Oud 26-01-2005, 02:20
andersom
Avatar van andersom
andersom is offline
Ik heb nu een paar keer heroine gebruikt, en heb er wel goeie ervaringen mee, ik hoor de laatste tijd alleen heel veel dat het heel verslavend zou zijn, zelf merk ik daar nog niet zo veel van, want als ik wil kan ik er best vanaf blijven, maar ik wil het best nog wel meer doen, het geeft me wel een goed gevoel, en heb dan ook niet zoveel meer aan me hoofd. Me vrienden zeggen dat ik het niet meer moet doen, maar ik wil dat wel. ik heb een bijbaantje, en kan het dus goed betalen, het is wel duur, maar ik heb het er wel voor over. Ook as ik het op school gebruik gaat het allemaal net wat makkelijker. Ik kan er verder ook goed onder functioneren, maar het word me wel afgeraden te doen.
Is het echt zo gevaarlijk allemaal, of zeggen mensen dat alleen maar omdat het "drugs" is? blowen en alcohol is toch ook niet zo erg? als ik dat gebruik word ik ziek, maar van heroine niet.
Wat kan ik het beste doen?
__________________
naar mijn mening dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2005, 02:36
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Het is zo gevaarlijk als je het zelf maakt. Als jij van jezelf weet dat je het onder controle kan houden dan is er in principe weinig aan de hand. Drugs zijn zowiezo slecht voor je. En heroìne is niet iets waar je luchtig mee om moet gaan. Je merkt er nu mischien nog niet zo veel van maar als je meer gaat gebruiken heeft je lichaam op ten duur ook meer nodig om hetzelfde gevoel te krijgen en daar moet je voor oppassen. Want dat kan op ten duur tot verslaving leiden.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 09:41
Verwijderd
heroïne godverdomme, heroïne godverdomme, heroiïne godverdomme, heroïne is een vloek.

dat liedje is niet voor niets gemaakt
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 10:15
Verwijderd
uhm moest je de eerste keren niet kotsen toen je hero deed?
en spuit je het, chinees je het, etc.?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 11:34
Verwijderd
Heroïne is een van de meest verslavende drugs die er zijn. Als je het enkele tientallen keren gebruikt kun je al voor je leven verslaafd raken.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 11:37
Mir-idiotA
alleen de drang nog eens te nemen is al een vorm van verslaving schatje
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 13:57
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-01-2005 @ 11:34 :
Heroïne is een van de meest verslavende drugs die er zijn. Als je het enkele tientallen keren gebruikt kun je al voor je leven verslaafd raken.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:10
mind
Avatar van mind
mind is offline
Citaat:
wammus schreef op 26-01-2005 @ 02:36 :
Drugs zijn zowiezo slecht voor je.
wat een weirde uitspraak...
Als iemand met een Post-Traumatic Stress Disorder in therapie bijvoorbeeld mdma neemt, en zo geweldig vooruitkomt daarmee, is het dan slecht?

Daar kan je natuurlijk iets over inbrengen dat het mischien schadelijk is voor je hersens. Er is bij mijn weten alleen nog nooit aangetoond dat een enkele dosis mdma nadelige gevolgen kan hebben voor een gezond lichaam. In hoge dossisen en bij herhaling is mdma mischien wel schadelijk maar er zijn genoeg drugs waarvan bekend is dat ze niet schadelijk zijn voor het lichaam.

Minder abstract voorbeeld;
Cannabis heeft bijvoorbeeld nog nooit iemand gedood terwijl het voor miljoenen mensen een bron van inspiratie en/of rust is. Vrij harmless voor het lichaam dus zelfde geldt voor bijvoorbeeld LSD, paddo's en a bunch of other drugs terwijl het wel het leven heeft verrijkt van miljoenen mensen.

Heel veel ligt ook aan de gebruiker, hoe die persoon ermee omgaat is van het grootste belang voor hoe slecht een drug is. (al zijn sommige drugs natuurlijk slechter voor het lichaam dan andere)
Dit is ook van toepassing op de uitspraak van Mephostophilis, verslaving ligt bij de gebruiker niet bij de drug.
Wel staat heroine bekend om zijn vrij heftige lichamelijke afkick verschijnselen maar daarin is het niet alleen (alcohol en benzo's bijvoorbeeld <valium, xanax enz> hebben ook vreselijke afkick verschijnselen.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 16:19.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:48
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
In het kort (lang lezen jullie toch niet):

Heroine maakt een hele hoop in je lichaam kapot. Hercencellen, huidcellen en zaadcellen.

