Oud 14-02-2006, 19:51
daar
daar is offline
volgens mij is de site www.psychecommerce.nl en dan 'demo'.
Advertentie
Oud 14-02-2006, 22:20
]ules
]ules is offline
Citaat:
daar schreef op 14-02-2006 @ 20:06 :
Ze vergeten je in ieder geval niet zo gauw!

oh ik ben best een beetje zenuwachtig al. hebben jullie ook allerlei dingen die ze kunnen gaan vragen op papier gezet en die stomme demo geoefend?

ah zenuwachtig ben ik 'nog' niet, maar ik vind 't wel spannend.
kheb ook een beetje geoefend op de te verwachte vragen, maar ik heb nog tijd , dus dat oefenen komt nog wel.
en ja, die demo... kheb 'm zo'n dikke maand terug al eens gmaakt, toen had ik 1 fout.. maar ik 'm net weer, heb ik 4 fouten , zoiets moet ik dus echt niet hebben vrijdag

ochja.. zal wel allemaal goed komen.. mensen, alvast suc6 en tot vrijdag
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 16-02-2006, 16:12
barbiebitch
barbiebitch is offline
Ik ben gister naar de vestiging van Hotelschool Den Haag in Amsterdam geweest, en dit maakte niet echt een goede indruk op mij. Ik had hele hoge verwachtigingen, omdat de Hotelschool Den haag heel goed bekend staat.
Weet iemand misschien of die in Amsterdam net zo goed bekend staat als die in Den Haag, of is de vestiging in Den Haag toch beter?
__________________
It only gets better..
Oud 16-02-2006, 16:26
lili1988
lili1988 is offline
Amsterdam hoort bij Den Haag, dus ik vrees...
Oud 16-02-2006, 16:35
Jahney
Jahney is offline
mag ik vragen wat je er niet leuk aan vond?
__________________
With Love ~
Oud 17-02-2006, 11:57
lili1988
lili1988 is offline
Zit nu midden in de selectie! We hebben nu die test, maar ben al klaar, dus mochten we ff vrij surfen. Het valt tot nu toe reuze mee, we hebben zo lunch en daarna zie ik dan wel, ben ik allemaal alweer vergeten... Tot forums!
Oud 17-02-2006, 17:09
]ules
]ules is offline
net terug van maastricht

opzich in die testen zaten best lastige vragen.. maar ik heb er wel een goed gevoel over

enja, het gesprek... de meeste dingen gingen wel goed, maar soms wist ik niet heel goed wat ik moest zeggen, en soms zei ik verkeerde dingen


maar ik zie wel over +- 3 weken, spannend
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 18-02-2006, 19:20
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
barbiebitch schreef op 16-02-2006 @ 17:12 :
Ik ben gister naar de vestiging van Hotelschool Den Haag in Amsterdam geweest, en dit maakte niet echt een goede indruk op mij. Ik had hele hoge verwachtigingen, omdat de Hotelschool Den haag heel goed bekend staat.
Weet iemand misschien of die in Amsterdam net zo goed bekend staat als die in Den Haag, of is de vestiging in Den Haag toch beter?
Amsterdam is volgens mij vrij nieuw, volgens mij zijn ze daar aps een paar jaar bezig. Dus het lijkt me sowieso verstandig om even in Den Haag te gaan kijken als je geïnteresseerd bent in ene hotelschool.

Wat staat er eigenlijk tegenwoordig precies op de uitnodiging/bevestiging voor de selectiedag? Bij mij stond er namelijk dat je je moest voorbereiden op een solicitatie op managementniveau, dus voor mij was het vanzelfsprekend om in pak te gaan (en bijna iedereen was het toen ook), maar gister heb ik een paar groepjes gezien en er waren er maar bar weinig echt in pak.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 18-02-2006, 23:41
]ules
]ules is offline
haha.. jah ik had geen zin om een pak aan te doen .. een colbert met muts vond ik goed zat, tuurlijk je moet er netjes/verzorgd uitzien, maar een pak leek me niet zo heel belangrijk

maar ehm.. wat stond er op de uitnodiging:

... Beschouw de selectiedag als een sollicitatie voor een managementfunctie in de internationale gastvrijheidsindustrie ...

