Oud 09-01-2012, 17:34
xLienaa
xLienaa is offline
In de zomervakantie van 2010 (ik was toen 13 jaar) ging ik naar een vakantiepark voor een week. Ik en mijn broertje gingen haast iedere dag naar het zwembad. Maar we waren niet de enige die haast iedere dag gingen zwemmen. Er was een jongen van anderhalf jaar ouder dan ik en zijn broertje van elf. Hun moeder was Nederlands en de vader Grieks. En dat gaf DE perfecte mix. Echt zulke jongens waar ieder meisje daar wel een moord voor deed. De jongste van 11 ging altijd overal lekker zijn eigen gangetje en ik had toen nog dat ´alle jongere jongetjes zijn kleuters´-idee. Die viel af. Maar de oudere bleef altijd bij mij en mijn broertje zwemmen. Toen mijn broertje in de loop van de dagen andere vriendschapjes sloot, bleven de jongen en ik nog over. En het was me toch een stuk! Hij was heeeeeeel aardig en knap. We hadden ook altijd een zwerm meisjes achter ons aan. Op een dag zag hij me niet gelijk in het zwembad en vroeg aan mijn broertje of ik er ook was. 'Want zij is geen nagellakmeisje.' Achteraf had hij dat gezegd volgens mijn broertje. En we hebben dat geweldige stukje weer op film staan, aangezien mijn ouders 'Ik Houd Van Mijn Eigen Kinderen Het Meest' types zijn. En wat gebeurde er? Alle meisjes achter ons begonnen de nagellak van hun vingers te schrobben in het water!

Genoeg details. Elk jaar kwam hij een paar weken naar Nederland kwam naar dit park (zei hij met een leuk accent). Op dat punt stroomde mijn liefde bijna over voor de eerste keer. Ik was zo blij! We zouden elke zomer hierheen gaan. Toen we thuiskwamen gingen we de foto's en video's van de vakantie. Het was genant wanneer dat ene filmpje werd gedraaid met de wel-nagellakmeisjes en mijn ouders riepen dat hij me zag zitten. 'Nietes!' schreeuwde ik en liep met een rood hoofd naar boven. Maar bij het zien van het filmpje schoot cupido er alleen nog maar pijlen bij. Het was een soort bevestiging.

Pfoeh! Hier komt dan eindelijk mijn probleem: Het was mijn eerste liefde. Het was vreselijk dat het op vakantie gebeurde. Maa rja, ik zou hem volgend jaar weer zien. Ik had geen mail adres of telefoonnummer en toen de verliefdheid een beetje gezonken was (na twee maanden) vergat ik zijn naam. En die had hij 1 keer in de vakantie genoemd. Dit betekende het einde van communicatie in het jaar door. En TOEN kreeg het park nou juist een andere beheerder. Het werd veel duurder en misschien zouden ze daar niet meer komen. Maar ik zou er van alles aan doen om die gok te wagen. En TOEN kochten vrienden van ons een geweldig vakantiehuis in Frankrijk en daar zijn we vorig jaar heengegaan als vakantie. Dit jaar gaan we weer. Dit wordt het 2e jaar dat ik hem niet zie en de kans lijkt dus ook steeds kleiner te worden dat ik hem OOIT nog ga zien. Het is zo vreselijk. Ik ben nog steeds superverliefd en ik kan het niet loslaten en accepteren. Ik kan andere jongens op TV ofzo ook niet meer als leuke jongens zien, want ik weet altijd nog wel een leukere, en aan die jongen denken doet me weer pijn...

Ik denk zelf dat dit niet normaal is, maar ik weet dat niet want ik heb geen ervaring. In ieder geval heb ik het idee dat dit het einde van de wereld is. Deze herinneringen en het idee van nooit meer zien scheurt me iedere dag weer in tweeën. Wat moet ik doen? Hoe kan ik hem vergeten???!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2012, 18:14
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Gaat vanzelf wel over
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 19:29
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Weet je broertje niet meer hoe hij heet, of je ouders? Je zou hem kunnen opzoeken op facebook ofzo. Maar ik begrijp dat het een erg frustrerende situatie is, balen zeg. Volgende keer toch maar een e-mailadres vragen ofzo?

En verder kan je hem niet sneller vergeten dan dat je al aan het doen bent. Probeer om jezelf een beetje te beheersen, als je het gevoel hebt dat je de hele tijd aan hem moet denken, leid jezelf dan af met iets anders, iets met vriendinnen gaan doen of film kijken of je hobby's of iets anders. Het komt vanzelf goed. Als het zo moet zijn komen jullie elkaar misschien wel weer eens tegen, maar je kan niet je hele leven naar hem blijven smachten.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Wegwijzen & Voorstellen Grijp je koffie en geniet van dit puberprobleem (en dat spreekt voor ziczelf)
Verwijderd
1 05-02-2017 15:18
Verhalen & Gedichten Brieven van Doornroosje
Myrtille
6 07-05-2007 10:06
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen literatuur stromingen
Verwijderd
12 07-06-2005 20:33
Liefde & Relatie Het bewust zoeken van onbereikbare liefdes.
juliettebinoche
15 23-01-2004 12:58
Liefde & Relatie liefde op 1e gezicht.. :(
rickert
12 27-03-2002 09:10
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 11:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.