Heroine is ongeveer de meest verslavende drugs ooit. Zwervers op straat zitten daar niet vanwege de weed of de mdma.
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:48
mind
Avatar van mind
mind is offline
Citaat:
Risce schreef op 26-01-2005 @ 18:48 :

In het kort (lang lezen jullie toch niet):

Heroine maakt een hele hoop in je lichaam kapot. Hercencellen, huidcellen en zaadcellen.

Heroine is ongeveer de meest verslavende drugs ooit. Zwervers op straat zitten daar niet vanwege de weed of de mdma.
hersencellen? bron? heroine is niet neurotoxisch.
huidcellen? ja er gaat wat kapot als je het spuit, maar als je het snuift of rookt niet dus.
zaadcellen? bron?

Zwervers zijn meestal alcohol verslaafd en/of hebben psychische problemen.
__________________
I saw no God, nor heard any, but my senses dicover'd the infinite in everything - W. Blake (1793)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:09
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Het probleem met de echte junks is vooral dat ze al hun bezittingen omzetten in heroine en niet meer in voedsel en andere basale levensbehoeften. Het effect van heroine an sich op je lichaam valt inderdaad reuze mee.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:07
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
behalve dat het de meest verslavende drug is die er bestaat, nix mis mee hoor
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 22:13
Type
Avatar van Type
Type is offline
Citaat:
andersom schreef op 26-01-2005 @ 02:20 :
ik hoor de laatste tijd alleen heel veel dat het heel verslavend zou zijn, zelf merk ik daar nog niet zo veel van, want als ik wil kan ik er best vanaf blijven, maar ik wil het best nog wel meer doen,
Dat is al een (lichte) vorm van verslaving.

En wat je het best kan doen is aan jou om te beslissen. Kijk, Heroine valt op zich wel mee (zoals men ook al zei) wat betreft het aantasten van je lichaam. Maar stel dat je het nog een aantal keer doet, ECHT niet meer zonder kan, en je baantje verliest?

Hoe langer je het doet, hoe moeilijker het wordt er vanaf te blijven. Zolang je het nog kan betalen en in de hand houden is er geen probleem, dan zou ik zeggen 'blijven doen als je je er goed bij voelt'.

De grote vraag is hier: wat gaat er gebeuren als je het NIET meer kan betalen of in de hand houden...? Want dan is een dergelijke zware verslaving dus wel een probleem.
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 23:11
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Type schreef op 26-01-2005 @ 22:13 :


De grote vraag is hier: wat gaat er gebeuren als je het NIET meer kan betalen of in de hand houden...? Want dan is een dergelijke zware verslaving dus wel een probleem.
...wat waarschijnlijk gaat gebeuren
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 23:23
Risce
Avatar van Risce
Risce is offline
Schadelijkheid 1. Lichamelijke en geestelijke afhankelijkheid
2. Overdosis ('od')
Een overdosis kan verschillende oorzaken hebben: te hoge dosis ineens, dezelfde dosis als vroeger na een periode van stoppen, ongebruikelijke zuiverheidgraad. Met name het vertragende effect op de ademhaling kan fataal zijn
3. Ontstekingen en infecties
Door onzorgvuldig en onhygiënisch spuiten
4. Onderdrukking pijn
Doordat heroïne pijnklachten onderdrukt, kan een ziekte niet of te laat worden opgemerkt
5. Verstoring menstruatie
6. Combinatie met andere middelen
Combinatie van heroïne met andere dempende middelen is gevaarlijk, omdat de effecten elkaar kunnen versterken. Dit kan dodelijke gevolgen hebben

Ik was iets te voorbarig met de hercencellen. Zaadcellen ook trouwens
__________________
Theorie... Ja. Praktijk... uh Nee.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 23:28
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
heroine is not done man...
als je ergens aan verslaafd wilt raken moet je vooral dat doen..
sorry maar ik ga voor geen goud heroine gebruiken. mij is het risico te groot dat ik het te lekker vind..
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 23:40
joopie
Avatar van joopie
joopie is offline
Waarom geef je je geld niet uit aan psychedilische drugs? Toch veel interessanter? Heroïne man, ook nog eens enorm risocovol.

