Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2004, 19:56
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
He, ben nieuw hier ,
en heb ff een "vraag"
Ik en een paar vriende hadden laats een discussie over het hebben van een beste vriend van het andere geslacht..
Ik ben zelf jongen en heb een meisje als beste vriendin, volgens sommige is dat onmogelijk, volgens mij dus niet,..
Volgens sommige is het ook lastig voor het meisje met wie je verkering heb, als je ook een meisje als beste vriendin heb, omdat die dan ook ALLES van jou weet !
hmm.. reacties ?
gr. Noodle
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart

Laatst gewijzigd op 15-02-2004 om 14:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2004, 20:31
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef op 14-02-2004 @ 20:56:
He, ben nieuw hier ,
en heb ff een "vraag"
Ik en een paar vriende hadden laats een discussie over het hebben van een beste vriend van het andere geslacht..
Ik ben zelf jongen en heb een meisje als beste vriendin, volgens sommige is dat onmogelijk, volgens mij dus niet,..
Volgens sommige is het ook lastig voor het meisje met wie je verkering heb, als je ook een meisje als beste vriendin heb, omdat die dan ook ALLES van jou weet !
hmm.. reacties ?
gr. Noodle
t is moeilijk en vervelend, en soms is de band zo hecht dat je je wel eens durft afvragen of je gewoon echt echt sterke vriendschapsgevoelens hebt of meer..

ik ben mijn beste vriend kwijt, zijn vriendin wil nu niet dat wij elkaar nog zo dikwijls zien.. vroeger kon het al helemaal niet.. ik vind t best kunnen maar niet altijd even gemakkelijke situatie..
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 20:34
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef op 14-02-2004 @ 20:56:
He, ben nieuw hier ,
en heb ff een "vraag"
Ik en een paar vriende hadden laats een discussie over het hebben van een beste vriend van het andere geslacht..
Ik ben zelf jongen en heb een meisje als beste vriendin, volgens sommige is dat onmogelijk, volgens mij dus niet,..
Volgens sommige is het ook lastig voor het meisje met wie je verkering heb, als je ook een meisje als beste vriendin heb, omdat die dan ook ALLES van jou weet !
hmm.. reacties ?
gr. Noodle
Als eerst, welkom hier!

Ikzelf ben een meisje (had je al wel gedacht denk ik) en heb zelf een hele goede vriend waar ik goed mee kan opschieten... opzich niks mis mee vind ik. Alhoewel ik zelf geen verkering heb (zou het dan wel stiekem willen) is voor mij dat geen probleem. Maar als ik er wel 1 zou hebben dan zou het voor mij nog niks uitmaken.. daar zijn toch vrienden/vriendinnen voor? Mensen waar je vaak mee optrekt weten langzamerhand veel van je dan je zou denken!
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 20:46
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
ja het kan, als je vriendin er niet mee kan omgaan dan zou ik haar dumpen....Als je neit eens vrienden kan zijn met het andere geslacht, dan zal de rest van haar persoonlijkheid ook wel kut zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 21:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-02-2004 @ 21:46:
ja het kan, als je vriendin er niet mee kan omgaan dan zou ik haar dumpen....Als je neit eens vrienden kan zijn met het andere geslacht, dan zal de rest van haar persoonlijkheid ook wel kut zijn.
idd. zodra mijn vriend gaat bepalen met wie ik bevriend mag zijn en met wie niet, dan kan ie oprotten.

en ik denk dat het heel goed mogelijk is om vrienden te zijn met het andere geslacht. Het enige is dat er sneller misverstanden/probleempjes kunnen ontstaan als één iemand de ander leuk gaat vinden. Maar échte vrienden zullen daar goed mee omgaan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 21:33
Verwijderd
Mensen die beweren dat goede vriendschap tussen een jongen en een meisje niet zonder meer mogelijk is laten zich bij dat oordeel waarschijnlijk leiden door hun eigen oppervlakkigheid.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 21:42
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-02-2004 @ 21:46:
ja het kan, als je vriendin er niet mee kan omgaan dan zou ik haar dumpen....Als je neit eens vrienden kan zijn met het andere geslacht, dan zal de rest van haar persoonlijkheid ook wel kut zijn.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 22:44
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart

