloeitijd van de gabber ook erg goed verkochten.. en de gabber qua muziek zal nooit meer zo commercieel/populair worden als het ooit was, en dan heb ik het niet over hardstyle (relatief nieuwe stijl) maar over hardcore
Ads door Google
Oud 11-09-2002, 16:40
Gonzo
Avatar van Gonzo
Gonzo is offline
Hardcore is nooit dood geweest. Het was alleen weer na alle commerciële verneukingen een undergroundstijl geworden. De "massa" vond opeens Clubtrance toch mooier en beter. Wat alleen maar ten gunste kwam van de echte hardcoreliefhebber. De feesten werden welliswaar kleiner, maar de sfeer werd er beter op.

Anno 2001 / 2002 begint dan de opkomst van de hardstyle. Een stijl wat iets rustiger dan Hardcore is, maar ook iets steviger dan de Trance. Iets wat ook langzamerhand het Top 40-publiek bereikt. Je kunt rustig zeggen dat Q-Dance er op het juiste moment en op de juiste plek is. Feesten als Qlimax schieten als paddestoelen uit de grond. Hetzelfde wat in de periode '96 met de hardcore feesten gebeurden (zoals Thunderdomes die in een megacomplexen gehouden werden), gebeurde nu weer. En net zoals er vroeger Happy Hardcore verscheen wat meer toegankelijker voor het massapubliek was, zie je nu een beetje - ik noem het even zo - het Bitte Ein Beat syndroom. Hardstyle, maar dan iets vrolijker.

Maar om maar even terug te komen op de Hardcore: De Hardcore is weer in volle glorie. Grotere feesten zoals Masters of Hardcore, Hardcore Resurection en binnenkort het 10-jarig bestaansfeestje van Thunderdome worden weer goed bezocht. Of het echter goed is voor de scene? De een zegt van wel, de ander zegt van niet. Ik hoop alleen dat de Hardcore niet weer wordt verneukt zoals in de periode '98. Zou ik persoonlijk zonde vinden voor de echte hardcore liefhebber.
__________________
"Stampen, Beukűh & kjoe-dance komen niet voor in mijn woordenboek"
Oud 11-09-2002, 17:31
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
]{ing schreef:
..je ziet dat merken als fred perry, lonsdale, pitbull, hooligan, enzovoort goed verkopen, dat doet me toch wel sterk denken aan de nike airmax en de australian pakken die in de bloeitijd van de gabber ook erg goed verkochten.. en de gabber qua muziek zal nooit meer zo commercieel/populair worden als het ooit was, en dan heb ik het niet over hardstyle (relatief nieuwe stijl) maar over hardcore
jah maar je zult het niet meer in de top40 zien denk ik hoor
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Oud 11-09-2002, 17:34
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
substantial schreef:


jah maar je zult het niet meer in de top40 zien denk ik hoor
ow dat zei je al
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Oud 11-09-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef:


ehh zijn wel wat verschillende stijlen

net zoals hardhouse en hardstyle...niet over 1 kam strijken

doe je ook niet met rap en hiphop
uh nou ik strijk hardhouse en harstyle wel over dezelfde kam want ik hoor het verschil niet.

Rap en Hiphop? Voor zover ik het weet is hiphop geen muziek maar een stijl.. of een subcultuur..
Oud 11-09-2002, 17:48
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:


ten eerste : notice the smiley

en ten tweede zijn toch wel bijna alle gabbers pim fortuyn fanaten (als ik cu2 mag geloven)
Nee.. cu2 moet je nooit geloven.
Oud 11-09-2002, 17:49
missneophyte
Avatar van missneophyte
missneophyte is offline
Citaat:
a new noise schreef:


ten eerste : notice the smiley

en ten tweede zijn toch wel bijna alle gabbers pim fortuyn fanaten (als ik cu2 mag geloven)
maar hoeso dan "pim fortuyn bedankt"??? aan hem heb je toch niet te danken dat hardcore weer gaat leven oid? want dat was het onderwerp!
hij word mischien gewaardeerd door vele mensen. (gabbers en niet-gabbers)

en als jij de link pim fortuyn en hardcore verklaart door het zien van verschillende cu2's...hoop ik dat je ook nog verder in de wereld kijkt dan internet. (niet kwaad bedoelt ) want via internet kun je nooit zien of het een echte gabber is of een meeloper...