jah, als je 't zo bekijkt dan had je denk ik 't beste in pak gegaan, maar als je nou toegelaten wordt of geweigerd, dat hangt niet van pak of geen pak af ( hoop ik )
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 19-02-2006, 14:38
Verwijderd
nee, ik had ook een colbertje met zwart blousje en zwarte broek, ook niet echt een pak
MAAR IK BEN WEL AANGENOMEN

ja ik bazuin het overal rond want ik ben er enorm trots op, hha

ik hoop voorj ullie dat het goed is gegaan en datjullie ook zijn toegelaten, want dat zou kicken zijn!

kuss
Oud 22-02-2006, 19:22
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
]ules schreef op 19-02-2006 @ 00:41 :
haha.. jah ik had geen zin om een pak aan te doen .. een colbert met muts vond ik goed zat, tuurlijk je moet er netjes/verzorgd uitzien, maar een pak leek me niet zo heel belangrijk

maar ehm.. wat stond er op de uitnodiging:

... Beschouw de selectiedag als een sollicitatie voor een managementfunctie in de internationale gastvrijheidsindustrie ...

jah, als je 't zo bekijkt dan had je denk ik 't beste in pak gegaan, maar als je nou toegelaten wordt of geweigerd, dat hangt niet van pak of geen pak af ( hoop ik )
Het hangt er niet vanaf, maar in zo'n gesprekje gaat het natuurlijk vooral om de eerste indruk, deze is beter als je je erop gekleed hebt. En ze zien dan ook meteen dat je er enigzins moeite voor gedaan hebt, maar je hoeft niet persee in pak te gaan, maar het is wel aan te raden je netjes te kleden.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 25-02-2006, 00:39
MJM
MJM is offline
Citaat:
barbiebitch schreef op 16-02-2006 @ 17:12 :
Ik ben gister naar de vestiging van Hotelschool Den Haag in Amsterdam geweest, en dit maakte niet echt een goede indruk op mij. Ik had hele hoge verwachtigingen, omdat de Hotelschool Den haag heel goed bekend staat.
Weet iemand misschien of die in Amsterdam net zo goed bekend staat als die in Den Haag, of is de vestiging in Den Haag toch beter?
Amsterdam is pas 4 jaar open. De eerste afgestudeerde moeten zelfs nog komen. Hierdoor is het niveau hier nog niet zo hoog, ook is de omgeving (Skotel, School) niet optimaal. Na de nieuwbouw zal dit weldegelijk veranderen. Den Haag & Amsterdam zijn daarom ook (nog) niet te vergelijken. Feit blijft wel dat Amsterdam geen internationale studenten heeft en den Haag wel, wat het niveau om hoog krikt.

Dit komt omdat de Internationale studenten over het algemeen gemotiveerder zijn dan de Nederlandse equivalenten. Hoop je geholpen te hebben, en je snel te begroeten in den Haag!
Oud 02-03-2006, 22:56
annenaz
annenaz is offline
Ik mag 10 maart naar de selectie dag in leeuwarden.. Jullie hadden het over een oefentest ofzo, staat die op internet? En kan iemand mij vertellen over de vragen die ze stellen tijdens het motivatie gesprek?
Oud 02-03-2006, 23:29
]ules
]ules is offline
Citaat:
annenaz schreef op 02-03-2006 @ 23:56 :
Ik mag 10 maart naar de selectie dag in leeuwarden.. Jullie hadden het over een oefentest ofzo, staat die op internet? En kan iemand mij vertellen over de vragen die ze stellen tijdens het motivatie gesprek?

ehm, met die oefentest bdoelen ze denk ik de demo op www.psychecommerce.nl, hier kan je zien wat voor soort vragen je bij onderdeel-1 van de computertest krijgt.

onderdeel-2 bestaat uit een serie van uhm.. 125 vragen ofzoiets, en dat zijn dan vragen als:

Ben je verlegen?

Ja! ja ? nee Nee!

tijdens het gesprek gaan ze o.a. vragen stellen over jouw antwoord, dus voorbereiding is best lastig. Maar je kan natuurlijk wel oefenen op algemene vragen zoals: Waarom deze Hotelschool, wat zie jij in management enzv. Bij mijn gesprek had ik 1x studentenvereniging genoemd en daar bleven ze maar op doorvragen, en op zo'n vragen had ik me dus echt niet voorbereid.

Dit was wel in Maastricht, dus het kan goed zijn dat er in Leeuwarden een heel andere selectiemethode is.

