Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-09-2006, 14:42
Crimson
Crimson is offline
Leek me wel een leuk topic! Overigens is mijn voorbeeld rechtstreeks gekopieerd uit een ander topic:

Toen we elkaar net kenden, vertelde hij aan zn ouders / vrienden dat hij een meisje had leren kennen. Ik zat op dat moment in Rome (5 gymnasium).
'zo en waar is ze nu dan?'
'op schoolreisje'
'......wtf... '
'maar ze is wel al 18 hoor'

Hij is overigens 25 en ik 18. Hij is 22 december jarig en ik 1 januari, dus we schelen iets meer dan 7 jaar.
Ik wil hem overigens nog wel een keer meenemen naar een schoolfeest (wel bovenbouw), lijkt me echt grappig. Gelukkig zit ik op een gymnasium, dus de leeftijden verschillen van 10 tot 20 (ja, hoogbegaafde kindertjes enzo), valt nog mee dus.

Jullie?

Laatst gewijzigd op 25-09-2006 om 14:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2006, 14:47
Verwijderd
Ik weet wel een grappige situatie door een vermeend leeftijdsverschil... een vriendin van zijn broer kwam naar mij toe en zei op een vrouwen-onder-elkaar toon 'Goh, heb je er nou geen lást van, van dat leeftijdsverschil?'
Ik zei: 'Euh... leeftijdsverschil?'
Zij: 'Ja, dat hij zo veel ouder is dan jij'

Bleek dat ze dacht dat mijn vriend rond de 25 was en ik 16 of 17. We waren toen allebei 19
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 14:56
Verwijderd
"Pa, ik wil je straks aan euhmmm.. iemand voorstellen"
-"Eindelijk een leuke knul aan de haak geslagen?"
"Ik denk het".
-"Ben benieuwd, hoelaat komt hij?"
"Weet ik niet hij moest nog wat doen."
-"Hoelang kennen jullie elkaar al, als ik alvast vragen mag?."
"Al een tijdje, ik ken hem van de uni".
-"Een studiegenoot van je?"
"Nee, hij is docent."

-"WAT?"

"Ja.."

-"En dat zeg je nu pas?"
"Het is ook nu pas wat geworden"
-"En jij denkt dat dat zomaar kan?"
"Waarom niet?

Stilte

-"En wat geeft die man?"
"Economie."

-"Ah, dus jij krijgt geen colleges van de beste man?"
"Nee, ik wist niet eens dat hij docent was.."
-"Jij dacht, die arme stakker wandelt nog rond op de VU omdat hij zelf nog colleges volgt?!"

"Pa, hij is 25 jaar en nog maar net docent."

"Oh."

Een tijdje later

"Hoelaat komt hij ookalweer, het lijkt me fijn hem te ontmoeten?"
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Firdaus schreef op 25-09-2006 @ 15:56 :
-"Jij dacht, die arme stakker wandelt nog rond op de VU omdat hij zelf nog colleges volgt?!"

"Pa, hij is 25 jaar en nog maar net docent."
rofl
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 16:09
Li
Avatar van Li
Li is offline
Toen ik voor het eerst aan het huis van m'n vriend werd voorgesteld dachten ze dat ik 16 was en in 5 vwo ofzoiets zou zitten.
Ik was toen 19 en studeerde al (hijzelf was toen 21 dus leeftijdsverschil is niet eens groot).
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 18:36
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
wat vindne jullie het maximale verschil kwa leeftijd tussen de 2 mensen?
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 18:36
tropical
Avatar van tropical
tropical is offline
ik ben een paar maand ouder dan mijn ex vriend, maar hij ziet er ouder uit en iedereen dacht dat ik dan ook 2 jaar jonger was terwijl ik ouder was
__________________
Life is fun, get out and play
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 18:39
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
Was 2 jaar jonger als mijn ex.. was alleen wel 10 x zo slim...

