Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2007, 10:06
gekkie32
gekkie32 is offline
Hoi!

Ik ben nieuw hier en ik ben ERG benieuwd naar jullie reactie... Een vriendin van mij is 17 jaar en heeft een relatie met een man van bijna 46!! Ze heeft het me niet verteld, maar ik heb 'per ongeluk' een mail van hen gelezen waarin overduidelijk is dat zij een relatie hebben.... Wat moet ik hier nu mee aan.... Hopelijk willen jullie reageren!

Groetjes,

Gekkie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2007, 10:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik zou in ieder geval zorgen dat je dit bespreekbaar kunt maken met je vriendin. Dan kan je haar kant van het verhaal horen en kan je zeggen hoe jij er tegenaankijkt.

Zelf ben ik van mening dat het leeftijdverschil erg groot is, zeker omdat zij nog minderjarig is. Dit kan een probleem geven, net als het feit dat ze qua belevingswereld en persoonlijke ontwikkeling bijna onmogelijk op dezelfde lijn zitten.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 10:15
Verwijderd
Als zij echt voor hem wil gaan denk ik dat je haar niet zomaar op andere gedachtes kan brengen. Maak en houdt het bespreekbaar. Je ziet vanzelf wel waar het schip strand. Je hoeft haar namelijk niet te vertellen dat het leeftijdsverschil groot is, dat heeft ze zelf ook wel door.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 10:16
gekkie32
gekkie32 is offline
Heel erg bedankt voor je reactie! Ik zal inderdaad proberen er over te beginnen, ze ontkent zelfs dat ze een vriend heeft, dus dat wordt wel moeilijk denk ik

Het leeftijdsverschil vind ik ook veel te groot, bijna 3x zo oud... Die man ken ik wel en hij is best jong van doen en laten zeg maar, maar goed, het is toch heel wat...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 10:17
gekkie32
gekkie32 is offline
Dat is zo. Iedereen zal haar veroordelen en dan heeft ze niemand meer om mee te praten....
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 10:27
@Moon
@Moon is offline
Wow! Dit is wel een behóórlijk verschil in leeftijd! Als diegene een goede vriendin van jou is dan zou ik op een rustige manier eerlijk tegen haar zeggen dat je het per ongeluk hebt gelezen en vragen of het inderdaad klopt dat ze een relatie met die man heeft. Ik weet niet hoe ze zal reageren, mssn geïrriteerd of even van slag want anders had ze het jou wel verteld, maar ik zal in ieder geval proberen de kalmte te bewaren. Uiteindelijk zou ik wel mijn bedenkingen over zo'n relatie uiten al moet ze natuurlijk zelf weten wat ze daarmee doet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 10:39
Estar
Estar is offline
Citaat:
gekkie32 schreef op 04-06-2007 @ 11:17 :
Dat is zo. Iedereen zal haar veroordelen en dan heeft ze niemand meer om mee te praten....
Dan is het maar goed dat ze met die man heeft. Zulke ' vrienden' kun je missen als kiespijn.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 11:26
Verwijderd
Heb je er last van ja/nee.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 11:38
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Estar schreef op 04-06-2007 @ 11:39 :
Dan is het maar goed dat ze met die man heeft. Zulke ' vrienden' kun je missen als kiespijn.
Waarom? Als ik ooit met een lief af kom die nu nog geboren moet worden hoop ik dat mijn vrienden net hetzelfde doen. Die relatie veroordelen, dus. Als goede vriend moet je het niet met alles eens zijn wat hij/zij doet.

Als het echt een goede vriendin van je is vind ik dat je het dus zeker niet moet goedkeuren. enfin, je lijkt er toch niet happy mee. Bespreekbaar maken? Bwa, haar tegoei met haar voeten op de grond zetten lijkt me meer aangewezen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 04-06-2007 @ 12:38 :
Als goede vriend moet je het niet met alles eens zijn wat hij/zij doet.
Het ergens niet mee eens zijn hoeft niet automatisch te betekenen dat je het niet respecteert (en als er niet meer met iemand te praten is...dan vind ik toch dat dat het geval is)...

