Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2007, 17:57
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
misschien ben ik de enige die hiervan last heeft, maar af en toe zijn er van die jongens die gewoon opdringerig gaan doen tegen je. Eerst gaan ze tegen je aan staan praten over van alles en nog wat. Als ik een beetje pech heb gaan ze daarna ook nog op de dansvloer proberen me te verleiden, terwijl ik voor mijn gevoel toch duidelijk signalen geef waaruit blijkt dat ik niet geinteresseerd ben. Ik prbeer kortaf te zijn, met iemand anders te gaan praten, weg te kijken. Maar sommige personen blijven het maar proberen.

Hoe maak ik op een nette manier duidelijk dat ik in zo'n geval niet geinteresseerd ben? Ben ik echt te aardig op die momenten?
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2007, 18:10
Krabs
Krabs is offline
"je doet me denken aan mijn vriend, die kan ook niet dansen"
__________________
gif me candej now!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 18:18
Anika
Misschien is het handiger om gewoon direct duidelijk te zijn en te zeggen dat je geen interesse hebt, je bespaart jezelf er een hoop ergernissen mee. Uiteindelijk komt die jongen er toch wel achter dat je niet in hem geïnteresseerd bent, dus of ie er nou direct achter komt of na een tijdje proberen maakt ook niet zoveel uit.

Laatst gewijzigd op 30-04-2007 om 18:20.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 18:25
Verwijderd
"Ik ben lesbisch."

"Ik ben christen."

"Ik ben geestelijk gestoord. Serieus. Nu lijk ik aardig, maar ik kan zomaar omslaan.. Dat ik opeens héél hard bijt tijdens het pijpen, bijvoorbeeld. Ja, ik heb dikke tieten, maar zijn ze 't kwijtraken van je pik waard?"

"Kzz. Kzz kz kzzz. GHII! Kz. Kzz kzzzz. Gr? Grkzz. Bm. BM BM BM! BMMMMMmmmmmmm.. KZ. Kz kz kz. Kza. "
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 19:57
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 30-04-2007 @ 19:25 :
"Ik ben lesbisch."

"Ik ben christen."

"Ik ben geestelijk gestoord. Serieus. Nu lijk ik aardig, maar ik kan zomaar omslaan.. Dat ik opeens héél hard bijt tijdens het pijpen, bijvoorbeeld. Ja, ik heb dikke tieten, maar zijn ze 't kwijtraken van je pik waard?"

"Kzz. Kzz kz kzzz. GHII! Kz. Kzz kzzzz. Gr? Grkzz. Bm. BM BM BM! BMMMMMmmmmmmm.. KZ. Kz kz kz. Kza. "


Jij bent niet de enige die daar last van heeft hoor. Mijn voicemail wordt momenteel volgespamd. (aangezien ik mn telefoon niet meer opneem) En ik vind het ook lastig om te zeggen dat ik niet wil
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 20:37
Gevederde
Gevederde is offline
Hier heb ik ook wel eens last van ja. Het beste werkt het om gewoon een kort antwoord te geven op vragen en daarna meteen tegen een vriend of vriendin beginnen te praten. Meestal werkt dat dan. Meteen zeggen dat je niet in hem geintresseerd bent is een beetje lomp en bovendien misschien een beetje overdreven.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 20:47
Verwijderd
Helpt schreeuwen dat ze op moeten pleuren tegenwoordig niet meer dan?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 20:49
Verwijderd
Zeg gewoon duidelijk dat je geen interesse hebt als ze echt maar door blijven gaan en dus compleet geen signalen als korte antwoorden etc oppikken. Of met een omweg;'Oooh, vind je dat echt leuk? Mijn man ook!!' Zal vast helpen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 21:50
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
"ik doe niet aan liefdadigheid"

__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 21:53
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
"Daaaag ik wil niet met jou dansen!"

En dan met een vriendin gaan praten.

(p.s. denk je nou écht dat je de enige bent die hier last van heeft? )
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 22:10
hermanf
hermanf is offline
Een blik opzetten dat hij moet oprotten en als diegene tracht met je te gaan praten naar achteren deinzen zodat enige communicatie niet mogelijk is. Het werkt bij mij.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 22:20
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Op mijn manier, gewoon keihard oprotten roepen ook al is het midden in een stampvolle discotheek. Werkt perfect!
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 22:38
Verwijderd
"Ik ga even naar mijn vriendin toe daahaag."

