Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2014, 09:18
Verwijderd
Aarhh mijn pitch is undefined ofzo.
Advertentie
Oud 22-11-2014, 09:18
Verwijderd
Ga effe jezelf definen, pitch.
Oud 22-11-2014, 09:21
Verwijderd
Nou doet hij het wel. Ik snap niet waarom, maar goed, houden zo, pitch.
Oud 22-11-2014, 09:24
Verwijderd
Ik heb geen idee waar je het over hebt

Kareltje, jij was toch ook van Downton Abbey? Vanavond start seizoen 5 in NL!
Oud 22-11-2014, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg supercutieputie kittens
Toch niet die incestkatten he?
Oud 22-11-2014, 11:02
Verwijderd
De kat van de buren woont bijna bij ons. Hij vlucht voor de buren en loopt altijd achter onze kat aan naar binnen. Hij vreet zelfs haar eten en lag eens op haar deken
Oud 22-11-2014, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dit topic zo lief.
Deze is ook aandoenlijk. Vooral 'mijn interesses zijn wandelen' en 'ik heb geen moderne telefoon'.
Oud 22-11-2014, 11:26
Verwijderd
Wat een mooie dag is het vandaag! Perfect voor de hele dag binnen zitten en huiswerk maken.
Oud 22-11-2014, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Deze is ook aandoenlijk. Vooral 'mijn interesses zijn wandelen' en 'ik heb geen moderne telefoon'.
Ahh. <3

Hebben jullie wel eens een relatie gehad met iemand waarvan je de naam heel lelijk vond? Of is een naam net zoiets als een uiterlijk - als je maar genoeg van iemand houdt, is alles eigenlijk wel mooi?
Oud 22-11-2014, 12:45
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ahh. <3

Hebben jullie wel eens een relatie gehad met iemand waarvan je de naam heel lelijk vond? Of is een naam net zoiets als een uiterlijk - als je maar genoeg van iemand houdt, is alles eigenlijk wel mooi?
Ja.
Oud 22-11-2014, 12:50
Verwijderd
Die reclame voor Sim Only.

"Maar ik héét Simon Lee!!"

Oud 22-11-2014, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Ahh. <3

Hebben jullie wel eens een relatie gehad met iemand waarvan je de naam heel lelijk vond? Of is een naam net zoiets als een uiterlijk - als je maar genoeg van iemand houdt, is alles eigenlijk wel mooi?
Nee.
Oud 22-11-2014, 13:22
Verwijderd
Ja, ik denk dat je de negatieve semantische verbinding op den duur wel gaat overschrijven.
Oud 22-11-2014, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Ahh. <3

Hebben jullie wel eens een relatie gehad met iemand waarvan je de naam heel lelijk vond? Of is een naam net zoiets als een uiterlijk - als je maar genoeg van iemand houdt, is alles eigenlijk wel mooi?
Nee. Maar er zijn wel een hoop namen die qua naam niet zo verschrikkelijk zijn, maar die door de negatieve associatie met de persoon die bij die naam hoort wel verpest zijn.
Oud 22-11-2014, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ahh. <3

Hebben jullie wel eens een relatie gehad met iemand waarvan je de naam heel lelijk vond? Of is een naam net zoiets als een uiterlijk - als je maar genoeg van iemand houdt, is alles eigenlijk wel mooi?
Ja, mijn ex

Blijkbaar was 2 straten hier vandaan een schietpartij
Oud 22-11-2014, 16:32
Verwijderd
Ik vind het altijd tamelijk onsmakelijk als iemand dezelfde naam heeft als mijn vader. Maar zou een liefje er niet voor laten schieten.
Oud 22-11-2014, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Ahh. <3

Hebben jullie wel eens een relatie gehad met iemand waarvan je de naam heel lelijk vond? Of is een naam net zoiets als een uiterlijk - als je maar genoeg van iemand houdt, is alles eigenlijk wel mooi?
Ik noem wel Theodoor nóóit Theo. Theodoor is een mooie klassieke naam. Theo is een bejaarde boer met een pet.
Oud 22-11-2014, 22:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wat gaaf Phoebe! Foto en vertelllll hoe oud en waar komen ze vandaan en hoe gaan ze heten en katers of poezen en en en en en en!
Spoiler