Eerlijk zijn vind ik wel een goed advies...als je het leeftijdsverschil te groot vindt, zou ik er niet over gaan liegen...maar het blijft de keus van die vriendin wat ze doet en ik vind dus ook dat je bv. wel kunt zeggen dat je er voor haar bent, welke keuze ze ook maakt. Misschien is het leeftijdsverschil idd te groot, maar dat zal ze dan van zelf wel merken...en iedere relatie kan uitgaan, daar is dit geen uitzondering op.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 12:22
gekkie32
gekkie32 is offline
Ik kan me goed voorstellen dat ze verliefd op hem is geworden, maar andersom had ik eerlijk gezegd wat meer volwassenheid verwacht. Maar goed, ze moeten in principe zelf weten wat ze doen en als zij zich er goed bij voelen, zal ik het ook niet veroordelen, hoewel ik ontzettend moet wennen aan het idee en het in mijn ogen echt gigantische leeftijdsverschil.... Ik zal proberen er gewoon open en zonder vooroordelen met haar over te praten.

Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 12:31
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Die kerel is niet goed snik...En zij ook niet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2007 @ 13:31 :
Die kerel is niet goed snik...
Als jij 46 bent val je natuurlijk op uitgelebberde rimpelige oude taarten in de menopauze.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:19
Hapygurll93
Hapygurll93 is offline
Ik zie egt ut probleem niezo! kbdoel zelf ben ik kwa leeftyd niezo oud en hebbik ook een veel ouder vriendjuh maar het werrkt goed tusschen ons omda k geesteluk al errug ver ben zellufs al ga ik naar sgool en hij werrukt al!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:24
Estar
Estar is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 04-06-2007 @ 12:38 :
Waarom? Als ik ooit met een lief af kom die nu nog geboren moet worden hoop ik dat mijn vrienden net hetzelfde doen. Die relatie veroordelen, dus. Als goede vriend moet je het niet met alles eens zijn wat hij/zij doet.

Als het echt een goede vriendin van je is vind ik dat je het dus zeker niet moet goedkeuren. enfin, je lijkt er toch niet happy mee. Bespreekbaar maken? Bwa, haar tegoei met haar voeten op de grond zetten lijkt me meer aangewezen.
Sorry ik vind het egoistisch denken. Het geluk van mijn vrienden gaan voor wat ik goedkeur wat betreft liefjes, ik denk er het mijne van en zeg het ook de rest is aan hun.Om daarvoor een vriendin te laten vallen?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:33
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Citaat:
Hapygurll93 schreef op 04-06-2007 @ 14:19 :
Ik zie egt ut probleem niezo! kbdoel zelf ben ik kwa leeftyd niezo oud en hebbik ook een veel ouder vriendjuh maar het werrkt goed tusschen ons omda k geesteluk al errug ver ben zellufs al ga ik naar sgool en hij werrukt al!
ehh erg ver idd
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:40
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Hapygurll93 schreef op 04-06-2007 @ 14:19 :
Ik zie egt ut probleem niezo!
Je vriendje precies ook niet
Anyway, ik snap niet (ok, ik snap het wel) hoe mannen van 45 op meisjes van die leeftijd kunnen vallen (en omgekeerd ook niet). Maar daar gaat het hier niet om.

Ik vind dat je je mening erover kan zeggen tegen je vriendin en haar kan vertellen waarom het volgens jou niet kan lukken, maar als zij zich er goed bij voelt en het een kans wilt geven, zal je je daar wel bij moeten neerleggen. Haar laten vallen zou ik zeer zwak vinden
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:41
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-06-2007 @ 14:11 :
Als jij 46 bent val je natuurlijk op uitgelebberde rimpelige oude taarten in de menopauze.
Dus jij wil zeggen dat jij het normaal vindt dat een kerel van 46 met een meisje van 46 gaat? Inclusief seks etc.? Ik vind het naar pedofilie neigen, sorry. Ik 'date' niet met meiden die nog niet afgestudeerd zijn, en alles daaronder is al helemaal taboe.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-06-2007, 13:42
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Hapygurll93 schreef op 04-06-2007 @ 14:19 :
Ik zie egt ut probleem niezo! kbdoel zelf ben ik kwa leeftyd niezo oud en hebbik ook een veel ouder vriendjuh maar het werrkt goed tusschen ons omda k geesteluk al errug ver ben zellufs al ga ik naar sgool en hij werrukt al!
Ja, je bent geestelijk erg ver Heeft die vent je dat wijsgemaakt.