Sarcastische opmerkingen. Als ie ze snapt, is hij mogelijk toch de moeite waard.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 22:40
Verwijderd
Aan een andere uitstraling werken. oftewel, dodelijk kijken naar het betreffende manspersoon, compleet uit de hoogte doen, doen of hij lucht is, negeren, ''sorry, laat me met rust''. Gewoon net wat botter doen dan je uit beleefdheid zou doen zeg maar.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2007, 23:01
Verwijderd
opdringerige personen in de titel en het in de post alleen over jongens hebben he...

meisjes doen het ook en er valt niets aan te doen except for the obvious

sommige mensen hebben nu eenmaal een bord voor den kopf
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 00:05
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 30-04-2007 @ 19:25 :
"Ik ben lesbisch."

"Ik ben christen."

"Ik ben geestelijk gestoord. Serieus. Nu lijk ik aardig, maar ik kan zomaar omslaan.. Dat ik opeens héél hard bijt tijdens het pijpen, bijvoorbeeld. Ja, ik heb dikke tieten, maar zijn ze 't kwijtraken van je pik waard?"

"Kzz. Kzz kz kzzz. GHII! Kz. Kzz kzzzz. Gr? Grkzz. Bm. BM BM BM! BMMMMMmmmmmmm.. KZ. Kz kz kz. Kza. "
Nog beter :"Ik ben een christelijke lesbien die geestelijk gestoord is. Kzz. Kzz kz kzzz. GHII! Kz. Kzz kzzzz."
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Hoe maak ik op een nette manier duidelijk dat ik in zo'n geval niet geinteresseerd ben?
"Sorry maar ik ben niet geïnteresseerd in je"

En dan verder negeren.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 09:26
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zeggen, duidelijk maken dat je die persoon niet interessant vindt en dan het liefst zonder subtiel proberen te zijn, aangezien dan meestal toch niet werkt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-05-2007, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 30-04-2007 @ 19:25 :
"Kzz. Kzz kz kzzz. GHII! Kz. Kzz kzzzz. Gr? Grkzz. Bm. BM BM BM! BMMMMMmmmmmmm.. KZ. Kz kz kz. Kza. "
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 12:50
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Waarom is een christen nou weer een nadeel?

Ik zou gewoon heel duidelijk zijn. Ik vind je niet leuk en ben niet geinteresseerd. Daag.
Die jongens snappen vaak die hints niet. Dan moet je gewoon duidelijk zijn!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
gurl19 schreef op 01-05-2007 @ 13:50 :
Waarom is een christen nou weer een nadeel?
Omdat de opdringerige personen meestal willen neuken en gristenen zijn niet zo van de seks buiten het huwelijk?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 13:43
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
hmmm.... ik ben gewoon te lief denk ik... want ik vind het zielig om iemand recht in zijn gezicht te zeggen dat ik niet geinteresseerd ben. Maar ik zal het een keer proberen.

Waarom kunnen mensen er niet op een subtiele manier achter komen dat ik ze niet aardig vind?

Mag ik vragen hoe meisjes dan opdringerig kunnen doen? Ben wel benieuwd...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 30-04-2007 @ 19:25 :
"Ik ben lesbisch."

"Ik ben christen."

"Ik ben geestelijk gestoord. Serieus. Nu lijk ik aardig, maar ik kan zomaar omslaan.. Dat ik opeens héél hard bijt tijdens het pijpen, bijvoorbeeld. Ja, ik heb dikke tieten, maar zijn ze 't kwijtraken van je pik waard?"

"Kzz. Kzz kz kzzz. GHII! Kz. Kzz kzzzz. Gr? Grkzz. Bm. BM BM BM! BMMMMMmmmmmmm.. KZ. Kz kz kz. Kza. "
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 14:01
wutang
wutang is offline
Citaat:
Sarah schreef op 01-05-2007 @ 08:35 :
"Sorry maar ik ben niet geïnteresseerd in je"

En dan verder negeren.
Precies, lijkt me wel het duidelijkste... Hoogstens nog 2 zinnen erbij vertellen waarom niet. Verder gewoon laten zijn, he'll get the message
__________________
Never drive faster then your gardian angel can fly !
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 14:57
Verwijderd
Lang niet alle jongens (en meisjes misschien ook wel niet, maar daar heb ik geen ervaring mee en ik heb het jongens zelf ook wel eens horen zeggen ) begrijpen hints, signalen, enz. vaak niet zo. Het beste kun je dus gewoon zeggen dat je niet geïnteresseerd bent, dat lijkt me een nette en vooral ook duidelijke manier (iig een netter en vooral ook weer duidelijker dan kortaf zijn, met iemand anders gaan praten, enz.).
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2007, 15:03
botervleug
Avatar van botervleug
botervleug is offline
Ik ga meestal naar een andere kroeg. In een discotheek poeier ik meestal af door direct weg te lopen.