Laatst gewijzigd op 14-02-2004 om 22:47.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 22:49
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef op 14-02-2004 @ 23:44:
wat begrijp je niet?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 22:50
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Citaat:
lso schreef op 14-02-2004 @ 21:31:
t is moeilijk en vervelend, en soms is de band zo hecht dat je je wel eens durft afvragen of je gewoon echt echt sterke vriendschapsgevoelens hebt of meer..

ik ben mijn beste vriend kwijt, zijn vriendin wil nu niet dat wij elkaar nog zo dikwijls zien.. vroeger kon het al helemaal niet.. ik vind t best kunnen maar niet altijd even gemakkelijke situatie..
De band tussen mij en mijn beste vriendin is inderdaag erg hecht, maar meer dan een "broer-zus-relatie" zit er niet in,..

Samen hebben ik en mijn beste vriendin al heel veel meegemaakt, en weten echt alles van elkaar, mijn vriendin voelt zich hierdoor een soort van "buitenstaander".. wat ik eigenlijk wel kan snappen, maar wat moet ik dan doen?, ik kan me niet voorstelle wat ik zonder mijn beste vriendin zou moeten doen,.. en ookal zegt mijn vriendin niet dat ik niet met me beste vriendin om mag gaan, is het gewoon te merken dat ze ermee zit,.. ik wil niej dat ze zich druk maakt hierover,
Ik kan zo vaak als ik wil zegge dat er nix meer het nix meer dan een vriendschap is, en blijft, maar het is overduidelijk dat mijjn vriendin ondanks dat het er moeilijk mee heeft.
Dr moet wat gebeuren..
maar Wat ?

"HelP'!!
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 22:58
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
zeg dat tegen d'r.
Leg d'r uit wat ze voor jou betekent. Maak het niet kleiner dan het is om haar te sparen: zeg gewoon dat je niet zonder haar zou willen, omdat jullie een band hebben die te vergelijken is met een broer-zus relatie. Je kan niet zonder haar. Maar vertel haar d'r uiteraard ook bij dat je jullie relatie, door die broer-zus band, ook echt als vrienschap ziet en absoluut niet als meer.

maar ga het iig niet kleiner maken dan het is. Mensen die dingen kleiner maken dan dat het is hebben iets te verbergen en dat heb je juist niet. Vraag haar eventueel ook of er dingen zijn die je voor d'r zou kunnen doen om d'r minder onzeker te maken over deze kwestie. En dan dus niet dat ze je verbiedt met d'r om te gaan, maar misschien heeft ze zelf wel een idee?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 23:27
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-02-2004 @ 23:58:
zeg dat tegen d'r.
Leg d'r uit wat ze voor jou betekent. Maak het niet kleiner dan het is om haar te sparen: zeg gewoon dat je niet zonder haar zou willen, omdat jullie een band hebben die te vergelijken is met een broer-zus relatie. Je kan niet zonder haar. Maar vertel haar d'r uiteraard ook bij dat je jullie relatie, door die broer-zus band, ook echt als vrienschap ziet en absoluut niet als meer.

maar ga het iig niet kleiner maken dan het is. Mensen die dingen kleiner maken dan dat het is hebben iets te verbergen en dat heb je juist niet. Vraag haar eventueel ook of er dingen zijn die je voor d'r zou kunnen doen om d'r minder onzeker te maken over deze kwestie. En dan dus niet dat ze je verbiedt met d'r om te gaan, maar misschien heeft ze zelf wel een idee?
dit heb ik dus al gedaan, en ik heb niet kleiner gemaakt..
mijn vriendin weet dat ik van mijn beste vriendin hou, maar gewoon op een andere manier..
het zijn ook meer kleine dingen waaraan ik merk dat ze het niet zo tof vind dat ik zoveel omga met muh beste vriendin.
Mischien is het gewoon de harde waarheid dat je toch moet kiezen.. ik kan het ook wel een beetje snappen.. ik vind het zelf ook niet zown heel prettig idee als mijn vriendin een beste vriend zou hebbe met wie ze zo close is als ik met mijn beste vriendin..
hmm.. 't word me allemaal ff te ingewikkeld..
als iemand nog een andere oplossing heeft.. let me know..
..gr no0dle
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 23:37
DT
DT is offline
Je kan het best denk ik ook gewoon een goeie, maar wel heel andere band met je vriendin proberen te krijgen. Dat je iets speciaals hebt met elkaar, wat je neit met je beste vriendin hebt (en dat is niet heel moeilijk als je verkering hebt)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2004, 23:48
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Niet dat je er echt wat aan hebt, maar toch.

