Oud 24-02-2003, 09:44
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Vertel eens iets over jullie handtekening. Wanneer heb je hem verzonnen en hoe?

Ik ben nl. al 18 en heb nog steeds geen goede handtekening
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2003, 09:47
PV
PV is offline
mijne heb k op mn 12e verzonnen ofzo.. is heel makkelijk te vervalsen enzo
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 09:50
Verwijderd
Ik heb ook nog steeds geen goede handtekening...
Ik schrijf gewoon m'n hele naam, en maak er zo'n 'kras' doorheen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 10:36
Thomas
Thomas is offline
Ach ja, gewoon mijn naam met een kronkeltje. Verder is het dus niet veel bijzonders.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 10:40
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
mijne heb ik nu denk ik een jaar of 2... k vind um wel okay
tis de 1e letter van m'n voornaam dan 1e letter van m'n doopnaam dan 1e letter van het 1e gedeelte van m'n achternaam en dan het laatste gedeelte van m'n achternaam uitgeschreven. tot slot een bepaald krulletje er door heen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 10:41
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Gewoon mn voor- en achternaam
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 10:43
het dappere meisje
Avatar van het dappere meisje
het dappere meisje is offline
ik heb telkens wat anderrs, en je kunt me naam er ook niet echt in lezen.

maar in idergeval heel slordig en ergens staat een puntje (das leuk voor de sier)

heel moeilijk te vervalsen
__________________
Stoot je hoofd niet tegen de wolken
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 10:44
Verwijderd
'k geloof verzonnen toen ik een jaar of 14 was oid...eerste letter van m'n eerste naam, daar'op': eerste letter van m'n tweede naam, dan eerste letters van de tussenvoegsels en daaraan vast gekleefd de eerste letter van m'n achternaam en dan nog een kras erdoorheen.

Dit snapt iedereen natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 10:44
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
Citaat:
Ik ben nl. al 18 en heb nog steeds geen goede handtekening
jah daar heb ik ook last van. :/
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 10:45
Verwijderd
Citaat:
punxnotdead schreef:
jah daar heb ik ook last van. :/
Kan niet.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 11:02
Hagel
Hagel is offline
sinds dat ik 11 ben ofzo, toen ging ik samen met mijn zus handtekeningen bedenken

voorletter voornaam en tweede naam aanelkaar: dR dus dan in 1 letter, en dan mijn achternaam er schuin doorheen gekrast...meestal schrijf ik alleen de 1e 2 letter in de haast en de rest is een kronkelig lijntje
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 11:19
Kamilla
Kamilla is offline
Heb um al lang, denk dat ik um verzonnen heb toen ik jaar of 12/13 was..hij word alleen wel steeds onduidelijker omdat je hem sneller neer gaat zettten...

Voorletter als eerste, dan eerste letter van achternaam daar doorheen, daarna een streep opzij (genoeg ruimte voor de rest van mijn naam), dan weer terug naar het begin en de rest van de letters van achternaam. Ik laat mijn pen geen een x los van het papier dus er zitten wel bepaalde bogen in enzo...hij is niet makkelijk te vervalsen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 11:56
BBEM
BBEM is offline
ik heb er nog steeds geen een zet overal maar gewoon me naam neer
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 12:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wanneer: rond mijn 14e of zo. Ik maakte wel een 20tal handtekeningen, liet een aantal personen kiezen welke de mooiste was en toen keek ik of ik die zelf ook mooi vond en redelijk snel te maken was en die nam ik dan.
Eerst mijn eerste letter van mijn voornaam, dan de eerste drie letters van mijn achternaam, dan een grote lus naar boven en naar links (zodat je weer bij de eerste letter van mijn voornaam uit komt) en dan een paar strepen snel achter elkaar trekken van links naar rechts.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 12:47
Verwijderd
De mijne is echt belachelijk... ik heb 'm namelijk bedacht toen ik een aantal jaar geleden terug kwam van wintersport... toen dacht ik dat ik verliefd was op m'n skileraar.. lol :X Nou ja in ieder geval zitten er dus een paar krabbels door m'n handtekening heen die ooit de letter van z'n achternaam voor moesten stellen ofzo.
Nou ja, zo nog een paar letters..ik hou er maar over op
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 13:05
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik heb hem al een paar jaar, maar hij slaat eigenlijk nergens op. ik heb mijn voorletters met mijn achternaam erdoorheen geschreven, maar ik heb eigenlijk maar één voorletter, dus heb ik er voor de show nog maar een letter bij gedaan
maar hij ziet er wel interessant uit zo
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 13:12
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Citaat:
PV schreef:
mijne heb k op mn 12e verzonnen ofzo.. is heel makkelijk te vervalsen enzo
bij mij net zo
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 13:14
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
De mijne is echt belachelijk... ik heb 'm namelijk bedacht toen ik een aantal jaar geleden terug kwam van wintersport... toen dacht ik dat ik verliefd was op m'n skileraar.. lol :X Nou ja in ieder geval zitten er dus een paar krabbels door m'n handtekening heen die ooit de letter van z'n achternaam voor moesten stellen ofzo.
Nou ja, zo nog een paar letters..ik hou er maar over op
Ghehe..