Als je meer wil weten zeg 't maar, en voor de rest succes op 10 maart.
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 03-03-2006, 12:53
annenaz
annenaz is offline
Bedankt!
Hmm die site doet het niet bij mij..
En de groepsopdracht, wat wordt daar van je verwacht? Wat voor soort opdracht krijg je dan? En heb je veel horeca kennis nodig bij de test?
Oud 03-03-2006, 13:13
Jus
Jus is offline
Citaat:
annenaz schreef op 02-03-2006 @ 23:56 :
Ik mag 10 maart naar de selectie dag in leeuwarden.. Jullie hadden het over een oefentest ofzo, staat die op internet? En kan iemand mij vertellen over de vragen die ze stellen tijdens het motivatie gesprek?
Ik heb 17 februari me selectiedag gehad, en het is eigenlijk gewoon vooral kennis die je van je huidige school moet hebben, logisch nadenken en een stukje horeca kennis. Gewoon je best doen, en rustig blijven, dan komt het wel goed.

Bij het motivatie gesprek vroeg die man bij o.a. waarom deze opleiding, waarom leeuwarden, of ik bij andere hotelscholen was wezen kijken, dat soort vragen, en je krijgt een casus.

Gewoon eerlijk antwoorden, en je niet te druk maken .

Ik zou trouwens nu de uitslag moeten hebben, maar er is nog steeds niks binnen
Oud 03-03-2006, 15:05
MB
Avatar van MB
MB is offline
Bijd ie casus in Leeuwarden wordt je beoordeeld op Ethiek. Ik had bijvoorbeeld de volgende casus:

Stel je voor:
Je hebt een fabriekje in blikgroenten en je hebt net je grootste contract ooit getekent met een grote supermarktketen. In dit contract staat een deadline die je normaliter makkelijk zou halen. Haal je deze echter niet wordt het contract verscheurd.

Een medewerker komt naar je toe met de volgende boodschap:
'Het spijt me meneer, maar door een fout zit er in elk blikje groente een hele kleine hoeveelheid zeepresten. Het is van zo'n kleine hoeveelheid dat het nooit schadelijk zou kunnen zijn voor de consument, maar als we leveren en de keuringsdienst van waren erachter komt, kunnen we het schudden. '

-----------------------------------

Die vrouw waarmee ikhet gesprekje had zei toen:

er zijn verschillende opties, je kan leveren met de kleine kans dat de keuringsdienst van waren erachter komt. Daar is de supermarktketen ook niet blij mee natuurlijk en dan kan je je contract ook vergeten + een hele hoop gezeik met de wet.

Je kan besluiten het niet te leveren, maar dan wordt het contract verscheurd, omdat je de deadline niet haalt.

Dus, wat doe je?

Na een beetje gediscussierd te hebben met haar (en met mezelf) kwam ik tot de volgende conclusie:

Ik zou contact opnemen met de tussenpersoon van de supermarktketen en hem het probleem voorleggen, daarmee hopende op uitstel of in ieder geval begrip voor mijn situatie.

Die vrouw zei toen iets van: 'En stel nou dat hij zegt dat het op jouw risico is met de keuringsdienst vanw aren'

Toen concludeerde ik dat ik het dan gewoon zou leveren, want dat contract kon ikniet missen en het was toch niet schadelijk en daarmee ook eigenlijk niet onethisch.

---------------------------------------------

Nog steeds vind ik het de beste oplossing en toch kreeg ik een laag punt voor mijn 'gevoel voor ethiek'... Kortom, ik had dus moeten kiezen voor het 'niet leveren', puur alleen omdat dat het ethische ding is om te doen...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 09-03-2006, 12:45
nOuka
nOuka is offline
Hoi allemaal

ik ben afgewezen voor Hotelschool Den Haag vestiging Amsterdam. Het is een opleiding die ik ontzettend graag wil doen en ga het daarom proberen bij Hoge Hotelschool Maastricht. Den Haag vond mij niet echt ongeschikt maar er ontbrak wat bij de motivatie. Wat is volgens jullie nou een goede motivatie voor de hotelschool? Buiten dat de gastvrijheidsector je aanspreekt, je er van houdt de gasten het naar de zin te maken en dat een leidinggevende functie je uitdagend en afwisselend lijkt?
ik hoop dat iemand die is aangenomen, of de studie al doet mij hierover wat meer kan vertellen