Lees anders dit online boekje eens:

http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/

Die mensen zijn opvallend eerlijk en positief tegenover drugs, maar voor heroïne hebben ze geen goed woord over.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 00:52
Verwijderd
dat is de drugs die ik nooit of te nimmer maar een blik gun
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-01-2005, 09:55
Verwijderd
volgens mij is dit ook nep ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 11:10
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 27-01-2005 @ 09:55 :
volgens mij is dit ook nep ofzo
uhuh, ik geloof ook niet zo dat mensen zo dom kunnen zijn
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 21:54
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
ik vond ook al dat ze zo serieus reageerden :x
die gast maar in die post ontkennen dat die verslaafd is, en maar wel zeggen dat hij er behoefte aan heeft.
die gast is vast niet achterlijk
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 22:23
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 27-01-2005 @ 21:54 :
ik vond ook al dat ze zo serieus reageerden :x
die gast maar in die post ontkennen dat die verslaafd is, en maar wel zeggen dat hij er behoefte aan heeft.
die gast is vast niet achterlijk
Mwa, kweet niet of je nog zo helder kan denken als je eenmaal aan de heroine zit. Je gaat alles waarschijnlijk vanuit een ander perspectief bekijken, zoals met alle drugs t geval is, dus ook je gebruik enzo zie je anders, vaak als onschuldig.

Ik denk verder dat als je na een paar keer nog niet genoeg hebt van heroine, je er van op aan kunt gaan dat je verslaafd raakt of al bent. En dan kom je er echt niet makkelijk meer vanaf.
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Zero-Zero schreef op 26-01-2005 @ 23:28 :
sorry maar ik ga voor geen goud heroine gebruiken. mij is het risico te groot dat ik het te lekker vind..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 23:08
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 27-01-2005 @ 21:54 :
ik vond ook al dat ze zo serieus reageerden :x
die gast maar in die post ontkennen dat die verslaafd is, en maar wel zeggen dat hij er behoefte aan heeft.
die gast is vast niet achterlijk
waarom zou je niet serieus reageren? waar zou het hele forum dan over gaan..
it might be useful for some-1
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Mafheid schreef op 27-01-2005 @ 22:23 :
Ik denk verder dat als je na een paar keer nog niet genoeg hebt van heroine, je er van op aan kunt gaan dat je verslaafd raakt of al bent. En dan kom je er echt niet makkelijk meer vanaf.
Bedoel je dit voor alle middelen of alleen voor heroïne? Nogal logisch niet dat je behoefte hebt om iets vaker te doen als je er plezier aan beleefd. Dit heeft bijna iedereen toch die met drugs/drank bezig is...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2005, 23:09
Ir. de Narie
Avatar van Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 27-01-2005 @ 09:55 :
volgens mij is dit ook nep ofzo
Duurde wel meer dan een dag voordat je de eerste 'fake' verdenkingen verwoordde

Citaat:
De Veroorzaker schreef op 26-01-2005 @ 26:03 :
Het probleem met de echte junks is vooral dat ze al hun bezittingen omzetten in heroine en niet meer in voedsel en andere basale levensbehoeften.



Weet iemand het engelse woord voor heldin?
__________________
~ beoefent de kunst van het stealthlopen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 23:17
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Oma schreef op 27-01-2005 @ 23:09 :
Bedoel je dit voor alle middelen of alleen voor heroïne? Nogal logisch niet dat je behoefte hebt om iets vaker te doen als je er plezier aan beleefd. Dit heeft bijna iedereen toch die met drugs/drank bezig is...
Nou, bij heroine telt mee dat je over t algemeen wel weet dat als je t vaker gebruikt je er zwaar aan verslaafd raakt, dus als die gedachte je niet meer weerhoud dan weet je al dat je te ver zit. Als je echter niet weet dat t zwaar verslavend is, geld eigenlijk gewoon t zelfde want als je t vaker gebruikt raak je er gewoon zwaar aan verslaafd.
In mindere maten geld t ook voor andere drugs, maarja, wat is verslaafd?? Als je wekelijks een lijntje pep en een pilletje neemt of als je er dagelijks aan zit, daar hebben verschillende mensen een andere mening over. Mijn inziens kun je van verslaving spreken als je iets neemt omdat je denkt dat je t anders niet naar je zin hebt of niet trekt.
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 01:53
tram000
Avatar van tram000
tram000 is offline
Citaat:
andersom schreef op 26-01-2005 @ 02:20 :

