Oud 20-11-2014, 19:11
julieeeee
julieeeee is offline
Ik heb een leuke jongen al een paar keer ontmoet op feestjes, hij kwam meerdere keren naar mij toe en we hadden een leuke tijd. Hij toonde duidelijk intresse. We chatten nu ook af en toe op facebook, maar in tegenstelling met in real life hij neemt nooit het intiatief om een gesprek te starten.
Nu zou ik hem heel graag nog eens in real life ontmoeten (ik zie hem anders echt lang niet meer), maar ik weet niet goed hoe. Ik heb niet zo veel ervaring met jongens en ben ook best wel verlegen. En het laatste dat ik zou willen is dat ik hem afschrik of veel te opdringerig lijk.
Iemand tips hoe ik het aan hem kan vragen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2014, 19:35
naomiexxx
Avatar van naomiexxx
naomiexxx is offline
vraag eerst zijn nummer via fb, daarna langzamaan een gepsrek starten over die feestjes enzow en of die geen zin heeft om is iets met je te doen (dat zou ik doen XD)
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 21:46
Robert-LHC
Avatar van Robert-LHC
Robert-LHC is offline
Jongens denken over het algemeen niet veel na over meisjes die zich 'opdringen'. Als jongens staan we eerder versteld als een meisje het initiatief neemt, omdat dit er vrij dik op legt dat je de jongen interessant vindt (wat we heel leuk vinden).

Dus ja, knoop een gesprek aan op facebook. Geef een onzin smoes als "als je je nummer geeft, kunnen we verder praten op Whatsapp, dat is voor beiden makkelijker." (die gebruikte ik zelf altijd bij meisjes )
__________________
Gratis video's over sociale & succes psychologie | www.lifehackercoach.com | Online Succes Coaching
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 23:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je al facebook-chat is gaan appen geen enorme stap vooruit. Prima op te proberen, maar stel ook gewoon voor om samen iets te gaan doen. "Hey, heb je zin om samen <activiteit x> te gaan doen?", dan merk je vanzelf wel of hij dat leuk vindt of niet. En als hij jou ziet zitten maar de activiteit niks vindt zal hij vast wat anders voorstellen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Geef een onzin smoes als "als je je nummer geeft, kunnen we verder praten op Whatsapp, dat is voor beiden makkelijker." (die gebruikte ik zelf altijd bij meisjes )
Dat is toch geen onzinsmoes maar precies wat het doel is? Of verkoop jij het nummer door aan de Roemeense maffia?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2014, 16:51
swaghettiyolo
swaghettiyolo is offline
Vraag hem eens uit om wat te gaan drinken en praten.
vind ik altijd leuk om te doen met een meisje.
Als je maar met twee bent zorg dan dat je niet zonder praat onderwerpen valt en hiermee wil ik niet zeggen
dat jij al het praten moet doen geef hem ook maar wat praat mogelijkheid.
Maar ik raad aan omdat je hem nog niet goed kent in groep iets te gaan doen bv. Film
__________________
Life is shit and karma is a bitch!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat te doen met een jongen / hoe mee uit vragen ????
FlorenceFlo
2 08-09-2014 00:14
Liefde & Relatie ik weet niet meer wat ik er mee aan moet :(
Jo_Do
10 17-10-2013 15:17
Liefde & Relatie Heel verliefd op een jongen uit mijn klas. Hoe zorg ik dat hij mij leuk vindt?
lanastar
9 09-04-2013 22:14
Liefde & Relatie Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben.
RedRibbon
31 26-11-2009 16:50
Psychologie Mijn vriend, hoe ga ik hier mee om?
Fish!
17 08-09-2008 14:26
Algemene schoolzaken hoe kom ik de proefwerkweek GOED door?!?!
imy017
11 21-02-2008 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44.