Ze zijn 7 weken oud nu, ze zitten nu nog bij mijn buren. De rooie is een kater en heet Jip en de zwarte is een poes en heet Noor. Jip is awesome en vechterig en Noor is een echte pussy
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-11-2014, 23:07
Verwijderd
Aaaahw <3 Rooie katten zijn t meest awesome van allemaal, ik wil heel erg graag een rooie boskat vooralsnog zijn de twee die we nu hebben genoeg, maar later as we groot zijn enzo. Het verschil in karakter is zo leuk om te merken, dat is bij die van ons ook zo groot, heel gaaf!
Oud 22-11-2014, 23:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Rooien sporen vaak ook niet helemaal lekker, dus vermaak gegarandeerd!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 22-11-2014, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Rooien sporen vaak ook niet helemaal lekker, dus vermaak gegarandeerd!
Rooien in het algemeen of.rooie katten?
Oud 22-11-2014, 23:36
Verwijderd
Oh, wel op tijd met castreren en steriliseren, poezen zij vanaf vijf maanden vruchtbaar en ik heb me laten vertellen dat de meeste dierenartsen pas vanaf zes maanden castreren/steriliseren.
Oud 22-11-2014, 23:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik was wel van plan al die ellende voor te zijn ja, en het liefst collectief (hopelijk hebben ze daar speciale tarieven voor). Ik krijg sowieso hun dierenarts door, want die kent mama en papa ook, dat scheelt natuurlijk ook al. En dan ga ik eens kijken wat die zegt. Lees namelijk hele uiteenlopende verhalen op internet, van 8 weken tot 8 maanden. Bizar.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 22-11-2014, 23:50
Verwijderd
Het verschilt inderdaad wel, maar acht weken vind ik wel heel vroeg. Wij hebben twee poezen en laten ze pas bij acht/negen maanden helpen. Wij hebben raskatten van een groot ras, risico van te vroeg laten helpen is dat ze dan niet goed doorgroeien wn dat zzou zonde van het ras zijn
Oud 23-11-2014, 03:42
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja, ik denk dat je de negatieve semantische verbinding op den duur wel gaat overschrijven.
Mijn antwoord op de vraag is nee, maar ik sluit me aan bij het tweede deel. Lelijke namen kunnen snel veranderen in gewoon 'de naam van die persoon'.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 23-11-2014, 08:14
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh, wel op tijd met castreren en steriliseren, poezen zij vanaf vijf maanden vruchtbaar en ik heb me laten vertellen dat de meeste dierenartsen pas vanaf zes maanden castreren/steriliseren.
Wij hebben het gedaan toen ze een maand of vijf waren (broer en zus tegelijk).
Oud 23-11-2014, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Ik was wel van plan al die ellende voor te zijn ja, en het liefst collectief (hopelijk hebben ze daar speciale tarieven voor). Ik krijg sowieso hun dierenarts door, want die kent mama en papa ook, dat scheelt natuurlijk ook al. En dan ga ik eens kijken wat die zegt. Lees namelijk hele uiteenlopende verhalen op internet, van 8 weken tot 8 maanden. Bizar.
heb al mijn katten rond de zes/zeven maanden laten castreren/steriliseren.
8 weken gaat geen enkele dierenarts doen mag ik hopen.