En mijn vriendje daarvoor was zelfs jonger.. maar dat is me niet bevallen.. nee dan zijn ze me nog veel te kinds
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 18:48
Verwijderd
Ik heb nooit echt mensen gehad die dachten dat ik veel jonger was dan mijn vriend (en nu dus man). Vaak namen ze juist gewoon aan dat ik even oud was als hij is, en dat heeft wel grappige dingen opgeleverd. (Hij is 10 jaar ouder.)

Ik kan me nu alleen echt niets herinneren
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 18:50
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
10 jaar.. dat is voor mij wat veel.. maar dat ligt er ook aan hoe oud je zelf bent vin ikd
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Illilise schreef op 25-09-2006 @ 19:50 :
10 jaar.. dat is voor mij wat veel.. maar dat ligt er ook aan hoe oud je zelf bent vin ikd
Ja, en op zich zal het ook wel wat zeggen dat mensen nooit hebben gedacht dat ik zoveel jonger ben dan hij is als we samen zijn; ze denken serieus altijd dat we maar een paar jaar schelen. Zelf vind ik me er niet oud uitzien ofzo, maar goed, kennelijk schatten mensen me wel veel ouder in.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 18:56
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
Kan ook gedrag en wijsheid zijn
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:09
fractuur
fractuur is offline
Lol@Firdaus

Het verschil (3,5 jaar) wordt bij ons eigenlijk alleen maar duidelijk als we het over tv programma's of nummers uit onze jeugd hebben. Dan komt hij echt uit een hele andere generatie.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:14
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Illilise schreef op 25-09-2006 @ 19:39 :
Was 2 jaar jonger als mijn ex.. was alleen wel 10 x zo slim...
Aiai, dan moet hij wel héél dom zijn geweest
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:23
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
het moet dan zijn ofniet? Ja dat snap ik niet.. en ik heb het nooit gelerd
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Illilise schreef op 25-09-2006 @ 19:36 :
wat vindne jullie het maximale verschil kwa leeftijd tussen de 2 mensen?
Ja zeg, ga deze discussie in die andere 100 topics houden.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:34
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
ooh srry niet erg lang gezocht.. kdenk.. kpost het gewoon lekker
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-09-2006 @ 20:33 :
Ja zeg, ga deze discussie in die andere 100 topics houden.
Ah joh, verpest de lol nou niet, het is net zo léuk om onwetende scholieren ook eens daadwerkelijk iets te leren!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-09-2006, 19:59
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb redelijk jonge ouders en mijn vader werd zelfs altijd nog aardig wat jonger geschat dan dat hij in werkelijkheid is. Dus dat gaf wel eens leuke situaties als ik samen met hem ergens was. Hij is regelmatig als mijn broer of vriend/man aangezien

En zo begon de verkoper bij de autozaak een keertje tegen hem en mij over onze kinderen. Hij wilde van mij weten hoeveel we er hadden. Mijn vader zo 'Nou, ik heb in ieder geval 1 dochter, die zit hier naast mij' Die man werd helemaal rood en probeerde het nog goed te praten. 'Oh ja, ik dacht al, ze is nog wel jong. Maarja, tegenwoordig kan alles he? En ik wilde u niet veroordelen om het feit dat u zo'n jonge vrouw zou hebben. Stelt u zich eens voor dat ik ervan uitging dat ze uw dochter was, terwijl ze wél uw vrouw was geweest'
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 20:01
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Er zijn inderdaad genoeg topics over leeftijdsverschil en wat wel en niet kan, hou deze maar gewoon heel gericht voor grappige situaties en niet voor de hele discussie eromheen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 25-09-2006 @ 20:59 :
Ik heb redelijk jonge ouders en mijn vader werd zelfs altijd nog aardig wat jonger geschat dan dat hij in werkelijkheid is. Dus dat gaf wel eens leuke situaties als ik samen met hem ergens was. Hij is regelmatig als mijn broer of vriend/man aangezien