Ciaoo xx Anouk
Oud 09-03-2006, 15:13
annenaz
annenaz is offline
Morgen is voor mij de grote dag... Ik ben net nog even de stad in geweest voor wat gepaste kleding. Ik heb een nette bruine broek met een bijpassend gilet met witte bloes gekocht. Is dat een beetje gepast?
Verder iemand nog laatste tips?
Oud 09-03-2006, 16:34
MJM
MJM is offline
Citaat:
nOuka schreef op 09-03-2006 @ 13:45 :
Hoi allemaal

ik ben afgewezen voor Hotelschool Den Haag vestiging Amsterdam. Het is een opleiding die ik ontzettend graag wil doen en ga het daarom proberen bij Hoge Hotelschool Maastricht. Den Haag vond mij niet echt ongeschikt maar er ontbrak wat bij de motivatie. Wat is volgens jullie nou een goede motivatie voor de hotelschool? Buiten dat de gastvrijheidsector je aanspreekt, je er van houdt de gasten het naar de zin te maken en dat een leidinggevende functie je uitdagend en afwisselend lijkt?
ik hoop dat iemand die is aangenomen, of de studie al doet mij hierover wat meer kan vertellen

Ciaoo xx Anouk
Misschien kwam het door je te groene oogschaduw...
Oud 09-03-2006, 18:34
IkM
IkM is offline
Ik heb morgen in Maastricht de selectiedag! Ben best zenuwachtig..maarre zijn jullie met ouders gegaan of alleen? en heb je in Maastricht ook groepsopdrachten? Nee toch?
Njaa hoop dat het morgen goed gaat..ben iig in Apeldoorn wel aangenomen, dus dan kan ik daar altijd nog heen gaan..
Oud 09-03-2006, 18:54
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
IkM schreef op 09-03-2006 @ 19:34 :
Ik heb morgen in Maastricht de selectiedag! Ben best zenuwachtig..maarre zijn jullie met ouders gegaan of alleen? en heb je in Maastricht ook groepsopdrachten? Nee toch?
Njaa hoop dat het morgen goed gaat..ben iig in Apeldoorn wel aangenomen, dus dan kan ik daar altijd nog heen gaan..
Met je ouders? Kom jij uit een ei ofzo ..?!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 09-03-2006, 18:59
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik heb 25 November pas de selectie in Den Haag ..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 09-03-2006, 19:07
IkM
IkM is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 09-03-2006 @ 19:54 :
Met je ouders? Kom jij uit een ei ofzo ..?!
Nee ik ga helemaal niet met mn ouders..maar was gwoon een vraagje in het algemeen.
Oud 09-03-2006, 21:39
]ules
]ules is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 09-03-2006 @ 19:54 :
Met je ouders? Kom jij uit een ei ofzo ..?!

Ik ben ook gewoon met m'n ouders naar de selectiedag gegaan, daar waren ook nog een hoop andere ouders aanwezig, dus maakt echt helemaal niks uit
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 10-03-2006, 14:53
daar
daar is offline
Ik ben toegelaten!
x 100000
Oud 10-03-2006, 17:50
Verwijderd
Citaat:
daar schreef op 10-03-2006 @ 15:53 :
Ik ben toegelaten!
x 100000
oeeeh gefeliciteerd!
eh, dan worden we volgend jaar misschien klasgenootjes, haha
Oud 10-03-2006, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 09-03-2006 @ 19:54 :
Met je ouders? Kom jij uit een ei ofzo ..?!
omg, er zijn daar echt enorm veel ouders dus als je denkt dat je je anders moet 'schamen' heb je het goed mis.

ik had ze ook allebei bij en ik vond dat erg fijn !

sneu dat je ze niet mee 'durft' te nemen omdat je anders bang bent dat anderen dat kinderachtig vinden..
Oud 10-03-2006, 22:41
]ules
]ules is offline
Yeah, kben ook toegelaten .. dat wordt morgen ff flink feesten

Maar nu eerst nog eens zien te slagen, maar dat moet niet zo'n probleem worden
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 11-03-2006, 18:24
Verwijderd
ook in maastricht?

gefeliciteerd trouwens
xx
Oud 11-03-2006, 19:45
]ules
]ules is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 11-03-2006 @ 19:24 :
ook in maastricht?

