Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2006, 14:45
Verwijderd
en wat stoerdoenerij en grootspraak is, wat moet je dan doen?

Als je ooit een enorme band met iemand had, inclusief vertrouwen etc, die band kapot gegaan is maar er nu weer een poging gedaan wordt m te smeden, maar je in de war bent over wat je nou moet geloven of niet, wat moet je d'an doen?

Excuses voor de rare vraagstelling, maar ik weet het even echt niet meer. Hoever gaan jongens om indruk op ''vrienden'' te maken? Hoort gelul over t ''neuken van verschillend vrouwvolk'' daarbij of is dat niet normaal? En als zo'n jongen tegenover jou probeert over te komen als een integer persoon, die t beste met je voorheeft en zegt om bovenstaande niet veel te geven (en dus op jou indruk probeert te maken)? Moet je dat dan maar geloven omdat dat is wat je graag wilt horen?

Ik heb zo het vermoeden van niet. Ik heb het vermoeden ongelofelijk bedonderd te worden. Hij vertoont tegenstrijdige mentaliteiten en ik weet niet waar ik van opaan kan. Maar, het is zo'n persoon waar ik altijd een zwak voor zal hebben, bovendien wil ik ook geen conclusies trekken die op erg weinig informatie gebaseerd zijn.

Iemand ervaring met dit soort verwarring? Iemand hele goede raad? Iemand met verstand van mannen? Iemand die me, afgaande op dit warrige verhaal, kan vertellen wat ik er mee aan moet?

Help.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2006, 15:30
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Klinkt knap ingewikkeld. Beetje irritant ook, lijkt me. Het enige wat je kan doen (tja, jammer maar helaas) is op je gevoel afgaan. Aangezien hij zegt (indirect) dat hij wel te vertrouwen is en integer is, kun je weinig anders doen dan hem geloven. Tenzij je gevoel wat anders zegt. Misschien doet het er ook wel toe of hij erg veranderd is sinds het moment dat jullie band kapot is gegaan. Hoe goed ken je hem nog? Dat helpt om wat duidelijkheid te vormen.

De vraag is, integer of niet, wat wil je met 'm? Ga je met 'm door, ondanks het feit dat je niet weet van hoe en van wat? Kun je daar mee leven, zogezegd?

Puh, ik geloof niet dat ik echt wat nuttigs zeg...
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 15:50
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Misschien meent hij het niet echt, maar doet dat ertoe? Hij heeft je gekwetst en vernederd. De vraag is niet of hij integer is, maar of jij zo iemand nog wil.
En ik zou het wel weten.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 18:27
Shredder
Avatar van Shredder
Shredder is offline
Ik neem aan dat het over je (ex)vriendje gaat? Dat zeg je niet heel duidelijk.

Tja, jongens willen over het algemeen nou eenmaal indruk maken bij hun vrienden om stoer te zijn, that's nature.

In mijn ogen is iemand eigenlijk gewoon een debiel als je weet dat die persoon een vriendin heeft en verkondigd dat ie met nog allerlei andere meisjes rondneukt en diend zich dan ook snel uit mijn vriendengroep te verwijderen.

Ik weet niet of je hem hier al eens duidelijk op hebt aangesproken en hebt duidelijk gemaakt dat je hier niet van gediend bent. Als je met hem verder wil lijkt het me dan onderhand wel tijd dit te doen. Mocht hij het niet accepteren dat jij dat niet goed vindt en gewoon blijft rond bezuinen dat ie met jan en alleman in bed duikt, gewoon dumpen die hap.

Lijkt wel alsof ie niet gezien wil worden met je of dat hij niet wil dat anderen weten dat jij zijn vriendin bent. Over het algemeen heb je dus vrij weinig aan zo'n persoon en is die ook niet de moeite waard energie in te steken.
__________________
The German army is your friend...we do not shoot you, for just taking cover. | The sword itself incites to violence...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 20:02
Verwijderd
Hm, nee, het is niet mijn ex, ook niet mijn vriendje. Had hij geweest kunnen zijn maar voor het zover was is het dus flink misgelopen tussen ons. (heel lang, absurd verhaal waar ik hier niemand mee ga lastigvallen.) Ach, het ligt nog allemaal veeel ingewikkelder, misschien wel te ingewikkeld.
En m echt willen, dat weet ik dus niet. Zn zwarte randjes nam/neem ik voor lief, omfdat ie een enorme aantrekkingskracht op me heeft/had. En eigenlijk ben ik daar toentertijd te ver in gegaan, in dingen pikken dus.
Doch, die tijd ligt achter ons en doet er nu niet meer toe, in mijn ogen. Maar net wat ICU zegt, hoe goed ik hem nog ken weet ik ook niet, en of, en waar dan voor, ik er voor moet gaan weet ik ook niet. Want, zoals vaak, zegt mn gevoel zo'n beetje ieder uur iets anders. Daar op afgaan is dus ook niet zo'n succes.