En zo begon de verkoper bij de autozaak een keertje tegen hem en mij over onze kinderen. Hij wilde van mij weten hoeveel we er hadden. Mijn vader zo 'Nou, ik heb in ieder geval 1 dochter, die zit hier naast mij' Die man werd helemaal rood en probeerde het nog goed te praten. 'Oh ja, ik dacht al, ze is nog wel jong. Maarja, tegenwoordig kan alles he? En ik wilde u niet veroordelen om het feit dat u zo'n jonge vrouw zou hebben. Stelt u zich eens voor dat ik ervan uitging dat ze uw dochter was, terwijl ze wél uw vrouw was geweest'
Haha, oh, dat lijkt me nou niks. Gelukkig denkt niemand dat mijn kale dikke vader mijn vriend is
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 20:03
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 25-09-2006 @ 21:01 :
Haha, oh, dat lijkt me nou niks. Gelukkig denkt niemand dat mijn kale dikke vader mijn vriend is
Ach, mijn vader mag er opzich wel wezen Maar nee, zo close ben ik gelukkig nooit met hem geweest

Het is trouwens ook nog een keertje heel handig geweest. Een paar jaar geleden was ik op vakantie in Tunesië en 2 dagen voordat we weggingen, was mijn knieschijf nogal ontwricht geweest. Dus ik liep heel moeilijk, en tijdens die vakantie heb ik heel vaak aan de hand van mijn vader gelopen, zodat ik wat steun had. En ook daar dachten heel veel mensen dat hij mijn man was, waardoor ik heerlijk met rust werd gelaten door de plaatselijke bevolking die nogal fan zijn van het blond vrouwelijk schoon. Terwijl mijn moeder er notabene ook gewoon bij liep, die zich dan altijd beledigd voelde omdat zij dan gelijk weer dacht dat zij wel als de oma van het stel aangezien zou worden
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.

Laatst gewijzigd op 25-09-2006 om 20:07.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 20:17
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 25-09-2006 @ 21:03 :
Ach, mijn vader mag er opzich wel wezen Maar nee, zo close ben ik gelukkig nooit met hem geweest

Het is trouwens ook nog een keertje heel handig geweest. Een paar jaar geleden was ik op vakantie in Tunesië en 2 dagen voordat we weggingen, was mijn knieschijf nogal ontwricht geweest. Dus ik liep heel moeilijk, en tijdens die vakantie heb ik heel vaak aan de hand van mijn vader gelopen, zodat ik wat steun had. En ook daar dachten heel veel mensen dat hij mijn man was, waardoor ik heerlijk met rust werd gelaten door de plaatselijke bevolking die nogal fan zijn van het blond vrouwelijk schoon. Terwijl mijn moeder er notabene ook gewoon bij liep, die zich dan altijd beledigd voelde omdat zij dan gelijk weer dacht dat zij wel als de oma van het stel aangezien zou worden
Hoe oud zijn je ouders dan?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 20:20
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Crimson schreef op 25-09-2006 @ 21:17 :
Hoe oud zijn je ouders dan?
Mijn vader is ondertussen 45 en mijn moeder wordt over een maandje 44. Zo verschrikkelijk jong is dat dus niet, maar mijn vader wordt (werd, tegenwoordig wat minder) altijd een jaar of 10 jonger geschat. En mijn moeder ziet er niet ouder uit ofzo hoor, maar die denkt af en toe gewoon een beetje raar Ik heb wel ook nog een broer die 1,5 jaar ouder is, dus mijn ouders zijn wel redelijk vroeg aan kinderen begonnen. Maar ze trouwden ook jong, dus zo raar was dat niet.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 21:37
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 25-09-2006 @ 20:59 :
verhaal
Ik heb precies hetzelfde. Ik word ook vaak gezien als de vriendin van mn vader. Maar mn vader is ook pas 39 en ziet er jonger uit dan ie is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-09-2006, 21:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mijn moeder wordt ook altijd veel jonger geschat dan ze echt is, paar maanden geleden nog vroeg een jonge moeder aan haar, nadat zij had verteld over kindertjes van 5 en 7 jaar oud: "En hoe oud zijn uw kindjes eigenlijk?"

