Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2007, 13:32
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hallo.

Ik zit momenteel in mijn laatste jaar van het MBO (niveau 4 ondernemer/manager detailhandel BBL) en wil volgend jaar (het liefst al in februari) een HBO opleiding gaan doen. Het probleem is een beetje dat ik geen idee heb welke. Ik werk momenteel in een winkel en dat vind ik echt fantastisch. De vraag is echter of ik dat over bijvoorbeeld 10 jaar nog vind.

Wat ik dus het liefst wil is een opleiding (studie?) waarmee ik in ieder geval bedrijfsleider zou kunnen worden maar waarbij ik ook de mogelijkheid heb om door te stromen naar een hoger niveau. Sowieso wil ik blijven verkopen. Als het mogelijk is wil ik een deeltijdopleiding doen zodat ik erbij kan werken (een soort BBL dus alleen dan op HBO niveau).

Wat raden jullie mij aan om te gaan doen en wat is een goede school om heen te gaan? Ik woon momenteel in Haarlem dus het zou het mooiste zijn als ik in Haarlem kan blijven maar naar Amsterdam vind ik echter ook geen probleem.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2007, 18:20
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik ben eergister naar de open dag van Inholland geweest en heb 2 dignen uitgekozen die me wel wat lijken. Commerciële Economie en Small Bussines en retail mannagment. Is er iemand die hier ervaring mee heeft en er wat over wil vertellen?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.