Pffff, ik weet mezelf ook weer eens in een situatie te brengen.

Bedankt voor jullie reacties trouwens, waardeer ik.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 21:20
BlackWolf
Avatar van BlackWolf
BlackWolf is offline
Je moet niet te lang in het verleden blijven dwarrelen, maar je moet er wel van leren.. Als je me snapt. Je zegt dat je teveel van hem gepikt hebt. Je zou nog een poging kunnen doen om te kijken hoe het gaat, en zodra er iets gebeurt waar je niet van gediend bent gelijk zeggen, en niet weer dezelfde fout maken. Dan zal het anders lopen dan eerst. Of het loopt zoals je wilt is een ander verhaal. Als hij je respecteert zal hij het niet meer doen als je hem erop wijst. Als hij het toch blijft doen is hij jou niet waard en moet je maar niks meer met hem proberen, hoe moeilijk het ook is.

Je moet inderdaad niet helemaal op je gevoel afgaan. In dit soort situaties is het vaak dat je gevoel en je verstand elkaar teveel tegenspreken en dan maak je jezelf gek. Dan moet je jezelf afvragen wat je echt wilt. Dan is vaak het eerste wat in je opkomt wat je echt wilt. Zou je het nog wel een poging willen wagen? Echt willen, en niet of je het zou moeten wagen. Je hebt altijd een keus, en die hoor je te maken op basis van wat je zelf zou willen, en niet op basis van twijfels of onzekerheid. Durf acties te ondernemen, dan weet je zelf dat je het geprobeerd hebt, zodat je later niet het gevoel hebt dat het wel wat had kunnen worden maar het niet ging omdat je te "bang" was. Als het niet gaat dan gaat het niet en laat niet over je heen lopen.

Het gaat er dus niet om of je hem wilt, het gaat om het feit dat je een poging zou willen wagen om er iets moois uit te vormen. Hoe je dat doet is je eigen keus. Je kent hem nog niet zo goed, probeer eerst daaraan te werken, want dan ben je eigenlijk al bezig met "onderzoeken" of het wat zou kunnen worden. Hou de mogelijkheden altijd open en maak het niet te moeilijk voor jezelf. Als je hem beter leert kennen merk je vanzelf wel wanneer hij wel en niet de waarheid spreekt.
Offtopic: Van mijn sig kun je al veel leren
__________________
Dawn's Moonlight

Laatst gewijzigd op 07-09-2006 om 21:23.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 21:56
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Dit had mijn verhaal kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 22:07
JNR
JNR is offline
Ook die van mij... Jammer.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 10:51
Verwijderd
Ik kan dus helemaal niets met jongens/mannen die verhalen opdissen om stoer te zijn voor hun vrienden. Als dat de basis is van je vriendschap is dat mooi sneu voor je. Ik hou ervan om te weten waar ik aan toe ben en als ik overal iets achter moet gaan zoeken ga ik wel opzoek naar een zinvollere tijdsinvulling
Iemand moet gewoon lekker zichzelf zijn.
'Say what you mean and mean what you say.'
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 13:03
Verwijderd
Citaat:
BlackWolf schreef op 07-09-2006 @ 22:20 :
*knip*
Je zegt een boel waarheden.
De eerste keer is het o.a. misgelopen omdat ik te ''bang'' was. Nu ben ik dat in de verste verte niet meer. (en ja, ik heb er enorm veel van geleerd, dat gelukkig wel.)
Ik laat er even wat tijd (een paar dagen) overheen gaan en zie dan verder. Misschien dat ik dan iets minder labiel in mn vel zit, misschien dat hij iets minder wazig doet. Want het dilemma blijft inderdaad: maak ik er niks van en blijf ik me altijd (nou ja, lang) afvragen wat ik had kunnen hebben, wat ik mis. Of, probeer ik er wel iets van te maken, maar kom misschien in een situatie die ik niet zie zitten.