Volgens m'n moeder was haar gezicht gewéldig, toen ze zei dat haar oudste van begin dit jaar 23 was en haar dochter 21 en haar jongste binnenkort 17 werd...


(m'n moeder is nu 47 en ze wordt vrij vaak aanzien voor iemand van 35 ongeveer... )
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 21:51
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 25-09-2006 @ 22:37 :
Ik heb precies hetzelfde. Ik word ook vaak gezien als de vriendin van mn vader. Maar mn vader is ook pas 39 en ziet er jonger uit dan ie is.
Dat is echt ontzettend cool! Mijn pa is gewoon al 57, omg.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 22:29
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
af en toe, als we het over gebeurtenissen in het verleden hebben, zoals muziek of films uit de jaren '80. Zo van "kun jij je dat nog herinneren, of heb je dat ooit gehoord" dan "eh nee schat, toen was ik 4 en kreeg ik net een bewustzijn"

(6,5 jaar leeftijdsverschil trouwens)
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 09:44
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 25-09-2006 @ 15:56 :
"Pa, ik wil je straks aan euhmmm.. iemand voorstellen"
-"Eindelijk een leuke knul aan de haak geslagen?"
"Ik denk het".
-"Ben benieuwd, hoelaat komt hij?"
"Weet ik niet hij moest nog wat doen."
-"Hoelang kennen jullie elkaar al, als ik alvast vragen mag?."
"Al een tijdje, ik ken hem van de uni".
-"Een studiegenoot van je?"
"Nee, hij is docent."

-"WAT?"

"Ja.."

-"En dat zeg je nu pas?"
"Het is ook nu pas wat geworden"
-"En jij denkt dat dat zomaar kan?"
"Waarom niet?

Stilte

-"En wat geeft die man?"
"Economie."

-"Ah, dus jij krijgt geen colleges van de beste man?"
"Nee, ik wist niet eens dat hij docent was.."
-"Jij dacht, die arme stakker wandelt nog rond op de VU omdat hij zelf nog colleges volgt?!"

"Pa, hij is 25 jaar en nog maar net docent."

"Oh."

Een tijdje later

"Hoelaat komt hij ookalweer, het lijkt me fijn hem te ontmoeten?"
Omg omg omg
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 14:10
tropical
Avatar van tropical
tropical is offline
ik liep een keer met mn vriendin door de stad en ze zei ''omg wat n lekkerding loopt daar, jammer dat ie al wat ouder is. Hij komt ook nog naar ons toe!!'' Ze was helemaal in de wolken enzo maar die man dat was me vader
__________________
Life is fun, get out and play
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 14:16
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
Citaat:
tropical schreef op 26-09-2006 @ 15:10 :
ik liep een keer met mn vriendin door de stad en ze zei ''omg wat n lekkerding loopt daar, jammer dat ie al wat ouder is. Hij komt ook nog naar ons toe!!'' Ze was helemaal in de wolken enzo maar die man dat was me vader
WHAHA ja dat is pas een goede!
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 14:27
tropical
Avatar van tropical
tropical is offline
Citaat:
Illilise schreef op 26-09-2006 @ 15:16 :
WHAHA ja dat is pas een goede!
Ze schaamde zich dood, toen et me vader bleek te zijn
__________________
Life is fun, get out and play
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 14:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
> Kel jij mag ook wel een ritje maken in onze nieuwe auto hoor, het ding rijd echt heerlijk. Schroom niet om even het gaspendaal in te drukken
< Ehhh.. Pa? Dat lijkt me niet bijster verstandig
> Waarom niet zoon?
< Ja hey, ze moet nog 15 worden
> *Even stil* Oh, serieus? Máákt niet uit.

*5 minuten later, door zijn moeder*

> Misschien heeft Kel dan wel interesse in een baby-nijntje uit de schuur.