En hij werkt al; dus hij is 20+ ofzo?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:47
Hapygurll93
Hapygurll93 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2007 @ 14:42 :
Ja, je bent geestelijk erg ver Heeft die vent je dat wijsgemaakt.

En hij werkt al; dus hij is 20+ ofzo?
Jij kent my hellemaal niej dussch stop mej oordellen alsjeblieft!

Ietsjuh ouder dan dah
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:52
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Hapygurll93 schreef op 04-06-2007 @ 14:47 :
Jij kent my hellemaal niej dussch stop mej oordellen alsjeblieft!

Ietsjuh ouder dan dah
Lees deze post eens, en pas je taalgebruik aan
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:54
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Hapygurll93 schreef op 04-06-2007 @ 14:47 :
Jij kent my hellemaal niej dussch stop mej oordellen alsjeblieft!

Ietsjuh ouder dan dah
je hoeft jou niet te kennen om in te zien dat dit gewoon pedofilie is. jij bent minderjarig en hij is strafbaar. punt.
en jammer dat je op schrift nog niet zo ver bent
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:55
Verwijderd
Waarom trapt iedereen nou in die overduidelijke UC?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:56
Hapygurll93
Hapygurll93 is offline
Citaat:
RockaholiC schreef op 04-06-2007 @ 14:54 :
je hoeft jou niet te kennen om in te zien dat dit gewoon pedofilie is. jij bent minderjarig en hij is strafbaar. punt.
en jammer dat je op schrift nog niet zo ver bent
Dah hij 61 is en ik nog niej wil hellemaal niks zeggen andersch!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 13:58
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Hapygurll93 schreef op 04-06-2007 @ 14:56 :
Dah hij 61 is en ik nog niej wil hellemaal niks zeggen andersch!
Right...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2007, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 04-06-2007 @ 14:41 :
Dus jij wil zeggen dat jij het normaal vindt dat een kerel van 46 met een meisje van 17 gaat? Inclusief seks etc.? Ik vind het naar pedofilie neigen, sorry. Ik 'date' niet met meiden die nog niet afgestudeerd zijn, en alles daaronder is al helemaal taboe.
Tussen pakweg de 16 en 25 zijn vrouwen het meest aantrekkelijk dus het ligt voor de hand dat de voorkeur van iedere man ook in die leeftijdscategorie valt. Natuurlijk is het sociaal gezien niet erg verstandig van die vent, maar dat is een tweede.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 14:03
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
Hapygurll93 schreef op 04-06-2007 @ 14:56 :
Dah hij 61 is en ik nog niej wil hellemaal niks zeggen andersch!
pfffhaha
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 14:13
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Estar schreef op 04-06-2007 @ 14:24 :
Sorry ik vind het egoistisch denken. Het geluk van mijn vrienden gaan voor wat ik goedkeur wat betreft liefjes, ik denk er het mijne van en zeg het ook de rest is aan hun.Om daarvoor een vriendin te laten vallen?
Is een kwestie van hoe je zoiets opvat, denk ik. Wat mij betreft zie ik geen van mijn vrienden gelukkig worden met iemand die de leeftijd van hun ouders heeft. Niet in een langdurige relatie.