Of zo, nou ja, ik blijf wartaal uitslaan.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 12:39
madelief21
madelief21 is offline
Hey,

Gewoon die jongen aan de kant zetten. Soms kunnen onmogelijke jongens juist een onweerstaanbare impact op je hebben juist omdat ze zo absoluut niet te volgen zijn. Maar wat wil je eigenlijk ? Kan je ermee leven dat hij zo is en zo doet ? Of wil je liever een lieve jongen die voor je gaat. En ja vaak hebben die jongens iets meer aantrekkingskracht, athans dat is mijn persoonlijke ervaring. Maar je krijgt er ook wel een hoop voor terug hoor. Ik zou deze jongen gebruiken om af en toe een beetje te teasen. Maar niet voor meer joh.
Dat hij zo met zijn vrienden praat is niet netjes, maar het is een beetje man eigen over het algemeen. Als je tegen heb gezegd dat je het niet leuk vindt en hij het wel doet dan zou ik het niet pikken. Maar als hij het gewoon uitzichzelf doet en je hebt er niets van gezegd dan blijft hij het natuurlijk wel doen !!!! :-) Goed nadenken wat je wil hoor. En vooral je eigen grens aangeven.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 12:52
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Quis schreef op 07-09-2006 @ 15:45 :
Hij vertoont tegenstrijdige mentaliteiten en ik weet niet waar ik van opaan kan.
Dat is voor mij al een reden om te zeggen "kappen". Iemand met 2 gezichten ben je beter kwijt dan rijk. Ook al is ie superlekker en superdit en superdat... Been there, done that.
En opscheppen tegen vrienden, jeetje, wat voor vrienden zijn ze dan als ze al niet meer zichzelf kunnen zijn bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 09-09-2006 @ 13:52 :
En opscheppen tegen vrienden, jeetje, wat voor vrienden zijn ze dan als ze al niet meer zichzelf kunnen zijn bij elkaar
T stond op zn web-log, ik weet niet wat ie ''in het echt'' allemaal zegt.

Maar goed, mij wordt t allemaal steeds duidelijker. Duidelijker dat ie naar me kan fluiten dus. Nu maar hopen dat ik daarbij blijf, en niet op een ander moment weer iets anders wil.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 21:55
mara18
mara18 is offline
Citaat:
madelief21 schreef op 09-09-2006 @ 13:39 :

Soms kunnen onmogelijke jongens juist een onweerstaanbare impact op je hebben juist omdat ze zo absoluut niet te volgen zijn.

En ja vaak hebben die jongens iets meer aantrekkingskracht, athans dat is mijn persoonlijke ervaring. Maar je krijgt er ook wel een hoop voor terug hoor. Ik zou deze jongen gebruiken om af en toe een beetje te teasen. Maar niet voor meer joh.
so true.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 22:00
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
Citaat:
madelief21 schreef op 09-09-2006 @ 13:39 :

Dat hij zo met zijn vrienden praat is niet netjes, maar het is een beetje man eigen over het algemeen.

klopt. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat mannen onder elkaar het hebben over hoe intelligent een vrouw wel niet is, of over hoe lief ze is. Nee dan heeft het feit dat ze lekkere tieten heeft en een lekkere kont toch wel de voorkeur.

jammer, maar werkelijkheid.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 22:39
BlackWolf
Avatar van BlackWolf
BlackWolf is offline
Citaat:
Optima schreef op 10-09-2006 @ 23:00 :
klopt. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat mannen onder elkaar het hebben over hoe intelligent een vrouw wel niet is, of over hoe lief ze is. Nee dan heeft het feit dat ze lekkere tieten heeft en een lekkere kont toch wel de voorkeur.

jammer, maar werkelijkheid.
Hangt af om wie het gaat. Merk bij mijn vrienden (en ook bij mezelf) dat als het om een meisje gaat waar we echt om geven dat dat wel gewoon kan. Maar als dat niet zo is dan gaat het wel vaak in die richting ja. Omgekeerd is dat ook. Als een "leuk" meisje iets doet dat wij niet leuk vinden, dan zeggen we normaal dat ze iets deed dat we niet leuk vonden, en anders is ze al snel een k*twijf Daarvan kun je eigenlijk wel snel bepalen of een jongen echt om je geeft of niet..
__________________
Dawn's Moonlight
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Liefde & Relatie Beste vriend vind me ECHT leuk!
Melig-Meissiej
36 18-08-2004 16:30
Liefde & Relatie Is t nou echt zo moeilijk om te zeggen wat je voor iemand voelt?
Palmboompje
28 05-03-2004 17:50
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 11:07
Verhalen & Gedichten Dagboek Janne
Margriet
2 06-07-2003 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.