gefeliciteerd trouwens
xx
Jazkr Maastricht, de tofste stad he
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 12-03-2006, 08:19
Verwijderd
haha, dan zie ik je volgend jaar wel, KLASGENOOT
Oud 12-03-2006, 09:41
lili1988
lili1988 is offline
AANGENOMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ik ben echt enorm blij alleen zie ik jullie pas over 2 jaar, eerst jaartje ertussenuit. wat waren jullie cijfers bij de intelligentietest??
Oud 12-03-2006, 11:15
daar
daar is offline
hihi ik ben zo blij he, ik heb zo'n grijns op mijn gezicht die er niet meer af gaat!
voor de cognitieve test had ik trouwens 4/5
Oud 12-03-2006, 12:07
lili1988
lili1988 is offline
hier ook zit de hele tijd te grijnzen hoeveel mensen me al niet gevraagd hebben of ik iets van plan ben oid
Oud 12-03-2006, 14:31
ceekay
ceekay is offline
kan iemand mij misschien vertellen wanneer de hotelschool (den haag) van start gaat dit jaar? (augustus dus..) Wil namelijk vakantie gaan boeken maar de site van de Hotelschool Den Haag doet er een beetje vaag over...
Oud 12-03-2006, 14:40
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-11-2005 @ 18:17 :
Er zit toch ook nog een hogere hotelschool in Arnhem?

Mijn broertje doet de MBO-variant aan de Vakschool Wageningen, maar dan in Arnhem
Dat is ook wel leuk, kun je een opleiding die normaal 4 jaar duurt in 2 jaar halen.
Oud 12-03-2006, 16:41
MJM
MJM is offline
Citaat:
ceekay schreef op 12-03-2006 @ 15:31 :
kan iemand mij misschien vertellen wanneer de hotelschool (den haag) van start gaat dit jaar? (augustus dus..) Wil namelijk vakantie gaan boeken maar de site van de Hotelschool Den Haag doet er een beetje vaag over...
laatste zaterdag van augustus, welkom!
Oud 18-03-2006, 17:07
annenaz
annenaz is offline
Ook toegelaten!
Oud 20-03-2006, 21:22
lili1988
lili1988 is offline
Feli!
Oud 29-03-2006, 15:33
Juliette_B
Juliette_B is offline
Na het lezen van al die berichtjes valt me wel op dat er maar weinig word gesproken over Breda.. jammer.

Ben zelf nu derdejaars hotelstudent in breda, oficieel de International Hotel Management school. Dus wel degelijk een hotelschool!!

Er wordt natuurlijk alleen maar over Den Haag, Leeuwarden en Maastricht gepraat omdat daar ervaring mee is. Wil niet zeggen dat Breda niet aan dat niveau zit. Sterker nog: toen ik bezig was met de aanmeldprocedure heb ik voor Breda gekozen omdat dit de enige school is die werkt met competencies.

Voor de duidelijkheid: competencies maken de aansluiting van school op werkveld en zorgen dat jij kan bewijzen dat je de juiste kennis en ervaring hebt voor een bepaalde baan, iets wat momenteel steeds meer gevraagd word. Dat Breda nog niet echt staat aangeschreven komt omdat er pas een lichting is afgestudeerd: de school bestaat pas 5 jaar.

Mocht je echt hogere hotelschool willen doen, meld je dan bij meerdere scholen aan, heb ik ook gedaan.. en wat betreft die horecaervaring... die doe je nog genoeg op tijdens de studie dus een leugentje voor eigen bestwil tijdens de selectie hierover is helemaal niet verkeerd!
Oud 29-03-2006, 19:03
Britt2
Britt2 is offline
Ben vandaag naar de Opendag van Hotelschool Maastricht geweest en dat heeft mij een hele goede indruk gegeven vond er echt een super gezellige en relaxte sfeer hangen!!! Ik zit nou in 5vwo dus die selectie zou voor mij pas volgend jaar zijn, maar ik kijk er nou al naar uit ik ga denk ik nog wel bij Den Haag kijken, maar ik denk dat ik al wel weet dat het Maastricht wordt ( mits ik toegelaten enz word natuurlijk ) Hoor je echt na 2 / 3 weken al de uitslag van de selectie of pas in de zomervakantie ( dat heb ik namelijk ook eens gehoord ) .. Xxx groetjeSss
__________________
Xxxx Britt
Oud 29-03-2006, 19:32
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 10-03-2006 @ 18:51 :
omg, er zijn daar echt enorm veel ouders dus als je denkt dat je je anders moet 'schamen' heb je het goed mis.

ik had ze ook allebei bij en ik vond dat erg fijn !

sneu dat je ze niet mee 'durft' te nemen omdat je anders bang bent dat anderen dat kinderachtig vinden..
Voor mij heeft het niks met durven te maken, maarre neem jij je ouders soms ook mee naar een sollicitatiegesprek ..?