Ik heb nu een paar keer heroine gebruikt, en heb er wel goeie ervaringen mee, ik hoor de laatste tijd alleen heel veel dat het heel verslavend zou zijn, zelf merk ik daar nog niet zo veel van, want als ik wil kan ik er best vanaf blijven, maar ik wil het best nog wel meer doen, het geeft me wel een goed gevoel, en heb dan ook niet zoveel meer aan me hoofd.
Betreffende het bovenstaande gedeelte: ik riep de eerste twee-drie maanden van mijn heroïnegebruik ongeveer precies hetzelfde. Het vetgedrukte in het bijzonder.

Het leek zo'n perfecte drug en van dat verslavende merkte ik eigenlijk helemaal niks.

Da's pas achteraf namelijk, dat je door hebt dat je verslaafd bent.

Ik heb geld gestolen van familie, ik heb met koorts zwetend onder de dekens gelegen terwijl ik HEROÏNEEEEEEE gilde, ik heb wekenlang als ik sliep constant nachtmerries gehad toen ik wou stoppen en overdag alleen kunnen kotsen en vloeken op alle mensen die me wilden helpen.

Dit soort dingen overkomen iedere gebruiker, ga er nou niet van uit dat je een uitzondering bent, want ik ken genoeg mensen en weet inmiddels genoeg van dit poedertje om te weten dat dat eigenlijk gewoon NIET KAN, gezien het gedeelte in je post dat ik in de bovenstaande quote even cursief heb gemaakt.

Citaat:
Is het echt zo gevaarlijk allemaal, of zeggen mensen dat alleen maar omdat het "drugs" is? blowen en alcohol is toch ook niet zo erg? als ik dat gebruik word ik ziek, maar van heroine niet.
Ja, het is écht zo gevaarlijk allemaal. Een verslaving die je ongetwijfeld al gedeeltelijk onbewust hebt (wat ik opmaak uit het stukje dat ik cursief heb gemaakt in de eerste quote) kan zowel lichamelijk en geestelijk zijn en is op beide gebieden de verslavendste drugs van alle meest bekende in de wereld.

Citaat:
Wat kan ik het beste doen?
Heel simpel. Probeer voor jezelf dit testje: gebruik het vanaf nu 14 dagen niet meer.

Als dat je lukt (wat waarschijnlijk niet zo is als ik je post lees zoals ik al zei): dan zit je nog niet zo ver in het verslavingsstadium en kun je uit jezelf ermee stoppen. Doe dit, zonder 'een laatste keer' te gebruiken. HET IS TE LAAT VÓÓRDAT JE HET DOORHEBT. Een verslaving mept je van achter, niet van voor.

Als dat je niet lukt: stap onmiddelijk naar je huisarts en vraag om een doorverwijzing naar de verslavingszorg. Hoe eerder je er bij bent hoe makkelijker je kunt stoppen.

Als het je wel lukt, maar je hebt aan niets anders kunnen denken, je bent ziek geworden, je voelt je koud en verlaten en klappertand, je zit al je geld op te sparen omdat je nergens anders aan kunt denken dan weer te gebruiken, enzovoorts: zie 'Als dat je niet lukt' hierboven.

En nu de meest waarschijnlijke.

Als je geen zin hebt om het twee weken te laten voor wat het is, alleen maar om uit te zoeken of je verslaafd ben of niet, 'WANT DAT VOEL JE TOCH ALLEMAAL ZELF WEL HET BESTE': zie 'Als dat je niet lukt' hierboven.
__________________
ting*tinggggg

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 02:01.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 01:58
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hmmz volgens mij hebben we al een paar keer eerder iemand gehad met hetzelfde probleem...
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 02:22
tram000
Avatar van tram000
tram000 is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 26-01-2005 @ 11:34 :
Heroïne is een van de meest verslavende drugs die er zijn. Als je het enkele tientallen keren gebruikt kun je al voor je leven verslaafd raken.
Zoiets ja.

Citaat:
Mir-idiotA schreef op 26-01-2005 @ 11:37 :
alleen de drang nog eens te nemen is al een vorm van verslaving schatje
Deze heeft ook begrepen hoe ver je al zit uit je post.