"Hoi, ik ben advocaat"
'Hoi, ik ga dansen, doei!'
"Ah, daar ben je weer, ik was je al kwijt"
'Ja, ik ga even een wijntje halen, doei!'
"Waarom loop je telkens weg?"
'Sorry, even naar de wc'

"Wat is je telefoonnummer?"
'Even denken hoor, 06-12 en dan 3456 ja, en 78. Ja mooi nummer he. Doei.'
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 15:26
Verwijderd
Op de een of andere manier snappen ze het trouwens vaak ook wel als je gewoon even terugpraat maar zelf helemaal geen vragen stelt/interesse toont. Niks hinten maar wel aardig doen, gewoon vriendelijk zijn maar zeer ongeïnteresseerd. Meestal sterven die gesprekjes een beetje uit en sjouw ik gewoon weer weg. Komt niet vaak voor dat iemand dan nog blijft zeuren.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 16:36
Verwijderd
Je kunt het ook best eerst subtiel duidelijk proberen te maken. Maar als het kwartje niet valt, tja, dan zul je toch moeten zeggen waar het op staat.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 18:29
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Je kunt aan je houding werken. Tegenwoordig heb ik een vrij gesloten houding en nu heb ik er minder last van . Ze vrágen tegenwoordig ook of ik wil dansen in plaats van ineens hun pik tegen mijn kont aan te duwen. Positieve verandering !
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 19:32
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 01-05-2007 @ 14:02 :
Omdat de opdringerige personen meestal willen neuken en gristenen zijn niet zo van de seks buiten het huwelijk?
Haha, dit doet me denken aan een zwaar christelijk meisje op mijn middelbare school. Die deed ooit het legendarische voorstel: "Waarom zijn er trouwens geen polsbandjes waaraan je in een disco kunt zien of iemand christelijk is? Dan pik je makkelijker de goede eruit"


(ehh ja Rosa zoiets hebben ze ooit al geprobeerd.. het was een forumgele ster met 6 punten, goed idee inderdaad )
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 01-05-2007 @ 20:32 :
Haha, dit doet me denken aan een zwaar christelijk meisje op mijn middelbare school. Die deed ooit het legendarische voorstel: "Waarom zijn er trouwens geen polsbandjes waaraan je in een disco kunt zien of iemand christelijk is? Dan pik je makkelijker de goede eruit"


(ehh ja Rosa zoiets hebben ze ooit al geprobeerd.. het was een forumgele ster met 6 punten, goed idee inderdaad )
dat is die oerchristelijke instelling!!

ophokken!!! zeg ik altijd maar
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 01-05-2007 @ 20:32 :
Haha, dit doet me denken aan een zwaar christelijk meisje op mijn middelbare school. Die deed ooit het legendarische voorstel: "Waarom zijn er trouwens geen polsbandjes waaraan je in een disco kunt zien of iemand christelijk is? Dan pik je makkelijker de goede eruit"


(ehh ja Rosa zoiets hebben ze ooit al geprobeerd.. het was een forumgele ster met 6 punten, goed idee inderdaad )
Oh er zijn van die What Would Jesus Do armbandjes, die ik dankzij N00dles (doch op eigen verzoek) in mijn schopperiode nog wel eens om deed. Het punt van dat WWJD-systeem is dus dat je je bij moeilijke keuzes, of zelfs bij alles wat je doet, afvraagt wat Jezus in jouw plaats zou hebben gedaan. Op zich geen gek idee, maar onze schopneigingen kwamen van een bepaald topic op een bepaalde christelijke site waarop een knul het zo moeilijk had met het feit dat hij masturbeerde maar dat God dat natuurlijk niet goed kon vinden. Waarop mensen dus zeiden: 'Draag zo'n WWJD-armband; elke keer als je dan zin krijgt, zie je je rechterhand en kun je jezelf beheersen.' Wij hadden onze twijfels bij al die aannames over Jezus' seksualiteit of het gebrek daaraan

Maar goed, mijn punt was dat er vervolgens nog best wat christenen erg blij op mij afkwamen, van mening dat ze een gelijkgestemde ziel hadden gevonden. Moest ik gaan uitleggen waarom ik dat ding daadwerkelijk omhad. Eh, ik draag 'm niet meer.