Ik kan hem nog waarderen.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 14:36
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
Kan het me rete goed voorstelle..Heb ook wel eens ene jongen voor een meisje aangezien maar dat is weer heel ander verhaal niet hier in dit topic
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 14:40
Illilise
Avatar van Illilise
Illilise is offline
Citaat:
HvJ schreef op 26-09-2006 @ 15:36 :
> Kel jij mag ook wel een ritje maken in onze nieuwe auto hoor, het ding rijd echt heerlijk. Schroom niet om even het gaspendaal in te drukken
< Ehhh.. Pa? Dat lijkt me niet bijster verstandig
> Waarom niet zoon?
< Ja hey, ze moet nog 15 worden
> *Even stil* Oh, serieus? Máákt niet uit.

*5 minuten later, door zijn moeder*

> Misschien heeft Kel dan wel interesse in een baby-nijntje uit de schuur.

Ik kan hem nog waarderen.
Whahah humoooor
__________________
Passie, maar dan op papier! AH WK Weken! Wij staan boven aan!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 15:26
Dragon_Fly
Avatar van Dragon_Fly
Dragon_Fly is offline
Citaat:
Illilise schreef op 25-09-2006 @ 20:23 :
het moet dan zijn ofniet? Ja dat snap ik niet.. en ik heb het nooit gelerd
Ja.. wat Bellenblaas zegt..
__________________
Letting go isn't giving up, it's accepting that some things just aren't meant to be..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2006, 15:48
Verwijderd
Mijn broertje is precies vier jaar jonger dan ik (ik ben negentien) en ghoh, hij ziet er vrij oud uit voor zijn leeftijd. Ik zie er blijkbaar jong uit en ben sowieso een stuk kleiner dan hij, én heb nog een plaatsjesbeugel. Echt ''grappig'' kan ik het niet noemen, maar als mensen niet op ons gedrag letten willen ze hem wel eens als de grote broer zien en mij als het kleine zusje .
Sommige mensen denken ook dat we wat hebben, als we samen door de stad lopen of zo, het is best leuk om dan expres die misvatting in stand te houden.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 18:04
vedetje
vedetje is offline
als zeventienjarige (bijna 18) kreeg ik eens de vraag te horen of mijn 12-jarig broertje mijn zoontje was

Mij schatten ze dan wel ouder, tot 24 jaar toe, en hem jonger, tot 9 jaar, maar mijn zoon!!!
__________________
El corazón tiene razón que el razón no tiene
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:12
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Meestal denken ze van mijn vriend en mij dat we allebei rond de 25/26 zijn, dus krijgen we geen rare opmerkingen.
De meeste opmerkingen komen van kennissen van hem, als ze mij hebben leren kennen en het later nog eens erover hebben. Als mijn vriend dan een opmerking maakt (bv dat ik nog minimaal 4 jaar moet studeren), vragen ze hoe oud ik ben, en zijn dan echt nogal verbaasd dat ik pas 21 ben.
Mijn vriend is trouwens 31.

Afgelopen weekend was wel grappig, we hadden een vriend van ons op bezoek met zijn vriendin. Die vriend scheelt geloof ik maar één maand met mijn vriend, zijn dus allebei 31. Ik ben dus 10 jaar jonger dan mijn vriend, en de vriendin van onze vriend is 18 jaar ouder dan hem. Dit komt er op neer dat zij ouder is dan mijn ouders .
Dan komen er dus wel rare blikken op je af en proberen mensen te raden hoe het zit (vrienden, gezin, familie, alles komt langs ).
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:18
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Konijn schreef op 26-09-2006 @ 22:12 :
Meestal denken ze van mijn vriend en mij dat we allebei rond de 25/26 zijn, dus krijgen we geen rare opmerkingen.
De meeste opmerkingen komen van kennissen van hem, als ze mij hebben leren kennen en het later nog eens erover hebben. Als mijn vriend dan een opmerking maakt (bv dat ik nog minimaal 4 jaar moet studeren), vragen ze hoe oud ik ben, en zijn dan echt nogal verbaasd dat ik pas 21 ben.
Mijn vriend is trouwens 31.