Daar een vriend/vriendin voor laten vallen is niet aan de orde. vrienden laat ik nergens voor vallen (c:

Om een rammelende vergelijking te maken: als mijn beste vriend besluit om wat met heroïne te gaan spelen omdat dat zo lekker en leuk en fijn is zal ik die keuze ook niet goedkeuren, ook niet respecteren, en zal ik dat ook héél duidelijk maken. Maar natuurlijk ook weer niet laten vallen.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 14:48
Estar
Estar is offline
Citaat:
Al Murphy schreef op 04-06-2007 @ 15:13 :
Is een kwestie van hoe je zoiets opvat, denk ik. Wat mij betreft zie ik geen van mijn vrienden gelukkig worden met iemand die de leeftijd van hun ouders heeft. Niet in een langdurige relatie.

Daar een vriend/vriendin voor laten vallen is niet aan de orde. vrienden laat ik nergens voor vallen (c:

Om een rammelende vergelijking te maken: als mijn beste vriend besluit om wat met heroïne te gaan spelen omdat dat zo lekker en leuk en fijn is zal ik die keuze ook niet goedkeuren, ook niet respecteren, en zal ik dat ook héél duidelijk maken. Maar natuurlijk ook weer niet laten vallen.
Dat jij je vrienden niet laat vallen dat geloof ik graag, maar ik reageer dus op het feit dat mensen dat wel doen.

Ik heb van dichtbij gezien dat het wel kan en het beter stand houdt dan een andere relatie dus ik ben sowieso niet iemand die snel oordeelt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 15:58
gekkie32
gekkie32 is offline
Ik laat haar ook niet vallen, om niets, maar ze heeft niet veel vrienden en die, evenals haar ouders en zo, zullen niet zo 'begrijpend' reageren en dat bedoelde ik met dat velen haar zullen laten vallen. Ik zal dan ook proberen met haar te praten, maar als zij deze relatie een kans wil geven, dan kan en ga ik daar niets aan doen. Maar ik zet wel mijn vraagtekens bij hem. Ik ken hem erg goed (is een ex van iemand die ik goed ken en die weet het niet van hen) en ik kan me niet voorstellen dat dit langer dan een paar maanden zal duren....
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 18:05
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-06-2007 @ 12:26 :
Heb je er last van ja/nee.
Ben je een vriendin van haar en wil je het beste voor haar ja/nee.

Zó onverschillig had ik jou niet verwacht.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 19:00
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Magican schreef op 04-06-2007 @ 19:05 :
Ben je een vriendin van haar en wil je het beste voor haar ja/nee.

Zó onverschillig had ik jou niet verwacht.
Ik zou het ook niet leuk vinden als vriendinnen met mijn relatie bemoeien.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:24
Confus1oN
Confus1oN is offline
Hoi TS!

Probeer er ABSOLUUT met je vriendin over te gaan praten! Ik weet dat het waarschijnlijk enorm moeilijk gaat zijn, misschien wel extra moeilijk omdat je "toevallig" haar mail hebt gelezen, maar probeer er alsjeblieft met haar over te praten en probeer haar het uit haar hoofd te praten voordat het straks hetzelfde gebeurd als met de vriendin van mijn vriendin.

Die vriendin had ook een relatie met een veel oudere man op haar 17de. Beiden hadden uiteraard een compleet verschillend beeld van de relatie. Die vriendin vond dat die man haar zooooooo goed begreep, echt in haar ogen was die man helemaal perfect! Nuja, die man "begreep" haar ook al te goed, alleen waar het hem eigenlijk om ging, was de seks. Ze hebben een redelijke tijd een "relatie" gehad (ja die man was gewoon getrouwd ook + kids) toen die vriendin zwanger raakte. Die man wou niks meer van haar weten, heeft haar gezegd dat ie alles zou ontkennen en heeft haar helemaal min gemaakt door allemaal rare dingen tegen haar wat haar zelfvertrouwen ZOO DIEP heeft laten zinken. Uiteindelijk werd ze helemaal gek en heeft ze ZELF met behulp van allemaal pillen enzo "abortus" gepleegd.

Nu kan ik het natuurlijk moeilijk beoordelen dat het tussen die vriendin van je en die man ook zo gaat, maar het kan natuurlijk onmogelijk goed gaan tussen hen. Leeftijdsverschil is simpelweg te groot en daardoor de denkwijze van beiden waarschijnlijk ook.