Ik raad je de dierenarts delft-centrum van harte af. Het is daar meer dan smerig (bloedvlekken van het vorige dier nog op de behandeltafel, overal vieze vlekken op muren, de stoel waar hij op zit wordt met ducttape aan elkaar gehouden) en hij vraagt de hoofdprijs. Die vent is zwaar verstrooid, de laatste keer dat we daar waren zat zijn kleding helemaal scheef en piepte er schaamhaar tussen zijn afgezakte broek en shirt door. Bovendien bleef hij maar volhouden dat onze kat geen blaasontsteking had, terwijl we bij een andere dierenarts te horen kregen op dezelfde dag dat ie een zeer ernstige blaasontsteking had.
Oud 23-11-2014, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Ik raad je de dierenarts delft-centrum van harte af. Het is daar meer dan smerig (bloedvlekken van het vorige dier nog op de behandeltafel, overal vieze vlekken op muren, de stoel waar hij op zit wordt met ducttape aan elkaar gehouden) en hij vraagt de hoofdprijs. Die vent is zwaar verstrooid, de laatste keer dat we daar waren zat zijn kleding helemaal scheef en piepte er schaamhaar tussen zijn afgezakte broek en shirt door. Bovendien bleef hij maar volhouden dat onze kat geen blaasontsteking had, terwijl we bij een andere dierenarts te horen kregen op dezelfde dag dat ie een zeer ernstige blaasontsteking had.
Oud 23-11-2014, 11:27
Verwijderd
Dit is echt agressief jaren '80.

Oud 23-11-2014, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Dit is echt agressief jaren '80.

[filmpje]
wow
Oud 23-11-2014, 12:13
Verwijderd
Je verwacht dat 't op een gegeven moment afgelopen is, maar dan gaat het nog ruim zes minuten door.
Oud 23-11-2014, 12:24
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
En hoeveel slachtoffers heeft dat clipje gemaakt onder de epileptische wereldbevolking?
Oud 23-11-2014, 12:30
Verwijderd
Ik had in de nacht van maandag op dinsdag een migraineaanval en ik ben nog steeds een wrak.
Oud 23-11-2014, 12:33
Verwijderd
Eigenlijk moet ik vanavond nog een opdracht inleveren, en dinsdag.

haha.

ik word wel schoonmaakster.
Oud 23-11-2014, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk moet ik vanavond nog een opdracht inleveren, en dinsdag.

haha.

ik word wel schoonmaakster.
dat zei ik net ook tegen mijn zoon die zat te jammeren over zijn werkstuk dat dat dan wel een goed beroep voor hem zou zijn. Of bij de Aldi achter de kassa.
Oud 23-11-2014, 12:45
Verwijderd
Citaat:
dat zei ik net ook tegen mijn zoon die zat te jammeren over zijn werkstuk dat dat dan wel een goed beroep voor hem zou zijn. Of bij de Aldi achter de kassa.
Oud 23-11-2014, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Ik had in de nacht van maandag op dinsdag een migraineaanval en ik ben nog steeds een wrak.
Ja, ik las je topic. Lijkt me erg eng.

Ik heb om andersoortige redenen een tijdje gehad dat mijn taalgevoel opeens weg was, dus wie weet kunnen we over een jaar of twintig gezellig samen kwijlen in de wasknijperfabriek.
Oud 24-11-2014, 07:38
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik was wel van plan al die ellende voor te zijn ja, en het liefst collectief (hopelijk hebben ze daar speciale tarieven voor). Ik krijg sowieso hun dierenarts door, want die kent mama en papa ook, dat scheelt natuurlijk ook al. En dan ga ik eens kijken wat die zegt. Lees namelijk hele uiteenlopende verhalen op internet, van 8 weken tot 8 maanden. Bizar.
Als een kat ballen heeft, kunnen ze eraf

Ahum.