Afgelopen weekend was wel grappig, we hadden een vriend van ons op bezoek met zijn vriendin. Die vriend scheelt geloof ik maar één maand met mijn vriend, zijn dus allebei 31. Ik ben dus 10 jaar jonger dan mijn vriend, en de vriendin van onze vriend is 18 jaar ouder dan hem. Dit komt er op neer dat zij ouder is dan mijn ouders .
Dan komen er dus wel rare blikken op je af en proberen mensen te raden hoe het zit (vrienden, gezin, familie, alles komt langs ).
Dan is ze 50? Of lees ik nou verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 21:30
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Ze is 48.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 22:04
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Konijn schreef op 26-09-2006 @ 22:30 :
Ze is 48.
Het is maar waar je zin in hebt...
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 09:46
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Tja, ik val op oudere mannen, mijn vriend op jongere vrouwen. Zo zijn er ook mensen die dat andersom ervaren, en als je dan iemand tegen komt die je helemaal geweldig vind, dan neem je maar voor lief dat er nog iets meer jaren tussenzit dan je je voorgesteld had..
Of dat nou over je eigen grens van 2 jaar ouder heengaat of van 10 jaar ouder, het principe is hetzelfde.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 11:14
Verwijderd
Citaat:
vedetje schreef op 26-09-2006 @ 19:04 :
als zeventienjarige (bijna 18) kreeg ik eens de vraag te horen of mijn 12-jarig broertje mijn zoontje was

Mij schatten ze dan wel ouder, tot 24 jaar toe, en hem jonger, tot 9 jaar, maar mijn zoon!!!
Dat heb ik dus ook echt vaak gehad. Mijn broertje is 4 jaar jonger dan ik, maar is heel lang klein gebleven. Ik nam hem vaak mee boodschappen doen enzo omdat onze ouders allebei werkten en dan dachten mensen ook dat het mijn zoontje was
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 19:39
Experiment
Experiment is offline
Ik was door een kennis gespot toen ik met mijn vriend ging zwemmen in een meertje.

Paar dagen later kom ik haar tegen: 'hee ik heb je gezien met je vader!'

Ik ben 18 hij is 21
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 19:41
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Experiment schreef op 27-09-2006 @ 20:39 :
Ik was door een kennis gespot toen ik met mijn vriend ging zwemmen in een meertje.

Paar dagen later kom ik haar tegen: 'hee ik heb je gezien met je vader!'

Ik ben 18 hij is 21
hahaha omg wie was dat?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 09:21
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Crimson schreef op 27-09-2006 @ 20:41 :
hahaha omg wie was dat?
Ken je niet, meisje van ballet
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 16:22
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik heb een foto van m'n vader in m'n portemonnee, vraagt een meisje uit m'n klas: "is dat je vriend?"

Ik: Nee! Da's mijn vader en op deze foto is hij 52
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 16:38
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 28-09-2006 @ 17:22 :
ik heb een foto van m'n vader in m'n portemonnee, vraagt een meisje uit m'n klas: "is dat je vriend?"

Ik: Nee! Da's mijn vader en op deze foto is hij 52
iemand vroeg bij het zien van een foto van mijn vriend in mijn portemonnee 'Is dat je zus?'

maar diegene zag de foto ondersteboven en maar heel even.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 16:54
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sarah schreef op 28-09-2006 @ 17:38 :
iemand vroeg bij het zien van een foto van mijn vriend in mijn portemonnee 'Is dat je zus?'

maar diegene zag de foto ondersteboven en maar heel even.
oei
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie slechte relatie tussen ouders en schoonouders
Balpen
33 15-01-2012 10:36
Liefde & Relatie probleem ander land
Oliveya
42 06-10-2010 14:40
Liefde & Relatie Hoe ziet jouw vriendengroep eruit?
Missy
39 01-07-2010 20:51
Verhalen & Gedichten [verhaal] De mens is niet monogaam, en jongens van 16 al helemaal niet.
RedWarrior
43 10-06-2005 20:06
Liefde & Relatie leeftijdsverschil......
Chicky-1990
145 19-01-2004 11:08
Liefde & Relatie groot leeftijds & afstandsverschil...
xXxEvaxXx
18 02-04-2003 21:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:31.