Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2007, 14:43
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
Ik heb een regelmatig terugkerende jeuk op de binnenkant van mijn onderbeen. Het zit voornamelijk aan de rechterkant, links van mijn scheenbeen. Er was eerst niets te zien, nu begint het volgens mij wat geïrriteerd te raken omdat ik er uiteraard regelmatig ff aan krab... ik heb er een paar keer per dag last van en heb geen idee hoe het komt. het is ongeveer 3 week geleden ontstaan en sindsdien elke dag wel wat aanwezig...

iemand enig idee wat het kan zijn? ik heb al ff gegoogled, maar dit leverde geen enerverende resultaten op.

het voelt heel naargeestig dus als iemand een idee heeft wat ik eraan kan doen, tell me

toedels!
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 16:37
DDM
Avatar van DDM
DDM is offline
Kan een vorm van eczeem zijn of een schimmelinfectie. Je kan het beste even naar je huisarts om een zalf tegen de jeuk te vragen of rechtstreeks naar de apotheek. Want als je blijft krabben dan houd je het in stand. Om deze vicieuze cirkel te doorbreken heb je echt een anti-jeukmiddel nodig.
__________________
"Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%"
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 12:02
Mo6
Avatar van Mo6
Mo6 is offline
maar eczeem of schimmelinfectie moet toch zichtbaar zijn? ik zie gewoon helemaal niets zitten
__________________
Brakke toestanden zijn echt brak
Met citaat reageren
Oud 24-04-2007, 16:32
Smoozy
Avatar van Smoozy
Smoozy is offline
Probeer het gevoel te negeren (ja, moeilijk). Of probeer niet met je nagels te krabben, maar bijvoorbeeld met je hand te wrijven, best zonder schurende broek.
Als je huid droog is kan je het misschien insmeren met wat "vettigs".
Verder een kwestie van aankijken. Zolang er geen blaasjes ontstaan of het niet echt kapot is, kan het weinig kwaad denk ik zo.
__________________
Cannibals don't eat clowns because the taste funny
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59.