Mijn handtekening is spontaan op mn 13e ontstaan..
Werd mn handtekening gevraagd,
had geen idee, en krabbelde maar iets..
Is uiteindelijk een mengeling
van mn voornamen en mn achternaam geworden.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-02-2003, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Wanneer: rond mijn 14e of zo. Ik maakte wel een 20tal handtekeningen, liet een aantal personen kiezen welke de mooiste was en toen keek ik of ik die zelf ook mooi vond en redelijk snel te maken was en die nam ik dan.
Dit ken ik ergens van.
Ik liet ook iedereen (ouders ) handtekeningen zetten, die ze nu hadden, die ze ooit hadden gehad enz., om mee te vergelijken.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 13:49
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
mijne is wel goed. voor mijn doen.

tot mn 18e had ik een "doodgeslagen vlieg" volgens mn ouders.
nu heb ik een mooie.
mn voorletters en de eerste 2 letters van m achternaam en dan een boog er doorheen.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 14:15
Verwijderd
GBuls

Ofzo en dan met een kringel d'r doorheen,... best snel te doen, en niet echt makkelijk na te maken...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 14:38
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
eerste 3 letters van mn voornaam, eerste letter van mn achternaam, beetje door elkaar gejast
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 14:42
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Ik vond die "krabbels" altijd geweldig. Mijn handtekening bestaat eigenlijk uit mijn voor- en achternaam (het woordje 'de' erin vond ik niet belangrijk), maar leesbaar is dat niet. Het zijn meer een paar strepen en kronkels.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 14:48
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Ik heb mijne echt al heel lang, gewoon m'n voorletters met achternaam en een soort krul er doorheen, alleen die krul is niet altijd hetzelfde
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 15:03
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
kep hele rare... Al sje heel goed kijkt en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeel fantasie hebt, zou je mn naam en voorletters erin kunnen ontdekken... Tis eigenlijk meer een combinatie van die van mn vader en die van mn moeder.... Die maakte ik teveel na vermoedelijk
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2003, 15:08
Ming-Xia
Avatar van Ming-Xia
Ming-Xia is offline
Sinds mn 8e ofzo, toen was ik super geinteresseerd in handtekeningen, vooral die van mn moeder..

Mijne is mn voorletter, daar een raar krabbeltje doorheen en dan mn achternaam voluit waarna nog een krabbel door het geheel volgt.

Ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 18:40
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja ook vroeger, eerste letter van voornaam en achternaam, met wat krassen Mijn broer had hem toen ook zo
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:09
the tourist
the tourist is offline
Ik heb hem een jaar of 5. Gewoon mijn naam, met een paar krasjes erdoor. Elke keer anders
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:13
maantje tuurt
Avatar van maantje tuurt
maantje tuurt is offline
ik heb hem verzonnen toen ik m op mn biebpasje moest zetten, heel saai voorletter en achternaam, maar ik ben m nu al heel erg gewend, en hij staat op alle dingen die ik heb, dus laat 'm nu maar zo
__________________
if I can't dance I don't want to be part of your revolution
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 20:20
Gandalf
Avatar van Gandalf
Gandalf is offline
gewoon men voornaam op zen slordigst geschreve
__________________
"All our science, measured against reality, is primitive and childlike -- and yet it is the most precious thing we have".
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 22:42
Verwijderd
Ik ben 21 en heb nog geen goede handtekening.

Niet dat het boeit, voor de rechtsgeldigheid van een akte of schriftelijk bescheid maakt het geen reet uit.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2003, 22:43
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
De mijne ziet er heel kinderachtig uit, het zijn gewoon de letters c, m en d maar dan geschreven met allemaal krullen, duidelijk
Ik kan er in ieder geval niet op mijn 45ste mee aankomen.
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 00:59
Verwijderd
MashaP, alleen dan zo vervormd dat het ingewikkeld en onbegrijpelijk lijkt.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 07:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
ik heb die van mij bedacht toen ik een jaar of 9-10
ik was altijd bezig met een handtekening verzinnen en die ik toen verzonnen heb ben ik gewoon blijven gebruiken.
t is best wel simpel, mijn initialen, voor en achternaam hoofdletters, middelste naar kleine letter verbonden door wat onnavolgbare kronkeltjes
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 09:55
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Heb al een paar jaar een handtekening.
Ik bekeek een keer die van mijn vader en heb toen zijn begin zegmaar overgenomen. Alleen hij maakt van die krul een P en ik een J hehe. Maar goed, het blijkt dus dat mijn opa ook hetzelfde begin had (de pa van mijn pa) en mijn oom ook (de broer van mijn pa). En mijn oom heeft ook een J. Dus onze 2 handtekeningen lijken ontzettend op elkaar... Opzich wel grappig
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 25-02-2003, 16:04
Ciao Che
Avatar van Ciao Che
Ciao Che is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Ik heb hem een jaar of 5. Gewoon mijn naam, met een paar krasjes erdoor. Elke keer anders
Hier hetzelfde
__________________
Degs. D'ya like degs?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-02-2003, 17:43
Yolcu
Yolcu is offline
Ik had er al 1 toen ik nog erg jong was, die heb ik ook jaren volgehouden. Vorig jaar januari, bij het ophalen van m'n paspoort, was ik opeens toe aan iets nieuws. Nu is het gewoon m'n eerste voorletter met m'n achternaam, voluit geschreven. Zonder rare krasjes ofzo..