politiek en muziek moet je gescheiden houden maarja dat is mijn mening.
__________________
Whats Wrong With My Brain.....
Oud 11-09-2002, 17:53
Verwijderd
Citaat:
missneophyte schreef:
politiek en muziek moet je gescheiden houden maarja dat is mijn mening.
nou liever niet, een van de weinige mooie dingen aan punkers (van de muziek moeten ze het niet hebben ) is dat ze nog nadenken over politiek (lees: lekker linkse ideeën hebben )
Advertentie
Oud 11-09-2002, 17:55
missneophyte
Avatar van missneophyte
missneophyte is offline
Citaat:
snees schreef:

nou liever niet, een van de weinige mooie dingen aan punkers (van de muziek moeten ze het niet hebben ) is dat ze nog nadenken over politiek (lees: lekker linkse ideeën hebben )
daarom zei ik ook; "dat is mijn mening"...ik sprak voor me eigen en voor me eigen muzieksoort. ff voor de duidelijkheid
__________________
Whats Wrong With My Brain.....
Oud 11-09-2002, 18:04
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
geef mij maar industrial als we het toch over electronische muziek hebben
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Oud 11-09-2002, 18:21
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
Citaat:
missneophyte schreef:


maar hoeso dan "pim fortuyn bedankt"???
misschien wel omdat hij een gabberkapsel had ofzo
__________________
no fun
Oud 11-09-2002, 18:42
missneophyte
Avatar van missneophyte
missneophyte is offline
hehe nee heb nix te verbergen...

vind het alleen jammer dat er vaak negatief of onterecht uitspraken worden gedaan over de hardcore scene!

maargoed ik snap wat je bedoelt.

en over die opmerking van hetzelfde kapsel als pim:
__________________
Whats Wrong With My Brain.....
Oud 11-09-2002, 19:04
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Ja, ik heb het eigenlijk wel meer voor hardcore dan voor trance...Ja, de scene is af en toe wel een beetje kut, en dat is geen gerucht...en sommige hardcore fans zijn echte klootzakken...maar dat heb je elders ook...

Er wordt vaak onterecht gespot met het genre...best jammer eigenlijk, en eerder naďef van mensen die zich bezig houden met gabber te kleineren...er is nix verkeerd met de stijl

Ik vind, als je uw ene hand niet kan voltellen met groepen die zich verdiepen in een bepaalde stijl, je niet weet wat het genre inhoudt
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Oud 11-09-2002, 21:25
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
Citaat:
paco de taco schreef:


misschien wel omdat hij een gabberkapsel had ofzo
pimmetje had helemaal geen kapsel!!
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Oud 11-09-2002, 22:01
Verwijderd
Nog geen post van osmano?
Oud 11-09-2002, 22:16
Maboq
Avatar van Maboq
Maboq is offline
Citaat:
dewdrop schreef:
allen in aussie's staan, dat de tondeuses, met bosjes de blokker uitvliegen, dat de bomberjacks weer gouden handel is
laten we ff allemaal hopen dat dat niet gaat gebeuren, ik vind et nu al irri dat er overal waar je komt trance gedraaid word.....
Oud 12-09-2002, 00:08
Verwijderd
Tzou anders wel een welkome afwisseling van het straatbeeld zijn, een beetje eenheidsworst tussen al die saaie individuen die niet in hokjes passen...
Oud 12-09-2002, 06:35
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
Citaat:
]{ing schreef:
klopt

ik denk trouwens niet dat de oldskool gabber (aussie, bomberjack en nike air max) echt helemaal terug zal komen, het kan niet meer zo populair worden zoals het ooit was.. en dat is een goede zaak..

Hoezo?