(Dat probleem heb ik wel vaker. Zing ik luidkeels een lied uit Hair: "I believe in Goooood", komt een klasgenoot blij lachend op me af, "Ik ook!" Eh. Ja.)
Met citaat reageren
Oud 01-05-2007, 21:15
Dotcom
Avatar van Dotcom
Dotcom is offline
Wie deed vervelend dan? Arjen?
__________________
♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫♪♫
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 01:28
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
dat je aids hebt. dan begint er wel een lichtje te branden bij mij als chix dat zeggen.
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 12:16
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 01-05-2007 @ 13:50 :
Waarom is een christen nou weer een nadeel?
Het zegt wel iets over hoe goedgelovig/beïnvloedbaar je bent, wat natuurlijk wel in het voordeel zou kunnen werken van een opdringerig persoon.
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 12:23
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 02-05-2007 @ 13:16 :
Het zegt wel iets over hoe goedgelovig/beïnvloedbaar je bent, wat natuurlijk wel in het voordeel zou kunnen werken van een opdringerig persoon.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-05-2007, 12:54
Verwijderd
Hmm, ik kom enigszins terug op mijn woorden. Ik was maandagavond uit en omdat de plek waar we waren al vroeg dichtging gingen we op zoek naar nog een ander caf'e en belandden zo in de foutste tent ever. Voor de duidelijkheid, ik heb NIKS tegen Marokanen, maar het is wel bijzonder irritant als ze jou ook voor Marokaans aanzien (in Spanje dachten iedereen dat ik Spaans was etc, vraag me niet waarom) en dan denken dat ze alles kunnen maken. Gatver, ik heb nog nooit zoveel zweterige handen op mn rug gevoeld en kletspraatjes moeten aanhoren. En denk maar niet dat mijn ''val dood''-houding hielp bij deze personen! Wat moet je daar nou mee, meteen een klap verkopen?

Laatst gewijzigd op 02-05-2007 om 17:15.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 02-05-2007 @ 13:54 :
En denk maar niet dat mijn ''val dood''-houding hielp bij deze personen! Wat moet je daar nou mee, meteen een klap verkopen?
Heb je ze ook letterlijk gezegd dat je geen interesse had en dat ze op moesten rotten? Zo niet, dan lijkt dat me een goede stap tussen de "val dood"-houding en een klap verkopen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 13:48
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik denk dat je inderdaad de enige bent, andere meisjes hebben hier nooit last van.

Maar even serieus; natuurlijk gebeurt dat vaak en de enige oplossing is duidelijk zijn. Wat dat betreft heb ik een beetje een hekel aan mensen die zeggen: "Ik ben eigenlijk te lief" (ook op andere gebieden) en dan ondertussen best gemeen zijn door een (al dan niet opdringerige) ander aan het lijntje te houden.