In ieder geval succes ermee, maar zoals ik al zei, ik zou er toch met haar proberen over te praten en dan bijvoorbeeld te beginnen met dat je haar mailtje per ongeluk had gelezen nadat ze vergeten was haar mail uit te loggen, want zelfs dat mailtjes lezen gedeelte kan in ZO'N geval nog wel eens een groot stuk gezeur met zich meebrengen.

Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2007, 20:57
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Vice schreef op 04-06-2007 @ 20:00 :
Ik zou het ook niet leuk vinden als vriendinnen met mijn relatie bemoeien.
Mensen ervaren bemoeienissen meestal niet als leuk. Dat maakt het echter niet minder nodig/aardig/geïnteresseerd/goed.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 03:28
knappe jongen
Avatar van knappe jongen
knappe jongen is offline
Ben ik nou de enige die vind dat je mail van anderen niet moet lezen
__________________
wat er ook gebeurt, altijd blijven hakken
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 07:10
Verwijderd
lekker strak tog?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-06-2007, 08:32
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
knappe jongen schreef op 05-06-2007 @ 04:28 :
Ben ik nou de enige die vind dat je mail van anderen niet moet lezen
Nee hoor, ik vind het ook altijd maar een laag iets.

Verder, probeer het erover te hebben, maar leg je erbij neer als blijkt dat je vriendin gelukkig is met haar huidige situatie.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 08:52
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Confus1oN schreef op 04-06-2007 @ 21:24 :
Hoi TS!

Probeer er ABSOLUUT met je vriendin over te gaan praten! Ik weet dat het waarschijnlijk enorm moeilijk gaat zijn, misschien wel extra moeilijk omdat je "toevallig" haar mail hebt gelezen, maar probeer er alsjeblieft met haar over te praten en probeer haar het uit haar hoofd te praten voordat het straks hetzelfde gebeurd als met de vriendin van mijn vriendin.

Die vriendin had ook een relatie met een veel oudere man op haar 17de. Beiden hadden uiteraard een compleet verschillend beeld van de relatie. Die vriendin vond dat die man haar
Hebben jullie hem nog aangeklaagd?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:11
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 04-06-2007 @ 14:59 :
Tussen pakweg de 16 en 25 zijn vrouwen het meest aantrekkelijk dus het ligt voor de hand dat de voorkeur van iedere man ook in die leeftijdscategorie valt. Natuurlijk is het sociaal gezien niet erg verstandig van die vent, maar dat is een tweede.
Lichamelijk, ja natuurlijk. Maar je wil toch iemand die geestelijk wel op jouw niveau zit?

...noujaokee weet ik veel hoe die kerel is.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:28
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 05-06-2007 @ 10:11 :
Lichamelijk, ja natuurlijk. Maar je wil toch iemand die geestelijk wel op jouw niveau zit?

...noujaokee weet ik veel hoe die kerel is.
Dat vind ik altijd vrij vaag, wat is dat 'geestelijk niveau' dan precies? Ik denk dat de individuele variaties daarin een stuk groter zijn dan variaties tussen leeftijdscategorieën (voor lichamelijk volwassenen dan).
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:44
Verwijderd
Citaat:
RockaholiC schreef op 04-06-2007 @ 14:54 :
je hoeft jou niet te kennen om in te zien dat dit gewoon pedofilie is. jij bent minderjarig en hij is strafbaar. punt.
en jammer dat je op schrift nog niet zo ver bent
Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = "knaap", "kind" pedo = "kind") en filia (φιλια, "vriendschap")) is een term, die gebruikt wordt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, door volwassenen (ouder dan 18 jaar) of adolescenten (5 jaar ouder dan het kind). "Die nog niet geslachtsrijp zijn" betekent in de praktijk: kinderen tot gemiddeld ongeveer 12 jaar. In het dagelijks spraakgebruik wordt een volwassene die zich seksueel aangetrokken voelt tot personen van 14-15 jaar vaak een pedofiel genoemd, maar dit klopt dus niet, aangezien personen van die leeftijd vrijwel altijd al geslachtsrijp zijn.


