Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-11-2014, 22:27
ruben69
ruben69 is offline
Best,

Mijn zoon is blijven zitten in het middelbaar (in het 2de). De leerkrachten vragen nu dat hij zijn testen van vorig jaar terug moet inleveren. Mogen ze dit doen?

Alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2014, 22:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Zijn testen? Bedoel je dat hij zijn nagekeken toetsen, die aan hem zijn uitgereikt weer moet inleveren?

Als de toetsen hergebruikt worden kan ik me dit voorstellen, maar als het geen examwerk betreft hoef je deze papieren als leerling in principe niet te bewaren.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 06:37
Verwijderd
Ze zijn ws te lui om.nieuwe toetsen te maken elin3, gaat niet om bewaarplicht of zo.

Ik zou ze in hun gezicht uitlachen. Maar daar is je zoon ook niet mee geholpen natuurlijk, middelbare schoolleraren zijn over het algemeen haatdragend en kortzichtig.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2014, 17:14
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Wat geven ze als reden op dan? Lijkt me raar om dezelfde toets elk jaar te gebruiken terwijl deze ook met de lln worden meegegeven. Met oog op vrienden, broertjes, zusjes etc.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 22-11-2014, 15:24
ruben69
ruben69 is offline
Ze willen die testen nu terug omdat ze dezelfde testen van vorig jaar gebruiken. Mogen ze dit eigenlijk terug opvragen?
Met citaat reageren
Oud 22-11-2014, 16:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja, maar dat is toch raar? Als dit bekend wordt, is het een gouden handeltje. Ik weet niet of het wel of niet mag, ze kunnen het allicht vragen. Als ik jou was zou ik het gewoon kopiëren en terug geven.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 23-11-2014, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Ze willen die testen nu terug
Ik zou terugwerpen dat jij nu een ferarri wil om er vervolgens geen aandacht meer aan te schenken.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2014, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ze willen die testen nu terug omdat ze dezelfde testen van vorig jaar gebruiken. Mogen ze dit eigenlijk terug opvragen?
Maar waarom alleen bij jou? Zoals Tink* al aangeeft zitten er echt wel mensen in de klas met broertjes/zusjes/vrienden et cetera

Ik zou ze echt heel hard in hun gezicht uiltachen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2014, 20:49
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ze kunnen het vragen, maar als je een toets wil hergebruiken, of in ieder geval een deel, dan is het heel verstandig om toetsen niet mee te geven. Het lijkt me niet dat ze je kunnen dwingen.

Dat geeft ze een enorm probleem, want een hele nieuwe toets maken is een takkewerk.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 25-11-2014, 21:35
ruben69
ruben69 is offline
Danku, ik ga ze dan maar niet afgeven ze hebben het recht niet dan.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2014, 09:13
Verwijderd
Je snapt dat het ook een optie is om ze even te kopiëren en alsnog in te leveren? Dan heb jij de informatie die je wilt, en ben je toch van het gezeik af. Waarom een principezaak er van maken?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap De strijd tegen roken
perfectme
500 25-04-2007 14:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
Gatara
500 05-11-2006 15:35
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen artikelen
Mankoe
2 29-01-2006 14:40
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen beschouwing over pesten
0o-meisje-o0
0 17-10-2005 19:57
Psychologie zelfverwonding (nog eentje...)
framboosje
5 16-09-2002 12:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.