Ik heb ook een beste vriendin en daar kan ik het heel goed mee vinden. Ik kan alles tegen haar kwijt enz enz. Meestal kan ik het eigenlijk altijd wel beter vinden met meiden dan met jongens.
Op het moment heb ik geen vriendin, dus hoe die reageert weet ik niet Maar goed, ik weet 1 ding en dat is dat voor mij vriendschap veel belangrijker is dan een relatie. Volgens mij kan ik (en anderen eigenlijk ook niet) geen relatie hebben zonder dat ik goed bevriend ben met m'n vriendin. Maar m'n beste vrienden/vriendinnen zal ze toch ook echt moeten kunnen waarderen
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 12:49
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik heb een beste vriend en een vriendje en heb hier nog nooit problemen mee gehad! Helemaal niks!
Dus het is gelul! Het kan best!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 13:00
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Ik ben net een vriendschap aan het opbouwen met iemand, een man.
Althans, ik hoop toch echt dat we (goede) vrienden van elkaar zullen worden....ik zou onwijs balen, als dat niet zou kunnen, omdat hij 'van het andere geslacht is'

uiteindelijk (hoe makkelijk gezegd ook weer) is het een kwestie van balans. Proberen de een niet boven de ander te verkiezen, al zal die beste vriendin het vast wel snappen als je nu wat meer aandacht aan 'je' vriendin besteed dan aan haar, zeg maar.

Tsja, ik weet het eigenlijk ook niet zo goed. Al denk ik dat 'je' vriendin inderdaad vast sneller jaloers zal zijn dan je beste vriendin, als je begrijpt wat ik bedoel, maar je moet je beste vriendin natuurlijk niet super achter gaan stellen.
"je" vriendin zal er helaas maar mee om moeten leren gaan. Een goede, hechte (en lange) vriendschap lijkt mij toch altijd wel boven een liefdesrelatie te gaan,

zie sig

Charlotte
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 14:18
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 15-02-2004 @ 13:49:
ik heb een beste vriend en een vriendje en heb hier nog nooit problemen mee gehad! Helemaal niks!
Dus het is gelul! Het kan best!
Maar hoe close ben jij met je beste vriend?, hang je elke dag met um aan de telefoon enz.?
En dan is jou vriendje wel erg relaxed erover als er een andere jonge rondloop die jou diepste gevoelens weet, vind je niet ?
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 14:35
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Zolang je weet dat het nooit meer zal worden dan vrieden, en jullie relaties/ mogelijke relaties dit weten, geen probleem!!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-02-2004, 14:39
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Citaat:
In_stilte schreef op 15-02-2004 @ 15:35:
Zolang je weet dat het nooit meer zal worden dan vrieden, en jullie relaties/ mogelijke relaties dit weten, geen probleem!!
Meer dan vrienden word het niet, en dat kun je zo vaak mogelijk zegge tegen je vriend/vriendin, er blijft een soort spanning hangen.
Hoe laat je het je vriend/vriendin zeker weten ?
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 14:50
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef op 15-02-2004 @ 15:39:
Hoe laat je het je vriend/vriendin zeker weten ?
niet, ben ik bang
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 14:52
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 15-02-2004 @ 15:50:
niet, ben ik bang
Damn, .. zo kom ik natuurlijk niet veel verder hé charlotte
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 17:05
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef op 15-02-2004 @ 15:39:
Meer dan vrienden word het niet, en dat kun je zo vaak mogelijk zegge tegen je vriend/vriendin, er blijft een soort spanning hangen.
Hoe laat je het je vriend/vriendin zeker weten ?
Als er een spanning blijft hangen, gebruik die dan. Wanneer je ziet dat ze ergens bang voor is; als jij heel close bent met goede vriendin.... Zeg haar dan dat ze weet dat jij met haar naar huis gaat... Dat ze nix te vrezen heeft.... De rest moet vertrouwen zijn, en dat moet je winnen...
Met citaat reageren
Oud 15-02-2004, 17:31
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Citaat:
In_stilte schreef op 15-02-2004 @ 18:05:
Als er een spanning blijft hangen, gebruik die dan. Wanneer je ziet dat ze ergens bang voor is; als jij heel close bent met goede vriendin.... Zeg haar dan dat ze weet dat jij met haar naar huis gaat... Dat ze nix te vrezen heeft.... De rest moet vertrouwen zijn, en dat moet je winnen...
Dankje, eindelijk iets bruikbaars !
dat zinnetje: "dat jij met haar naar huis gaat" ! is goeie
Ik denk idd dat het ook met onzekerheid te maken heeft (mijn beste vriendin is namelijk erggg knap), en om haar (mijn vriendin) dan ff wat zekerder van zichzelf te laten voelen is een goeie zaak
Thnx
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:32
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
heb je 'het' zinnetje al gebruikt? heeft het geholpen?
Ben benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen namelijk!
(sorry, beetje nieuwsgierig)

