Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2011, 20:02
Checker
Checker is offline
Ik ben een jongen van 19 uit België. En jammer genoeg nog steeds maagd. Het heeft niets te maken met mijn uiterlijk, ik verzorg me goed en train drie keer per week, en ook niet met verlegen zijn of zo. Maar ik heb een heel ander probleem: in erectie ben ik maar 12 centimeter. En nu gaan veel mensen denken: size does not matter. En dat wou ik vroeger ook geloven. Ik wist dat ik niet de grootste had maar schamen deed ik me er niet voor. Tot ik een vriendin kreeg op mijn 17e die het uitmaakte met me omdat ze geen seks wou met een klein geschapen vriendje. Sindsdien heb ik wel meisjes leren kennen en met hen uitgegaan en zo, maar ik heb seks altijd ontweken omdat ik bang ben voor hun reactie. En nu ben ik maagd terwijl dat helemaal niet had gehoeven. En ook ... ik denk dat ik kick op vrouwenvoeten ... daar ben ik nog het meeste bang van.
Oud 09-09-2011, 20:13
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als dat meisje je heeft gedumpt omdat je 'klein geschapen' bent (en zo klein is dat niet - mijn eerste vriendje was een cm of 10 en daar heb ik drie jaar lang prima seks mee gehad), dan is het maar goed dat je daar geen seks mee hebt gehad. Bewaar je voor iemand die van je houdt en je neemt () zoals je bent. Ook fetisjes hoeven daar niet bij in de weg te zijn. Dit zijn bovendien geen van beide gespreksmateriaal voor een eerste date, dus tegen de tijd dat een meisje achter die dingen komt, is ze toch wel verliefd op je neem ik aan. Maak je geen zorgen!
Oud 09-09-2011, 20:24
Checker
Checker is offline
Citaat:
Als dat meisje je heeft gedumpt omdat je 'klein geschapen' bent (en zo klein is dat niet - mijn eerste vriendje was een cm of 10 en daar heb ik drie jaar lang prima seks mee gehad), dan is het maar goed dat je daar geen seks mee hebt gehad. Bewaar je voor iemand die van je houdt en je neemt () zoals je bent. Ook fetisjes hoeven daar niet bij in de weg te zijn. Dit zijn bovendien geen van beide gespreksmateriaal voor een eerste date, dus tegen de tijd dat een meisje achter die dingen komt, is ze toch wel verliefd op je neem ik aan. Maak je geen zorgen!
Dat is net mijn zorg. Uiteraard vertel je zo'n dingen niet meteen maar hoe langer je wacht hoe moeilijker het is als ze dan toch er op afknapt. Die ene keer was al traumatisch genoeg.
Oud 09-09-2011, 20:26
Verwijderd
Geloof me, dat maakt niets uit. Als een meisje werkelijk verliefd op je is zal ze echt niet eerst een meetlint erbij pakken om te kijken hoe groot hij is . Ik zou wel wat anders aan mijn hoofd hebben eerlijk gezegd. Dus eigenlijk creëer je nu je eigen probleem. Jij wil niet naar bed met een meisje omdat je bang bent dat zij hem te klein vind, maar als jij er niet over struikelt, waarom zij dan wel? Waarom zou ze de eerste keer dat jullie naar bed zouden gaan éérst gaan kijken of hij wel groot genoeg is?
Oud 09-09-2011, 20:35
Checker
Checker is offline
Citaat:
Geloof me, dat maakt niets uit. Als een meisje werkelijk verliefd op je is zal ze echt niet eerst een meetlint erbij pakken om te kijken hoe groot hij is . Ik zou wel wat anders aan mijn hoofd hebben eerlijk gezegd. Dus eigenlijk creëer je nu je eigen probleem. Jij wil niet naar bed met een meisje omdat je bang bent dat zij hem te klein vind, maar als jij er niet over struikelt, waarom zij dan wel? Waarom zou ze de eerste keer dat jullie naar bed zouden gaan éérst gaan kijken of hij wel groot genoeg is?
Dat dacht ik ook allemaal voor die ene keer. Ik dacht dat dat meisje verliefd op me was en uiteindelijk staan we daar allebei naakt en weigert ze seks omdat ik te klein ben en ze dat lelijk vind. Wie garandeert mij dat dat niet opnieuw gebeurt.
Oud 09-09-2011, 20:42
Verwijderd
Je kunt niet alles van 1 ervaring laten afhangen . Tuurlijk, je zal vast wat meer gespannen zijn, maar je maakt er nu zelf een te groot probleem van. Vind eerst maar eens een meisje met wie je het leuk hebt en ga niet heel gespannen doen over seks. Als het ervan komt: leuk, maar laat het dan maar gewoon gebeuren. Ga er niet van te voren al over nadenken .

Denk er maar eens over na: Ik heb ook wel eens van een jongen gehoord dat mijn borsten te klein waren, maar dat boeit mij ook geen flikker. Ik ga daardoor ook niet heel erg nadenken over of de volgende jongen ze niet te klein gaat vinden. Want je doet er toch niets aan. Het enige wat je kan denken is dat dat meisje wat jij bent tegengekomen het niet waard is om met je naar bed te gaan. Als er een volgende meisje komt dat je leuk genoeg vind dan zal ze er echt geen rare opmerkingen over maken als zij jou ook leuk genoeg vind.
Oud 10-09-2011, 00:29
Verwijderd
Seks met het licht uit als het bovenstaande geen effect heeft.
Oud 10-09-2011, 07:39
Groentensoep
Groentensoep is offline
Iemand die je dumpt om zoiets is jou niet waard. Jij zou toch ook niet iemand dumpen om te kleine tieten oid?
Oud 10-09-2011, 08:49
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Overigens, als je wel iemand zou dumpen omdat ze te kleine tetten heeft, dan YDI.
Oud 10-09-2011, 08:54
Verwijderd
Ik heb hier anders meerdere malen reacties van vrouwen mogen lezen waarin stond dat de grootte er wel degelijk toe doet...
Oud 10-09-2011, 09:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
er is al een topic over grote dan wel kleine piemels, en daar mogen jullie verder discussiëren: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1807714
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Onbevlekte ontvangenis...
lso
26 17-01-2004 00:17
Seksualiteit Wie is hier nog maagd?
Grooveline
145 02-01-2004 23:41
Seksualiteit Liegen m.b.t maagd zijn..
kainie
71 28-09-2003 23:17
Seksualiteit Iemand Maagd ??
Horsefreakje!
92 01-08-2003 08:16
Seksualiteit ‘ Dat ik geen maagd meer ben, wil niet zeggen dat ik meteen met je het bed in duik’
Optima
12 03-04-2002 14:57
Seksualiteit 14 > en geen maagd meer...wat vinden jullie?
skate_woman
71 17-02-2002 17:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.