Anyway, ondanks het feit dat jullie goede vrienden zijn heeft ze nog steeds haar privacy. Als ze dit met jou wil bespreken komt ze daar zelf wel mee.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 09:50
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Wat een een tolerantie heeft iedereen hier zeg. Ik zou het echt niet trekken als mijn beste vriendin zou aanpappen met een ouwe lul! Kijk dat die meid denkt dat dat het beste is hoeft natuurlijk niet zo veel te zeggen. Confusion verhaal is een voorbeeld van wanneer het echt fout kan gaan.
Die man is gewoon een viezerd, kijk dat je jonge meisjes geil vind oke. Maar bevredig dat dan met porno kijken ofzo.
Jonge meisjes denken wel vaker dat iets goed voor hun is en dat ze er gelukking van worden. Bijv. drugs en overmatig alcohol, te veel afvallen, of plastische chirugie. Maar dan zeg je toch ook niet doe wat jij denkt dat je gelukkig van wordt! Ze is op dit moment een beetje vaag bezig door de verliefheid, maar dit soort dingen kunnen niet door de beugel!

In almere was een man, in de 40, die had aangepapt met zn jongere buurmeisje. Toen die moeder erachter kwam had ze die vent meteen aangeklaagd. De rechterlijke uitspraak was, dat die man met het meisje (dat nog maag d was) nooit seks had mogen hebben. Dit soort dingen waren volgens de rechter voorbehouden aan haar leeftijdgenootjes. Ook had hij veel beter na moeten denken, en moeten beseffen dat het meisje eigenlijk niet in staat was om zelf hierover te beslissen. Hij had het allemaal nooit mogen doen! Hij was verder in zijn ontwikkeling, en had gewoon na moeten denken!

TS praat met je vriendin, en probeer haar ervan te overtuigen dat dit niet slim is. Je kan ook samen met haar ouders praten, en proberen dit op te lossen.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-06-2007 @ 10:28 :
Dat vind ik altijd vrij vaag, wat is dat 'geestelijk niveau' dan precies? Ik denk dat de individuele variaties daarin een stuk groter zijn dan variaties tussen leeftijdscategorieën (voor lichamelijk volwassenen dan).
Wat mezelf betreft denk ik te kunnen stellen dat ik op mijn 46e op een heel ander niveau zit dan de gemiddelde 17-jarige. Maar je hebt gelijk, d'r zijn genoeg mensen die uberhaupt niet van niveau gewisseld zijn sinds hun zestiende. Dan vraag ik me alleen weer af waarom je daar als 17-jarige wat mee zou willen. Maar a la.

