Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2011, 18:50
JongondernemenN
JongondernemenN is offline
Hoi, mensen
Mijn naam is Lemar
En ik heb een website gebouwd
Het gaat over ondernemen als minderjarige
met tipps en al
Het is nog niet af, het design wel
Ik zou graag jullie professionele mening over me website willen weten
Me website heet www.jongondernemen.tk
.tk is tijdelijk, binnenkort komt er een .nl domein, maar ik wil alvast jullie mening over de homepagina
Met vriendelijke Groeten,
Lemar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-04-2011, 20:42
Verwijderd
Het ziet er op zich wel leuk uit, maar sowieso de eerste paar stukken tekst zijn erg moeilijk om te lezen door de kleur. Die moest ik echt selecteren voor ik ze kon lezen.

Verder vind ik dat er wel leuke dingen op staan, maar vind ik het wel heel veel wat erop staat. Op de eerste pagina staan verschillende koppen, met ook direct stukken tekst erbij. Dat vind ik zelf weer wat minder.

Verder, als je op lees verder klikt, dan gaat het daar niet goed. Ik krijg dan een pagina compleet in andere taal. Als je jonge mensen wilt aantrekken zou ik toch Nederlands kiezen .

Wat me ook opvalt is dat je wel knoppen met Facebook en Youtube erop hebt staan, maar die schijnen niet te werken. Als die links er niet zijn, dan kun je die knoppen ook beter weg halen.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2011, 22:05
Stff
Avatar van Stff
Stff is offline
Het stuk aandelen en beleggers kan je rustig deleten, 90% (onder jongeren waarschijnlijk wel 99%) van de startende ondernemers begint als een eenmanszaak of als VoF als het om meerdere personen gaat. Aandelen komen dan niet eens voor, vergeet ook niet dat je voor de oprichting van een BV €18000 moet hebben puur als eigen vermogen, voor een NV is dit zelfs €45000 als ik het goed heb. Verder klopt wat er staat ook gewoon niet.

Verder spreek je jezelf dan ook tegen, in het kopje 'een website' stel je dat je kapitaal hebt en onder de kop 'aandelen' spreek je dit tegen. Ook zou ik hier het feit dat je een idee hebt eerst weergeven, je begint een onderneming omdat je een idee over hoe iets beter/anders kan hebt, niet omdat je tijd en kapitaal hebt.
__________________
Mess with the Best, Die Like the Rest | | Suus, Chelle, Linds, Marte, Daphne & Anne | | What the Eyes See and the Ears Hear the Mind Believes
Met citaat reageren
Oud 08-04-2011, 20:17
JongondernemenN
JongondernemenN is offline
Ja (de site is nog niet af) dus die buttens die linken nog niet we wouwden alleen de tips hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2011, 08:14
Verwijderd
idd de tekstkleur is niet 100%
verder krijg je als je op verder klikt iets in een andere taal....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.