Citaat:
Risce schreef op 26-01-2005 @ 18:48 :
Heroine is ongeveer de meest verslavende drugs ooit. Zwervers op straat zitten daar niet vanwege de weed of de mdma.
Die zitten daar idd vanwege de bruin zoals ze dat noemen, en/of de wit (basecoke).

Citaat:
De Veroorzaker schreef op 26-01-2005 @ 20:09 :
Het effect van heroine an sich op je lichaam valt inderdaad reuze mee.
Klopt, klopt, als de stof zuiver is, maar vaak is het versneden met troep (zuivere heroïne is fijn wit poeder - wat ze hier verkopen is vooral bruin brokkerig poeder, kan je nagaan), het chinezen is slecht voor de longen en luchtwegen, het spuiten zeer slecht voor de aderen etc., het snuiven slecht voor de neus, je krijgt een enorm droge bek van heroïne waardoor je veel sneller gaatjes krijgt, heroïne pleegt een flinke aanslag op je immuunsysteem waardoor je veel sneller ziek wordt, en andere indirekte gevolgen mag je zelf opzoeken (of ervaren).

Citaat:
little nemo schreef op 26-01-2005 @ 21:07 :
behalve dat het de meest verslavende drug is die er bestaat, nix mis mee hoor
Jawel, behalve dat is er wél wat mis mee. Het verdooft zo'n beetje alles, zowel op korte als op lange termijn. Je emoties en gevoelens maar ook je geestelijke en educatieve ontwikkeling en sociale contacten.

Citaat:
Type schreef op 26-01-2005 @ 22:13 :
Dat is al een (lichte) vorm van verslaving.

En wat je het best kan doen is aan jou om te beslissen. Kijk, Heroine valt op zich wel mee (zoals men ook al zei) wat betreft het aantasten van je lichaam. Maar stel dat je het nog een aantal keer doet, ECHT niet meer zonder kan, en je baantje verliest?

Hoe langer je het doet, hoe moeilijker het wordt er vanaf te blijven. Zolang je het nog kan betalen en in de hand houden is er geen probleem, dan zou ik zeggen 'blijven doen als je je er goed bij voelt'.

De grote vraag is hier: wat gaat er gebeuren als je het NIET meer kan betalen of in de hand houden...? Want dan is een dergelijke zware verslaving dus wel een probleem.
Type heeft het ook goed begrepen.

Citaat:
little nemo schreef op 26-01-2005 @ 23:11 :
[over verslaving]...wat waarschijnlijk gaat gebeuren
Nog iemand met common sense wat jij niet hebt of niet gebruikt, net als ik tot voorkort.

Citaat:
henri de penri schreef op 27-01-2005 @ 00:52 :
dat is de drugs die ik nooit of te nimmer maar een blik gun
Nog één. Gaat goed met Nederland voor de rest zo te horen.

Citaat:
EZBlade schreef op 27-01-2005 @ 09:55 :
volgens mij is dit ook nep ofzo
Je moet eens weten hoe erg ik dat hoop!

Citaat:
little nemo schreef op 27-01-2005 @ 11:10 :
uhuh, ik geloof ook niet zo dat mensen zo dom kunnen zijn
Oh die bestaan wel ik ben het levende bewijs maar dat is verleden tijd nu gelukkig. (Met dom heeft het trouwens weinig te maken.)

Citaat:
Mafheid schreef op 27-01-2005 @ 22:23 :
Mwa, kweet niet of je nog zo helder kan denken als je eenmaal aan de heroine zit. Je gaat alles waarschijnlijk vanuit een ander perspectief bekijken, zoals met alle drugs t geval is, dus ook je gebruik enzo zie je anders, vaak als onschuldig.
Helaas is dat dan een niet-reëel beeld.

Citaat:
Ik denk verder dat als je na een paar keer nog niet genoeg hebt van heroine, je er van op aan kunt gaan dat je verslaafd raakt of al bent. En dan kom je er echt niet makkelijk meer vanaf.
Hear.

Citaat:
Oma schreef op 27-01-2005 @ 23:09 :
Bedoel je dit voor alle middelen of alleen voor heroïne? Nogal logisch niet dat je behoefte hebt om iets vaker te doen als je er plezier aan beleefd. Dit heeft bijna iedereen toch die met drugs/drank bezig is...
Ja, maar of het verstandig is is een andere kwestie...