Wel een beetje rot: als je in je identiteitsbewijs een andere handtekening hebt, moet je m dus overal veranderen, anders krijg je (logisch) problemen. Daar stond ik dan bij de bank om 1 formuliertje te laten tekenen.. ("Heb jij dit getekend?" "Waarom is je handtekening anders dan in ons bestand" *beveiliging erbij gehaald* )
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 08:14
Verwijderd
ik heb gewoon mijn achternaam met een boog en wat krassen er doorheen. Ik heb hem verzonnen toen ik een jaar of 13/14 was. Hij is altijd hetzelfde, en ik heb hem nog nooit veranderd
Met citaat reageren
Oud 26-02-2003, 23:44
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
marlies schreef:

18 en heb nog steeds geen goede handtekening
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 00:26
poesiefox
poesiefox is offline
Eigenlijk had ik gewoon zo'n analfabeten kruis moeten nemen, maar nou hebik al zo'n saaie, voorletters, naam en krassen....

Wie zegt daar dat het je naam moet zijn?

Philips de Tweede van Spanje ondertekende met Yo el Rey(ik de koning)
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 00:41
maar
Avatar van maar
maar is offline
Mja, gewoon de eerste letter van mijn roepnaam en mijn achternaam. De 's' in mijn achternaam is een beetje groot, maar er staat niks door mijn naam heen; dat zei m'n vader toen ik vroeger zo'n 'grotemensenhandtekening' wilde en er een random krul doorheen zette; je naam doorkrassen is niet goed, zo jezelf wegvagen...
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 07:04
Secreet
Avatar van Secreet
Secreet is offline
13

en 't ziet er idd niet uit..
__________________
www.new-avalon.nl & http://forum.new-avalon.nl -> Schrijvers en dichters site
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:09
XxLLxX
Avatar van XxLLxX
XxLLxX is offline
de mijne is ontstaan toen ik een jaar of 12/13 was. eerst ff 10 verschillende handtekeningen op papier zetten en daarna de leukste eruit kiezen. ik heb ondertussen alweer een andere. de eerste letter van mijn naar en dan mijn achter naam een beetje onduidelijk erachteren met een streep er door heen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 12:19
mitchuhl
Avatar van mitchuhl
mitchuhl is offline
Heb gewoon al mijn eerste leters gepakt (zijn dr vier) en een kras erdoorheen en klaar !!! Lijkt nergens op maar zal in de loop der jaren wel komen
__________________
¤¤¤ - Monique I Love You ! - ¤¤¤ - Dont hurt cowz - ¤¤¤
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 21:57
Verwijderd
Ik heb m'n handtekening denk al 'n jaar of 4. Het is mijn voorletter, daar een soort krul doorheen die eindigd met een horizontale lijn waarop ik in m'n slordigste handschrift m'n achternaam schrijf
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 22:02
Dminor
Avatar van Dminor
Dminor is offline
S t e f door elkaar en a n erachteraan geplakt, dan een dubbele streep erdoor. Vroeger was dat een bolle lijn eromheen
Maar ja, de tijd leerde mij dat dat nogal vervelend was als het persé in een hokje moet passen ofzo
__________________
Zul je altijd zien; zit je in bad, wrijft er iemand over je lamp!!
Met citaat reageren
Oud 27-02-2003, 22:30
Verwijderd
ia altijd weer anders
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 00:37
Nighttime Bird
Avatar van Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Een soort kras eronder, die doorloopt vanuit de laatste letter.
__________________
groovie ghoulies are go!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2003, 02:30
A*
Avatar van A*
A* is offline
ik heb m bedacht toen ik n bankrekening kreeg, toen was ik 12 ofzo.
t is gewoon mn voorletter+achternaam met n krabbeltje erdoorheen
en tegenwoordig lijken ze steeds meer opelkaar
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Avatar/handtekening (leukomteweten)
Verwijderd
69 30-12-2015 10:18
Werk, Geld & Recht Vakantie geboekt!
T...S
23 06-04-2005 08:55
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen heb engels brief gemaakt. kan iemand nakijken aub
halilo
32 23-02-2004 10:11
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De ondraaglijke lichtheid
clubje
124 27-09-2003 12:07
Verhalen & Gedichten Handtekening tussen de sterren....
Secreet
2 03-05-2003 10:43
ARTistiek Onzichtbaar mooi 2 (een beloofd vervolg)
Anne
24 12-08-2002 21:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.