Zeg gewoon: Sorry, geen interesse. En belangrijk: handel er daarna ook naar. Dus niet zeggen dat je geen interesse hebt en ondertussen wel terug blijven praten en lief blijven glimlachen. Blijft iemand doorgaan dan kun je heel hard gaan krijsen, dat helpt meestal wel.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 14:01
Boebsie
Boebsie is offline
1 keer had ik wat glaasjes op, ik vermeende een leuke latina te zien staan, ik vol vertrouwen erop af en begon smooth een soort van salsa te dansen ..met als resultaat dat ik te horen kreeg dat ik moest opzouten en geen temperament had , als macho zuid amerikaan werd ik hevig in mijn eer getast, maar het werkte wel .
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 02-05-2007 @ 15:01 :
1 keer had ik wat glaasjes op, ik vermeende een leuke latina te zien staan, ik vol vertrouwen erop af en begon smooth een soort van salsa te dansen ..met als resultaat dat ik te horen kreeg dat ik moest opzouten en geen temperament had , als macho zuid amerikaan werd ik hevig in mijn eer getast, maar het werkte wel .
Ik heb nooit begrepen waarom iemand zo maar met/voor iemand zou gaan staan dansen, maar ik ben dan ook een nuchtere Nederlander. Het is zwaar sexy als jongens goed kunnen dansen, maar ze moeten het niet voor mijn neus doen om te showen hoe sexy ze wel niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 02-05-2007 @ 13:54 :
Hmm, ik kom enigszins terug op mijn woorden. Ik was maandagavond uit en omdat de plek waar we waren al vroeg dichtging gingen we op zoek naar nog een ander caf'e en belandden zo in de foutste tent ever. Voor de duidelijkheid, ik heb NIKS tegen Marrokanen, maar het is wel bijzonder irritant als ze jou ook voor Marrokaans aanzien (in Spanje dachten iedereen dat ik Spaans was etc, vraag me niet waarom) en dan denken dat ze alles kunnen maken. Gatver, ik heb nog nooit zoveel zweterige handen op mn rug gevoeld en kletspraatjes moeten aanhoren. En denk maar niet dat mijn ''val dood''-houding hielp bij deze personen! Wat moet je daar nou mee, meteen een klap verkopen?
wat zijn marrokanen?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 14:26
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Morgan schreef op 02-05-2007 @ 15:09 :
Ik heb nooit begrepen waarom iemand zo maar met/voor iemand zou gaan staan dansen, maar ik ben dan ook een nuchtere Nederlander. Het is zwaar sexy als jongens goed kunnen dansen, maar ze moeten het niet voor mijn neus doen om te showen hoe sexy ze wel niet zijn.
Haha, nu 4 jaar latur zie je me dat niet meer zo snel doen. Maar destijds had ik de gewoonte om ervan uit te gaan dat mannen en vrouwen hetzelfde waren een grove fout natuurlijk... .
Tja als een chick sexy voor mijn neus gaat dansen....hoor je mij niet klagen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Boebsie schreef op 02-05-2007 @ 15:26 :
Haha, nu 4 jaar latur zie je me dat niet meer zo snel doen. Maar destijds had ik de gewoonte om ervan uit te gaan dat mannen en vrouwen hetzelfde waren een grove fout natuurlijk... .
Tja als een chick sexy voor mijn neus gaat dansen....hoor je mij niet klagen.
Ik vind het gewoon zo fout als je dat voor iemand gaat doen om te showen. Dans dan gewoon sexy een eindje verderop en zoek oogcontact/lach. Diegene ziet dat je sexy en leuk bent en ook nog eens niet wanhopig Maar misschien is dat wel het grote verschil tussen jongens en meiden hoor
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 02-05-2007 @ 15:17 :
wat zijn marrokanen?
Excuseer, mijn dyslexie.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 18:51
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Broeder schreef op 02-05-2007 @ 13:16 :
Het zegt wel iets over hoe goedgelovig/beïnvloedbaar je bent, wat natuurlijk wel in het voordeel zou kunnen werken van een opdringerig persoon.
naaaah dat denk ik niet
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 18:56
Verwijderd
Hmm als ik met mn rug naar hem ga staan is het meestal wel duidelijk
Met citaat reageren
Oud 02-05-2007, 20:41
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
extra lief lachen naar zn vriend
Met citaat reageren
Oud 03-05-2007, 09:54
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Lente schreef op 02-05-2007 @ 21:41 :
extra lief lachen naar zn vriend
creeps hebben over het algemeen niet echt aantrekkelijke vrienden, bovendien straal je dan wel beschikbaarheid uit, wat je juist probeert te voorkomen.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2007, 23:19
gioia221
gioia221 is offline
Ik heb dat ook wel is gehad.
Bij mn duits egt een nerd.
niet sgattig maar egt vervelend met saaie opmerkingen.
Ik ben altijd aardig tegen hem en zwaai als hij zwaait.
Ik kan niet tegen een jongen zeggen hoe vervelend zielig of nerderig hij is: ROT OP. ben niet geintreseerd. laat me met rust. Bel me niet, praat niet met me op msn of op school enz.
Ik blijf aardig en geduldig.
Ik neem nooit de telefoon op alshet een jongen is die ik niet wil spreken.
Zielig ja
Succesvol niet egt.
Heb gewoon te weinig backbone
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Atletisch lichaam afknapper?
Armoed
92 20-07-2010 02:21
Liefde & Relatie Hard weigeren. N.a.v. Versierd worden - bloopers
Draakje83
72 01-05-2005 20:52
Lifestyle wat heb je vandaag nou weer voor interessaannntsss uitgespookt
CharismaticBass
500 08-03-2005 23:38
De Kantine Waar heb jij een hekel aan in winkels?
Verwijderd
198 10-09-2004 16:33
Psychologie dingen je eigen probleem maken / iets je teveel aantrekken.
Fantôme
27 15-07-2004 22:13
Beleidszaken Christenen
QueenOfSpades
201 10-09-2003 21:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57.