Citaat:
Zero-Zero schreef op 27-01-2005 @ 23:08 :
waarom zou je niet serieus reageren? waar zou het hele forum dan over gaan..
it might be useful for some-1
Serieus gereageerd ofwel poging tót. Ik hoop dat de grootste fout in mn leven een voorbeeld kan zijn voor anderen hoe goed je iets kan opfukken met een harddrugsverslaving aan heroïne, basecoke, methadon en valium (in het begin alleen heroïne).
__________________
ting*tinggggg

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 02:29.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 10:38
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
^ cute
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 10:42
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Heroïne is gewoon bende. Ik ben ook niet van plan om er ooit aan te beginnen. Dan zal je altijd zien dat ik het idd te lekker vind en er niet meer mee kan stoppen.

Ik heb het probleem nu al een beetje met wiet. Dus ik ga idd maar eens 2 weken stoppen ^. En eens kijken of ik m'n leven en gedachten weer een beetje op orde kan krijgen want af en toe word ik er echt gek van .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 11:40
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
^ohw ik ken iemand die dat erg op prijs zal stellen (a)
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 13:46
andersom
Avatar van andersom
andersom is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 27-01-2005 @ 23:08 :
waarom zou je niet serieus reageren? waar zou het hele forum dan over gaan..
it might be useful for some-1
__________________
naar mijn mening dan.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 14:21
Viporizer
Avatar van Viporizer
Viporizer is offline
Citaat:
little nemo schreef op 28-01-2005 @ 11:40 :
^ohw ik ken iemand die dat erg op prijs zal stellen (a)
Lilith bij Vipo's pc:

Tsssk..
__________________
De meest zinloze opmerking van de dag. Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 18:54
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
little nemo schreef op 28-01-2005 @ 11:40 :
^ohw ik ken iemand die dat erg op prijs zal stellen (a)
Ik neem idd aan dat je hiermee op lilith doelt. Die heeft hier echt geen flikker mee te maken. Het gaat mij er echt om dat ik knettergek word van m'n eigen gedachten en die zijn nou niet altijd bepaald rooskleurig. Gisteravond heb ik weet ik het hoe lang naar 1 nummer zitten luisteren en ging helemaal op in de muziek en ik kwam er echt helemaal uit . Alles was duidelijk en echt goed ging het eigenlijk niet.