..hardstyle feesten zoals qlimax staan trouwens bekend om de agressiviteit van de bezoekers en het bijbehorende geweld

Dat valt overigens wel mee hoor aangezien 90% van alle mensen op die feesten strak staat.
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Oud 12-09-2002, 08:14
Daughter of Darkness
Avatar van Daughter of Darkness
Daughter of Darkness is offline
Citaat:
a new noise schreef:
pim fortuyn bedankt..
Ik snap hem niet
__________________
Mijn opa heeft zijn been gebroken en mag niet traplopen. Je moest hem eens tekeer horen gaan aan de regenpijp!!! I love Stephan. White witches rule!!
Ads door Google
Oud 12-09-2002, 12:50
dewdrop
dewdrop is offline
Persoonlijk hoop ik dat als het hardcore weer helemaal tot leven is gekomen, dat het wat toegankelijker word voor iedereen, kortom hardcore in een nieuw jasje, Lady Dana weer terug in the hardcore scene, maybe i'm dreaming, maybe it's true!
__________________
I know what i want, you just take me through the motions! I know what i want, and that's more than you can say!!
Oud 12-09-2002, 15:19
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Anal Avenger schreef:
Hoezo?
nou, eerste lijkt me duidelijk, hun stijl is geevolueerd, waarom zouden ze nu nog aussies uit de kast gaan trekken als er lonsdale is.. tweede is subjectief en mijn mening

en wat betreft die agressieviteit, je ziet dat op elk feest er wel veel dingen gebeuren, zelfs al zou iedereen echt strak staan en vredelievend zijn gebeurt er toch nog genoeg.. maar dat kan me niet interesseren want ik heb er zelf geen last van, ik blijf uit de buurt van georganiseerde hardcore/hardstyle e.d. feesten, wat me opvalt is dat er bij kraakfeesten waar ook harde muziek gedraait wordt en waar hetzelfde volk op afkomt eigenlijk amper problemen zijn..
Oud 12-09-2002, 15:22
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
nare man schreef:
Tzou anders wel een welkome afwisseling van het straatbeeld zijn, een beetje eenheidsworst tussen al die saaie individuen die niet in hokjes passen...
ja heerlijk, de goede oude gabbers komen wederom terug in het straatbeeld *hmpf*.. ik heb persoonlijk over het algemeen geen goede ervaring met volk dat zich tot gabbers rekent.. maar daar hoef ik me niet over uit te laten in dit topic
Oud 12-09-2002, 18:19
substantial
Avatar van substantial
substantial is offline
je kan van xtc anders aardig aggresief worden
__________________
{http://www.alsikopmehoogte.com}{ik had vanochtend een geweldig idee, maar het beviel me niet}{die sterfscene moet levendiger}
Oud 12-09-2002, 18:39
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
a new noise schreef:



hij is veel te true om hier op in te haken
hakken...
Oud 13-09-2002, 16:12
osmano
osmano is offline
Citaat:
]{ing schreef:
klopt

ik denk trouwens niet dat de oldskool gabber (aussie, bomberjack en nike air max) echt helemaal terug zal komen, het kan niet meer zo populair worden zoals het ooit was.. en dat is een goede zaak..

..hardstyle feesten zoals qlimax staan trouwens bekend om de agressiviteit van de bezoekers en het bijbehorende geweld
wtf qlimax agressief ,jij bent er niet geweest en waar heb je die bullshit gelezen ?ik dacht dat ze toch eerder bij HARDROCK feesten op elkaar beuken en al je botten breken dan q-dance feesten man .ik zie bij elk feest agressie zelfs bij trance ,er zijn overal wel hamze's die feesten verpesten maar hardstyle stond nooit bekend voor agressie !!! eerder terror feesten

Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 13:37.
Oud 13-09-2002, 16:17
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
zal me m'n reet roesten. Zo lang ze mijn fiets maar laten staan.