Charlotte
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 15:34
Verwijderd
ik heb zelf ook paar hele goede vrienden van het andere geslacht. en heb daar wel een keer maar verder niet echt problemen mee gehad gewoon duidelijk zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2004, 18:46
pure_evil
pure_evil is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-02-2004 @ 22:19:
zodra mijn vriend gaat bepalen met wie ik bevriend mag zijn en met wie niet, dan kan ie oprotten.

en ik denk dat het heel goed mogelijk is om vrienden te zijn met het andere geslacht. Het enige is dat er sneller misverstanden/probleempjes kunnen ontstaan als één iemand de ander leuk gaat vinden. Maar échte vrienden zullen daar goed mee omgaan.
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:01
strawberry
Avatar van strawberry
strawberry is offline
ik heb zelf ook meerdere goede vrienden van het andere geslacht. Ik kan echt niet zonder ze. Alleen maar meiden, nee bah.

Wat ik wel zou hebben bij mijn beste vriend, is dat als hij ook maar een meisje 'leuk zou vinden', ik stikjaloers zou zijn....
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-02-2004 @ 21:46:
ja het kan, als je vriendin er niet mee kan omgaan dan zou ik haar dumpen....Als je neit eens vrienden kan zijn met het andere geslacht, dan zal de rest van haar persoonlijkheid ook wel kut zijn.
ligt er toch maar ook weer aan hoe close je met die beste vriendin bent..
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 19:44
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
strawberry schreef op 17-02-2004 @ 20:01:
ik heb zelf ook meerdere goede vrienden van het andere geslacht. Ik kan echt niet zonder ze. Alleen maar meiden, nee bah.

Wat ik wel zou hebben bij mijn beste vriend, is dat als hij ook maar een meisje 'leuk zou vinden', ik stikjaloers zou zijn....
Ja maar dat 2 redenen hebben
of je vindt hem toch leuk

Of je bent gewoon bang dat ie dan ineens minder tijd heef tvoor jouw
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 20:03
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-02-2004 @ 20:26:
ligt er toch maar ook weer aan hoe close je met die beste vriendin bent..
Nee.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-02-2004 @ 21:03:
Nee.
waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 20:11
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-02-2004 @ 21:07:
waarom niet?
Waarom wel?! Dat is de vraag
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 17-02-2004 @ 21:11:
Waarom wel?! Dat is de vraag
nou ik vind dat het een verschil kan maken hoe close jij met je beste vriend of vriendin bent. Stel dat ik mijn beste vriend in mijn geval dan een kus op de mond zou geven, puur vriendschappelijk, zou mijn vriend daar moeite mee kunnen hebben.
Ik hoorde van iemand dat die een beste vriendin had die gewoon haar hand tussen zijn benen legde.. nou als ik dan zijn vriendin zou zijn zou ik daar wel moeite mee hebben..
het ligt er dus maar aan hoe close je bent met je beste vriend of vriendin.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 20:27
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-02-2004 @ 21:25:
nou ik vind dat het een verschil kan maken hoe close jij met je beste vriend of vriendin bent. Stel dat ik mijn beste vriend in mijn geval dan een kus op de mond zou geven, puur vriendschappelijk, zou mijn vriend daar moeite mee kunnen hebben.
Ik hoorde van iemand dat die een beste vriendin had die gewoon haar hand tussen zijn benen legde.. nou als ik dan zijn vriendin zou zijn zou ik daar wel moeite mee hebben..
het ligt er dus maar aan hoe close je bent met je beste vriend of vriendin.
Alles wat je bij een mannelijke vriend ook zou doen moet kunnen...zoenen op de mond als extra grensgeval. Hand tussen benen vind ik niet echt een gebaar van vriendschappelijkheid