Maar natuurlijk is het slimmer om iets langer te wachten 5 maanden kan makkelijk, hoor. Sowieso zijn jongere katers makkelijker te castreren, want dan zijn zijn zaadleiders nog niet zo stug. En katers laten castreren is altijd veel goedkoper dat poezen, want het castreren van de kater wordt meestal door de assistente gedaan en is zo gepiept, en bij de poes is het een openbuikoperatie die altijd door een dierenarts gedaan moet worden.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 24-11-2014, 07:57
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
dat zei ik net ook tegen mijn zoon die zat te jammeren over zijn werkstuk dat dat dan wel een goed beroep voor hem zou zijn. Of bij de Aldi achter de kassa.
Nou daar moest je vroeger anders HAVO voor gedaan hebben!!!!!1111!!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 24-11-2014, 09:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh Pip, toen ik mail kreeg van Facebook dat je mij én Kat had getagd, dacht je toch niet echt dat ik zó debiel was om te gaan kijken hoe groot de spin daadwerkelijk was he?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 24-11-2014, 09:28
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 24-11-2014, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Oh Pip, toen ik mail kreeg van Facebook dat je mij én Kat had getagd, dacht je toch niet echt dat ik zó debiel was om te gaan kijken hoe groot de spin daadwerkelijk was he?
;d;;D;d;;d:;dD;d;;d;d
Oud 24-11-2014, 10:25
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ola.
Oud 24-11-2014, 10:33
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
heb al mijn katten rond de zes/zeven maanden laten castreren/steriliseren.
8 weken gaat geen enkele dierenarts doen mag ik hopen.

Ik raad je de dierenarts delft-centrum van harte af. Het is daar meer dan smerig (bloedvlekken van het vorige dier nog op de behandeltafel, overal vieze vlekken op muren, de stoel waar hij op zit wordt met ducttape aan elkaar gehouden) en hij vraagt de hoofdprijs. Die vent is zwaar verstrooid, de laatste keer dat we daar waren zat zijn kleding helemaal scheef en piepte er schaamhaar tussen zijn afgezakte broek en shirt door. Bovendien bleef hij maar volhouden dat onze kat geen blaasontsteking had, terwijl we bij een andere dierenarts te horen kregen op dezelfde dag dat ie een zeer ernstige blaasontsteking had.
WTC


Ik vind Axel overigens een lelijke naam, die totaal niet past bij een Antilliaan.
Oud 24-11-2014, 10:33
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Wtf dus.
Oud 24-11-2014, 11:08
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
dat zei ik net ook tegen mijn zoon die zat te jammeren over zijn werkstuk dat dat dan wel een goed beroep voor hem zou zijn. Of bij de Aldi achter de kassa.
Volgens mij moet je bij de Aldi nog relatief veel kunnen, mensen die daar achter de kassa zitten zie ik ook regelmatig vakken vullen en shit in t magazijn doen enzo, lijkt me een stuk stressvoller dan kassamiep bij de appie zijn.
Oud 24-11-2014, 11:56
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik was wel van plan al die ellende voor te zijn ja, en het liefst collectief (hopelijk hebben ze daar speciale tarieven voor). Ik krijg sowieso hun dierenarts door, want die kent mama en papa ook, dat scheelt natuurlijk ook al. En dan ga ik eens kijken wat die zegt. Lees namelijk hele uiteenlopende verhalen op internet, van 8 weken tot 8 maanden. Bizar.
Mja, in de US of A schijnt 't 'normaal' te zijn, zo vroeg laten castreren. Ik denk daar ook het mijne van.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 24-11-2014, 12:57
Verwijderd
Zes maanden hou ik ook aan
Oud 24-11-2014, 13:38
Verwijderd
Vooralsnog laten wij ze helpen bij een maand of acht, tenzij ze heel vervelend en luid krols worden. Jinx is nu al heel verbaal, ik ben benieuwd wat dat wordt als ze krols is. Onze fokkers hadden een poes die heel erg luid was en de hele nacht zat te jammeren als ze krols was. T beest was ook echt twee weken niet krols, een week wel, drie weken niet, twee weken wel, tien dagen niet, een week wel. Na haar eerste nestje is dat geloof ik over gegaan, maar wtf, moet er niet aan denken.
Oud 24-11-2014, 14:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet er ook niet aan denken nee

Ik zoek voor nu een rugtas waar de monsters in kunnen, maar voor niet al te veel geld, omdat ik toch echte reisbakjes neem als ik mijn rijbewijs een keertje haal. Het is echt voor nu, op de brommer naar de dierenarts (of lopend, whatever) en dan doe ik de rugtas op mijn buik, zodat ik zie wat ze aan het doen zijn. Helaas zijn ze nogal duur
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.