Trouwens in Sittard lopen al aardig wat gabbers rond hoor, daar heb je ook tenten die die stijl alweer helemaal oppikken.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 13-09-2002, 19:00
Tony
Avatar van Tony
Tony is offline
laat ze maar komen. dan kan ik me tenminste weer dood lachen als gabber piet weer met zijn snufferd op de televee komt.
__________________
I saw the best of my generation destroyed by madness
Oud 13-09-2002, 19:05
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Tony schreef:
laat ze maar komen. dan kan ik me tenminste weer dood lachen als gabber piet weer met zijn snufferd op de televee komt.
ah hahaha zullen we gabber en gabber piet maar effe helemaal gescheiden houden?
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Oud 13-09-2002, 20:18
dewdrop
dewdrop is offline
Citaat:
Tony schreef:
laat ze maar komen. dan kan ik me tenminste weer dood lachen als gabber piet weer met zijn snufferd op de televee komt.
Onder dat hardcore terugkomt bedoelde ik per ongeluk niet, dat gabbertje piet, weer helemaal heet (hot) word!! Maargoed maakt niet uit, ik snap je woordspeling!!
__________________
I know what i want, you just take me through the motions! I know what i want, and that's more than you can say!!
Oud 14-09-2002, 09:49
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
zal me m'n reet roesten. Zo lang ze mijn fiets maar laten staan.

Trouwens in Sittard lopen al aardig wat gabbers rond hoor, daar heb je ook tenten die die stijl alweer helemaal oppikken.
In Heerlen is het nooit echt dood geweest.. alleen op het sterfbed.. Peppermill zijn eens per jaar ofzo nog gabberpartys. En verder vind ik het verschil van muziek tov. hardhouse best weinig. Trouwens in de Eclipse draaien ze hardhouse wekelijks. Maar ja daar noem ik me ook 2 baggertenten. Sorry publiek dat daar komt vind ik 3x niks en ik vind hardhouse echt klotemuziek. Geen zak aan. Sommige hardcore is wel geinig vind ik. En ach ja en als neger/kleurling zou ik uberhaupt niet naar de Peppermill durven te gaan, krijg je geheid ruzie... triest maar ja..
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 14-09-2002, 13:45
osmano
osmano is offline
Citaat:
Tony schreef:
laat ze maar komen. dan kan ik me tenminste weer dood lachen als gabber piet weer met zijn snufferd op de televee komt.
nee jij ziet er uit ,liever gabberpeiet dan z'n 6 vwo nerd als jij die nieks nuttigs te zeggen heeft in dit topic maar ja je hebt toch nieks anders te doen dus ga maar verder peuteren in je neus vuile kneus
Oud 18-09-2002, 05:51
DiSiLLUSiON
Avatar van DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Citaat:
a new noise schreef:
en ten tweede zijn toch wel bijna alle gabbers pim fortuyn fanaten (als ik cu2 mag geloven)
Hmm, er zijn aardig wat gabbers die geestelijk niet helemaal in hun pan zitten. Maar, dat geldt niet alleen voor gabbers, en persoonlijk hebben de meeste gabbers die ik ken toch echt gestemd op PvdA en VVD enzo.
Citaat:
substantial schreef:
je kan van xtc anders aardig aggresief worden
Jahoor, alsof elke gabber XTC gebruikt. Dat is juist in de minderheid, nu de meeste gabbers van nu in de '96 periode nog niet naar feesten mochten. Ik zelf heb ooit een jointje gerookt, maar niks meer. En de meeste gabbers in mijn omgeving denken er net zo over.

Ff ontopic:

Hardcore komt niet terug. Hardcore kán niet terugkomen, want het is nooit geweest waar het nu zou moeten terugkomen. Het is in de underground, waar het altijd is gebleven. Die hele '96 periode werdt hardcore genoemd in de media, maar was niks meer dan Hakkuhbar en dat soort rotzooi. IMO heeft het de underground dus nooit verlaten.
__________________
Alles heeft bewustzijn. Behalve wanneer je het eruit schopt...

Laatst gewijzigd op 18-09-2002 om 05:54.
Oud 18-09-2002, 16:09
dystopia
dystopia is offline
Eerste en tweede stukje is knullig IMHO. Kom maar met brnnen, ik heb van beide zaken hele andere dingen gelezen dus... schiet niet op..
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15.