Verder loop ik al veel langer met de gedachte rond om het echt te gaan doen. Maar het kwam er nooit van. Ik denk dat de oorzaken daarvoor wel in dit topic terug te vinden zijn. En helemaal na gisteravond denk ik echt dat het het beste is als ik er een tijdje mee stop. Hierbij aan Viporizer dus de vraag of je me ECHT niet wil bellen of ik kom. Ik kom niet klaar.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2005, 19:17
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
wammus schreef op 29-01-2005 @ 18:54 :
Ik kom niet klaar.
... viagra misschien 'n optie?
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:23
*.Cloud
Avatar van *.Cloud
*.Cloud is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 26-01-2005 @ 23:28 :
heroine is not done man...
als je ergens aan verslaafd wilt raken moet je vooral dat doen..
sorry maar ik ga voor geen goud heroine gebruiken. mij is het risico te groot dat ik het te lekker vind..
Idd, ken jezelf
__________________
5-9-78
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 19:47
rub0n
Avatar van rub0n
rub0n is offline
verslaving zit in je persoonlijkheid Harry?
__________________
beware of the friendly stranger
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 20:17
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
cha0s schreef op 29-01-2005 @ 19:17 :
... viagra misschien 'n optie?
*Zucht* .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 29-01-2005 @ 20:17 :
*Zucht* .
ik vond m wel heel grappig
Met citaat reageren
Oud 29-01-2005, 20:22
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
wammus schreef op 29-01-2005 @ 20:17 :
*Zucht* .
*gaap*
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 00:42
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lilith schreef op 29-01-2005 @ 20:18 :
ik vond m wel heel grappig
Heel grappig maar het valt echt verkeerd. Ik zit echt ff heel erg in de knoop met wat ik moet denken en doen en ik weet het echt ff niet meer. Ik voel me gewoon KUT!!!. Jullie weten niet wat voor gevoel ik heb en had gister. Ik post daar heel open en eerlijk over en hoop dan op een serieus antwoord of reactie oid. Eigenlijk hoef ik niet eens reacties maar wil ik gewoon ff m'n gevoel dat ik weer te lang opkrop kwijt. En ja dan valt zo'n grappige opmerking die niet origineel is niet helemaal goed.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 00:55
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
je zit in de knoop omdat je er aan denkt om minder te gaan blowen??
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 00:58
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
that boy needs therapy. nee, serieus even... ik kan 't verkeerd hebben, maar kwam je op dit forum niet al eerder met 't verhaal dat je wilde/ging stoppen omdat 't nodig was? een tijd geleden? misschien is 't dan gewoon wel slim om de habit ff te kicken ja, als 't je zo opfuckt. maar humor relativeert en je moet niet overal zo zwaar aan trekken. bedoel, als ik 't kwaad bedoeld had, had ik wel hele andere dingen kunnen schrijven.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 01:45
Verwijderd
Gast, je bent vierentwintig. Moet je niet eens normaal gaan leven en van de shit afblijven? Christ.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 02:56
Zero-Zero
Avatar van Zero-Zero
Zero-Zero is offline
Citaat:
wammus schreef op 30-01-2005 @ 00:42 :
Heel grappig maar het valt echt verkeerd. Ik zit echt ff heel erg in de knoop met wat ik moet denken en doen en ik weet het echt ff niet meer. Ik voel me gewoon KUT!!!. Jullie weten niet wat voor gevoel ik heb en had gister. Ik post daar heel open en eerlijk over en hoop dan op een serieus antwoord of reactie oid. Eigenlijk hoef ik niet eens reacties maar wil ik gewoon ff m'n gevoel dat ik weer te lang opkrop kwijt. En ja dan valt zo'n grappige opmerking die niet origineel is niet helemaal goed.
dude sorry hoor, maar je zit op een forum. wat verw8 je anders?!
zal ik niet teveel waarde aan hechten. en als je problemen hebt met je wietgebruik, doe er dan wat aan.
jah ik ben ook wel verslaafd en kan eigenlijk ook geen dag zonder een joint maar ik heb nix te klagen eigenlijk.
make your choice
__________________
up the downstair
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 05:47
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-01-2005 @ 01:45 :
Gast, je bent vierentwintig. Moet je niet eens normaal gaan leven en van de shit afblijven? Christ.

en heroine is de grootste troep die er bestaat.
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 12:09
tram000
Avatar van tram000
tram000 is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-01-2005 @ 05:47 :
en heroine is de grootste troep die er bestaat.
das ook weer zon popi uitspraak

er zijn veel ergere dingen/drugs
__________________
ting*tinggggg
Met citaat reageren
Oud 30-01-2005, 12:33
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 29-01-2005 @ 18:54 :
Ik neem idd aan dat je hiermee op lilith doelt. Die heeft hier echt geen flikker mee te maken. Het gaat mij er echt om dat ik knettergek word van m'n eigen gedachten en die zijn nou niet altijd bepaald rooskleurig. Gisteravond heb ik weet ik het hoe lang naar 1 nummer zitten luisteren en ging helemaal op in de muziek en ik kwam er echt helemaal uit . Alles was duidelijk en echt goed ging het eigenlijk niet.

Verder loop ik al veel langer met de gedachte rond om het echt te gaan doen. Maar het kwam er nooit van. Ik denk dat de oorzaken daarvoor wel in dit topic terug te vinden zijn. En helemaal na gisteravond denk ik echt dat het het beste is als ik er een tijdje mee stop. Hierbij aan Viporizer dus de vraag of je me ECHT niet wil bellen of ik kom. Ik kom niet klaar.
Hee Wim
ik heb precies hetzelfde als jou gehad, knettergek worden van mijn eigen gedachten en zo. Ik ben ook min of meer gestopt en nu gaat het echt veel beter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Heroïne - Een geweldige ervaring tot een ramp!
HaroldVanBlaade
2 18-03-2016 18:54
Drugs & Alcohol Heroïne op recept in Duitsland.
Wammus
2 03-06-2009 10:54
Drugs & Alcohol Mexico legaliseert cocaïne en heroïne
Verwijderd
15 11-05-2006 11:37
Verhalen & Gedichten Heroïne hoertjes leven niet
Anno 1986
2 15-11-2004 13:35
Drugs & Alcohol Street value coke and heroine
Tikki Zaka
6 30-06-2004 18:29
Drugs & Alcohol heroïne chinezen
needlefreak
47 10-02-2004 19:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.