Als je je ouders meeneemt, toont een beetje aan hoe afhankelijk jij bent .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 29-03-2006, 20:05
Estar
Estar is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 29-03-2006 @ 20:32 :
Voor mij heeft het niks met durven te maken, maarre neem jij je ouders soms ook mee naar een sollicitatiegesprek ..?

Als je je ouders meeneemt, toont een beetje aan hoe afhankelijk jij bent .
Wat heeft dat nou met afhankelijk te maken? Moet jij over koemne dat je onafhankelijk bent?

Zo' n houding van jou kan ook negatieve dingen betekenen hoor.
Of je maakt overal ruzie en je ouders durven zich niet met jou daar te vertonen. Of je schaamt je voor je ouders, zoveel dingen die je kan verzinnen.
Oud 29-03-2006, 20:22
moniekjuh789
moniekjuh789 is offline
Heej Allemaal,

Ik heb selectiedag gehad bij Hotelschool in Breda en ben nu door naar het gesprek, die heb ik aankomende vrijdag (31e).
Heeft iemand al zo'n gesprek gehad en weet je over welke onderwerpen ze dingen vragen.

Aangezien het gesprek in het engels is, wil ik me graag goed voorbereiden.

xxx moniek
Oud 29-03-2006, 20:56
lili1988
lili1988 is offline
Bij maastricht krijg je echt al te horen na 2 of 3 weken of je aangenomen bent hoor! ik hoorde het na 3 weken omdat carnaval ertussen zat, maar dat was uitzondering. iedereen die (waar dan ook) selectie heeft/gehad, succes!!
Oud 31-03-2006, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 29-03-2006 @ 20:32 :
Voor mij heeft het niks met durven te maken, maarre neem jij je ouders soms ook mee naar een sollicitatiegesprek ..?

Als je je ouders meeneemt, toont een beetje aan hoe afhankelijk jij bent .
Haha, moet dat een retorische vraag voorstellen? Dan hoef ik daar waarschijnlijk geen antwoord op te geven .

Afhankelijk? Waarvan? Ik vind het gewoon een fijn gevoel dat ik met ze kan kletsen, ze me gerust kunnen stellen en me vertrouwen geven gedurende die dag. Daarbij vind ik het ook nog eens érg gezellig omdat ik gewoon een enorm goede band met ze heb .

En als jij, als 16jarige, provocerend wil laten zien hoe 'onafhankelijk' je wel niet bent, kan dat wel op duizend andere manieren dan je ouders thuis te laten .
Oud 31-03-2006, 22:04
lili1988
lili1988 is offline
You go girl!!
Oud 01-04-2006, 08:17
Verwijderd
mooi stukje he?
Oud 01-04-2006, 21:59
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 31-03-2006 @ 18:35 :
Haha, moet dat een retorische vraag voorstellen? Dan hoef ik daar waarschijnlijk geen antwoord op te geven .

Afhankelijk? Waarvan? Ik vind het gewoon een fijn gevoel dat ik met ze kan kletsen, ze me gerust kunnen stellen en me vertrouwen geven gedurende die dag. Daarbij vind ik het ook nog eens érg gezellig omdat ik gewoon een enorm goede band met ze heb .

En als jij, als 16jarige, provocerend wil laten zien hoe 'onafhankelijk' je wel niet bent, kan dat wel op duizend andere manieren dan je ouders thuis te laten .
Provocerend?! WTF versta jij wel niet onder provocerend ..?!

En dat je een goede band met je ouders hebt top !!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hotelschool maastricht
xamberlyy
2 11-11-2015 12:08
Studeren hogere hotelschool
steefff15
1 02-12-2011 22:13
Algemene schoolzaken Selectie hoge hotelschool
Verwijderd
2 16-11-2005 15:30
Algemene schoolzaken hogere hotelschool DenHaag
.krz
5 28-01-2004 14:58
Algemene schoolzaken Hogere Hotelschool Maastricht?!
kate_temp
4 18-01-2004 19:18
Algemene schoolzaken Hogere Hotelschool
LaBelleDameSansMerci
1 05-03-2002 16:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.