Ik snap het hoe dan ook niet want mannen van 46 zijn lang niet zo lekker als mannen van 26, behalve enkele acteurs en die zijn het buiten de bioscoop waarschijnlijk ook niet.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 05-06-2007 @ 10:50 :
Wat een een tolerantie heeft iedereen hier zeg. Ik zou het echt niet trekken als mijn beste vriendin zou aanpappen met een ouwe lul! Kijk dat die meid denkt dat dat het beste is hoeft natuurlijk niet zo veel te zeggen. Confusion verhaal is een voorbeeld van wanneer het echt fout kan gaan.
Mijn beste vriendinnen zouden dat niet willen. Maar goed, toen een van de vriendinnen een vriendje had van bijna 10 jaar ouder heb ik ook mijn wenkbrouwen opgetrokken maar verder niets gedaan. Maar bij haar hoef ik me sowieso geen zorgen te maken dat ze zich verliest in iemand of een relatie, dus...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 05-06-2007 @ 11:22 :
Wat mezelf betreft denk ik te kunnen stellen dat ik op mijn 46e op een heel ander niveau zit dan de gemiddelde 17-jarige. Maar je hebt gelijk, d'r zijn genoeg mensen die uberhaupt niet van niveau gewisseld zijn sinds hun zestiende. Dan vraag ik me alleen weer af waarom je daar als 17-jarige wat mee zou willen. Maar a la.
Wat versta je dan precies onder 'geestelijk niveau'? Hoe meet je dat? En waarom wordt het hoger als je ouder wordt?
Citaat:
Ik snap het hoe dan ook niet want mannen van 46 zijn lang niet zo lekker als mannen van 26, behalve enkele acteurs en die zijn het buiten de bioscoop waarschijnlijk ook niet.
Dat is natuurlijk niet echt relevant, er zijn vast ook wel jongens 'lekkerder' dan je huidige vriend (als je die hebt, hou me niet echt bezig met je liefdesleven).
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef op 05-06-2007 @ 11:24 :
Mijn beste vriendinnen zouden dat niet willen. Maar goed, toen een van de vriendinnen een vriendje had van bijna 10 jaar ouder heb ik ook mijn wenkbrouwen opgetrokken maar verder niets gedaan. Maar bij haar hoef ik me sowieso geen zorgen te maken dat ze zich verliest in iemand of een relatie, dus...
Er is mijns inziens nogal een verschil tussen een vriendje van 10 jaar ouder en een kerel van bijna 30 jaar ouder. Het eerste is dubieus maar moet ze lekker zelf weten. 'T tweede is gewoon sick.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 11:41
Melpomene
Melpomene is offline
Zolang ze maar geen serieuze verwachtingen ofzo heeft, dat soort kerels willen alleen maar een jonge meid om zich ''jong'' te voelen en natuurlijk om het te doen als konijnen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-06-2007 @ 11:48 :
[B]Wat versta je dan precies onder 'geestelijk niveau'? Hoe meet je dat? En waarom wordt het hoger als je ouder wordt?Dat is natuurlijk niet echt relevant, er zijn vast ook wel jongens 'lekkerder' dan je huidige vriend (als je die hebt, hou me niet echt bezig met je liefdesleven).
Levenservaring, denk ik, inzicht, algemene kennis ook gewoon, interesses. Je algemene geestelijke toestand. Het is inderdaad een vage term en niet iets wat je kunt meten. Maar als ik zo om me heen kijk zie ik een verschil in hoe mensen zijn en doen in verschillende levensfasen. Er zit al zo'n verschil tussen hoe ik was op m'n zeventiende en nu - dat verschil kan alleen maar groter worden naarmate ik ouder wordt. En ik verwacht dat dat bij veel mensen zo is. Controleren kan ik dat natuurlijk niet en waarschijnlijk zijn er ook genoeg mensen die dat niets kan schelen.

En voor de TS is dat niet relevant, nee, maar voor mij wel. Met 46 ben je wat mij betreft per definitie niet aantrekkelijk omdat je er zo oud uitziet. Dat er jongens zijn die knapper zijn dan vriendlief, lijkt me logisch, maar dat heeft er weinig mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 13:23
gekkie32
gekkie32 is offline
Ze heeft wel serieuze bedoelingen, dat merk ik aan dingen die ze zegt. En hij ziet er best goed uit voor 46. Hij is heel sportief.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2007, 14:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
gekkie32 schreef op 05-06-2007 @ 14:23 :
Ze heeft wel serieuze bedoelingen, dat merk ik aan dingen die ze zegt. En hij ziet er best goed uit voor 46. Hij is heel sportief.
Hij's wel een 46 jarige die met kleine kinderen (want dat ben je op je 17e) wil neuken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Leeftijdsverschil
manonn01
23 12-01-2012 12:35
Liefde & Relatie Groot leeftijdsverschil
Neiu
63 16-06-2005 22:38
Psychologie Leeftijd voor vriendschap te groot ???
Tieneke
57 15-05-2005 20:55
Liefde & Relatie (groot) leeftijdsverschil, kan dat?
Charlottetje
125 23-01-2004 13:58
Liefde & Relatie leeftijdsverschil......
Chicky-1990
145 19-01-2004 11:08
Liefde & Relatie Algemeen topic: Leeftijdsverschil
Somebody Special
284 14-07-2003 09:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34.