Dat is meer close dan 'een vriendschap' imo.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2004, 20:29
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Omdat jij een beste vriendin hebt, voelt jouw vriendin zicht niet de belangrijkste vrouw in je leven, denk ik.
Ik denk niet dat ze beseft dat jij moeilijk tussen hun kan kiezen.
Ze moeten leren accepteren dat jij van je beste vriendin anders houd dan van haar. Leren omgaan met het idee dat jullie alleen maar hele goeie vrienden zijn en niet meer dan dat.
Maar opzich snap ik wel een beetje dat ze er mee zit. Misschien is ze onzeker over jullie relatie ?

En hoe zou jij je gedragen als zij een beste vriend had waamee ze alles deelt behalve het bed ?
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 14:55
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
De gene aan wie ik echt alles vertel is een meisje, maar ik heb ook een jongen als beste vriend.
Ik ken hem namelijk sinds de brug, zo'n 4.5 jaar en sindsdien kunnen we elkaar gewoon zo goed als alles vertellen.
Voor en vriend zou ik dit niet op het spel zetten. En als hij dit niet snapt doet dat natuurlijk pijn, maar dan vertrouwt hij me blijkbaar ook niet en vertrouwen vind ik persoonlijk in een relatie toch heel belangrijk.
Het lijkt me toch wel heel saai worden als ik alleen nog maar meiden als vrienden zou hebben... Dan zou ik jongens echt gaan missen, omdat die nogal een belangrijk deel uit maken van mijn vriendengroep... De vriend moet dat dan dus gewoon begrijpen, ik zou hem ook echt niet gaan verbieden om met meiden om te gaan ofzo. Lijkt me heel normaal...
__________________
-If you like Piña Colada's-
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-02-2004, 15:25
Verwijderd
ik dacht tot ongeveer 4-5 maanden geleden dat het heel erg goed mogelijk is, mijn beste vriend en ik deelden alles en waren de beste vrienden die we ooit hadden gehad.
tot hij verliefd op mij werd...
ik dacht dat hji er wel over heen zou komen en hjij beweerde stoer als hji is dat dat ook zou lukken.
totdat we samen een paar hele ingrijpende dingen hebben meegemaakt, toen werd ik als bliksem bij heldere hemel hartstikke verliefd op hem... en hij was dat stiekem ook nog op mij... dus nu zijn we al bjina 3 maanden vriendje en vriendinnetje
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 21:58
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Citaat:
ida15 schreef op 18-02-2004 @ 16:25:
ik dacht tot ongeveer 4-5 maanden geleden dat het heel erg goed mogelijk is, mijn beste vriend en ik deelden alles en waren de beste vrienden die we ooit hadden gehad.
tot hij verliefd op mij werd...
ik dacht dat hji er wel over heen zou komen en hjij beweerde stoer als hji is dat dat ook zou lukken.
totdat we samen een paar hele ingrijpende dingen hebben meegemaakt, toen werd ik als bliksem bij heldere hemel hartstikke verliefd op hem... en hij was dat stiekem ook nog op mij... dus nu zijn we al bjina 3 maanden vriendje en vriendinnetje
ben je nu niet bang dat als het uitgaat de vriendschap naar de klote is, ik bedoel, tis kleine kans dat het word als daarvoor .. toch ?
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 22:00
Savagé
Avatar van Savagé
Savagé is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 17-02-2004 @ 16:32:
heb je 'het' zinnetje al gebruikt? heeft het geholpen?
Ben benieuwd hoe dit allemaal af gaat lopen namelijk!
(sorry, beetje nieuwsgierig)

Charlotte
ik heb HET zinnetje nog niet gebruikt omdat me vriendin nu nog een week in centerparcs zit (met school)..
als ik 'm gebruik laat ik het je weten.. goed ?
*ben dr btw wel blij mee hoor
__________________
Heal my broken wings, Mend my bleeding heart
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 06:26
Verwijderd
Je kunt je afvragen of een beste vriend(in) wel altijd alles van de ander weet.

Ik weet niet hoe ik zou reageren als mijn vriend een beste vriendin had, ligt er aan hoe close ze zouden zijn ed, denk ik. Voorlopig heeft hij twee beste vrienden. Mijn vriend is mijn beste vriend en dat was hij voor dat we wat kregen ook.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 09:59
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik heb een beste vriend. Ik heb dan in het verleden wel met hem gezoend en ben zelfs met hem naar bed geweest, maar meer dan vriendschap is het nooit geweest. Ik ben vreselijk gek op hem, en ga altijd naar hem toe als me iets dwarszit, maar het blijft bij viendschap.
Ik heb ook een vriend, maar die kent het hele woord jaloezie niet, dus dat gaat allemaal prima samen
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 10:07
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Noodle-boi schreef op 18-02-2004 @ 23:00:
ik heb HET zinnetje nog niet gebruikt omdat me vriendin nu nog een week in centerparcs zit (met school)..
als ik 'm gebruik laat ik het je weten.. goed ?
*ben dr btw wel blij mee hoor
Centerparcs, oke!
En super dat je het laat weten!

Ik zat net te denken: misschien heb ik wel liever een beste vriend, dan een vriendje (als je begrijpt wat ik bedoel).
Een beste vriend is toch minder tijdelijk, nu in elk geval, lijkt mij.
Maar goed, eigenlijk kan ik daar ook niets over zeggen, want ik ken beide niet...

Charlotte
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 21:35
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
Ik zou gewoon van de vriendschap genieten nu hij er nog is! wie wete is volgend jaar alles anders!!!!
ik had eerst eigelijk alleen maar mannelijke vrienden! en was ervan overtuigt dat de vriendschap eeuwig zou duren.. maar na een tijdje iedereen wordt ouder en gaat een beetje zijn eigen weg.. tja dan gaat t allemaal vanzelf.. dus ik zou er van genieten!
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 09:25
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
ik ben van mening dat je pas beste vrienden kan zijn met iemand van het andere geslacht als je metr die persoon 'dingen' hebt gedaan. anders blijft er altijd een spanning hangen.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 20-02-2004, 10:29
FaceTheTruth
Avatar van FaceTheTruth
FaceTheTruth is offline
ik kan altijd beter persoonlijk praten met meisjes dan met jongens. geen idee waarom. maar daardoor zie ik meisjes sneller als goede vriendininnen dan jongens, die meestal gewoon makkers blijven ofzo...
__________________
"Hou het hard!"
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 03:57
Yora
Hehe het kan zekers wel pure vriendschap tussen een jongen en een meisje we zitten niet meer in de middeleeuwen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2004, 11:28
Weylyn
Avatar van Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
nare man schreef op 14-02-2004 @ 22:33:
Mensen die beweren dat goede vriendschap tussen een jongen en een meisje niet zonder meer mogelijk is laten zich bij dat oordeel waarschijnlijk leiden door hun eigen oppervlakkigheid.
Mee eens.

Ik heb zelf ook een goede vriendin. Of het ook mn beste vriendin is weet ik niet maar we zijn iig wel close. Meer dan normale vriendschap is het echter niet. Het is ook niet zo dat ze *alles* van me weet, er zijn dingen die zelfs haar niets aangaan. Wel zitten we regelnmatig wat te dollen (niets bijzoners mind you).

Als mn vriendin zich daaraan zou storen dan zou ze toch echt pech hebben. Ze zou me goed genoeg moeten kennen om te weten dat ik mn vrienden niet zomaar laat vallen en dat als ze me zo voor de keus stelt, het antwoord wel eens onverwacht zou kunnen uitpakken.
__________________
Death is more universal than life. Everyone dies, but not everyone truly lives.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ben ik nou zo jaloers?
DaStar
131 20-07-2008 17:00
Liefde & Relatie Vrienden van het andere geslacht
Lily Flower
66 04-01-2008 13:52
Psychologie Homosexueel --> Ziekte/afwijking?
Verwijderd
267 11-02-2005 14:24
Liefde & Relatie Ben jij jaloers?
Verwijderd
46 09-11-2004 18:49
Seksualiteit tot hoever laat jij het toe als jouw partner seks wil met eigen geslacht?
Magdalena
29 16-07-2003 19:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.